loading...
وبلاگ هواداران استقلال تهران زلزله
استقلالی بازدید : 219 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه استقلال گفت:اصغر حاجيلو به فعاليتش در آکادمي استقلال ادامه مي دهد.


علي فتح الله زاده درباره اينکه گفته مي شود قرار است احمد شهرياري در آکادمي استقلال جانشين اصغر حاجيلو شود عنوان کرد:چنين بحثي صحت ندارد.ما براي بحث آکادمي يک هيات امنا تشکيل داده ايم که رييس آن سردار شهرياري است و اصغر جاجيلو هم به عنوان مديرعامل اين مجموعه به فعاليت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش اوج ، وي افزود: بنابراين بحث جايگزيني هرگز مطرح نيست و اصغر حاجيلو که يکي از با تعصب ترين بازيکنان تاريخ استقلال محسوب مي شوند،همچنان در آکادمي حضور دارند.

استقلالی بازدید : 114 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

من همیشه دوست داشتم این اتفاق بیفتد.من همیشه در زندگی و همه کارهای خودم دوست دارم بهترین باشم.رفتن به یک تیم اروپایی همیشه هدف من بوده است و بله حق با شماست وقتش هست که لژیونر بشوم

مجتبی جباری از خوبها و خیلی خوبهاست . بازیکنی که لذت از فوتبال را به ما هدیه می کند . او در گفت و گو  با خبرنگار گل ، بعد از مدتها سکوت را می شکند و از مسائل مختلف می گوید . مسائلی که دغدغه فوتبال ماست ؛ همان چه که باعث شده جباری حالا در 31 سالگی فیکس تیم ملی باشد نه خیلی فبل تر که می توانست یک ستاره بزرگ در سطح بین المللی باشد . این مصاحبه را بخوانبد:
 
بازی سختی با کره داشتیم انتظار صعود از این تیم ملی داشتی؟
آره اما این سختی به نظرم از بازی با قطر شروع شد و انگیزه رفتنمان به جام جهانی هم بعد از همان بازی شروع شدیم.
قبل از بازی با قطر همه می دانستیم که کار خیلی سختی داریم.ما می دانستیم که اگر در بازی با قطر نتوانیم نتیجه بگیریم باید روزهای کابوس واری را تجربه کنیم.برای همین با تمام وجود به مصاف قطر رفتیم این استارت رفتن ما به جام جهانی از همان بازی با قطر بود که بعد از بردن آنها شروع شد.در بازی لبنان هم اگرچه 4تا زدیم.اما باور کنید استرس زیادی داشتیم و فشار زیادی را متحمل شدیم چرا که ما دیگر فرصتی برای اشتباه نداشتیم.در بازی با کره هم اگرچه شرایط سختی داشتیم اما خب ما توانستیم با انجام یک بازی منطقی این تیم را در خانه خودش شکست دهیم و به جام جهانی صعود کنیم.
ویترین افتخارات تو کامل شد حالا وقتش نیست به لژیونر شدن فکر کنی؟
من همیشه دوست داشتم این اتفاق بیفتد.من همیشه در زندگی و همه کارهای خودم دوست دارم بهترین باشم.رفتن به یک تیم اروپایی همیشه هدف من بوده است و بله حق با شماست وقتش هست که لژیونر بشوم اما باید یک انتخاب خوب انجام دهم و امیدوارم شرایط خوب و منحصر به فردی برای حضورم در یک تیم بزرگ به وجود بیاید.
حضور در جام جهانی؟
امسال می خواهم تلاش خیلی زیادی بکنم و باید با انجام تمرینات عالی و پر فشار خودم را برای این رویداد آماده کنم.
جام جهانی یک جای متفاوتی است و یک تورنمنت در کلاس بالا که فوتبالیستهای دنیا خودشان را در آن ویترین عرصه می کنند.من می خواهم با تلاش زیاد یک جام جهانی خوب را تجربه کنم و نمی خواهم فقط برای حضور به برزیل بروم.
باز هم ابتدای فصل و صحبت هایی مبنی بر رفتن تو از استقلال؟
شرایط استقلال خیلی بد و به نوعی مسخره است..تیمی که قهرمان شده است و در جام باشگاه های آسیا نتیجه ای به این خوبی  گرفته است هنوز پاداش هایش را که نگرفته که هیچ ،  قرارداد های بازیکنان هم تسویه نشده و البته  بدون مربی در حال تمرین است و هیچ چیز مشخص نیست.در حال حاضر پیشنهاداتم را بررسی می کنم.اما شاید همین امسال به یک تیم عربی بروم.مدیربرنامه هایم در حال بررسی شرایط است.
درباره استقلال دقیق حرف نزدی . می مانی؟
اگر شرایط همینطور باشد فکر نکنم بتوانم ادامه دهم و باید بر خلاف میلم از استقلال جدا شوم.
برای جدایی مشکل خاصی نداری؟
نه من بازیکن آزاد هستم.اما راستش حیفم می آید از این تیم جدا بشوم.برای این تیم خیلی زحمت کشیدیم و با کمترین امکانات به موفقیت های بزرگی رسیدیم اما برخوردی که با ما شد خیلی آماتور بود و لیاقت این تیم به مراتب بیش از اینهاست.برخوردی که با استقلال شد کمی غیر منطقی است.چراکه این تیم نتایج خوبی گرفت و موفقیتهای خوبی به دست آورد.
پاداشی که برای صعود به جام جهانی در نظر گرفته شد ایده آل بود؟
واقعیتش این است که شادی بی وصف مردم آنقدر برای من شیرین بود که پاداشم را گرفتم.وقتی شادی مردم را در خیابانها تا نیمه شب می دیدم احساس خیلی خوبی داشتم که برایم از همه پاداشها با ارزشتر بود.البته جا دارد که از مسئولین هم تشکر کنم که بلافاصله پاداشها را دادند و مارا درک کردند.فشاری بی مانند  روی ما بود و تلاش بی پایانی که ملی پوشان کرده بودند، خسته شان کرده بود . من به شخصه متشکر هستم.
مجتبی چرا برای اهالی مطبوعات ارتباط گرفتن با تو سخت است؟
من آدم گوشه گیری نیستم و همیشه دوست داشته ام اتفاقات خوب برای فوتبالمان رقم بخورد.اما برعکس ، همیشه اتفاقات بد بوده و روند کارها ایده آل نیست  . من این چیزها را که می بینم به هم می ریزم ولی  هم برای به هم نخوردن آرامش تیمی و تمرکز خودم سکوت می کردم همین...
اما تو آدمی نیستی که سکوت کنی هستی؟
نه نیستم.. اما وقتی گوش شنوایی وجود دارد چرا اعصاب خودم را خورد کنم.من دوست دارم وقتی حرف می زنم تاثیر گذار باشد.وقتی اتفاقی نمی افتد می بینم که بهتر است سکوت کنم.اگر سکوت کنم معنی اش این نیست که  همه چیز خوب بوده است... نه ؛ برعکس..وضعیت به مراتب از سالهای قبل بدتر بوده است اما سکوت کردم تا روی باشگاه و تیم ملی تمرکز داشته باشم.به خدا اگر یک درصد اگر فکر می کردم تغییری صورت می گیرد حرفهای زیادی می زدم.
برای موفقیت در جام جهانی چه کنیم؟
از اینجا به بعد آبروی یک کشور در میان است.جام جهانی ویترین بزرگی است.البته آقای احمدی نژاد قول دادند که کمک کنند.ما اگر بخواهیم در جام جهانی موفق باشیم باید از همین الان بازی های خوب تدارکاتی داشته باشیم تا بتوانیم از نظر فنی بالا برویم.
درباره تمدیدقرارداد آقای کی روش چه نظری داری؟
خوشحالم که این شانس را داشتم با ایشان کار کنم و یاد بگیرم . چیزهایی که از کار مربیگری و نحوه ارتباط با بازیکنان از ایشان  دیده ام فوق العاده بوده و امیدوارم بمانند .

استقلالی بازدید : 225 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

فوتبال ما نياز به صعود به جام جهاني داشت

قلعه‌نويي:استقلال بهتر از تيم سال قبل مي‌شود


سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت:‌ قول مي‌دهم اين تيم استقلال بهتر از تيم سال قبل شود.


  امير قلعه‌نويي در پايان تمرين امروز استقلال گفت: حضور قدرتمندانه تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني را به همه تبريک مي‌گويم. فوتبال ما به اين صعود نياز داشت و خدا کمک کرد که اين اتفاق بيافتد. خوشحالم مجموعه استقلال نيز در اين پيروزي سهم داشت.

وي در مورد وضعيت تمرينات استقلال عنوان کرد: فصل گذشته درگير ليگ قهرمانان آسيا بوديم و حدود 8 بازيکن ما به اردوي تيم ملي رفتند. طبيعي بود که چنين شرايطي براي ما به وجود بيايد، ان‌شاءالله تا هفته آينده شرايط استقلال بهتر مي‌شود و از شنبه وضعيت بهتري را خواهيم ديد. بازيکناني که درگير جام جهاني بودند نياز به استراحت دارند و قول مي‌دهم به اين استقلال بهتر از استقلال سال قبل شود.

سرمربي استقلال در مورد اينکه خيلي دير کار را آغاز کردم، اظهار داشت‌: زمان در دست ما نيست، همانطور که گفتم درگير ليگ قهرمانان آسيا بوديم و پس از آن بازيکنانمان به تيم ملي رفتند. همه مي‌دانند امير قلعه‌نويي هميشه زودتر از سايرين کار را آغاز مي‌کند. کاري به بي‌پولي نداريم اما اين مسائل برايمان مشکل درست کرد. اگر مسابقات مختلف نبود، شايد الان هفته چهارم تمرينات ما بود. به هر حال بي‌پولي هم مي‌تواند در اين مسئله تأثير داشته باشد.

قلعه‌نويي در مورد بوريرام تايلند حريف استقلال در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: بايد به خودمان فکر کنيم و اگر استقلال را با قدرت ببنديم، مي‌توانيم هر حريفي را شکست دهيم. تيمي که مي‌خواهد قهرمان شود بايد با قدرت در اين مسابقات شرکت کند. اگر آن تيمي که مدنظرمان است 80 درصدش را نيز جذب کنيم مي‌توانيم در مسابقات موفق شويم اما همانطور که گفتم اين استقلال بهتر از تيم سال قبل مي‌شود.

وي عنوان کرد: تا الان 4 بازيکن خوب ليگ برتري را جذب کرده‌ايم و بايد طبق ليستي که دادم 70 درصد نفرات فصل قبل نيز حفظ شود. علي حمودي از تيم کنار رفته که جاي او فردين عابديني را گرفتيم و اميدواريم بتواند جناح راست استقلال را پوشش دهد. پژمان نوري نيز که امروز در تمرين شرکت نکرد، از شنبه در تمرينات حاضر خواهد شد.

