loading...
وبلاگ هواداران استقلال تهران زلزله
استقلالی بازدید : 215 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

تيم فوتبال استقلال با رحمتي، حيدري، منتظري به توافق نهايي رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه مذاكرات باشگاه استقلال با سه بازيكن فصل گذشته اين تيم، اين باشگاه با سيدمهدي رحمتي، پژمان منتظري و خسرو حيدري به توافق نهايي دست يافت.

قرارداد اين بازيكنان يك ساله بوده و فردا به امضا خواهد رسيد.

استقلالی بازدید : 193 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

عادلخانی: استقلال همیشه باید موفق باشد  تصوير خبر

رضا عادلخانی، بازیکن اسبق تیم استقلال درخصوص روزهای بدون فوتبال و بازار نقل و انتقالات اظهار داشت: بازی‌ها که هنوز شروع نشده پس نمی‌توان درباره تیم‌ها قضاوت کرد. اسم‌ها باید در داخل زمین خود را نشان بدهند و ان‌شاءا... که بازیکن‌های خوب استقلال، تلافی فصل گذشته را در بیاورند و دو جام‌ به هواداران‌شان هدیه کنند. امیر قلعه‌نویی کار بلد است. تجربه کافی دارد. بازیکنان جذب شده نیز، بازیکنان شایسته‌ای هستند و طولی نخواهد کشید که سریع در استقلال جا می‌افتند و از همان ابتدا می‌توانند مثمرثمر واقع شوند. استقلال تیمی است که همیشه باید برای موفقیت در رسیدن به قله‌های افتخار بسته شود. حضور دکتر فتح‌اله‌زاده که حمایت‌کننده تیم و باشگاه هستند را به فال نیک می‌گیریم. همین که خود ایشان ابقا شدند به اندازه صد بمب خبری ارزش دارد. جای دکتر فتح‌اله‌زاده همیشه در استقلال است و استقلال بهتر از ایشان نمی‌تواند مدیرعامل پیدا کند.

درباره نفرات استقلال نیز باید به یک نکته ظریف توجه کرد:

تیم بودن، با تابلو بودن، فرق دارد. تیم یعنی جمع کردن نفرات همگن و همگون. کنار هم قرار دادن صاحبان اسم‌های بزرگ، اسم دیگری دارد که «تیمداری و تیم‌سازی» نیست.

استقلالی بازدید : 196 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

طاهری: از قلعه‌نویی باید حمایت شود  تصوير خبر

 بیژن طاهری، پیشکسوت تیم استقلال، این تیم را در فصل نقل و انتقالات موفق خواند و اظهار داشت: تغییر در کادر مربیان، گاه یک مسئله اجتناب ناپذیر است. امسال نیز مانند سال‌های دیگر سرمربی تیم تغییر پیدا کرد. امیر قلعه‌نویی دارای افتخارات زیادی است. فکر می‌کنم انتخاب قلعه‌نویی بهترین نشانه از عقل مدیریت بود. هواداران باید از سرمربی تیم خود حمایت قاطع و لازم را داشته باشند. سال پیش پرویز مظلومی بود و باید از او حمایت می‌شد، حالا نوبت پشتیبانی از مربی جدید است. اگر استقلالی واقعی هستیم باید منفعت استقلال را در نظر بگیریم و از کادر فعلی حمایت لازم انجام شود. بنده به هوش و ذکاوت قلعه‌نویی اعتقاد دارم. می‌داند که باید در هر مرحله چه کار کند. او کم نمی‌آورد. امیدوارم بازیکنان تازه آمده، مخصوصاً آنها که سابقه پوشیدن پیراهن آبی را داشته‌اند، بتوانند برای استقلال مفید ظاهر شوند.

استقلال، یک تیم خوب داشت و حالا هم در بخش تیم بیرونی‌اش و هم در بخش «جور کردن» نفراتش، با عقل و هدفمندی عمل کرده است. استقلال اصلی‌ترین عناصر بازی تیمی‌اش را حفظ کرده. یکی، دو بزرگ خود را که رفته‌اند یا می‌روند مثلا آندو بی‌جانشین نگذاشته و تیمی بسته است که «پول‌محور» نیست. استقلال، آلت دست «غوغا سالاران» نشده و نمی‌شود. مدیر خوب، مربی موفق، بازیکنانی که پر از انگیزه و مدیریتی آینده‌نگر، استقلال را بیمه می‌کند.

استقلالی بازدید : 245 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

آرزوی توفیق برای «آندو»  تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آندرانیک تیموریان که در فوتبال ایران فقط پیراهن پرافتخار آبی را بر تن می‌کند، برای ادامه فوتبالش راهی قطر شد.

برای آندرانیک تیموریان که یک سال خوب و سرشار از موفقیت و پیشرفت را در تیم استقلال سپری کرد و به یکی از دو سه مرد برتر تیم‌ملی بدل شد، ادامه همین روند و استمرار همین پیشرفت را آرزو می‌کنیم و چشم به راه بازی‌های خوب، به ویژه در تیم‌ملی و در راه جام‌جهانی 2014 هستیم.

«آندو» از بازیکنانی است که در مکتب فوتبال استقلال خوب پرورده شد و در سال گذشته نیز، براساس اصول حاکم بر این تیم، توانست به درجات بالاتری از مهارت بازی، چه در بخش تکنیک و چه در بخش حرکت و پرسینگ حریف‌، دست یابد و دوباره، یکی از ارکنان بازی تیمی در هر تیمی باشد و به همین دلیل، راه «لژیونر» شدن به روی او باز شد.

بازی در استقلال و پیروی از فلسفه ویژه مکتب تیمداری و بازیکن‌سازی این تیم مزایایی این چنین دارد. از بازیکنان معمولی ولی مستعد «ستاره» می‌سازد و نیز ستاره‌ها را به فوق ستاره در فوتبال ایران بدل می‌سازد.

