loading...
وبلاگ هواداران استقلال تهران زلزله
استقلالی بازدید : 258 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
بازیکنان ورودیبازیکنان خروجی
* احمد جمشیدیان
* محمد مهدی نظری
* فردین عابدینی
* پژمان نوری
* محمد قاضی

# هادی عقیلی
# آرش افشین
# امید ابراهیمی
# فرشید طالبی
# سعید عزت اللهی
# آندرانیک تیموریان
# علیرضا نیکبخت واحدی
* ویسنته آرزه
* حسن اشجاری
* میثم بائو
* ایمان موسوی
* علی حمودی

# عباس محمد رضایی
# کیانوش رحمتی


* قطعی
# احتمالی
استقلالی بازدید : 230 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (1)

هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اولويت اول تا چهارم من ذوب‌آهن است اما با استقلالي ها مذاکراتي داشته‌ام.


سينا عشوري در خصوص پيشنهادي که از طرف باشگاه استقلال به وي ارائه شده اظهار داشت: صحبت‌هايي با من انجام شده اما هنوز تصميمي نگرفته ام.البته يک ماه پيش با من تماس گرفتند و از آن زمان خبري نشد. چند روز پيش دوباره تماسي گرفته شد و قرار شد با هم مذاکره کنيم اما چيزي قطعي نيست.

به نقل از فارس، هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن با تاکيد بر اينکه در هر دو ديدار پلي آف به دليل مصدوميت و محروميت نمي‌تواند بازي کند گفت: استقلال تيم بزرگي است ولي من 25 سال بيشتر سن ندارم.بايد همه شرايط را در نظر بگيرم. هم وضعيت مالي و هم شرايط، هم‌پستي‌هايم در تيم جديدم را در نظر مي‌گيرم. به همين خاطر است که چندين سال در ذوب آهن بازي مي کنم.

عشوري تاکيد کرد: من هميشه روي انتخاب‌هايم فکر مي کنم. البته کار کردن با امير قلعه نويي در استقلال که تيم بزرگي است باعث افتخار است اما تا امروز جواب هيچ پيشنهادي را ندادم که تمرکز تيم در آستانه بازي‌هاي پلي آف بر هم نخورد.

هافبک ذوب‌آهن در ادامه در خصوص اينکه چند در صد احتمال دارد به استقلال برود گفت: اولويت اول تا چهارم من ذوب آهن است اما اگر اين تيم را ترک کردم به احتمال زياد به استقلال مي روم هر چند گفتم که چه شرايطي را در نظر مي‌گيرم. من در ذوب آهن زحمت کشيدم ولي امسال در اين تيم خيلي از لحاظ مالي شرايط سختي را سپري کردم.

وي در پايان گفت: با سعد محمدي و رضايي اعضاي هيئت مديره صحبت کردم و به آنها گفتم که امسال همه چيز را به خاطر ذوب‌اهن در ک کرديم و آن ها هم قول مساعد دادند تا امسال مشکلات حل شود.

استقلالی بازدید : 115 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

من همیشه دوست داشتم این اتفاق بیفتد.من همیشه در زندگی و همه کارهای خودم دوست دارم بهترین باشم.رفتن به یک تیم اروپایی همیشه هدف من بوده است و بله حق با شماست وقتش هست که لژیونر بشوم

مجتبی جباری از خوبها و خیلی خوبهاست . بازیکنی که لذت از فوتبال را به ما هدیه می کند . او در گفت و گو  با خبرنگار گل ، بعد از مدتها سکوت را می شکند و از مسائل مختلف می گوید . مسائلی که دغدغه فوتبال ماست ؛ همان چه که باعث شده جباری حالا در 31 سالگی فیکس تیم ملی باشد نه خیلی فبل تر که می توانست یک ستاره بزرگ در سطح بین المللی باشد . این مصاحبه را بخوانبد:
 