قلعه‌نويي در مورد صحبت با عليرضا نيکبخت واحدي گفت:‌ عليرضا را دوست دارم و او همين الان هم مي‌تواند بازي کند. تا الان صحبتي با او انجام نداده‌ام اما علاقمند هستيم که به استقلال بيايد. البته مشکلاتي وجود دارد که به جاي 21 بازيکن امسال بايد 20 بازيکن بگيريم. از لحاظ فني نيکبخت مورد قبول من است و بايد ببينيم آيا در استقلال جاي خالي داريم يا نه.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سؤال که نکونام اعلام کرده با تراکتورسازي مذاکره مي‌کند و کدام نفرات از سال قبل در اين تيم مي‌مانند، عنوان کرد: ليست مورد نظرمان را به باشگاه ارائه کرديم و هر وقت بازيکني تمديد کرد، نام او را اعلام مي‌‌کنيم. در فصل نقل و انتقالات نبايد صحبت‌هاي دروني را بيان کرد. درست است من ساده هستم، اما نه اينقدر که اکنون نام ليست بازيکنانم را بيان کنم. ليست را به باشگاه دادم و فتح‌الله‌زاده و اميري براي جذب نفرات جديد تلاش مي‌کنند.

وي در مورد وضعيت فرهاد مجيدي گفت: مثل اينکه مجيدي اکنون در انگليس است و سپس به استقلال ملحق خواهد شد.

استقلالی بازدید : 221 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال استقلال تمرين امروز را با بازگشت امير قلعه‌نويي به ايران آغاز کرد.


تيم فوتبال استقلال تمرين امروز خود را با حضور امير قلعه‌نويي که به تازگي به تهران بازگشته است، آغاز کرد.

به گزارش فارس،سرمربي تيم استقلال با لباس غيرورزشي در تمرين حاضر شده است.

در تمرين امروز احمد جمشيديان، محمدمهدي نظري و فردين عابديني بازيکنان جديد اين تيم حضور دارند. همچنين سياوش اکبرپور، آرش برهاني و سيدحسين حسيني بازيکنان فصل گذشته استقلال نيز در تمرين شرکت کردند.

تمرين استقلال از ساعت 17:30 در کمپ مرحوم ناصر حجازي آغاز شد.

استقلالی بازدید : 218 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

مربي استقلال با تمجيد از نماينده تايلند مي‌گويد از قرعه کشي برگزار شده رضايت دارد.


ستار همداني در باره قرعه استقلال در ليگ قهرمانان آسيا، اظهار کرد: من بيشتر از اين که به اين قرعه فکر کنم، به وضعيت تيممان فکر مي‌کنم. ما خيلي زمان را از دست داده‌ايم با اين حال قرعه‌اي که نصيبمان شده خوب است و از آن راضي هستم.

به گزارش ايسنا،او در ادامه افزود: تيم تايلندي، تيم بسيار خوبي است، اما ما از اين تيم شناخت خوبي داريم. ما همه تيم‌هايي که در يک هشتم نهايي حضور داشتند را مي‌شناختيم و اميدواريم که به مرحله بعد راه پيدا کنيم. هدف ما از ابتدا رسيدن به قهرماني ليگ قهرمانان آسيا بود. ما اهداف کوتاه مدت و ميان مدتي هم داشتيم و الان در آستانه رسيدن به هدف بلند مدتمان يعني قهرماني در آسيا هستيم. اميدوارم در ادامه کار هم موفق باشيم.

مربي استقلال در ادامه با تمجيد از تيم تايلندي، اظهار کرد: تايلندي‌ها مدت‌هاست که بر روي فوتبال سرمايه‌گذاري کرده‌اند و مربيان بزرگي را آوردند. آنها از انگيزه زيادي برخوردارند، اما ما هم تيم بزرگي هستيم که داراي رزومه بلندي در آسيا هستيم. اميدوارم که با موفقيت برابر نماينده تايلند از حيثيت ايران مانند تيم ملي دفاع کنيم.

استقلالی بازدید : 135 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

امير قلعه نويي صبح امروز به تهران بازگشت.


امير قلعه نويي که پس از پايان مرحله پلي آف رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا راهي کانادا و آمريکا شده بود صبح امروز به تهران بازگشت.

به گزارش فارس،وي قرار است امروز نشستي را با فتح الله زاده برگزار کند و در خصوص نقل و انتقالات اين باشگاه و اردوي اين تيم صحبت هايي را انجام دهد.

استقلالی بازدید : 187 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

در صورت پيروزي نماينده ايران مقابل حريف تايلندي

استقلال بابرنده ديدار الاهلي و سئول بازي مي‌کند


تيم فوتبال استقلال ايران در صورت برتري در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مقابل نماينده تايلند در نيمه نهايي با برنده ديدار الاهلي عربستان و سئول کره بازي مي‌کند.


مراسم قرعه‌کشي پيکارهاي ليگ قهرمانان آسيا امروز در کوالالامپور مالزي برگزار شد و نماينده کشورمان در مرحله يک‌چهارم نهايي بايد به مصاف بوريرام يونايتد تايلند برود.

به گزارش فارس،بر اين اساس استقلال در صورت پيروزي مقابل اين حريف نه‌چندان قدرتمند تايلندي بايد در مرحله نيمه نهايي با برنده ديدار الاهلي عربستان و اف‌سي سئول کره‌جنوبي برود.

در آن‌سوي جدول هم پيروز جدال کاشيوا ريسول ژاپن و الشباب عربستان در مرحله نيمه نهايي با برنده ديدار گوانگژوي چين و لخوياي قطر روبرو مي‌شود.

ديدارهاي مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به صورت رفت و برگشت 30 مردادماه و 27 شهريورماه برگزار مي‌شود.

استقلالی بازدید : 78 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

نماينده تايلند حريف شاگردان قلعه‌نويي

قرعه‌کشي يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا


حريف استقلال در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مشخص شد.


مراسم قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا امروز (پنجشنبه) در مقر کنفدراسيون فوتبال آسيا در کوالالامپور مالزي برگزار شد و 8 تيم حاضر در اين مرحله حريفان خود را شناختند.

به گزارش فارس،بر اين اساس استقلال ايران در اين مرحله بايد به مصاف بوريرام يونايتد تايلند برود.

* برنامه ديدارها به شرح زير است:

الاهلي عربستان - اف سي سئول کره جنوبي

استقلال ايران - بوريرام يونايتد تايلند

کاشيوا ريسول ژاپن - الشباب عربستان

گوانگژو چين - لخوياي قطر

ديدار رفت 30 مردادماه و ديدار برگشت 27 شهريورماه برگزار مي‌شود.

استقلالی بازدید : 176 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال استقلال بعد از جلسه با مديرعامل اين باشگاه گفت: مشکلاتم را براي فتح‌الله‌زاده مطرح کردم و قطعا قراردادم را با استقلال تمديد مي‌کنم.


 حنيف عمران زاده در خصوص نشست امروز خود با فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: من هيچ مشکلي براي تمديد قرارداد ندارم. چندين سال براي استقلال بازي کرده‌ام و به آن افتخار مي‌کنم. امرزو هم پيش فتح‌الله‌زاده رفتم و مشکلات زندگي‌ام را براي وي مطرح کردم که خيلي ناراحت شد و قول داد هر چه سريعتر کمک کند.

به گزارش مهر، وي افزود: براي من واجب‌تر از هر چيزي دريافت طلب سال گذشته‌ام است که فتح‌الله‌زاده هم قول داد هر چه سريعتر اين کار را انجام دهد. من قطعا قراردادم را تمديد مي‌کنم و اميدوارم فتح‌الله‌زاده هر چه سريعتر مشکلاتم را حل کند.

استقلالی بازدید : 179 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان و مدافع تيم فوتبال استقلال امروز با لباس غير ورزشي در تمرين اين تيم شرکت کردند.


به گزارش فارس، تيم فوتبال استقلال تهران امروز از ساعت 18 در کمپ ناصر حجازي يک جلسه تمرين کردند.

* فردين عابديني تنها بازيکني بود که از تيم بزرگسالان در اين تمرين حاضر شد و حدود 15 دقيقه به صورت انفرادي دويد.

* در تمرين امروز 8 بازيکن که تلفيقي از نفرات اميد و جوانان بودند در تمرين شرکت کردند.

* تمام اعضاي کادر فني در اين تمرين حاضر بودند.

* مجيد صالح با لباس غير ورزشي در تمرين حاضر شده بود و قرار بود بعد از تمرين به برنامه زنده تلويزيوني برود.

* حدود 15 تماشاگر در تمرين شرکت کردند.

* آرش برهاني و مهدي رحمتي با لباس غير ورزشي در تمرين شرکت کردند و با اعضاي کادر فني به صحبت پرداختند.

استقلالی بازدید : 170 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: برخلاف قول و قراري که امروز با علي حمودي داشتيم، او به قولش عمل نکرد.


علي اميري درباره قراري که با علي حمودي براي جلسه‌اي دوباره با اين بازيکن گذاشته بودند، اظهار داشت: پس از اينکه روز گذشته نتوانستيم با علي حمودي به نتيجه برسيم، امروز جلسه ديگري با او گذاشتيم اما برخلاف قول و قراري که داشتيم او امروز در جلسه شرکت نکرد و به تازگي هم متوجه شديم اين بازيکن قراردادش را با سپاهان تمام کرده و به همين دليل براي ظاهرسازي قصد داشته با استقلال هم مذاکره کند.اين بازيکن مبارک سپاهان باشد.

به نقل از فارس، وي در خصوص روند مذاکراتشان با مهدي رحمتي و حنيف عمران‌زاده گفت: خوشبختانه جلسه خوبي با اين دو بازيکن داشتيم و طبق وعده‌اي که به هواداران داده بوديم با اين دو بازيکن به توافق رسيديم. البته بايد بگويم که از دو بازيکن ممنون هستيم که با وجود مبالغ بالاي پيشنهادي که داشتند، با ما به توافق رسيدند و جالب است بدانيد که مبلغ قرارداد اين دو بازيکن 50 درصد زير قيمتي است که از ساير تيم‌ها پيشنهاد دارند. آنها مثل برخي نبودند که پول را به باشگاه استقلال ترجيح دادند.

در حالي علي اميري از توافق با مهدي رحمتي خبر مي‌دهد که مهدي رحمتي امروز در جمع خبرنگاران تاکيد کرد که براي تمديد قرارداد به دفتر فتح‌الله‌زاده نرفته بوده و توافقي براي حفظ او صورت نگرفته است.