آندو، از این مزیت سود برد و به لطف پوشیدن پیراهن استقلال و بازی برای این تیم، امروز او یکی از بازیکنان ممتاز و بین‌المللی آسیا به شمار می‌رود. باشد که در فوتبال قطر هم، این روند رو به جلو، با همین سرعت و با همین همه جانبگی ادامه داشته باشد.

استقلالی بازدید : 92 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

تیم فوتبال استقلال امروز تنها یک جلسه تمرین برگزار کرد که ایمان مبعلی در آن حضور نداشت.

خبرگزاری فارس: مبعلی غایب تمرین صبح استقلال/ قلعه‌نویی به آبی‌ها استراحت داد

  تیم فوتبال استقلال که روزانه دو نوبت تمرین می‌کند از ساعت 10:30 صبح امروز در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب در حضور امیر قلعه نویی و سایر اعضای کادر فنی به تمرینات خود ادامه داد.

* در این تمرین ایمان مبعلی با کسب اجازه از مربیان غایب بود.

 

* بازیکنان در خصوص جدایی تیموریان و پیوستن انصاری‌فرد به تیم پرسپولیس صحبت می‌کردند.

* با توجه به اینکه اعضای تیم استقلال در طول هفته گذشته تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند امیر قلعه نویی به بازیکنان این تیم در نوبت عصر استراحت داد.

فردا تمرینات آماده سازی استقلال در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از سر گرفته شود.

استقلالی بازدید : 250 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

 

گروهA:

 ردیف

نام تیم

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده 

امتیاز

تفاضل

 1

 کره جنوبی

 2

 2

 -

 -

 7

 1

 6

 6

 2

 ایران

 2

 1

 1

 -

 1

 -

 4

 1

 3

 قطر

 3

 1

 1

 1

2

 4

 4

 2-

 4

 ازبکستان

 2

 -

 1

 1

1

 2

 1

 1-

 5

 لبنان

 3

 -

 1

 2

1

 5

 1

 4-

گروهB:

 

 ردیف

نام تیم

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده 

امتیاز

تفاضل

 1

ژاپن

3 2 1 - 10

 1

7 9

 2

 عراق

2

-

2 - 2

 2

2 0

 3

 استرالیا

2

 -

2

- 1

 1

2 0

 4

 عمان

3 -

2

1 1

 4

2 3-

 5

 اردن

2

-

1

1 1

 7

1 6-

 

استقلالی بازدید : 132 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (1)

 

ورزشگاه

بهترین بازیکن زمین

بازی / نتیجه

گروه

هفته

سایاناما 2002

هوندا (ژاپن)

ژاپن 3-0 عمان

B

1

----------

----------

ازبکستان 0 – 1 ایران

A

1

عمان الدولی

کرار جاسم ( عراق)

اردن1 – 1عراق

B

1

کمیل شمعون

----------

لبنان 0 – 1 قطر

A

1

سایاناما 2002

هوندا (ژاپن)

ژاپن 6 -0 اردن

B

2

قابوس الریاضی

----------

عمان 0-0 استرالیا

B

2

کمیل شمعون

----------

لبنان 1-1 ازبکستان

A

2

جاسم بی حمد

----------

قطر 1-4 کره جنوبی

A

2

سورنکوب

اندو (ژاپن)

استرالیا1 -1 ژاپن

B

3

----------

----------

کره جنوبی3-0لبنان

A

3

ثانی بن جاسم

----------

عراق1-1عمان

B

3

آزادی تهران

قاسم برهان (قطر)

ایران0-0 قطر

A

3

 

 

استقلالی بازدید : 196 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: مذاکره با فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح الله زاده در خصوص استقلال قافیه را در نقل و انتقالات به پرسپولیس باخته، گفت: بعد از چند سال مدیریت اسیر جو و شانتاژ نمی شوم. پرسپولیس فصل پیش دوازدهم جدول بوده و باید بازیکنانی بخرد و کمبودهایش را جبران کند. همه می گفتند تیم من کهکشانی بوده و همین که بقیه بازیکنان تیمم را حفظ کنم کلی هنر کرده ام. هر اسمی که قلعه نویی به من داد به خدمت گرفتم و آخر نقل و انتقالات خواهید دید چه تیمی برنده می شود.

وی در خصوص جباری گفت: با این بازیکن صحبت کردیم و او رقم بالایی پیشنهاد داد و حالا منتظر هستیم جوابش را به ما بدهد.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا انتظار شما به خاطر نظر منفی قلعه نویی نسبت به جباری نیست، تصریح کرد: این مسئله ربطی به این صحبت ها ندارد و بازیکن رقم دلخواهش را به ما گفته است. بازیکنان دوست دارند قیمتشان را خودشان تعیین کنند و ما هم برای خود سقفی داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه با این شرایط از نقل و انتقالات راضی هستید یا خیر گفت: راضی هستم و دو بازیکن خارجی دیگر بگیریم همه چیز راضی کننده خواهد شد و در نهایت می بنید که چه تیمی مدعی قهرمانی خواهد بود.

فتح الله زاده از مذاکره با فرهاد مجیدی خبر داد و تاکید کرد: این بازیکن سه شنبه (فردا) به تهران می آید و با او مذاکره می کنیم تا در صورت مهیا شدن شرایط وی به استقلال بازگردد.

استقلالی بازدید : 188 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

 سنگربان استقلال هم قراردادش را تمدید کرد  تصوير خبر

مهدی رحمتی در استقلال ماندنی شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، عصر امروز جلسه ای با حضور مدیرعامل استقلال، علی امیری و مهدی رحمتی انجام گرفت که در نهایت پس از توافق طرفین، سنگربان فصل گذشته استقلال قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

استقلالی بازدید : 195 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: بازیکن پرتغالی مورد نظر استقلال تست پزشکی داد

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، "ترنتینی"، هافبک - مدافع 28 ساله پرتغالی که گفته می شود سابقه عضویت در تیم "ریو آوه" پرتغال را در کارنامه دارد پس از یکی، دو جلسه حضور در تمرینات استقلال، صبح روز یکشنبه 28 خردادماه با حضور در محل فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معانیات تخصصی قرار گرفت.