بازی سختی با کره داشتیم انتظار صعود از این تیم ملی داشتی؟
آره اما این سختی به نظرم از بازی با قطر شروع شد و انگیزه رفتنمان به جام جهانی هم بعد از همان بازی شروع شدیم.
قبل از بازی با قطر همه می دانستیم که کار خیلی سختی داریم.ما می دانستیم که اگر در بازی با قطر نتوانیم نتیجه بگیریم باید روزهای کابوس واری را تجربه کنیم.برای همین با تمام وجود به مصاف قطر رفتیم این استارت رفتن ما به جام جهانی از همان بازی با قطر بود که بعد از بردن آنها شروع شد.در بازی لبنان هم اگرچه 4تا زدیم.اما باور کنید استرس زیادی داشتیم و فشار زیادی را متحمل شدیم چرا که ما دیگر فرصتی برای اشتباه نداشتیم.در بازی با کره هم اگرچه شرایط سختی داشتیم اما خب ما توانستیم با انجام یک بازی منطقی این تیم را در خانه خودش شکست دهیم و به جام جهانی صعود کنیم.
ویترین افتخارات تو کامل شد حالا وقتش نیست به لژیونر شدن فکر کنی؟
من همیشه دوست داشتم این اتفاق بیفتد.من همیشه در زندگی و همه کارهای خودم دوست دارم بهترین باشم.رفتن به یک تیم اروپایی همیشه هدف من بوده است و بله حق با شماست وقتش هست که لژیونر بشوم اما باید یک انتخاب خوب انجام دهم و امیدوارم شرایط خوب و منحصر به فردی برای حضورم در یک تیم بزرگ به وجود بیاید.
حضور در جام جهانی؟
امسال می خواهم تلاش خیلی زیادی بکنم و باید با انجام تمرینات عالی و پر فشار خودم را برای این رویداد آماده کنم.
جام جهانی یک جای متفاوتی است و یک تورنمنت در کلاس بالا که فوتبالیستهای دنیا خودشان را در آن ویترین عرصه می کنند.من می خواهم با تلاش زیاد یک جام جهانی خوب را تجربه کنم و نمی خواهم فقط برای حضور به برزیل بروم.
باز هم ابتدای فصل و صحبت هایی مبنی بر رفتن تو از استقلال؟
شرایط استقلال خیلی بد و به نوعی مسخره است..تیمی که قهرمان شده است و در جام باشگاه های آسیا نتیجه ای به این خوبی  گرفته است هنوز پاداش هایش را که نگرفته که هیچ ،  قرارداد های بازیکنان هم تسویه نشده و البته  بدون مربی در حال تمرین است و هیچ چیز مشخص نیست.در حال حاضر پیشنهاداتم را بررسی می کنم.اما شاید همین امسال به یک تیم عربی بروم.مدیربرنامه هایم در حال بررسی شرایط است.
درباره استقلال دقیق حرف نزدی . می مانی؟
اگر شرایط همینطور باشد فکر نکنم بتوانم ادامه دهم و باید بر خلاف میلم از استقلال جدا شوم.
برای جدایی مشکل خاصی نداری؟
نه من بازیکن آزاد هستم.اما راستش حیفم می آید از این تیم جدا بشوم.برای این تیم خیلی زحمت کشیدیم و با کمترین امکانات به موفقیت های بزرگی رسیدیم اما برخوردی که با ما شد خیلی آماتور بود و لیاقت این تیم به مراتب بیش از اینهاست.برخوردی که با استقلال شد کمی غیر منطقی است.چراکه این تیم نتایج خوبی گرفت و موفقیتهای خوبی به دست آورد.
پاداشی که برای صعود به جام جهانی در نظر گرفته شد ایده آل بود؟
واقعیتش این است که شادی بی وصف مردم آنقدر برای من شیرین بود که پاداشم را گرفتم.وقتی شادی مردم را در خیابانها تا نیمه شب می دیدم احساس خیلی خوبی داشتم که برایم از همه پاداشها با ارزشتر بود.البته جا دارد که از مسئولین هم تشکر کنم که بلافاصله پاداشها را دادند و مارا درک کردند.فشاری بی مانند  روی ما بود و تلاش بی پایانی که ملی پوشان کرده بودند، خسته شان کرده بود . من به شخصه متشکر هستم.
مجتبی چرا برای اهالی مطبوعات ارتباط گرفتن با تو سخت است؟
من آدم گوشه گیری نیستم و همیشه دوست داشته ام اتفاقات خوب برای فوتبالمان رقم بخورد.اما برعکس ، همیشه اتفاقات بد بوده و روند کارها ایده آل نیست  . من این چیزها را که می بینم به هم می ریزم ولی  هم برای به هم نخوردن آرامش تیمی و تمرکز خودم سکوت می کردم همین...
اما تو آدمی نیستی که سکوت کنی هستی؟
نه نیستم.. اما وقتی گوش شنوایی وجود دارد چرا اعصاب خودم را خورد کنم.من دوست دارم وقتی حرف می زنم تاثیر گذار باشد.وقتی اتفاقی نمی افتد می بینم که بهتر است سکوت کنم.اگر سکوت کنم معنی اش این نیست که  همه چیز خوب بوده است... نه ؛ برعکس..وضعیت به مراتب از سالهای قبل بدتر بوده است اما سکوت کردم تا روی باشگاه و تیم ملی تمرکز داشته باشم.به خدا اگر یک درصد اگر فکر می کردم تغییری صورت می گیرد حرفهای زیادی می زدم.
برای موفقیت در جام جهانی چه کنیم؟
از اینجا به بعد آبروی یک کشور در میان است.جام جهانی ویترین بزرگی است.البته آقای احمدی نژاد قول دادند که کمک کنند.ما اگر بخواهیم در جام جهانی موفق باشیم باید از همین الان بازی های خوب تدارکاتی داشته باشیم تا بتوانیم از نظر فنی بالا برویم.
درباره تمدیدقرارداد آقای کی روش چه نظری داری؟
خوشحالم که این شانس را داشتم با ایشان کار کنم و یاد بگیرم . چیزهایی که از کار مربیگری و نحوه ارتباط با بازیکنان از ایشان  دیده ام فوق العاده بوده و امیدوارم بمانند .