استقلالی بازدید : 171 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: تيم ما هم با حضور در جمع 4 تيم برتر آسيا زمينه شادي مردم را فراهم خواهد کرد.


ميرشاد ماجدي اظهار داشت: بايد تبريک جانانه‌اي به ملي‌پوشان و کادر فني تيم ملي گفت. آنها توانستند با موفقيتي که به دست آوردند دل مردم را شاد کنند. قطعا استقلال نيز با صعود به جمع 4 تيم برتر آسيا بار ديگر دل مردم را شاد خواهد کرد.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: کي‌روش بعد از آنکه 11 بازيکن اصلي خود را شناخت، توانست نتايج بسيار خوبي با تيم ملي بگيرد و استارت پيروزي‌هاي تيم ملي از بازي با قطر زده شود. در بازي با کره ساختار خوب دفاعي ايران اجازه نداد که روزنه‌اي در دفاع تيم ملي ايجاد شود و بعد از حماسه ملبورن حماسه ديگري رقم خورد.

ماجدي با اشاره به حضور تيم ايران در جام جهاني عنوان کرد: مردم ايران متوقع هستند و از تيم ملي انتظار دارند که در جام جهاني حضور درخشاني داشته باشد. ديگر انجام 3 بازي در مرحله گروهي آنها را راضي نخواهد کرد. دولتمردان ما بايد با تدابيري که مي‌انديشند تيم ملي را آماده رويارويي با غول‌هاي جهاني کنند زيرا تيم ملي اکنون ديگر يک تيم آسيايي نيست بلکه يک تيم جهاني است. بنابراين بايد به صعود از مرحله گروهي در جام جهاني فکر کنيم.

سرپرست تيم استقلال در مورد وضعيت اين تيم گفت: قلعه‌نويي فردا به تهران مي‌آيد و قرارداد بازيکنان فصل گذشته در حال تمديد شدن است. ضمن اينکه بايد بدانيم که استقلال آخرين تيمي است که مسابقاتش تمام شد و اکثر بازيکنان ما در تيم ملي بودند و همگي آماده هستند. به هواداران قول مي‌دهم استقلال فصل آينده نيز مثل فصل گذشته قدرتمند در ميدان حاضر شود. ما با بازيکنان جديد هم به زودي قرارداد مي‌بنديم.

استقلالی بازدید : 163 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: فردا قراردادم را با استقلال امضا مي‌کنم.


آرش برهاني پس از ديدار با علي فتح الله زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من روز سه شنبه به ديدار فتح الله زاده آمدم و با او به توافق مالي هم رسيدم اما براي امضاي قرارداد برگه قرارداد آماده نبود و به همين دليل قرار شد فردا بيايم تا قراردادم را امضا کنم.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه فردا چک هم مي گيرد يا خير گفت: فکر نمي کنم فردا چکي به دستم برسد اما من قراردادم را امضا مي کنم و مشکل خاصي نيست.

برهاني در ارتباط با اينکه آيا واقعا در ليست مازاد استقلال بوده است، گفت: من در ايران نبودم و خود امير قلعه نويي هم نبود و متاسفانه اين حر فها را زده شد که درست نبود من اگر خودم ايران بودم نمي گذاشتم اين حرف ها مطرح شود. من خودم با امير قلعه نويي صحبت کردم و مشکل خاصي هم نبود و خدا را شکر که حل شد.

مهاجم استقلال در مورد اينکه چه ميزان از باشگاه طلب دارد گفت: من تا قبل از اينکه با فتح الله زاده صحبت کنم فکر مي کردم که 40 درصد قراردادم باقي مانده است اما متوجه شدم که 65 درصد از قراردادم باقي مانده است ولي باز هم مشکلي نيست و دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

وي در خصوص صعود تيم ملي به جام جهاني گفت: خيلي خوشحالم که تيم ملي صعود کرد. عدم حضورمان در برزيل فوتبالمان را نابود مي کرد و به جاي 4 سال 30 سال عقب مي افتاديم. ليگمان هم نسبت به قبل بهتر مي شود.

استقلالی بازدید : 179 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا

حريف استقلال فردا مشخص مي‌شود


حريف استقلال در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا فردا مشخص مي‌شود.


با برگزاري مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا چهره 8 تيم برتر اين رقابت‌ها مشخص شد و تيم فوتبال استقلال که در مرحله يک هشتم نهايي اين رقابت‌ها با تيم الشباب امارات ديدار کرده بود در نهايت با برتري مجموع 4 بر 2 در دو ديدار رفت و برگشت به جمع 8 تيم برتر آسيا رسيد تا در مرحله بعدي منتظر ديگر حريف آسيايي خود باشد.

بر همين اساس قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها فردا در مقر کنفدراسيون فوتبال‌ آسيا در کوالالامپور برگزار مي‌شود تا 8 تيم استقلال ايران، اف‌سي سئول کره‌جنوبي، بوريرام يونايتد تايلند، کاشيوا ريسول ژاپن، گوانگژو چين، لخويا قطر، الشباب و الاهلي عربستان در اين مرحله با رقيبان خود آشنا شوند.

استقلالي‌ها که کار خود در رقابت‌هاي فصل 2013 ليگ قهرمانان آسيا را با حضور در گروه مرگ و هم‌گروهي با الريان قطر، الهلال عربستان و العين امارات آغاز کردند، در نهايت با 4 پيروزي، يک تساوي و يک شکست با 13 امتياز اين گروه را مقهور قدرت خويش ساخته و به عنوان صدرنشين راهي مرحله حذفي شدند.

قهرمان ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران که در رقابت‌هاي فصل اخير توانست قهرماني را در اين رقابت‌ها هت‌تريک کند، اين روزها با مشکلات عديده مالي دست و پنجه نرم کرده و هواداران اين تيم که گويا نبايد آب خوش از گلويشان پايين برود، در انتظار تعيين تکليف کادر مديريتي، کادر فني و ماندن ستاره‌ها در تيم محبوبشان هستند تا با حفظ اسکلت اصلي تيم و البته جذب چند ستاره ديگر، همچنان پتانسيل قهرماني قاره کهن و کسب سومين ستاره در تيم آبي‌پوش بيشتر از گذشته در اين تيم باقي بماند.

نکته قابل توجه اينکه هنوز امير قلعه‌نويي از سفر تفريحي خود از آمريکا بازنگشته و در حالي که کمتر از يک ماه ديگر ليگ سيزدهم آغاز خواهد شد، علاوه بر اينکه تکليف کادر فني و بازيکنان استقلال مشخص نشده است، هنوز تمرينات اين تيم سر و شکل رسمي پيدا نکرده و وضعيت آبي‌پوشان نامشخص است.

به گزارش فارس، با اين حال به نظر مي‌رسد با توجه به شرايطي که در بين 7 تيم وجود دارد، بوريرام تايلند براي شاگردان قلعه‌نويي به عنوان راحت‌ترين و ايده‌آل‌ترين حريف محسوب مي‌شود و از سوي ديگر دو تيم عربستاني و همچنين تيم گوانگجو چين با سرمربيگري مارچلو ليپي که در حال حاضر با قدرت، صدرنشين سوپرليگ چين به شمار مي‌رود، از سخت‌ترين حريفان استقلالي‌ها در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا محسوب مي‌شوند.

استقلالی بازدید : 166 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اصلا با مسئولان استقلال به جلسه نرفتم که بخواهم بحث مالي را مطرح کنم.


علي خمودي که با مسئولان استقلال قرار بود امروز مذاکره کند گفت: آمدم در جلسه‌اي با مسئولان استقلال صحبت کنم اما آنها اعلام کردند که نبايد مدير برنامه‌هايم در جلسه حاضر باشد. مگر مي‌شود چنين درخواستي را انجام دهم؟ در بستن قرارداد شايد بند‌هايي وجود داشته باشد که من آنها را نمي‌شناسم. مدير برنامه نماينده من است و مي تواند در جلسه حضور داشته باشد. شايد من بخواهم با هر شخصي در جلسه حضور پيدا کنم. مدير برنامه‌‌ام اي جنت رسمي فيفا است و نبايد چنين کاري را انجام دهد.

به گزارش فارس، وي با انتقاد از رفتار مسئولان استقلال افزود: يک ماه معطل استقلال ماندم و در نهايت نيز چنين رفتاري را با من انجام دادند. به من مي‌گويند نبايد مدير برنامه‌هايم در جلسه شرکت کند. سال گذشته نيز که براي انجام مذاکره با باشگاه استقلال وارد عمل شده بودم مدير برنامه‌هايم حضور داشت و نمي‌دانم چرا اکنون چنين صحبتي بيان مي‌کنند.

مدافع تيم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌هاي معاون اين باشگاه که گفته بود نمي‌توانيم خواسته‌هاي مالي حمودي را تامين کنيم گفت: خدا مي‌داند من اصلا داخل جلسه نرفتم و چطور مي‌شود داخل جلسه نرفته بيرون از اتاق بحث مالي صورت بگيرد. نمي‌خواهم جواب کسي را بدهم اما مي‌خواهند من را خراب کنند و اگر اينگونه است که آقايان مطرح کرده‌اند خدا خودش قضاوت خواهد کرد.

استقلالی بازدید : 204 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: علي حمودي با وجودي که پيش از اين با ما به توافق مالي رسيده بود امروز مبلغ ديگري را از ما درخواست کرد.


علي اميري درباره جلسه با علي حمودي براي تمديد قرارداد اظهار داشت: با وجودي که پيش از اين با علي حمودي براي تمديد قرارداد به توافق مالي رسيده بوديم اما اين بازيکن، امروز به ما اعلام کرد که باشگاه سپاهان به وي پيشنهاد يک ميليارد و 200 ميليون تومان داده است و حاضر است 600 ميليون تومان نقد به وي بدهد.

به گزارش فارس ، وي افزود: ما به حمودي اعلام کرديم که نمي‌توانيم اين پول را به وي بدهيم و همچنين هم‌اکنون از سوي باشگاه سپاهان و به امضاي عليرضا رحيمي مديرعامل اين باشگاه فکسي به باشگاه استقلال رسيده است که در اين فکس آمده مهران عالي‌پور مدير برنامه‌هاي حمودي پس از بازي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرده است.

اميري ادامه داد: کار علي حمودي زشت و غيراخلاقي است و او در حالي که با ما توافق مالي کرده بود با سپاهان قراداد امضا کرده است. در هر صورت ما نمي‌توانيم خواسته مالي حمودي را تامين کنيم.