بر همین اساس این بازیکن توسط متخصصان ارتوپدی، داخلی و فیزیوتراپی فدراسیون تحت معاینه قرار گرفت ضمن اینکه از وی آزمایش خون نیز به عمل آمد.

قرار است نتیجه این تست پزشکی در روزهای آینده در اختیار باشگاه استقلال قرار گیرد.

استقلالی بازدید : 192 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)
باشگاه استقلال با حضور سرمربی این تیم، مدیربرنامه‌های مهدی رحمتی و فریدون زندی و همچنین مدافع استقلال روز شلوغی را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی ساعت 14:30 امروز به باشگاه استقلال رفت تا در جلسه‌ای با علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه شرکت کند. پیش از این، مدیربرنامه‌های سید مهدی رحمتی و فریدون زندی هم به باشگاه رفت و پس از مذاکره با فتح الله زاده، باشگاه را ترک کرد. گفته می‌شود رحمتی مشکلی برای تمدید قراردادش ندارد و این دروازه‌بان فصل آینده هم در استقلال خواهد ماند.

علاوه بر این، امیرحسین صادقی مدافع استقلال هم بعد از ظهر امروز وارد باشگاه شد، اما هنوز دلیل حضور او در دفتر این باشگاه مشخص نیست. این در حالی است که مرتضی فنونی زاده هم از جمله افرادی بود که امروز در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد و میهمان فتح الله زاده بود.

استقلالی بازدید : 199 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

هنوز بازيكنان با استقلال قرارداد نبسته و تمرين‌ها شروع نشده حاشيه‌هاي اين تيم شروع شده است. نخستين حاشيه استقلال براي فصل دوازدهم را بايد به نام سياوش و ميلاد ثبت كرد. اين‌طور كه گفته مي‌شد اين دو بازيكن بر سر پيراهن شماره 10 استقلال با هم اختلاف پيدا كرده‌اند و هيچكدام قصد كوتاه آمدن را ندارند اما اكبرپور مي‌گويد از شنيدن اين خبر كاملا تعجب كرده و حرف‌هاي ديگري براي گفتن دارد.

 تصویر خبر

با استقلال قرارداد دو ساله بستي؟

بله، دو روزي است با استقلال قرارداد دو ساله بسته‌ام.


اما تو كه گفتي حاضر نيستي قرارداد دو ساله ببندي؟

شرايط طوري بود كه دو ساله بستم.

چه شرايطي؟

با فتح‌ا...زاده صحبت كردم، همه چيز خوب پيش رفت من هم تصميم گرفتم دو ساله ببندم.

هنوز نيامده هم كه سر و صدا به پا كردي؟

چه سر و صدايي؟!

گفته مي‌شود سر پيراهن شماره 10 با ميلاد درگير شدي؟

(با خنده) حتما به خاطر پيراهن شماره 10 هم مسلح سراغش رفتم؟ نمي‌دانم چطوري اين شايعات را در مي‌آورند اما همه ما با هم رفيق هستيم.

باز هم صحبت‌هاي كليشه‌اي!

بحث حرف‌هاي كليشه‌اي نيست. واقعا مي‌گويم من و ميلاد امروز با هم آشنا نشديم. در اردوي تيم ملي از سال‌ها قبل با هم رفيق بوديم آن وقت اين حرف‌ها را براي ما درمي‌آورند.

اما اينطور كه گفته مي‌شود ميداودي پارسال به خاطر شماره 10، هفتاد ميليون از قراردادش را به استقلال داده است.

من هم اگر بگويم پيراهن شماره 10 را دوست ندارم دروغ گفتم. من عاشق اين پيراهن هستم اما يك نفر بالاي سر ما هست كه تمام اين مسائل را او تعيين مي‌كند.

منظورت قلعه‌نويي است؟

بله، ايشان شماره پيراهن بازيكنان را تعيين مي‌كند.

يعني اگر ايشان هر پيراهني به تو بدهد، مي‌پوشي؟

بله، اگر آقاي قلعه‌نويي پيراهن شماره 50 يا 30 را هم به من بدهد، مي‌پوشم.

يعني براي تو فرقي بين پيراهن شماره 50 يا 10 وجود ندارد؟

نه، اگر قلعه‌نويي اين پيراهن را به من بدهد فرقي نمي‌كند.

شرايط استقلال چطور است؟

من تازه يك روز است كه با اين تيم تمرين كردم اجازه بدهيد چند روز بگذرد بعد مي‌گويم شرايط چطور است اما استقلال هميشه استقلال است و جايگاه خود را دارد. با اين همه ستاره و همچنين حضور آقاي قلعه‌نويي ما بايد براي سه جام بجنگيم.

رفتن بازيكنان بزرگي مثل آندو به اين تيم ضربه نمي‌زند؟

من اميدوارم همه باشند، استقلال به حضور اين بازيكنان نياز دارد. پارسال هم استقلال تيم كاملي بود اما كمبودهايي داشت كه با آمدن بازيكنان جديد اين كمبودها برطرف مي‌شود.

استقلالی بازدید : 196 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

علي فتح‌الله‌زاده كه هميشه به تركاندن بمب‌ در فصل نقل و انتقالات شهرت داشت امسال رويه متفاوتي را در پيش گرفته است. مديرعامل باشگاه استقلال تمام هم و غم خود را در اين روزها به حفظ تركيب تيمش معطوف كرده و معتقد است حفظ همان تركيب سال قبل با اضافه شدن يكي دو بازيكن ديگر بهترين اتفاق ممكن براي استقلالي‌ها خواهد بود. گفتگوي سايت ايمنا را با مديرعامل آبي‌ها بخوانيد.

تصویر خبر

 

امسال دیگر بمب نمی‌ترکانید؟ فصل گذشته خیلی بمب ترکاندید.