استقلالی بازدید : 239 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: قرار است فردا با مسئولان استقلال صحبت کنم و معلوم مي‌شود در استقلال مي‌مانم يا نه.


عباس محمد رضايي در خصوص اينکه سرانجام تکليفش با استقلال چه شد اظهار داشت: من با استقلالي ها در تماس هستم و فردا معلوم مي شود در اين تيم مي مان يا نه.

به نقل از فارس، وي افزود: هنوز چيزي مشخص نيست و بايد با هم صحبت کنيم و ببينيم چه اتفاقي مي افتد.

محمد رضايي در خصوص اينکه ظاهرا به پيشنهاد گشترش فولاد پاسخ قطعي نداده است گفت: همينطور است. من از دو سه تيم ديگر هم پيشنهاد دارم ولي فعلا اسمي از آنها نبرم بهتر است.

اين بازيکن در پاسخ به اين سوال که آيا با گذشت زمان فرصت ها را از دست نمي دهد گفت: خود کرده را تدبير نيست. کاري که خودمان انجام داديم بايد به پاي آن بايستيم. فردا در خصوص اينکه چه اتفاقاتي افتاد و اينکه جدا مي شوم يا خير همه چيز را نهايي خواهم کرد.

استقلالی بازدید : 126 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

مدير عامل باشگاه استقلال براي مذاکره با بازيکنان مد نظرش روز شلوغي را پشت سر گذاشت.


مسئولان باشگاه استقلال که به دليل مشکلات مالي کمي ديرتر از ساير تيم‌ها فصل نقل و انتقالات را آغاز کردند امروز هم مثل دو روز گذشته روز شلوغي را پشت سر گذاشتند.

به گزارش فارس،آرش برهاني که روز چهارشنبه گذشته با فتح الله زاده قرارداد امضا کرده بود صبح امروز راهي دفتر مدير عامل استقلال شد و پس از مذاکرات نهايي با فتح الله زاده اعلام کرد از امروز در تمرينات شرکت خواهد کرد. اين بازيکن روز گذشته با لباس شخصي در تمرين حاضر شده بود.

فرزاد حاتمي ديگر بازيکني است که امروز در دفتر مدير عامل باشگاه استقلال حاضر شد. وي که تا امروز موفق به دريافت برگه توافق مالي خود با استقلال نشده بود سرانجام رضايت‌نامه اش را گرفت.

حاتمي در گفت و گو با خبرنگارفارس گفت: امروز رضايتنامه‌ام را گرفتم ولي قرار شده تا شنبه با تيمي مذاکره نکنم. به فتح الله زاده قول دادم که تا شنبه با تيمي صحبت نکنم و قرار شد او با قلعه نويي حرف بزند.

وي در خصوص پيوستن محمد قاضي به استقلال و اينکه شرايطش در اين باشگاه چگونه خواهد شد، گفت: من کاري به اين مسائل ندارم. از دو تيم شهرستاني و يک تيم تهراني پيشنهاد دارم و روز شنبه تکليفم روشن مي‌شود.

از سوي ديگر مشخص شدن حريف استقلال در ليگ قهرمانان باعث شد تا مسئولان اين باشگاه به حضور در مرحله نيمه نهايي اين مسابقات اميدوار شوند. استقلالي ها در اين ارتباط با قلعه نويي که صبح امروز به ايران آمده تماس گرفته و نام حريف خود را به وي اطلاع دادند.

ستار همداني  در اين ارتباط گفت: اين بازي‌ها همگي سخت است؛ اما خدا را شکر قرعه خوبي نصيب ما شد. اميدوارم با شکست حريف خود بتوانيم نماينده خوبي براي ايران باشيم.

 مسئولان باشگاه استقلال که دو روز پيش با عمران زاده و رحمتي مذاکره کرده‌اند، قصد دارند هر چه سريعتر قرارداد اين دو نفر را تمديد کنند. يکي از شروط عمران زاده براي باشگاه استقلال پرداخت مطالبات فصل گذشته‌اش است. استقلالي‌ها امروز صبح با اين بازيکن تماس گرفته و اعلام کردند مطالبات وي را مي‌پردازند. اين مدافع از دو تيم ديگر ليگ برتري پيشنهاد دارد.