استقلالی بازدید : 188 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

قهرمان فصل گذشته‌ي ليگ برتر فوتبال ايران و تنها نماينده حاضر ايران در بين هشت تيم برتر آسيايي در حالي خودش را براي يک فصل سخت آماده مي‌کند که مسائل زيادي، حضور قدرتمند اين تيم براي فصل بعد را تهديد مي‌کند.


تمرينات استقلال در حالي برگزار مي‌شود که هيچ يک از بازيکنان اصلي اين تيم در تمرينات حاضر نمي‌شوند و باشگاه استقلال عملا وارد وضعيت نامناسبي شده است.

به گزارش ايسنا ، استقلال که اين روزها سرمربي‌اش را در سفر مي‌بيند، بنا به گفته‌هاي بدنسازش؛ بايد آماده‌ي روزهاي سختي باشد. امير حاج قاسم در گفت‌وگو با ايسنا با ابراز نگراني از وضعيت استقلال، گفت: «بهترين زمان براي بدنسازي 6 تا 8 هفته پيش از آغاز رقابت‌هاست. متاسفانه ما تنها 3 هفته تا آغاز رقابت‌ها فرصت داريم و در نظر داشته باشيد يک هفته آن هم به خاطر بازي پايان هفته بايد با کاهش بدنسازي بافشار همراه باشد. يعني ما تنها دو هفته بدنسازي مي‌توانيم بکنيم که اصلا کافي نيست.»

هواداران استقلال که خود را براي دريافت ستاره‌ي سوم آماده مي‌کردند، اين روزها نگران آينده هستند و مي‌بينند که زمان به سرعت به ضرر تيمشان مي‌گذرد. آنها مشخصا در پايان فصل به دنبال مقصر خواهند گشت و نتيجه نگرفتن استقلال در فصل بعد را امري محتمل مي‌دانند.

رقباي صدر نشين استقلال، حداقل سه هفته است که تمريناتشان را آغاز کرده و استقلال هنوز يک جلسه‌ي تمريني مفيد را با بازيکنان اصلي‌اش آغاز نکرده است. در روزهاي گذشته تنها چند بازيکن اميد استقلال در تمرينات حاضر شدند، بازيکناني که در خوشبينانه ترين حالت يک يا دو نفر از آنها در طول فصل بر روي نيمکت خواهد نشست.

بررسي وضعيت بازيکنان استقلال براي فصل بعد شايد خالي از لطف نباشد. استقلالي‌ها فصل گذشته را با اين بازيکنان به پايان رساندند و وضعيت آنان به اين شرح است:

1- سيد مهدي رحمتي (اتمام قرارداد)

2- خسرو حيدري (اتمام قرارداد)

3- جي‌لويد ساموئل (اتمام قرارداد)

4- اميرحسين صادقي (اتمام قرارداد)

5- حنيف عمران‌زاده (اتمام قرارداد)

6- جواد نکونام (اتمام قرارداد)

7- فرهاد مجيدي (قرارداد دارد)

8- مجتبي جباري (اتمام قرارداد)

9- آرش برهاني (تمديد کرد)

10- حسن اشجاري (خروج قطعي)

11- کيانوش رحمتي (اتمام قرارداد)

12- ميثم بائو (خروج قطعي)

13- هاشم بيگ‌زاده (قرارداد دارد)

14- عباس محمدرضايي (قرارداد دارد)

15- سياوش اکبرپور (قرارداد دارد)

16- پژمان منتظري (اتمام قرارداد)

17- سيد حسين حسيني (نامشخص)

18- فرزاد حاتمي (قرارداد دارد)

19- علي حمودي (اتمام قرارداد)

20- ايمان موسوي (خروج قطعي)

21- ويسنته آرزه (خروج قطعي)

با آغاز فصل نقل و انتقالات، استقلال توانسته تنها با احمد جمشيديان، محمد مهدي نظري و فردين عابديني به توافق نهايي برسد.

وضعيت آشفته‌ي اين روزهاي استقلال بيش از همه حکايت از ضعف هيات مديره‌ي اين باشگاه دارد. هيات مديره‌اي که با مخالفت با استعفاي فتح‌الله زاده، عملا در حال از دست دادن زمان است و نتوانسته به وظايفش عمل کند.

آن گونه که از استقلال خبر مي‌رسد، هنوز پولي به باشگاه استقلال داده نشده و صد البته که نبايد فراموش کرد که در صورت پرداخت پول، به طور قطع اين مبلغ چيزي بيشتر از دو ميليارد تومان نخواهد بود که آن هم کفاف مخارج استقلال را نخواهد داد. هيات مديره‌اي که تنها در صورت تزريق پول از جيب دولت بتواند مديريت کند و راهي براي درآمدزايي و تزريق پول نداشته باشد، بدون ترديد کارآمد نخواهد بود و وضعيت هميني مي‌شود که الان هست.

شايد بسياري، نوک حملاتشان را به سمت کادر فني استقلال ببرند که چرا در نبود قلعه‌نويي نتوانسته‌اند بازيکني را به تمرين بکشانند. اتهامي که شايد تا حد زيادي پذيرفتني باشد. به طور قطع اگر قلعه‌نويي در تهران بود، به واسطه‌ي حضور او چند تن از بازيکنان با استقلال تمديد مي‌کردند و وضعيت تمرينات استقلال از اين حالت در‌ ‌مي‌آمد اما نبايد فراموش کرد که اين مسئله از وظايف کادر فني نيست.

استقلال اين روزها در حال از دست دادن زمان است و در حالي که کمتر از بيست و پنج روز تا آغاز ليگ برتر فرصت باقي است، استقلال عملا تمريني را براي آماده سازي خودش انجام نداده و ليست بلند بالاي بازيکنان بدون قرار داد استقلال، زنگ هشدار را براي اين تيم به صدا در آورده است.

هواداران استقلال به خوبي مي‌دانند که فشردگي ليگ برتر، جام حذفي، مرحله‌ي يک چهارم ليگ قهرمانان آسيا (فصل 2013) و حضور در مرحله‌ي مقدماتي گروهي ليگ قهرمانان آسيا (فصل 2014) نياز به يارگيري، بدنسازي و از همه مهمتر روحيه‌ي تيمي دارد. سه شاخصه‌اي که اين روزها در استقلال کمرنگ هستند و هيچ بعيد نيست که با ادامه اين وضعيت و بازگشت قلعه‌نويي به ايران، او از ادامه کار با استقلال انصراف دهد.

تيمي که مي‌خواست با کسب ستاره سوم، حضوري درخشان در آسيا داشته باشد و آبرويي براي ايران در سطح آسيا بخرد، آيا با اين وضعيت بايد اين رويا را کم کم از ذهنش خارج کند؟

استقلالی بازدید : 178 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

علي فتح الله زاده گفت: به عنوان يک هوادار استقلال در روزهاي آتي همه تلاشم را به کار مي بندم.


فتح الله زاده بيان کرد: ابتدا جا دارد بار ديگر درگذشت مادر محترم رياست هيات مديره باشگاه را به دکتر نجف نژاد تسليت بگويم.من روز دوشنبه براي عرض تسليت به خدمت وي در بابلسر رسيدم و اميدوارم هر چه زودتر او را بار ديگر در سمت هاي حساسش در مجلس شوراي اسلامي و همچنين باشگاه استقلال ببينيم.

به گزارش اوج ، وي ادامه داد:در اين مدت محبت هواداران از يک سو و لطف و حمايت اعضا هيات مديره از سوي ديگر باعث شد که در اين برهه حساس يک تصميم مهم بگيرم.شايد اگر شرايط استقلال در اين مقطع فصل مثل سالهاي گذشته بود اين تصميم را نمي گرفتم اما از آنجا که بايد مهياي حضور در رقابت سخت و نفس گير با تيم هاي بزرگ آسيا شويم،بر آن شدم که استقلال را در زمان حياتي نقل و انتقلات همراهي کنم تا همه تجاربم در اين سالها را براي بستن تيمي قدرتمند تر از فصل گذشته به کار بگيرم.

مديرعامل استقلال افزود:از روز سه شنبه کار جدي و شبانه روزي ما براي جذب نفرات موردنظر کادر فني آغاز مي شود و به طور حتم تمام تلاشمان را براي تقويت تيم به کار مي بنديم.در اين باره اخبار خوبي براي هواداران داريم.به شخصه اميدوارم استقلالي در حد قهرماني در آسيا را مهياي حضور در ميدان هاي داخلي و خارجي کنيم.خدا را شکر مذاکرات خوبي انجام شده و به توافقات مثبتي هم رسيده ايم.

فتح الله زاده در پاسخ به اين پرسش که پس از پايان فصل نقل و انتقالات چه برنامه اي دارد و آيا به حضورش در استقلال ادامه مي دهد يا نه عنوان کرد:آينده را آينده مشخص مي کند.وظيفه فعلي من اين است که استقلال را مطابق درخواست کادر فني ببندم و به لطف خدا با همکاري ارکان مجموعه و به رغم همه مشکلاتي که بر سر راهمان هست اين کار را انجام مي دهيم.پس از آن من باشم يا نباشم اهميتي ندارد بلکه آنچه مهم است آمادگي استقلال براي حضور در فصل جديد مسابقات است.من به عنوان يک هوادار استقلال در روزهاي آتي همه تلاشم را به کار مي بندم.

وي درباره اينکه تکليف ملي پوشان استقلال که قراردادشان به پايان رسيده است ا چه مي شود گفت:ملي پوشان استقلال دلشان با ماست و براي رسيدن به موفقيت در آسيا و تداوم موفقيت در ايران به حضورشان نياز داريم.هواداران هم نگران نباشند،ما با همه بازيکنان مدنظر کادر فني تمديد خواهيم کرد.

استقلالی بازدید : 172 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

امير حاج قاسم مي‌گويد وضعيت فعلي بازيکنان استقلال قطعا در طول فصل به اين تيم آسيب مي‌زند.


 بدنساز استقلال با ابراز نگراني از وضعيت آبي‌پوشان براي فصل بعد در اين باره گفت: وضعيت فعلي بازيکنان استقلال به طور قطع در طول فصل به استقلال آسيب مي‌زند. زمان بسيار کوتاه است و من واقعا نمي‌دانم شروع به کار تيم چه زماني خواهد بود. واقعا نمي‌دانم تيم را چه زماني به سمت فشار بدني ببرم و چه زماني به مسائل مربوط به افت بدني دنبال کنم. اين مسائل در ميزان آسيب ديدگي احتمالي بازيکنان استقلال در طول فصل بسيار تاثيرگذار خواهد بود.