امسال بمب‌های پارسال را داریم و سعی می‌کنیم که آنها را حفظ کنیم. به قول شما وقتی فصل گذشته این همه بمب ترکاندیم، دیگر امسال نیاز به بمب ترکاندن نداریم و باید همان بازیکنان را در تیم خودمان نگه داریم. اگر می‌بینید پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات فعال هستند، به این دلیل است که آنها بازیکن ندارند. مجبورند چندین بازیکن جذب کنند تا شرایط تیم خود را بهبود ببخشند و تیمشان بالانس شود ولی ما ستاره‌های خودمان را داریم و نیازی به عوض کردن بازیکنان خودمان نداریم. ما خسرو حیدری را با کدام بازیکن عوض کنیم؟ رحمتی و آندو و سایر بازیکنان تیم را با کدام بازیکنان عوض کنیم؟ خب اگر این بازیکنان را نگه داریم و دو بازیکن به ترکیب خود اضافه کنیم، از پارسال هم قدرتمندتر خواهیم بود.


می‌گویند پرسپولیس یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به آندو پیشنهاد داده است.

بله؛ بسیاری از تیم‌ها به خاطر اینکه بازیکنان ما را هوایی کنند، پیشنهادهای سنگینی به آنها می‌دهند؛ حتی پیشنهاد یک میلیارد و ششصد میلیونی هم به بازیکنان ما داده‌اند ولی مطمئن باشید این بازیکنان در استقلال می‌مانند.

رحمان احمدی قرار است به استقلال بیاید؟

نه. ما رحمتی را حفظ می‌کنیم و به دنبال جذب یک بازیکن خارجی هم هستیم.

کریم انصاری‌فرد چطور؟

با مدیر برنامه‌های این بازیکن مشغول مذاکره هستیم و خودش هم با ما صحبت می‌کند و اگر بتوانیم با او کنار بیاییم، او را استقلالی می‌کنیم؛ البته فکر می‌کنم انصاری‌فرد به خارج از کشور برود و در تیم‌های خارجی بازی کند.

استقلال و پرسپولیس امسال واقعاً میلیاردی خرج کرده‌اند؛ درست است؟

استقلال میلیاردی خرج نکرده است؛ باید بگویم ما حتی از سپاهان هم کمتر خرج کرده‌ایم چون من هنوز یک ریال دریافت نکرده‌ام و حتی اسپانسر هم نگرفته‌ام. به نظر من در حال حاضر پرسپولیس بیشترین پول را خرج کرده و بعد از پرسپولیس، سپاهان بیشترین هزینه را کرده است و استقلال از نظر هزینه در رده سوم قرار دارد.

یعنی می‌گویید حتی از سپاهان هم کمتر خرج کرده‌اید؟

ما بازیکنی جذب نکرده‌ایم که هزینه کنیم؛ فقط بازیکنان قدیم خودمان را حفظ کرده‌ایم و این هزینه کمتر از سپاهان است.

اما معمولاً می‌گویند برای حفظ ترکیب اصلی باید بیشتر هزینه کرد تا جذب بازیکن جدید.

نه. اینگونه نیست؛ به هر حال اگر نتوانیم بازیکنی را راضی کنیم، او از تیم جدا می‌شود پس به نظر من برای نگه داشتن بازیکن نباید به اندازه جذب بازیکن هزینه کرد.

سقف قرارداد را رعایت می‌کنید؟

به هر حال ما برای اینکه سقف قرارداد را رعایت کنیم، هنگام انعقاد قراردادهایمان به زیر سقف می‌رویم تا وقتی می‌گوییم زیر سقف قرارداد بستیم، دروغ نگفته باشیم!

یعنی در مورد قرارداد بازیکنان‌تان سقف را رعایت نکردید؟

من این را نمی‌گویم اما مگر می‌شود بازیکنان بزرگ را با ۴۰۰ میلیون به این تیم آورد؟ مگر مهدی رحمتی را می‌شود با ۴۰۰ میلیون جذب کرد؟ ضمن اینکه فکر می‌کنم بسیاری از باشگاه‌های ایران سقف قرارداد را رعایت نکرده‌اند!

اگر بخواهید به عملکرد تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات نمره بدهید، به خودتان چند می‌دهید؟

فعلاً فصل نقل و انتقالات تمام نشده است؛ اجازه دهید که فصل نقل و انتقالات تمام شود و تیم بسته شود، بعد در مورد عملکرد تیم خودم در فصل نقل و انتقالات اظهار نظر می‌کنم و شرایط خودمان را با پرسپولیس مقایسه خواهم کرد. فعلاً هم ما به دنبال بازیکن هستیم و هم پرسپولیس، پس نمی‌شود در این زمینه اظهار نظر کرد. فکرش را بکنید، در عرض یک روز تیموریان و رحمتی به تیمی اضافه شوند، خب این بالانس بازیکنان را به هم می‌ریزد؛ پس باید تا پایان فصل نقل و انتقالات صبر کرد.

یعنی این بازیکنان قرار است از استقلال جدا شوند؟

نه؛ ما همه تلاشمان را می‌کنیم که تیم فصل گذشته را حفظ کنیم.

می‌گویند قرار است خسرو حیدری به سپاهان بازگردد.

شما به من بگویید تیم‌های مختلف دنبال کدام یک از بازیکنان استقلال نیستند؟ همه ایران دنبال بازیکنان ما هستند.

یعنی خسرو به سپاهان می‌رود یا در استقلال می‌ماند؟

خسرو پیش ما می‌ماند.

با این وضعیت کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

به هر حال تا اینجای کار ما، پرسپولیس و سپاهان مدعی رسیدن به قهرمانی هستیم؛ البته منتظر می‌مانیم که سایر تیم‌های مدعی نیز به جمع ما اضافه شوند.

استقلالی بازدید : 202 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

 پرويز مظلومي از استقلال رفته و هنوز به هيچ تيم ديگري ملحق نشده، اما با اين وجود در صفحه اول روزنامه‌ها حضور دارد. و اين از خاصيت‌هاي دو فصل حضور در استقلال است. روزنامه ايران ورزشي به بهانه صحبت در مورد يورو 2012 سراغ مظلومي رفته اما طبق معمول صحبت‌هاي او به باشگاه استقلال هم كشيده شده است. مظلومي چند ساعت قبل از حذف روسيه اين تيم را پديده جام و از مدعيان قهرماني معرفي كرده بود!