خسرو حيدري نيز يکي از نفراتي بود که امروز در دفتر فتح الله زاده حاضر شد. اين بازيکن موفق به ديدار با مدير عامل استقلال نشد زيرا فتح الله زاده براي حضور در مراسم ختم يکي از نزديکانش دفتر باشگاه را ترک کرد.

از سوي ديگر استقلالي ها روز چهارشنبه با محمد قاضي به توافق نهايي رسيدند، اما از آنجا که اين بازيکن قصد مذاکره با تراکتورسازي را هم داشت رسمي کردن اين خبر را به امروز موکول کردند.

استقلالی بازدید : 204 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مسئولان باشگاه استقلال با من مذاکراتي داشته‌اند.


عليرضا نيکبخت واحدي در خصوص آخرين وضعيتش اظهار داشت: راستش را بخواهيد صحبت‌ها و پيشنهادهايي را از طرف باشگاه استقلال داشته ام اما فعلا هيچ چيز براي آبي‌پوش شدنم مشخص نيست.

به گزارش فارس،وي افزود: قرار است پس از بازگشت قلعه‌نويي و در جلسه‌اي، تکليف مشخص شود و قلعه‌نويي نظر نهايي را درباره پيوستنم به استقلال بدهد که اميدوارم اين بار شانس به من رو کند و بتوانم در کنار استقلال باشم.

نيکبخت در پاسخ سوالي که چقدر امکان دارد که آبي‌پوش شويد گفت: همه چيز دست خداست اما جلسه نهايي تکليف را مشخص مي ‌کند. باز هم مي‌گويم که اجازه دهيد تا چند روز آينده تکليف همه چيز مشخص شود بعد درباره‌اش بيشتر صحبت مي‌کنم.

استقلالی بازدید : 208 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

مذاکره اميد ابراهيمي و خسرو حيدري با استقلال آغاز شد.


امروز (پنجشنبه) اميد ابراهيمي و خسرو حيدري با حضور در ساختمان باشگاه استقلال با علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال ديدار کردند.

به گزارش ايسنا،اين دو بازيکن آخرين مذاکرات‌شان را براي پيوستن به استقلال انجام مي‌دهند. اميد ابراهيمي ، فصل گذشته هافبک سپاهان بود.

همچنين مذاکره با خسرو حيدري در حالي انجام مي‌شود که اين بازيکن در گفت و گو با ايسنا، از پيشنهاد تيم قطري به خودش خبر داده بود.

استقلالی بازدید : 203 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

آرش برهاني قراردادش را با تيم فوتبال استقلال تمديد کرد.


آرش برهاني با حضور در دفتر علي فتح‌الله‌زاده با استقلال قراردادش را تمديد کرد.

به گزارش ايسنا،همچنين فرزاد حاتمي با حضور در ساختمان باشگاه استقلال مذاکراتش را براي تمديد قراردادش براي فصل بعد انجام داد.

استقلالی بازدید : 197 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

پس از جلسه با آبي‌پوشان

مهاجم سابق پرسپوليس به استقلال پيوست


مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس به استقلال پيوست.


به گزارش فارس، محمد قاضي مهاجم ناراضي فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس جلسه‌اي را روز چهارشنبه با مسئولان باشگاه استقلال داشت و در پايان با عقد قراردادي يک ساله با اين تيم به توافق رسيد.

استقلالی بازدید : 176 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

جواد نکونام امروز با باشگاه تراکتورسازي مذاکره مي‌کند.


کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران که به همراه ديگر ملي‌پوشان روز گذشته و پس از پيروزي غرور آفرين برابر کره‌جنوبي که به صعود ايران به جام جهاني منجر شد، بازگشته بود، امروز (پنجشنبه) با مديران باشگاه تراکتورسازي وارد مذاکره مي‌شود.

به گزارش ايسنا،زيني‌زاده، مديرعامل باشگاه تراکتورسازي امروز در تهران است و در صورت توافق دو طرف نکونام بعد از کريمي دومين بازيکن بزرگي خواهد بود که در فصل جديد براي تيم تبريزي به ميدان مي‌رود.

استقلالی بازدید : 176 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

مسئولان باشگاه استقلال با عليرضا نيکبخت واحدي مذاکرات اوليه داشتند.


مسئولان باشگاه استقلال در چند روز گذشته گفت‌وگوهايي را با عليرضا نيکبخت واحدي براي پيوستنش به آبي‌پوشان در فصل جاري داشتند.

به گزارش فارس،از همين رو مقرر شد که با بازگشت قلعه‌نويي و برگزاري جلسه نهايي تکليف اين بازيکن براي پيوستنش به استقلال مشخص شود.