به گزارش ايسنا، او در ادامه افزود: بهترين زمان براي بدنسازي 6 تا 8 هفته پيش از آغاز رقابت‌هاست. متاسفانه ما تنها 3 هفته تا آغاز رقابت‌ها فرصت داريم و در نظر داشته باشيد يک هفته آن هم به خاطر بازي پايان هفته بايد با کاهش بدنسازي بافشار همراه باشد. يعني ما تنها دو هفته بدنسازي مي‌توانيم بکنيم که اصلا کافي نيست.

بدنساز استقلال در پايان با ابراز اميدواري نسبت به حل مشکلات استقلال اظهار کرد: از مسئولان مي‌خواهم به داد استقلال برسند. حيف است تيمي که در بين 8 تيم آسيايي قرار دارد دچار چنين وضعيتي شود. براي من به عنوان مربي بدنساز استقلال آنچه که اهميت دارد نداشتن بازيکن آسيب ديده در طول فصل است، اما با اين روند خطرات زيادي بازيکنان استقلال را در طول فصل تهديد مي‌کند و شايد اين مسئله به تيم هم لطمات زيادي وارد کند.

استقلالی بازدید : 162 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال استقلال سومين جلسه تمريني خود را براي فصل جديد برگزار کرد.


 تيم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز سومين جلسه تمريني خود را در کمپ زنده ياد حجازي برگزار کرد. مطالبق معمول دو روز گذشته تمامي اعضاي کادر فني استقلال در تمرين حاضر شدند و هر کدام در خصوص نحوه شکل گيري تمرينات با يکديگر صحبت مي کردند.

* مربيان تيم استقلال قبل از شروع تمرين در خصوص ديدار فرداي تيم ملي مقابل کره جنوبي صحبت کردند.

*نکته جالب تمرين امروز عدم حضور سياوش اکبرپور بود. اين بازيکن که در دو جلسه ابتدايي در تمرين شرکت کرد و بازيکني را از رده بزرگسالان نديد ناراحت شد و امروز در تمرين شرکت نکرد. قرار است اکبرپور هم مثل بازيکنان ديگر از اواخر هفته در تمرينات حاضر شود.

* تنها چند بازيکن از تيم اميد به همراه عابديني و پيرهادي در تمرين امرور حاضر بودند.

* علاوه بر اعضاي کادر فني، ميرشاد ماجدي، پورحيدري، دين محمدي و بياني هم در تمرين آبي پوشان حاضر بودند.

* اندک هواداران حاضر در کمپ حجازي در خصوص جدايي حمودي و بازيکناني که شايعه رفتنشان به قطر شنيده مي شود با يکديگر صحبت مي کردند.انها نگران جدايي ستاره هاي تيمشان بودند و مي گفتند تيم هاي ديگر دور اول اردوهايشان تمام شده اما استقلال هنوز خوب تمرين نمي کند.

استقلالی بازدید : 55 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

نشست مشترک اعضاي هيئت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در دفتر حسين مالکي رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس برگزار شد.


 عصر امروز نشست يک ساعته‌اي بين اعضاي هيئت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال برگزار شد.

در اين نشست که در دفتر دکتر حسين مالکي رئيس هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس برگزار شد، محمد رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس و اميدوار رضايي عضو هيئت مديره باشگاه استقلال نيز حضور داشتند. همچنين علي فتح‌اله‌زاده مدير عامل باشگاه استقلال که براي ابراز همدردي با مقداد نجف‌نژاد عضو هيئت مديره باشگاه استقلال عازم بابلسر شده است نيز در تماسي تلفني نظرات و ديدگاه‌هاي خود را با اعضاي هيئت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در ميان گذاشت.

محمد رويانيان در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس بررسي وضعيت دو باشگاه، افزايش هماهنگي بين دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار پايتخت و کشور و همچنين بررسي مشکلات مشترک دو باشگاه را از مهم‌ترين مواردي دانست که در اين نشست مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

رويانيان تاکيد کرد: تداوم برگزاري اين نشست‌ها مي‌تواند خروجي مثبتي براي تعامل هر چه بيشتر و حل و فصل مشکلات دو باشگاه پر طرفدار کشور داشته باشد.

استقلالی بازدید : 172 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

پيش بيني مي‌شود رحمتي به خاطر نمايش بسيار خوبي كه در فصل قبل داشته با بيشترين دستمزد با استقلال تمديد كند.

مهدي رحمتي از سفر كربلا بازگشته است. دروازه‌بان فصل پيش استقلال كه انتظار مي‌رفت اين روزها در تيم ملي باشد براي چند روزي خارج از حال و هواي فوتبال بود و در شهر مقدس كربلا به زيارت قبور متبركه پرداخت.

رحمتي پيش از ترك تهران با فتح‌ا...زاده قول و قرارهايي گذاشته بود كه پس از بازگشت از كربلا بلافاصله به دفتر كار مديرعامل استقلال برود و قراردادش را تمديد كند.رحمتی  با پیشنهادی نجومی از باشگاه مس کرمان روبرو شده اما تمایل دارد فوتبالش را در استقلال ادامه دهد.

به گزارش گل و به نقل از ایران ورزشی طبق برنامه قراراست امروز اين اتفاق رخ دهد و مهدي رحمتي رخ در رخ علي فتح‌ا...زاده نشسته و قراردادش را با باشگاه استقلال تمديد كند. اين بي سروصداترين قراردادي است كه مهدي رحمتي طي سال‌هاي گذشته با استقلال منعقد خواهد كرد. معمولا رحمتي قبل از اينكه با استقلال قرارداد ببندد يا قرارداد تمديد كند سرو صدا‌هاي بسياري مي‌شد اما دوري رحمتي از تيم ملي مزيد بر علت شده تا اين دروازه‌بان در فضايي متفاوت با گذشته با استقلال قرارداد تمديد كند. البته مسئولان استقلال هم می گویند با رحمتی به توافق مالی رسیده اند اما چون باید درصدی از قرارداد وی را قبل از شروع فصل پرداخت کنند و فعلا پولی به باشگاه نرسیده فعلا او به صورت رسمی قراردادش را تمدید نمی کند

اينكه رقم قرارداد رحمتي بااستقلال چه قدر است سوال بيهوده‌اي خواهد بود چرا كه همواره گمانه زني‌هاي بسياردر اين باره شده و هيچ اطلاعات درستي هم به دست نيامده است.

البته پيش بيني مي‌شود رحمتي به خاطر نمايش بسيار خوبي كه در فصل قبل داشته با بيشترين دستمزد با استقلال تمديد كند. رحمتي از ديد همه كارشناسان به‌عنوان بهترين بازيكن فصل دوازدهم برگزيده شد. شماره يك استقلال در بيست و شش بازي كلين شيت كرد و توانست آمار خيره كننده‌اي را از خود برجا بگذارد. بي شك تمديد كردن قرارداد رحمتي براي هواداران استقلال خبر خوشي خواهد بود.

استقلالی بازدید : 166 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

بازيکن خارجي فصل گذشته تيم استقلال که در فهرست اين فصل کادر فني اين تيم جايي ندارد به خاطر مطالباتش از اين باشگاه به فيفا شکايت کرد.


 ويسنته آرزه بازيکن اهل بوليوي تيم فوتبال استقلال که در فصل گذشته اکثر بازي‌ها را از روي نيمکت ذخيره ها تماشا کرده بود به دليل مطالباتي که از اين باشگاه دارد به فيفا شکايت کرد.

به گزارش مهر، اين بازيکن 98 هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد که تا قبل از بازگشت به کشورش نتوانست آن را دريافت کند. آرزه که در هفته‌هاي اخير تلاش خود را براي دريافت مطالباتش بي‌نتيجه ديد به فيفا شکايت کرده تا از اين طريف حقوق خود را دريافت کند.

اين بازيکن هفته گذشته با پيراهن تيم ملي بوليوي در رقابتهاي انتخابي جام‌جهاني به ميدان رفت.

استقلالی بازدید : 166 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد کرد.


آرش برهاني مهاجم تيم استقلال که گفته مي‌شد امسال از اين تيم جدا مي‌شود، پس از صحبت با مسئولان اين باشگاه قرارداد خود را به مدت يک فصل ديگر تمديد کرد و اين بازيکن در جمع آبي‌پوشان ماندني شد.

به گزارش فارس، برهاني که از تيم تراکتورسازي پيشنهاد جدي داشت و حتي با سرمربي اين تيم مذاکره کرده بود پس از صحبت با علي فتح‌الله‌زاده قرارداد خود را يکسال ديگر تمديد کرد.
استقلالی بازدید : 43 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

تمرين تيم فوتبال استقلال باز هم با بازيکنان جوان و اميد خود تمرين کرد.


تيم فوتبال استقلال که از روز گذشته تمرينات نصفه و نيمه خود را بدون بازيکنان اصلي و جديد خود آغاز کرده است، از ساعت 18 امروز مجددا اين تمرينات را زير نظر اعضاي کادر فني برگزار کرد.

به گزارش فارس، امير قلعه‌نويي که هنوز به ايران نيامده برنامه‌هاي تمريني را به مجيد صالح و ديگر اعضاي کادر فني سپرده و آبي‌پوشان با ترکيبي از بازيکنان جوان و اميد خود در کمپ زنده‌ياد حجازي تمرين مي‌کنند. منصور پورحيدري و ساير اعضاي کادر فني استقلال در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند و سياوش اکبرپور با لباس شخصي نظاره‌گر تمرينات بازيکنان جوان اين تيم بود.

نکته جالب تمرينات امروز حضور تعدادي از تماشاگران بود که منتظر بازيکنان مطرح اين تيم بودند اما به نظر مي‌رسد تا زماني که قلعه‌نويي به ايران بازنگردد تمرينات همين حالت را خواهد داشت.

مسئولان باشگاه استقلال اين روزها در حال مذاکره با بازيکنان مدنظر خود هستند تا هرچه سريع‌تر تمرينات شکل بهتري به خود بگيرد.

استقلالی بازدید : 165 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

جلسه هيات مديره باشگاه استقلال به دليل درگذشت مادر رئيس هيات مديره لغو شد.


جلسه هيات مديره باشگاه استقلال به دليل غيبت مقداد نجف نژاد، رئيس هيات مديره لغو شد. زمان برگزاري اين جلسه هنوز مشخص نيست.

به گزارش ايسنا ، همچنين مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در واکنش به شايعه پرداخت بودجه وزارت ورزش و جوانان به استقلال گفت: هنوز هيچ پولي به حساب باشگاه واريز نشده و درباره زمان واريز شدن آن هم خبري نداريم.