تصویر خبر

مسابقات جام ملت‌هاي اروپا هر روز حساس‌تر مي‌شود. شما يكي از بيننده‌هاي پر و پا قرص اين بازي هستيد. درباره اين بازي‌ها بگوييد.


‌‌ جام ملت‌ها تا الان به اندازه‌اي جذاب بوده كه بيننده‌هاي زيادي را پاي تلويزيون ميخكوب كرده است. چند روزي هست كه من ترجيح مي‌دهم در خانه باشم و ضمن مطالعه روزنامه‌ها و ديدن آخرين اخبار سايت‌ها مسابقات يورو را هم دنبال كنم. تا حالا كه لذتبخش بوده و نكات زيادي را به من آموزش داده است.

مهم‌ترين درسي كه تا حالا از يورو گرفته‌ايد چه بوده؟

‌‌‌‌ اگر عمقي به تيم‌هاي حاضر در يورو نگاه كنيم نكات بسياري را مي‌توانيم تحت عنوان سرمشق يادداشت كنيم. براي مثال تيم‌هايي را ديدم كه در حين بازي بارها و بارها روش بازي‌شان را تغيير مي‌دهند. فكر مي‌كنم تيم‌ها شديدا تحت تاثير تاكتيك‌ مربيان خود هستند و با ذهن مربي‌شان حركت مي‌كنند. از طرفي شكل برگزاري مسابقات بسيار آموزنده است. تصويربرداري هم كه ديگر حرف ندارد. حتي ديدم يكي از تصويربرداران چند روز پيش يك كفشدوزك را شكار كرده بود! به اعتقاد من همه چيز روي حساب و كتاب جلو رفته.

كدام تيم را پسنديديد؟

‌‌‌ روسيه را خيلي پسنديدم. فوتبالي سريع، با برنامه و با هجوم‌هاي سرسام‌آور. روسيه مي‌تواند شگفتي‌ساز جام چهاردهم باشد. در اين تيم پاس‌هايي داده مي‌شود كه در تيم‌هاي ديگر نديدم. حركت بازيكنان كناري‌شان فوق‌العاده و هنگام دادن پاس آخر هافبك‌هاي‌شان خيلي دقت و ظرافت از خود به خرج مي‌دهند.

به اعتقاد شما روس‌ها مي‌توانند قهرمان جام چهاردهم باشند؟

‌‌ اگر آلمان و اسپانيا نبودند شايد. اما اين دو تيم در كلاس ديگري فوتبال بازي مي‌كنند. به نظر من آلمان و اسپانيا فيناليست مي‌شوند چون تركيبي از تكنيك و تاكتيك تيمي را به خوبي اجرا مي‌كنند.

از اسپانيا نام برديد. شما هميشه از دل بوسكه به نيكي ياد كرديد و او را الگوي خودتان دانستيد، دليلي دارد؟

‌‌ دل‌بوسكه مثل خودم آرام و بي‌حاشيه است. رفتارش را دوست دارم چون اصلا با كسي كلنجار نمي‌رود، كارش را هم خوب بلد است و از نظر تاكتيكي تيم بسيار خوبي را روانه جام چهاردهم كرده است. دل بوسكه از آن زمان كه روي نيمكت رئال مادريد مي‌نشست الگوي من بود. هميشه اخبار مربوط به او را دنبال مي‌كنم.

گفتيم شايد به خاطر شباهت ظاهري‌تان او را انتخاب كرديد؟!

‌‌‌ (... مي‌خندد) نه به خاطر شباهت ظاهري‌مان نيست. او را به خاطر رفتارش دوست دارم.

از نوع فوتبال آلمان چه تعريفي مي‌توانيد داشته باشيد؟

‌‌ يك فوتبال پر از منطق و سرشار از نظم. آلماني‌ها به نظر من خيلي تكنيكي شده‌اند و برخلاف آنچه كه مي‌گويند بازي‌شان ماشيني است اما بسيار انعطاف‌پذير است.

اخبار مربوط به استقلال را هم پيگيري مي‌كنيد؟

‌‌ بله، مگر مي‌شود پيگيري نكنم. استقلال خانه من است اما چون ديگر سرمربي اين تيم نيستم سعي مي‌كنم حرف‌هايي نزنم كه باعث نگراني كادر فني استقلال بشود.

ظاهرا از همكاري با هنكه ابراز ناراحتي كرده بوديد.

‌‌‌ ببينيد من در قهرمان نشدن استقلال هيچ وقت دنبال مقصر نگشتم. اميدوارم منظورم را خوب متوجه شده باشيد و عين جملاتم را بنويسيد. من در استقلال بازنده نبودم كه دنبال مقصر باشم.

استقلالی بازدید : 196 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر جدایی فریدون زندی از استقلال به گوش می‌رسید، این بازیکن قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با آبی‌پوشان تهرانی تمدید کرد.

تصویر خبر

استقلالی بازدید : 210 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

خسرو حيدری مدافع ملی‌پوش استقلال تهران فصل آينده هم پيراهن آبی را برتن خواهد كرد و جدايی او از اين تيم شايعه است.

تصویر خبر

 در روزهاي اخير شايعات مختلفي در خصوص مذاكره حيدري با سپاهان و تراكتورسازي مطرح شده ولي او فصل آينده صددرصد براي استقلال بازي خواهد كرد. خسرو يك سال ديگر با استقلال قرارداد دارد كه البته به صورت توافقي است ولي او با مسوولان اين باشگاه در مورد مسائل مالي به توافق رسيده و ماندنش در استقلال قطعي شده است. اين در حالي است كه هنوز وضعيت مجتبي جباري و آندرانيك تيموريان مشخص نيست.