گفتني است قلعه‌نويي امروز به ايران برگشته و قرار است در جلسه‌اي بين نيکبخت و سرمربي استقلالي‌ها، تکليف اين بازيکن مشخص شود.

استقلالی بازدید : 197 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

محمد قاضي با تيم فوتبال استقلال به توافق رسيد.


مهاجم فصل گذشته پرسپوليس که پس از به توافق نرسيدن با مسئولان اين باشگاه با تيم‌هاي مختلفي وارد مذاکره شده بود، امروز (پنجشنبه) به توافق نهايي با ديگر باشگاه بزرگ تهران يعني استقلال دست يافت و به احتمال فراوان امروز قرارداد خود را با آبي‌ها ثبت مي‌کند.

به گزارش ايسنا،قاضي به غير از استقلال از تيم‌هاي راه‌آهن، تراکتورسازي ، سپاهان و مس کرمان هم پيشنهاد داشت.

استقلالی بازدید : 176 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال استقلال بعد از جلسه با مديرعامل اين باشگاه گفت: مشکلاتم را براي فتح‌الله‌زاده مطرح کردم و قطعا قراردادم را با استقلال تمديد مي‌کنم.


 حنيف عمران زاده در خصوص نشست امروز خود با فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: من هيچ مشکلي براي تمديد قرارداد ندارم. چندين سال براي استقلال بازي کرده‌ام و به آن افتخار مي‌کنم. امرزو هم پيش فتح‌الله‌زاده رفتم و مشکلات زندگي‌ام را براي وي مطرح کردم که خيلي ناراحت شد و قول داد هر چه سريعتر کمک کند.

به گزارش مهر، وي افزود: براي من واجب‌تر از هر چيزي دريافت طلب سال گذشته‌ام است که فتح‌الله‌زاده هم قول داد هر چه سريعتر اين کار را انجام دهد. من قطعا قراردادم را تمديد مي‌کنم و اميدوارم فتح‌الله‌زاده هر چه سريعتر مشکلاتم را حل کند.

استقلالی بازدید : 170 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: برخلاف قول و قراري که امروز با علي حمودي داشتيم، او به قولش عمل نکرد.


علي اميري درباره قراري که با علي حمودي براي جلسه‌اي دوباره با اين بازيکن گذاشته بودند، اظهار داشت: پس از اينکه روز گذشته نتوانستيم با علي حمودي به نتيجه برسيم، امروز جلسه ديگري با او گذاشتيم اما برخلاف قول و قراري که داشتيم او امروز در جلسه شرکت نکرد و به تازگي هم متوجه شديم اين بازيکن قراردادش را با سپاهان تمام کرده و به همين دليل براي ظاهرسازي قصد داشته با استقلال هم مذاکره کند.اين بازيکن مبارک سپاهان باشد.

به نقل از فارس، وي در خصوص روند مذاکراتشان با مهدي رحمتي و حنيف عمران‌زاده گفت: خوشبختانه جلسه خوبي با اين دو بازيکن داشتيم و طبق وعده‌اي که به هواداران داده بوديم با اين دو بازيکن به توافق رسيديم. البته بايد بگويم که از دو بازيکن ممنون هستيم که با وجود مبالغ بالاي پيشنهادي که داشتند، با ما به توافق رسيدند و جالب است بدانيد که مبلغ قرارداد اين دو بازيکن 50 درصد زير قيمتي است که از ساير تيم‌ها پيشنهاد دارند. آنها مثل برخي نبودند که پول را به باشگاه استقلال ترجيح دادند.

در حالي علي اميري از توافق با مهدي رحمتي خبر مي‌دهد که مهدي رحمتي امروز در جمع خبرنگاران تاکيد کرد که براي تمديد قرارداد به دفتر فتح‌الله‌زاده نرفته بوده و توافقي براي حفظ او صورت نگرفته است.

استقلالی بازدید : 178 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

علي حمودي با عقد قراردادي به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پيوست.


به گزارش پايگاه خبري سپاهان ، علي حمودي پس از مذاکره با مديران باشگاه فولادمبارکه سپاهان و تائيد هيئت مديره اين باشگاه به جمع طلائي پوشان فولادمبارکه سپاهان پيوست ، تادر مسابقات پيش رو با پيراهن سپاهان به ميدان برود.
استقلالی بازدید : 163 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: فردا قراردادم را با استقلال امضا مي‌کنم.


آرش برهاني پس از ديدار با علي فتح الله زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من روز سه شنبه به ديدار فتح الله زاده آمدم و با او به توافق مالي هم رسيدم اما براي امضاي قرارداد برگه قرارداد آماده نبود و به همين دليل قرار شد فردا بيايم تا قراردادم را امضا کنم.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه فردا چک هم مي گيرد يا خير گفت: فکر نمي کنم فردا چکي به دستم برسد اما من قراردادم را امضا مي کنم و مشکل خاصي نيست.