استقلالی بازدید : 156 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

معاون مالي وزارت ورزش :

مجوز پرداخت پول به باشگاه استقلال را گرفته‌ايم


معاون پشتيباني و مالي وزارت ورزش گفت: مجوز پرداخت پول به باشگاه استقلال را گرفته‌ايم اما رقم 3 ميليارد تومان نيست.


روز گذشته مقداد نجف نژاد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در گفت و گو با فارس اعلام کرد وزارت ورزش بخشي از بودجه اي که براي استقلال در نظر گرفته به اين باشگاه پرداخت کرده و قرار است بخش دوم بودجه مورد نظر خود را به زودي پرداخت کند.

به گزارش فارس، پس از اعلام اين موضوع که بودجه باشگاه استقلال به حساب اين باشگاه واريز شده شايعات زيادي مبني بر اينکه اين پول به حساب باشگاه نرفته مطرح شد و حتي عنوان شد که هيچکس از باشگاه استقلال از اختصاص بودجه به اين باشگاه خبر ندارد.

عبدالرضا ساور معاون مالي وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس و در حالي که تاکيد داشت در خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپوليس صحبتي ندارد در پاسخ به اين سوال که آيا وزارت مبلغ مورد نظر خود را به حساب اين باشگاه واريز کرده يا خير اظهار داشت: ما در حال بررسي اين موضوع هستيم و پس از بررسي ها مساعدت لازم انجام خواهد شد.

وي در خصوص اينکه رئيس هيئت مديره استقلال اعلام کرده مجوز پرداخت واريز اين پول در دو بخش گرفته شده است گفت: يک سري فرم هايي وجود دارد که بايد آنها را دريافت کنيم و پس از آن با اعلام حساب کارها انجام شود.

معاونت مالي وزارت ورزش در پايان در خصوص اينکه آيا مجوز پرداخت پول توسط وزارتخانه صادر شده و آيا اين رقم 3 ميليارد تومان است يا خير گفت: مجوز پرداخت به باشگاه استقلال را گرفته ايم اما رقم 3 ميليارد تومان نيست.

وي تاکيد کرد: بايد ببينيم چه مبلغي را در اختيار داريم و به قولي پولي را در اختيارشان مي گذاريم اما اين رقم 3 ميليارد تومان نيست.

استقلالی بازدید : 50 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

هافبک مياني استقلال با ابراز اميدواري از پيروزي تيم ملي ايران برابر کره جنوبي مي گويد اميدوار است مشکلات استقلال هر چه سريعتر حل شود.


کيانوش رحمتي با انتقاد از مطبوعات درباره آخرين وضعيتش، اظهار کرد: متاسفانه هر روز روزنامه‌ها يکي را وارد مي‌کنند و يکي را خارج مي‌کنند، يک روز من را به فلان تيم مي‌برند و روز ديگر من را به استقلال باز مي‌گردانند. من فقط يک مذاکره کوچک با مس کرمان داشتم و هيچ صحبتي با تيم‌هاي ديگر نداشتم. در حال حاضر هم چند پيشنهاد شهرستاني دارم، ولي صبر مي‌کنم تا ببينم وضعيت استقلال چگونه خواهد شد. يک روز معاون باشگاه استقلال با من تماسي گرفت و گفت که مرا مي‌خواهند، اما بعد از آن تماسي گرفته نشد و من فعلا دست نگه داشتم.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که چقدر از استقلال طلب دارد، اظهار کرد: 140 درصد از استقلال مطالبه دارم. 100 درصد از سال گذشته و 40 درصد از سالهاي گذشته. اين يک رکورد جهاني است. با اين حال من همواره سکوت کرده‌ام. ما چون در کورس قهرماني بوديم هيچ چيزي نمي گفتم و با وجود اين که در تمرينات هم خوب بودم و خود آقاي قلعه‌نويي هم همين نظر را داشت، ترجيح مي دادم که حاشيه‌اي ايجاد نکنم و به خاطر اين که دير به تيم اضافه شدم چندان فرصت بازي نداشتم. به هر حال من در حال حاضر بازيکن آزاد هستم و اولويتم هم استقلال است. اميدوارم شرايط مالي و فوتبالي‌ام جوري باشد که در استقلال ماندگار شوم.

هافبک مياني استقلال با ابراز اميدواري از حل شدن مشکلات استقلال، افزود: هر کجا که مي رويم هواداران نگران تيم هستند. اميدواريم هر چه سريع‌تر مشکلات حل شود، چرا که هواداران اذيت مي‌شوند. پرسپوليس مدت‌هاست که تمرينش را آغاز کرده، اما وضعيت استقلال مشخص نيست. از مسئولان مي‌خواهم که حمايت همه جانبه‌اي از استقلال کنند، چرا که رفتن به فينال آسيا، هيچ کاري براي اين تيم ندارد.

او در پايان با ابراز اميدواري از برتري تيم ملي کشورمان برابر کره جنوبي، به ايسنا گفت: با اين بازي‌هاي خوبي که از تيم ملي ديده‌ام و اتحادي که بين بازيکنان ما وجود دارد مطمئنم بازنده نخواهيم بود. مساله اصلي هم همين است. من فقط نگران ضربات ايستگاهي کره‌اي‌ها هستم، چرا که اگر خاطرتان باشد آنها برابر ما سه بار از همين ضربات ديرک دروازه‌ ما را به لرزه در آوردند. اگر ما تمرکز داشته باشيم، توانايي پيروزي برابر کره را داريم و اميدوارم هر چه که مي‌شود در نهايت روز سه‌شنبه دل مردم ما شاد شود.

استقلالی بازدید : 170 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)
بالاخره تمرینات استقلال شروع شد؛
استارت نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با یک بازیکن!
دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال امروز با حضور یک بازیکن به طور رسمی آغاز شد. این در حالی است که استقلال تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و موقعیت خوبی در این لیگ دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این تمرین که از ساعت 18 امروز در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال برگزار شد سیاوش اکبرپور تنها بازیکن بزرگسال این تیم بود که در تمرین حضور یافت و زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداخت. چندین بازیکن امید هم در کنار اکبرپور حضور داشتند.

نخستین تمرین استقلال که کمتر از 30 دقیقه و با حضور کادر فنی این تیم برگزار شد به گرم کردن، حرکات کششی و تمرینات هوازی اختصاص داشت. بازیکنان حاضر در کنار اکبرپور چند دقیقه‌ای را نیز به کار با توپ پرداختند. استقلال روز یکشنبه هم تمرینات خود را پی می‌گیرد.

استقلالی بازدید : 50 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

مدير فني استقلال با ابراز اميدواري از موفقيت تيم ملي برابر کره، درباره آخرين وضعيت استقلال مي‌گويد فعال شدن فتح‌الله‌زاده، نشان از بازگشت اوست.


منصور پورحيدري درباره آخرين وضعيت استقلال، گفت: الحمدالله، فتح‌الله‌زاده در حال تلاش براي نقل و انتقالات است و امروز يا فردا هيات مديره جلسه‌اي برگزار خواهد کرد و درباره آينده تصميماتي اتخاذ خواهد کرد. تمريناتمان مدتي است عقب افتاده، اما از امروز شروع خواهيم کرد و تلاش مي‌کنيم عقب ماندگي را جبران کنيم.

به گزارش ايسنا،او در ادامه افزود: خوشبختانه با استعفاي فتح‌الله‌زاده مخالفت شده و اين اتفاق مهم بود. درست است، فتح‌الله‌زاده خسته شده، اما نبايد فراموش کرد که او مي‌تواند کمک کند. همين که در حال حاضر کار مي‌کند و با بازيکنان حرف مي زند نشان مي‌دهد که بالا سر تيم خواهد بود.

مدير فني استقلال در پاسخ به سوالي درباره حضور برهاني در ليست مازاد استقلال، اظهار کرد: آرش برهاني در ليست نبوده است. در هر تيمي به طور طبيعي چند نفر مي آيند و مي‌روند. اما من فکر مي‌کنم برهاني مي ماند. از سويي تا بازيکني جذب نکني، کسي را از ليست خارج نمي‌کني.

سرمربي سابق تيم ملي درباره بازي تيم ملي ايران برابر کره، بيان کرد: بازي خيلي سختي است. کره شرايطي مثل ما دارد و صحبت‌هاي اخير سرمربي اش هم از نگراني او براي اين بازي حکايت مي‌کند. آنها اين بازي را جدي گرفته‌اند، ولي بازيکنان ما هم از انسجام و تمرکز خوبي برخوردارند. من نمي‌خواهم اسم استقلال را پر رنگ کنيم،‌ اما در دو بازي اخير و از زماني که اسکلت تيم ملي از آبي پوشان تشکيل شد، تيم ملي خيلي منظم‌تر و يک دست‌تر شده است . ديدار ايران و کره قابل پيش‌بيني نيست، ولي انسجام در دو بازي اخير باعث اميدواري زيادي شده و من شانس ايران و کره را در اين ديدار مساوي مي‌دانم.

پورحيدري در پايان با تمجيد از هواداران استقلال، خطاب به آنان افزود: به آنها مي‌خواهم بگويم نگران نباشيد. فتح‌الله‌زاده تلاشش را مي‌کند و کار شروع شده، مشکلات مالي هست، ولي طي روزهاي بعد حتما حل خواهد شد.

استقلالی بازدید : 166 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشست.


مقداد نجف نژاد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست.

وبلاگ طرفداران استقلال اين ضايعه را به جناب آقاي نجف نژاد و خانواده محترمشان تسليت مي گويد.

استقلالی بازدید : 173 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

جلسه هيئت مديره استقلال فردا برگزار مي‌شود


جلسه هيئت مديره استقلال به فردا موکول شد.


جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال که طبق اعلام قبلي قرار بود امروز برگزار شود به فردا موکول شد.

به گزارش فارس،البته اين احتمال مي رفت که با توجه به درگيري اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال در انتخابات جلسه هيئت مديره اين باشگاه فردا برگزار شود.

طبق اعلام نجف نژاد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال اعضاي هيئت مديره اين باشگاه فردا دور هم جمع مي شوند و در خصوص مسائل مختلف صحبت خواهند کرد.

همچنين وزارت ورزش نيز با واريز بخشي از بودجه پيشنهادي اش دست مديران استقلال را براي فصل نقل و انتقالات باز کرد.

استقلالی بازدید : 156 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

نجف‌نژاد:

استقلال پرقدرتي را در فصل جديد مي‌بينيد


رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال نگران نباشند چون با راهکارهاي جديد تيمي پرقدرت را به مسابقات مي‌فرستيم.


مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص اينکه سرانجام تکليف تيم استقلال چه شد گفت: با توجه به وعده‌هايي که وزير ورزش به ما داده بود با پرداخت بودجه‌اي بخشي از مشکلات استقلال در فصل نقل و انتقالات حل شد.