استقلالی بازدید : 187 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

مستند آبي‌تر از دريا توزيع شد   تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مستند آبي‌تر از دريا امروز به همراه روزنامه استقلال جوان در كيوسك‌هاي روزنامه‌فروشي توزيع شد. علاقه‌مندان به تيم استقلال مي‌توانند اين مستند را از همين طريق تهيه كنند.
گفتني‌است؛ مستند آبي‌تر از دريا مربوط به حواشي قهرماني استقلال در رقابتهاي جام حذفي سال 90 است.

استقلالی بازدید : 241 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

بعد از جدایی سیاوش اکبرپور از استقلال که دو سال پیش اتفاق افتاد، میلاد میداودی جذب این تیم شد و وقتی دید پیراهن شماره 10 استقلال دیگر بر تن سیاوش اکبرپور نیست این پیراهن را پوشید تا در ترکیب استقلال به میدان برود.

میداودی که در استقلال اهواز شماره 10 می پوشید به این شماره علاقه ویژه ای داشت و در نهایت و در غیاب سیاوش اکبرپور این شماره را به تن کرد.حالا که اکبرپور به استقلال برگشته و میلاد میداودی هم در تیم مانده بحث شماره 10 داغ تر از همیشه شده است! هم میلاد میداودی به پوشیدن این شماره علاقمند است و هم سیاوش اکبرپور؛ اما مشخص نیست که در نهایت کدامیک از این دو بازیکن پیراهن شماره 10 استقلال را به تن مي‌كنند.موضوعی که این روزها زمينه ساز یک دعوای غیر علنی در استقلال شده  و بعید نیست این موضوع به مراحل جدی تری هم برسد و همين روزها اختلاف سیاوش اکبرپور و میداودی علنی شود.

استقلالی بازدید : 213 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

دهنوی: چرا باید از حضور در استقلال پشیمان باشم؟   تصوير خبر

 قاسم دهنوی هافبك تيم استقلال درباره انتشار مصاحبه‌ای از وی مبنی بر اینکه پرسپولیس قهرمان لیگ می شود، اظهار داشت: متاسفانه برخی با انتشار مصاحبه‌ای از سوی من که اصلا صحت ندارد قصد تخریب مرا دارند. من هرگز در مصاحبه خود نگفتم پرسپولیس با این بازیکنانی که گرفته قهرمان می‌شود بلکه گفتم مگر قرار است پرسپولیس با گرفتن 5 بازیکن قهرمان شود؟ از وقتی به استقلال آمده‌ام فقط سه بار مصاحبه کردم اما تصمیم گرفته‌ام دیگر مصاحبه نکنم تا مرا به حاشیه نبرند.
وی در خصوص شایعه پشیمان شدنش از حضور در استقلال گفت: این هم از آن دست اخباری است که می‌خواهند من را به حاشیه ببرند. چرا باید از حضور در استقلال پشیمان شده باشم؟ تازه به استقلال آمده‌ام تا در سال جام‌جهانی خودم را نشان دهم. کسانی که چنین خبرسازی‌هایی می‌کنند باید در درگاه خداوند جواب پس دهند.

استقلالی بازدید : 201 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)
ترا من چشم در راهم  تصوير خبر

 خبرهای شادی‌بخش در فصل نقل و انتقالات روز افزون است و این مژده بر دو پایه استوار است.

1- استقلال 90، تیم خوبی بود که همگان نیروی انسانی‌اش را بهترین و برترین دانستند.

2- استقلال سال 91، بر پایه همان تیم و با حفظ استخوان‌بندی محکم قبلی‌اش، در کار تقویت نقاط قوت خود است و بر طرف کردن نقطه‌های ضعف. در این رهگذر بیش از 80 درصد تیم مورد قبولند و بازی‌شان مقبول.

در جمع بازیکنانی که «باید» بمانند و «باید» با انگیزه‌ای بیشتر از گذشته بازی کنند تا در تیم‌ملی هم کارآمدی سال پیش را داشته راه جام‌جهانی 2014 را، بروی فوتبال ایران باز کنند، مثلث سیدمهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری را باید نام برد که در دل هواداران جایی بزرگ برای خود دست و پا کرده‌اند.

شواهد، همگی حکایت از این دارد که چشم براهی هواداران، زیاد طول نخواهد کشید. سیدمهدی، آندو، خسرو به زودی مذاکرات خود را نهایی خواهند کرد. استقلال تیم دلخواه و مطلوب خود را شکل خواهد داد. چشم در راه بودن تمام می‌شود

استقلالی بازدید : 195 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

فنونی‌زاده: استقلال بهترین‌ها را دارد  تصوير خبر

مهدی فنونی‌زاده، بازیکن پیشین استقلال که برای تماشای تمرین این تیم، به کمپ استقلال (کمپ ناصر حجازی) رفته بود فرآیند کاری استقلال را مطلوب دانست و گفت: استقلال بازیکن‌های مورد نیازش را جذب کرده است. بنده در تمرین استقلال حاضر شدم و از نزدیک نظاره‌گر نحوه آماده‌سازی بازیکنان بودم. حضور ایمان مبعلی، هافبک خلاق و امیرحسین صادقی، مدافع متعصب استقلال، می‌تواند بسیار کمک حال این تیم باشد. سرمربی استقلال هم بهترین فرد در ایران است.

استقلال بهترین گلر و بهترین بازیکنان را در هر پست دارد. امیدوارم استارت سال جدید هم با موفقیت زده شود. این تیم پتانسیل قهرمانی را با این بازیکنان و کادرفنی دارد و می‌تواند برای ایستادن به سکوی قهرمانی لیگ برتر و لیگ آسیا خیز بردارد، هر چند شانس هم بسیار مهم است. اگر استقلال طبق برنامه و اهدافش پیش برود، می‌تواند از سال گذشته هم موفق‌تر ظاهر شود.