برهاني در ارتباط با اينکه آيا واقعا در ليست مازاد استقلال بوده است، گفت: من در ايران نبودم و خود امير قلعه نويي هم نبود و متاسفانه اين حر فها را زده شد که درست نبود من اگر خودم ايران بودم نمي گذاشتم اين حرف ها مطرح شود. من خودم با امير قلعه نويي صحبت کردم و مشکل خاصي هم نبود و خدا را شکر که حل شد.

مهاجم استقلال در مورد اينکه چه ميزان از باشگاه طلب دارد گفت: من تا قبل از اينکه با فتح الله زاده صحبت کنم فکر مي کردم که 40 درصد قراردادم باقي مانده است اما متوجه شدم که 65 درصد از قراردادم باقي مانده است ولي باز هم مشکلي نيست و دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

وي در خصوص صعود تيم ملي به جام جهاني گفت: خيلي خوشحالم که تيم ملي صعود کرد. عدم حضورمان در برزيل فوتبالمان را نابود مي کرد و به جاي 4 سال 30 سال عقب مي افتاديم. ليگمان هم نسبت به قبل بهتر مي شود.

استقلالی بازدید : 178 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد بعيد مي‌دانم تکليف فصل آينده آينده‌اش با استقلال روشن شود.


مهدي رحمتي در جلسه اي که با مسئولان استقلال داشت با حضور در جمع خبرنگاران خطاب به آنها گفت: بنده بازيکن استقلال هستم ولي تا همين الان قراردادي با اين باشگاه امضا نکردم و هنوز اتفاقي نيفتاده است.

به گزارش فارس، وي افزود: من به احترام شما خبرنگاران به اينجا آمده ام و اگر هم امروز در دفتر فتح الله زاده حضور داريم فقط براي صحبت آمده ايم و هيچ بحثي براي قرارداد نشده است.

رحمتي تاکيد کرد: هم من و هم حنيف عمران زاده در جلسه حضور داريم ولي تا الان قراردادي امضا نکرديم و مطمئن باشيد هر آن که اين اتفاق افتاد از طريق باشگاه آن را اعلام خواهيم کرد.

وي در پاسخ به اينکه آيا امروز تکليفت با استقلال روشن مي شود يا نه گفت: من که گفتم تا حالا که در جلسه بوديم در مورد قرارداد صحبت نکرديم و بعيد مي دانم امروز اتفاقي بيفتد، امروز براي بستن قرار داد به باشگاه استقلال نيامده‌ام.

استقلالی بازدید : 54 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال راه‌آهن به دنبال جذب هاشم بيک‌زاده و فرزاد حاتمي است.


رستم زندي، معاون اجرايي باشگاه راه‌اهن درباره جذب فرزاد حاتمي عنوان کرد: ممکن است حاتمي در ليست ابراهيم‌زاده باشد اما با توجه به اينکه او در اردوي تيم ملي حضور داشت و به کره‌جنوبي رفته بود صحبتي با او نکرده‌ايم.

به گزارش فارس ، وي در خصوص جذب هاشم بيک‌زاده نيز گفت: بيک‌زاده نيز پس از بازگشت تيم ملي با ما صحبت خواهد کرد.

زندي مذاکره با اميرحسين فشنگچي را رد کرد و تاکيد کرد: اين بازيکن در ليست ابراهيم‌زاده حضور ندارد.

استقلالی بازدید : 158 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)
جمشیدیان پس از عقد قرارداد با استقلال
قسمت بود امسال آبی‌پوش شوم/چک من پاس نشود انگار چک بقیه پاس نشده است!

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: با تراکتورسازی مذاکره کردم اما قسمت بود آبی‌پوش شوم.

خبرگزاری فارس: قسمت بود امسال آبی‌پوش شوم/چک من پاس نشود انگار چک بقیه پاس نشده است!

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد جمشیدیان پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال در خصوص چگونگی پیوستنش به این تیم اظهار داشت: من با تراکتورسازی صحبت کرده بودم و مذاکراتم نهایی شده بود اما شب آخری که می‌خواستم قرارداد امضا کنم با زینی‌زاده صحبت کردم و 24 ساعت فرصت خواستم.

وی افزود: مدیرعامل تراکتورسازی گفت حق مسلم تو است که با تیم‌های دیگر مذاکره کنی و خودت باید تصمیم بگیری و قسمت این بود که در نهایت آبی‌پوش شوم.