به گزارش فارس،وي افزود: خودمان هم بايد بخشي از مسئوليت را قبول کنيم و گوشه‌اي از کار را بگيريم و به عنوان اعضاي هيئت مديره نهايت تلاش خود را به کار خواهيم بست.

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال با اشاره به روند حل مشکلات اين باشگاه تصريح کرد: براي شکار روباه با اسلحه شير به ميدان مي‌رويم و مي‌دانيم که مسئوليت سنگيني داريم اما شک نکنيد که امور اجرايي را خيلي خوب کنترل مي‌کنيم تا به عنوان تنها نماينده ايران از کيان ورزشي کشور دفاع کنيم.

نجف‌نژاد در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به حفظ امير قلعه‌نويي در راس کادر فني اين تيم گفت: ما قصد داريم براي فصل بعد تيم پرقدرتي را روانه مسابقات کنيم و شک نکنيد که تيم پرقدرتي را با حفظ امير قلعه‌نويي و تقويت تيم راهي بازي‌ها خواهيم کرد.

وي تاکيد کرد: هواداران تيم استقلال نگران نباشند چون با تجربيات مديرعامل و اعضاي هيئت مديره راه جديدي را در پيش خواهيم گرفت و کاري مي‌کنيم که طرفدارانمان راضي باشند.

نجف‌نژاد در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا با رسيدن بودجه فتح‌الله زاده در استقلال ماندني شده است گفت: همينگونه است و وقتي وزارت پول را پرداخت کرده او کارش را انجام مي دهد. وزير ورزش بخشي از پول را به ما پرداخت کرده و قرار است بخش ديگر را نيز در آينده نزديک پرداخت کند.

استقلالی بازدید : 161 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

فتح‌الله‌زاده رسما ماندني شد

وزارت ورزش بودجه استقلال را واريز کرد


وزارت ورزش بخشي از بودجه پيشنهادي خود را براي استقلال به حساب اين باشگاه واريز کرد.


پس از پايان ليگ مشکلات مالي باشگاه استقلال به حدي بغرنج شد که در نهايت علي فتح الله زاده را مجبور به استعفا کرد اما پس از اين اتفاقات وزارت ورزش اعلام کرد که همه چيز را به اعضاي هيئت مديره سپرده است.

به گزارش فارس،هيئت مديره استقلال و نجف نژاد که رياست اين هيئت را بر عهده دارد پس از جلسه با وزير موافقت او را براي پرداخت بودجه وزارت ورزش به باشگاه استقلال را گرفت و در نهايت وزارت ورزش بخشي از بودجه پيشنهادي خود را به اين باشگاه پرداخت کرد.

اين بخش از بودجه باشگاه استقلال در راستاي حضور پرقدرت اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات واريز شد. اين مسئله در حالي صورت گرفت که محمد عباسي فردا به کشور کره سفر خواهد کرد.

با اين شرايط علي فتح الله زاده رسما به کار خود بازگشت.

استقلالی بازدید : 187 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)
اخبار کوتاه از آبی‌پوشان
سفر استقلال به اوکراین قطعی شد/ برگزاری تمرینات همزمان با آغاز اردو

سفر تیم استقلال به کشور اوکراین برای برگزاری بازی دوستانه مقابل دیناموکیف قطعی شد.

    خبرگزاری فارس: سفر استقلال به اوکراین قطعی شد/ برگزاری تمرینات همزمان با آغاز اردو

 به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تصمیم دارند در جلسه ای که روز شنبه و یا یکشنبه برگزار می شود وضعیت مدیریت این باشگاه را مشخص کنند.  به همین دلیل با توجه به عدم شکل گیری تمرینات استقلال و زمان بازگشت سرمربی این تیم قرار است اردویی برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته شود که این اردو در تهران خواهد بود.

 

قرار است تمرینات استقلال همزمان با برگزاری اردو آغاز شود و بازیکنان به صورت شبانه روزی در اختیار کادر فنی برنامه های پیش فصل را پشت سر خواهند گذاشت. مدت برپایی اردو توسط سرمربی تیم استقلال مشخص خواهد شد.

از سوی دیگر سفر آبی پوشان برای انجام یک دیدار دوستانه مقابل دیناموکیف به کشور اوکراین قطعی شده و آبی پوشان در این کشور اردویی را برگزار می کنند و یک هفته قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر به تهران باز می گردند. قرار است تاریخ دقیق برگزاری استقلال و دیناموکیف به زودی مشخص شود.

استقلالی بازدید : 160 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در واکنش به شايعه بازگشت فتح‌الله‌زاده گفت: از ابتدا هم مخالف استعفاي او بوديم و او کارش را انجام مي‌دهد.


پس از استعفاي علي فتح الله زاده از مدير عاملي باشگاه استقلال اين تيم دچار بحران شد و حتي استارت تمرينات اين تيم يک هفته عقب افتاد.

به گزارش فارس، از سويي مدير عامل مستعفي استقلال در چند روز گذشته با بازيکناني نظير جباري و عمران زاده گفت و گو کرد و نفرات ديگري هم با معاونان اين باشگاه براي فصل آتي مذاکره مي کنند. اين اتفاقات در حالي رخ مي دهد که نشان دهنده بازگشت فتح الله زاده به پست مدير عاملي است که اگر اينگونه نبود او پس از استعفا تعهدي براي مذاکره با بازيکنان نداشت.

به نظر مي رسد وزارت ورزش با در اختيار گذاشتن بودجه آن هم به صورت توافق با اعضاي هيئت مديره در اختيار فتح الله زاده موافقت کرده و جلسه فرداي هيئت مديره اين باشگاه هم در همين راستا و براي بازگشت رسمي فتح الله زاده برگزار مي شود.

مقداد نجف نژاد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در اين ارتباط به خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس گفت: جلسه هيئت مديره باشگاه طبق اعلام قبلي فردا برگزار خواهد شد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا فتح الله زاده به کار خود ادامه مي دهد يا خير گفت: از ابتدا هم گفتيم با استعفاي او موافقت نمي کنيم و او اين روزها کار خود را انجام مي دهد.
استقلالی بازدید : 90 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
آرش برهانی در گفتگو با مهر:
شنبه تکلیفم را مشخص می‌کنم
مهاجم تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که بزودی تکلیف آینده ورزشی خود را مشخص می‌کند، گفت: تا شنبه می‌خواهم درباره آینده‎ام فکر کنم و بهترین تصمیم را بگیرم.

آرش برهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شایعات اخیر مبنی بر جدایی وی از استقلال اظهار داشت: من تازه از سفر برگشته‌ام و هنوز زمان زیادی برای تصمیم‌گیری دارم. می‌خواهم تا روز شنبه استراحت کنم و برای آینده‌ام بهترین تصمیم را بگیرم.

وی افزود: با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکردم و تا زمانی که تکلیفم مشخص شود هم صحبتی نخواهم کرد. می‌خواهم در کمال آرامش بهترین تصمیم را برای خودم بگیرم.

استقلالی بازدید : 151 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

ظهر امروز انجام شد

جلسه جباري با فتح‌الله‌زاده


مجتبي جباري ظهر امروز با مديرعامل مستعفي استقلال ديدار و گفت و گو کرد.


با وجود آنکه علي فتح الله زاده از مدير عاملي اين باشگاه استعفا داده اما بازيکنان استقلال براي روشن شدن وضعيت خود به وي مراجعه مي کنند.

به گزارش فارس،مجتبي جباري امروز ظهر با حضور در دفتر مدير عامل اين باشگاه براي دقايقي با وي در خصوص آينده استقلال و خودش صحبت کرد. جباري امسال قراردادش با آبي پوشان به پايان رسيد و يکي از بازيکنان مد نظر قلعه نويي است.

همچنين سياوش اکبرپور امروز با حضور در دفتر باشگاه استقلال در خصوص وضعيت خود با معاون استقلال صحبت کرد. اکبرپور از جمله بازيکناني است که با استقلال يک سال ديگر قرارداد دارد.

استقلالی بازدید : 152 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

مدير فني تيم فوتبال استقلال گفت:اينکه با بازيکنان استقلال براي عدم حضور در تمرين تماس گرفته مي‌شود را قبول ندارم.


منصور پورحيدري در خصوص اينکه چرا روند تمرينات استقلال از شنبه گذشته به درستي شکل نگرفت گفت: همه چيز تحت تاثير استعفاي مديرعامل باشگاه قرار داشت و خوشبختانه هيئت مديره اين موضوع را قبول نکرده است.

به گزارش فارس ، وي افزود: در اين شرايط فتح‌الله زاده مي‌تواند به استقلال کمک کند چون سه سال پيش هم همين اتفاق افتاد و با وجود آنکه زمان را از دست داده بوديم او از تجربه‌اش استفاده کرد و تيم خوبي را روانه مسابقات کرد.

وي افزود: البته دست فتح‌الله‌زاده خالي است ولي من بايد بگويم بازيکنان استقلال جايي نمي‌روند و مهمترين مسئله اين بوده که هيئت مديره روي ماندن فتح‌الله زاده تاکيد دارد.

مدير فني تيم فوتبال استقلال در خصوص اينکه چه زماني قلعه‌نويي به تهران مي‌آيد گفت: او طي دو سه روز آتي به تهران بر مي‌گردد و برنامه‌هاي خودش را هم به مديريت داده است و مشکلي از اين بابت وجود ندارد.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال در ادامه با تعريف و تمجيد از فتح‌الله‌زاده گفت: سالهاست با او کار مي‌کنم و او مديري است که کارش را بلد است. در اين برهه فقط او مي‌تواند به استقلال کمک کند اما بايد در جواب آنهايي که ناراحت بودند که فتح‌الله زاده استعفا کرده بگويم او فشار زيادي را تحمل کرد و براي فصل جديد نبايد دستش خالي باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که جريان تماس‌هاي مشکوک براي عدم حضور بازيکنان در تمرينات استقلال چيست گفت: اصلا اين موضوع را قبول ندارم ما هشت بازيکن در تيم ملي داريم و فقط دو سه بازيکن هستند که با باشگاه قرارداد دارند. چند نفري هم که به تيم اضافه شدند هنوز قراردادشان امضا نشده و استعفاي مديرعامل باعث شد کمي کار در حالت سکون باقي بماند اما من اصلا تماس‌هاي مشکوک با بازيکنان را قبول ندارم و با وجود اينکه مردم نگران هستند احساس مي کنم برخي‌ها با دامن زدن به اين مسائل در روند شکل‌گيري استقلال شيطنت مي‌کنند.