استقلالی بازدید : 193 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

جباری: استقلال سربلند است  تصوير خبر

علی جباری، رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال درخصوص فصل نقل و انتقالات تیم استقلال اظهار داشت: به عقیده بنده امیر قلعه‌نوعی می‌تواند با این بازیکنان بهترین نتیجه ممکن را بگیرد. او مربی و مدیر بادانشی است که می‌داند در چه پست‌هایی به کدام بازیکن‌ها نیاز دارد. استقلال در سال گذشته و با پرویز مظلومی هم خوب نتیجه گرفت و فقط با بدشانسی نتوانست جام قهرمانی در لیگ را تصاحب کند. عملکرد استقلال در سال گذشته مثبت و بردن جام حذفی نشان دهنده موفقیت این تیم بود.

کادر فعلی و سرمربی کنونی، یک گروه با بار فنی بالایی هستند. این‌ها می‌توانند کمبودها و نقاط ضعف استقلال را پوشش دهند. امیدوارم استقلال با امیر قلعه‌نوعی بتواند نتیجه ایده‌آل را بگیرد.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص بازیکن‌هایی که دوباره آبی‌پوش شدند، افزود: جذب بازیکنانی که تجربه توپ زدن در استقلال را داشته‌اند کار را راحت‌تر می‌کند. بازیکنان این چنینی قدر پیراهن استقلال را بیشتر دانسته و توقع می‌رود، از جان مایه بگذارند.

کاپیتان دهه 40 استقلال درخصوص موفقیت استقلال در روزهای نقل و انتقالات ادامه داد: از دید من استقلال موفق عمل کرده است. افرادی از تیم جدا و عده‌ای نیز جذب شدند. کادرفنی کارش را بلد است. استقلال در عمل و در میدان حرفش را ثابت می‌کند. استقلال همیشه سربلند است. فوتبال برد و باخت دارد ولی استقلال همیشه سربلند و برنده است.

استقلالی بازدید : 179 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

دو بازیکن پرتغالی در تمرین عصر امروز  تصوير خبر

دو بازیکن پرتغالی مدنظر باشگاه استقلال عصر امروز در تمرین تیم حاضر می‌شوند تا زیر نظر کادرفنی تمرین کرده و در صورت صلاحدید سرمربی تیم، به استقلال بپیوندند.

گفتنی است؛ این دو بازیکن در پست‌های دفاع و هافبک بازی می‌کنند. تمرین نوبت عصر استقلال نیز از ساعت 18 در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال آغاز خواهد شد.

 

استقلالی بازدید : 189 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

انصاری فرد استقلالی نشود،فرهاد جدی می شود.

با توجه به اینکه پیوستن انصاری فرد به پرسپولیس ، بسیار جدی به نظر می رسدو گویا او با رویانیان(مدیر عامل ترسوی پرسپولیس)به توافق رسیده،مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند یک گل زن تمام عیار را استقلالی کنند. آنطور که مطلع شدیم همین موضوع باعث شده تا استقلالی ها بیشتر از قبل دنبال مذاکره با فرهاد مجیدی باشند و شانس بازگشت او به خانه اش افزایش یابد.

تصویر خبر

قبل از این هم ژنرال امیرخان قلعه نویی گفت فرهاد مثل برادر کوچک من است و باید ببینیم که این گفته اجرا می شود.

فرهاد مجیدی الان در دبی به سر می برد و طبق تماسش با دکتر فتح اله زاده دوشنبه وارد تهران می شود.

استقلالی بازدید : 220 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

مهاجم جديد استقلال عزمش را جزم كرده فصل دوازدهم با پيراهن تيم جديدش آقاي گل ليگ شود. او كه در سايپا همواره زير سايه نام كريم انصاري‌فرد قرار داشت فصل دوازدهم را بسيار جدي و پرانگيزه دنبال خواهد كرد. امين منوچهري كه اين روزها آماده‌ترين بازيكن تمرين‌هاي استقلال خوانده مي‌شود در گفتگو با روزنامه ايران ورزشي از اهدافش در فصل جديد گفته است.

از وقتي با استقلال قرارداد بستي توجه رسانه‌اي در قياس با زماني كه در سايپا بودي به تو بيشتر شده. اين همه تفاوت در نوع نگاه‌ها حاصل چيست؟


آنجا سايپا بود و اينجا استقلال است. قطعا وقتي بازيكن استقلال مي‌شوي خيلي با گذشته فرق مي‌كند. همه تو را مي‌شناسند و توقع هم از تو بالا مي‌رود.

از اين تفاوت احساس خوبي داري يا عرصه را به خودت تنگ‌تر مي‌بيني؟

احساس خوبي دارم اما مي‌دانم كه روزهاي سختي در انتظار من است. استقلال تيم بزرگي است و مهاجمان بسيار بزرگي هم دارد. رقابت اينجا سخت است. من تمام گذشته‌ام را فراموش كرده‌ام و حالا وارد دنياي جديدي شده‌ام. به اين كاري ندارم كه روزي در سايپا مهاجم گلزني بودم. اين مهم است كه از حالا به بعد چه كار مي‌كنم.

آرش برهاني، ميلاد ميداودي و سياوش اكبرپور تو را از نيمكت‌نشيني احتمالي نمي‌ترسانند؟

اين بازيكناني كه گفتيد بهترين‌هاي ايران هستند. آرش جام جهاني ديده، ميلاد تا همين دو ماه پيش ملي‌پوش بود و سياوش اكبرپور يكي از بهترين‌ها است اما من هم آمده‌ام كه اينجا گل بزنم و در كنار اين بازيكنان مثمرثمر باشم.

رابطه خاصي ميان تو و اين بازيكنان شكل گرفته؟

با ميلاد خيلي رفيق شدم و اخلاقش را هم دوست دارم. آقاآرش و سياوش هم كه بزرگ من هستند و سعي مي‌كنم از تجربيات‌شان استفاده كنم. راستش آرش را هم خيلي دوست دارم البته سعي مي‌كنم آرام آرام با سياوش هم رابطه خوبي برقرار كنم.