وی در خصوص اینکه قرار است چک او پاس شود و اگر این اتفاق نیفتد چه می‌شود، گفت: شرایطی که با آن به استقلال پیوستم با تراکتورسازی خیلی فرق داشت اگر چک من پاس نشود انگار که چک بقیه بازیکنان پاس نشده است. مهم یک نفر نیست. بلکه امیدوارم برای تیم مشکلی به وجود نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی در تمرینات حاضر می‌شود، گفت: من 4-5 روز است که در تهران هستم و شاید از فردا یا پس‌فردا به تمرینات بروم. قرار است ماجدی به ما خبر بدهد.

هافبک جدید استقلال در پایان با تاکید بر اهمیت حضورش در این تیم گفت: از خیلی چیزها گذشتم تا به استقلال برسم و اهداف بزرگی دارم که امیدوارم در زمین محقق شود.

استقلالی بازدید : 173 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

محمد قاضی برای مذاکره با استقلال در دفتر علی فتح‌الله‌زاده حاضر شد.

خبرگزاری فارس: مهاجم پرسپولیس با استقلال وارد مذاکره شد

 به گزارش خبرگزاری فارس، محمد قاضی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس برای مذاکره با باشگاه استقلال امروز در دفتر علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال حاضر شد.

استقلالی بازدید : 56 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم فصل گذشته سپاهان به طور رسمي به استقلال پيوست.


احمد جمشيديان ظهر امروز با حضور در باشگاه استقلال براي توافق نهايي با اين تيم با علي فتح‌الله زاده وارد مذاکره شد.

به گزارش ايسنا ، جمشيديان با امضاي قرارداد رسما به استقلال پيوست و به زودي در تمرينات اين تيم حاضر خواهد شد.

اين بازيکن فصل گذشته را در سپاهان اصفهان گذرانده بود و در اين فصل توافقاتي براي پيوستن به استقلال داشت.

استقلالی بازدید : 144 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال استقلال که در دفتر علي فتح‌الله‌زاده حاضر شده بود نتوانست با مديرعامل اين تيم صحبت کند.


ايمان موسوي براي انجام صحبت با علي فتح الله زاده در دفتر مدير عامل استقلال حاضر شد.

به گزارش فارس ، با توجه به اينکه علي فتح الله زاده امروز مشغول صحبت با بازيکنان جديد اين تيم براي عقد قرارداد بود فرصت نکرد تا با موسوي صحبت کند به همين دليل مهاجم استقلال دفتر مدير عامل اين تيم را ترک کرد تا در زمان ديگر براي پيگيري وضعيت نهايي‌اش با استقلال با او صحبت کند.

استقلالی بازدید : 176 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

کاپيتان فصل گذشته ملوان پس از پيوستن به استقلال مي‌گويد آمده به استقلال تا به فوتبالش کمک کند.


پژمان نوري پس از عقد قرارداد يک ساله با استقلال در اين‌باره گفت: واقعيت اين است که دوست داشتم در ملوان بمانم و به اين تيم کمک کنم اما شرايطم در آن‌جا مهيا نشد و بين گزينه‌هايي که داشتم ديدم استقلال از شرايط خوبي برخوردار است. اميدوارم در اين تيم موفق باشم.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که آيا از پرسپوليس پيشنهادي داشت يا خير، اظهار کرد: امسال پيشنهادي نداشتم. سال گذشته و تا پيش از آمدن آقاي دايي از پرسپوليس پيشنهاد داشتم تا آمدن آقاي دايي به طور کل کنسل شد.

کاپيتان فصل گذشته‌ي ملوان در پاسخ به اين سوال که صادق درودگر مدعي شده پيشنهاد 700 ميليوني ملوان را رد کرده است، بيان کرد: درودگر دروغ زياد مي‌گويد، اين هم يکي ديگر از دروغ‌هايش. شما فصل گذشته ديديد ما چقدر خوب بوديم اما در نيم‌فصل دوم تنها يک پيروزي به دست آورديم. امسال هم آقاي درودگر مي‌خواهند تنهايي تيم را بگردانند و ان‌شاءالله همه نتيجه‌ي کار او را خواهند ديد.

نوري در پاسخ به اين سوال که ايا صحت دارد هواداران ملوان در فرودگاه جلوي او را گرفته‌اند و از او خواسته‌اند ملوان را ترک نکند، گفت: اين‌گونه نبود که هواداران بيايند. من خواستم سوار هواپيما شوم که ديدم آقاي درودگر از هواپيما پياده شد. او متاسفانه چيزي گفته و جو داده است. ما واقعا دو سه دقيقه در فرودگاه صحبت کرديم و او اين حرف‌ها را پخش کرده است.