پورحيدري در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص پيروزي تيم ملي مقابل لبنان گفت: خوشبختانه هم سه امتياز را گرفتيم و هم گل‌هاي زيادي زديم. درست است که تيم ملي از لحاظ فني تغيير چنداني نگرده اما بازيکنان ما اعتماد به نفس پيدا کرده‌اند و شاداب بازي مي‌کنند در هر دو بازي گذشته منطق در دستور کارمان بوده و توانستيم نتايج خوبي بگيريم.

وي در پايان صحبت‌هايش گفت: اعتقاد دارم همه چيز دست خودمان است و نبايد به اتفاقاتي که در ديدار قطر و ازبکستان مي‌افتد توجه داشته باشيم. همين روند شادابي را در بازي با کره ادامه دهند شانس صعود داريم و اگر اين اتفاق افتاد به نفع همه مردم ايران است چون ديديد که آنها پس از برد تيم ملي چقدر خوشحال بودند.
استقلالی بازدید : 168 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
در گفتگو با مهر تشریح شد؛
آخرین وضعیت نقل و انتقالات، فتح‌الله‌زاده، قلعه‌نویی و مشکلات مالی استقلال
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال از هزینه شدن 3 میلیارد تومان از درآمدهای فصل آینده این باشگاه در فصل قبل خبر داد و از کوتاهی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حل مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گلایه کرد. نجف‌نژاد همچنین تاکید کرد که تلاش می‌کند فتح‌الله‌زاده را برای فصل آینده به عنوان مدیرعامل نگه دارد اما ماندن قلعه‌نویی به عنوان سرمربی آبی‌پوشان قطعی است.

مقداد نجف نژاد، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال و مسائل و مشکلات اخیر این تیم بویژه در زمینه مشکلات مالی گفتگویی را با خبرنگار مهر انجام داد که در زیر از نظر می‌گذرانید:

از هواداران انتظار داریم نگران نباشند
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اوضاع نابسامان فعلی باشگاه استقلال بویژه در زمینه مسائل مالی خطاب به هواداران این تیم گفت: هواداران مطمئن باشند در هر شرایطی از همه ظرفیت های موجود استفاده می کنیم تا توقع آنها را بر آورده کرده و از کیان فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم بنابراین انتظار داریم که هیچ نگرانی نداشته باشند.

کمک های وزارت ورزش دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
وی در پاسخ به این پرسش خبدنگار مهر که تا چه حد به کمک های مالی وزارت ورزش امیدوار هستید، اظهار داشت: ما تا حدودی از هزینه ها و مخارج باشگاه استقلال را خودمان تهیه می‌کنیم که در این فصل این موضوع شامل 50 درصد از هزینه ها و مخارج باشگاه بود و 50 درصد باقی مانده را خود دولت می پرداخت که طی سال های اخیر در برخی از موارد این کمک های مالی از 50 درصد نیز بیشتر بوده است. بنابراین مطمئن باشید کمک های وزارت ورزش دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

دولت می خواست راه ما را برای حضور در بورس هموارتر کند
نجف نژاد در پاسخ به این پرسش که با وجود مشکلات عدیده مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چرا دولت در معرفی این دو باشگاه دولتی به مجلس آنها را شرکت هایی سودده معرفی کرده، تصریح کرد: برای آنکه سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس به عنوان دو شرکت دولتی زیر مجموع وزارت ورزش در بورس ارائه شود این شرکت ها نباید زیان ده باشند به همین دلیل دولت این شرکت ها را به مجلس شورای اسلامی سودده معرفی کرد تا راه این دو باشگاه را برای حضور در بورس هموارتر کند.

ای کاش طبق روال واگذاری شرکت های دولتی به خصوصی واگذار می شدیم
وی در مین خصوص افزود: متاسفانه این موضوع به دلایل شرایط خاصی که حضور یک شرکت در بورس دارد زمان بر شده است و ای کاش این دو باشگاه نیز طبق قانون و روال واگذاری شرکت های دولتی به خصوصی، واگذار می شد.

کمک های وزارت ورزش مانند مسکن است
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در همین زمینه تصریح کرد: در حال حاضر وزارت ورزش مشکلات مالی جدی دارد و کمک آنها به باشگاه استقلال مانند مسکن است و مشکلات مالی باشگاه را به طور ریشه ای برطرف نمی کند.

وزیر ورزش قول همکاری را داد
وی در خصوص نشست اخیر خود با وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در نشستی که روز دوشنبه با وزیر داشتم، وی بر روی حل مشکلات مالی باشگاه استقلال نظر مساعد داشت و قول کمال همکاری را به من داد.

تقاضای کمک 4 میلیارد تومانی از وزارت ورزش
نجف نژاد در خصوص مبلغ درخواستی باشگاه استقلال از وزارت ورزش و جوانان گفت: ما تقاضای 4 میلیارد تومان کمک مالی از وزارت ورزش کرده ایم.

استعفای فتح الله زاده را نمی پذیریم
وی در خصوص استعفای فتح الله زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال تاکید کرد: نظر هیات مدیره این است که فتح الله زاده به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال به وظایف خود ادامه دهد و وزیر ورزش و جوانان نیز تصمیم گیری در این خصوص را به هیات مدیره باشگاه واگذار کرده است. ما در هیات مدیره باشگاه استقلال تقاضای استعفای فتح الله زاده را نمی پذیریم.

وزیر از جایگزینی شایسته به جای فتح الله زاده اظهار بی اطلاعی کرد
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا با وزیر ورزش در خصوص حضور شایسته به عنوان جانشین فتح الله زاده صحبت کرده ، گفت: در این خصوص با عباسی صحبت کردم و اوی از این موضوع بی اطلاعی بود بنابراین این قضیه صحت ندارد.

مدیرعاملی انصاری صحت ندارد
وی همچنین در مورد احتمال حضور علی انصاری به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال نیز اظهار داشت: من این موضوع را تا به حال نشنیدم و چنین موضوعی نیز صحت ندارد.

هزینه کردن 3 میلیارد تومان از درآمدهای فصل آینده
نجف نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا شما بخشی از درآمدهای فصل آینده باشگاه را نیز در این فصل هزینه کرده اید،گفت: ما از روی ناچاری مجبور شدیم که بخشی از در آمد های مربوط به فصل آینده باشگاه را از حامیان مالی تیم بگیریم که رقم آن حدود 3 میلیارد تومان است.

مطمئن باشید قلعه‌نویی از استقلال نمی رود
وی در خصوص صحبت هایی که در مورد استعفای قلعه نویی و جدایی برخی از بازیکنان اصلی تیم مطرح می شود، گفت: مبنای همکاری سرمربی و بازیکنان با باشگاه استقلال پول نبوده است بلکه به خاطر حسی است که به باشگاه استقلال دارند و به همین دلیل نهایت همکاری را با ما داشتند که نتایج تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر گواه بر این موضوع است بنابراین مطمئن باشید قلعه نویی از استقلال نمی رود.

بر اساس اولویت های قلعه نویی شاکله اصلی تیم را حفظ می کنیم
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در همین زمینه افزود: سیاست هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال حفظ شاکله تیم بر مبنای نظر سرمربی تیم برای حضور قدرتمندانه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستیم. سرمربی تیم در این خصوص اولویت هایی دارد که قطعا آنها را اعلام می کنیم.

بیش از 30 جلسه با وزارت خانه های مختلف داشته ایم
وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که با توجه به بدهی های سنگین باشگاه استقلال و بودجه 22 میلیارد تومانی فصل جاری کمک 4 میلیارد تومانی وزارت ورزش چه دردی را دوا می کند و چرا اینقدر بر روی این کمک مانور می شود، تصریح کرد: بودجه سال جاری ما 22 میلیارد تومان است و حدود 20 میلیارد بدهی داریم بنابراین برای حل مشکلات مالی باشگاه در آینده سه راهکار را در نظر گرفته ایم که برای رسیدن به این راهکار ها بیش از 30 جلسه با وزارتخانه های مختلف داشته ایم.

کوتاهی وزارت صنعت در حل مشکلات مالی سرخابی ها
نجف نژاد در همین خصوص تاکید کرد: اگر در برخی موارد وزارت صنعت با ما همکاری بهتری می کرد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشکلات مالی امروز را نداشتند. متاسفانه وزارت صنایع و معادن در اجرای طرح های مشترکی که داشتیم کوتاهی کرد. ما با ارائه این طرح هامی خواستیم این دو باشگاه از بخشی از امتیازات بخش خصوصی بهره مند شوند تا امروز دچار تنگنای مالی و کسری بودجه نشویم.

فتح الله زاده برگردد نشست هیات مدیره را برگزار می کنیم
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص نشست بعدی هیات مدیره این باشگاه عنوان کرد: فتح الله زاده در شهرستان است و به محض اینکه به تهران برگردد نشست هیات مدیره را برگزار خواهیم کرد.

برنامه ای برای فروش بازیکنان خود نداریم
وی تاکید کرد: برای ما در حال حاضر موفقیت باشگاه استقلال در فصل آینده بویژه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است لذا به خاطر درآمد ناچیز حاصل از فروش یک بازیکن کلیدی تیم نباید باعث کاسته شدن قدرت تیم شویم بنابراین برنامه ای برای فروش بازیکنان خود نداشته و  بر مبنای نظر سرمربی تیم به طور جدی در صدد تمدید قرار داد بازیکنانی هستیم که قرار داد آنها به پایان رسیده است.

منتظری و برهانی را حفظ می کنیم
نجف نژاد در خاتمه تاکید کرد: بر مبنای این سیاست باشگاه استقلال بازیکنان اصلی تیم مانند پژمان منتظری و آرش برهانی را حفظ می کنیم.  

تعداد صفحات : 9

درباره ما
سرور هرچی لنگیه*** امیر قلعه نوعیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود نمونه سوال امتحانی
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • دانلود آهنگ جدید
  • قرص مخمر آبجو
  • جاهای دیدنی
  • خرید گیفت کارت
  • شنل بلو
  • آتلیه عکاسی
  • تشریفات مجالس
  • ویزای روسیه
  • سنجش و دانش
  • خرید اکستندر
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • نرخ ارز آزاد
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • دانلود فیلم
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود موسیقی
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • اس ام اس خوون
  • منابع دکتری معماری
  • مونوپاد
  • آفبا
  • تاریخچه طراحی لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود سریال
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • آزمون دکتری معماری
  • منابع آزمون دکتری
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • آهنگ تیتراژ سریال کیمیا
  • دانلود آهنگ در حاشیه
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب؟
    به نظر شما استقلال در جام باشگاه های آسیا موفق خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 8,202
  • بازدید کلی : 256,320