ظاهرا بحث آمدن كريم انصاري‌فرد به استقلال كاملا منتفي شده است؟

من وارد اين جريان‌ها نمي‌شوم. كريم بازيكن بسيار خوبي است و اگر نيايد مشكلي براي استقلال به وجود نمي‌آيد. سال‌ها با كريم همبازي بودم و او هم دوست خوب من است اما استقلال بدون كريم انصاري‌فرد هم بهترين خط حمله ليگ را دارد. اين را در ليگ سال آينده خواهيد ديد. شما فكر مي‌كنيد بازيكني مثل ميلاد يا آرش كم مهاجمي هستند؟ يا سياوش اكبرپور كه سال‌ها براي استقلال بازي كرده؟!

با نيامدن انصاري‌فرد به استقلال رقابت تو با اين بازيكن بر سر آقاي گلي فصل بعد به نقطه اوج مي‌رسد.

ببينيد فصل گذشته كه كريم انصاري‌فرد آقاي گل ليگ شد افتخارش براي همه تيم بود، نه تنها خودش. من هم دوست دارم آقاي گل ليگ باشم اما نه به قيمت اينكه تيم را از قهرماني بيندازم. براي من مهم قهرماني استقلال است. همين كه بتوانيم در كنار بازيكناني مثل آرش، ميلاد و سياوش بهترين خط حمله ليگ را داشته باشيم از نظر من كافي است.

دوست داري خودت آقاي گل باشي يا آرش و ميلاد؟

باور كنيد اين دو تا. خودم مهم نيستم. من استقلالي‌ام و اين را بارها گفته‌ام. شايد مصاحبه‌هايي از قول من كه براي سه سال پيش باشد اين ادعا را ثابت كند كه استقلالي هستم.

قلعه‌نويي مي‌گفت به خاطر استقلال از 150 ميليون تومان گذشتي؟

اميرخان به من لطف دارد. او را دوست دارم و باز هم مي‌گويم به خاطر قلعه‌نويي استقلالي شدم. اميدوارم امسال مهاجم خوبي براي اميرخان باشم. اميرخان استقلالي است و به خاطر استقلال همه كار مي‌كند. او تيم يكدستي را تشكيل داده و مطمئن باشيد فصل بعد قهرمان مي‌شود.

نخستين روزي كه با استقلال تمرين كردي برخوردها با تو چطور بود؟

همه تحويلم گرفتند. يك چيز را صادقانه بگويم وقتي كسي وارد خانه خودش مي‌شود احساس دلتنگي نمي‌كند.

خوب تمرين مي‌كني يا تحت تاثير جو هستي؟

نه، خيلي خوب است. گفتم كه وارد خانه‌ام شده‌ام. اينجا راحتم و اولويتم را روي بدنسازي گذاشته‌ام. فكر مي‌كنم براي اينكه مهاجم كاملي در طول فصل باشم بايد تمركزم را روي تمرين‌هاي بدنسازي بگذارم.

درباره روش بازي با چند مهاجم صحبتي شده؟

استقلال فصل بعد با تاكتيك‌هاي گوناگوني بازي خواهد كرد. هنوز مشخص نيست كه با يك مهاجم بازي مي‌كنيم يا دو مهاجم. قطعا در طول فصل مشخص خواهد شد

استقلالی بازدید : 192 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

پژمان منتظري مدافع تيم استقلال كه در بازي تيم ملي مقابل ازبكستان دچار مصدوميت شده است هم‌اكنون در كشور امارات به سر مي‌برد.

بنا بر اخبار رسيده از شهر دوبي، اين مدافع مشغول مذاكرات مقدماتي با دو باشگاه اماراتي است تا شايد فوتبال خود را در فصل آينده در اين كشور دنبال كند. پژمان به همراه حنيف عمران‌زاده تنها مدافعان مياني استقلال در فصل گذشته بودند كه در اين فصل اميرحسين صادقي هم به جمع آن‌ها بازگشته است.

استقلالی بازدید : 195 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

امير قلعه نويى، سرمربى تيم استقلال از خريدهاى اين باشگاه در فصل نقل وانتقالات راضى است و معتقد است تيم جوانى را بسته و با اين تيم مى تواند مدعى قهرمانى باشد. قلعه نويى درخصوص وضعيت استقلال گفت: تمرينات را آغاز كرديم و شرايط خوبى بر تيم حاكم است. بازيكنان جديدمان قدرت گيرايى بالايى دارند و در همين يك هفته در تمرينات خيلى خوب پيش رفتيم. وى ادامه داد: بدنساز خوبى به استقلال آورديم و تا چند روز ديگر كه تيم كامل شود، به تركيه مى رويم و در آنجا بدنسازى پيش از فصل را آغاز مى كنيم. سرمربى استقلال تصريح كرد: به عقيده من بازيكنان خوبى جذب كرده ايم و مى خواهيم با يك تيم جوان مدعى قهرمانى باشيم. اگر ۳ ۴، بازيكن ديگر هم به ما اضافه شوند، تيممان كامل مى شود. قلعه نويى در پايان گفت: ما به دنبال ستاره ها نبوديم و نيستيم، بلكه بازيكنان با انگيزه را جذب مى كنيم.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
سرور هرچی لنگیه*** امیر قلعه نوعیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود نمونه سوال امتحانی
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • دانلود آهنگ جدید
  • قرص مخمر آبجو
  • جاهای دیدنی
  • خرید گیفت کارت
  • شنل بلو
  • آتلیه عکاسی
  • تشریفات مجالس
  • ویزای روسیه
  • سنجش و دانش
  • خرید اکستندر
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • نرخ ارز آزاد
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • دانلود فیلم
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود موسیقی
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • اس ام اس خوون
  • منابع دکتری معماری
  • مونوپاد
  • آفبا
  • تاریخچه طراحی لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود سریال
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • آزمون دکتری معماری
  • منابع آزمون دکتری
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • آهنگ تیتراژ سریال کیمیا
  • دانلود آهنگ در حاشیه
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب؟
    به نظر شما استقلال در جام باشگاه های آسیا موفق خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 452
  • بازدید ماه : 452
  • بازدید سال : 8,455
  • بازدید کلی : 256,573