وي در ادامه با ابراز اميدواري از موفقيت استقلال افزود: خيلي به استقلال و موفقيتش اميدوارم. من از رقابت استقبال مي‌کنم؛ چرا که به فوتبالم کمک مي‌کند.

بازيکن جديد استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا حضورش در پرسپوليس و در سال‌هاي گذشته تقابل با هواداران اين تيم را ايجاد نخواهد کرد، بيان کرد: من 4 سال است که از پرسپوليس درآمده‌ام. روزهاي خوبي را با پرسپوليس گذراندم و با اين تيم قهرمان شدم ولي آمده‌ام استقلال؛ چرا که مي‌خواهم پيشرفت کنم.

نوري در پايان درباره زمان حضورش در تمرينات استقلال اظهارکرد: بايد به شمال بروم و کارهايم را انجام بدهم. پس از بازگشت به تمرينات استقلال مي‌پيوندم.

استقلالی بازدید : 173 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم فصل گذشته سپاهان براي انجام صحبت‌هاي نهايي در دفتر فتح‌الله‌زاده حاضر شد.


احمد جمشيديان پس از جدايي از سپاهان با مسئولان استقلال براي حضور در اين تيم به توافق رسيد.

به گزارش فارس، احمد جمشيديان براي انجام مذاکرات نهايي و صحبت‌هاي پاياني امروز در دفتر علي فتح‌الله‌زاده حاضر شد تا با او مذاکره کند.

استقلالی بازدید : 171 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم فصل گذشته استقلال با مديرعامل آبي ها ديدار کرد.


ايمان موسوي با حضور در دفتر فتح الله زاده با وي درباره تعيين تکليف و دريافت رضايتنامه اش گفت و گو کرد.

به گزارش اوج نيوز، موسوي فصل آتي استقلال را همراهي نخواهد کرد.

استقلالی بازدید : 54 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال ملوان انزلي پس از توافق با مسئولان استقلال به اين تيم پيوست.


کايپتان فصل گذشته تيم فوتبال ملوان با استقلال به توافق رسيد.

به گزارش اوج نيوز، پژمان نوري که ظهر امروز براي انجام توافقات نهايي با علي فتح الله زاده به دفتر وي رفته بود با امضاي قراردادي يک ساله رسما به جمع آبي پوشان پايتخت پيوست.

نوري يکي از گزينه هايي بود که قلعه نوعي تاکيد زيادي روي جذب وي داشت.

استقلالی بازدید : 166 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اصلا با مسئولان استقلال به جلسه نرفتم که بخواهم بحث مالي را مطرح کنم.


علي خمودي که با مسئولان استقلال قرار بود امروز مذاکره کند گفت: آمدم در جلسه‌اي با مسئولان استقلال صحبت کنم اما آنها اعلام کردند که نبايد مدير برنامه‌هايم در جلسه حاضر باشد. مگر مي‌شود چنين درخواستي را انجام دهم؟ در بستن قرارداد شايد بند‌هايي وجود داشته باشد که من آنها را نمي‌شناسم. مدير برنامه نماينده من است و مي تواند در جلسه حضور داشته باشد. شايد من بخواهم با هر شخصي در جلسه حضور پيدا کنم. مدير برنامه‌‌ام اي جنت رسمي فيفا است و نبايد چنين کاري را انجام دهد.

به گزارش فارس، وي با انتقاد از رفتار مسئولان استقلال افزود: يک ماه معطل استقلال ماندم و در نهايت نيز چنين رفتاري را با من انجام دادند. به من مي‌گويند نبايد مدير برنامه‌هايم در جلسه شرکت کند. سال گذشته نيز که براي انجام مذاکره با باشگاه استقلال وارد عمل شده بودم مدير برنامه‌هايم حضور داشت و نمي‌دانم چرا اکنون چنين صحبتي بيان مي‌کنند.

مدافع تيم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌هاي معاون اين باشگاه که گفته بود نمي‌توانيم خواسته‌هاي مالي حمودي را تامين کنيم گفت: خدا مي‌داند من اصلا داخل جلسه نرفتم و چطور مي‌شود داخل جلسه نرفته بيرون از اتاق بحث مالي صورت بگيرد. نمي‌خواهم جواب کسي را بدهم اما مي‌خواهند من را خراب کنند و اگر اينگونه است که آقايان مطرح کرده‌اند خدا خودش قضاوت خواهد کرد.

استقلالی بازدید : 201 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

محمدمهدي نظري با عقد قراردادي يک ساله به عضويت تيم فوتبال استقلال درآمد.


محمدمهدي نظري بازيکن فصل گذشته فجر شهيدسپاسي که پيش از اين به صورت شفاهي با مسئولان استقلال به توافق رسيده بود امروز پس از حضور در دفتر اين باشگاه و مذاکره با مسئولان استقلال قرارداد يک ساله‌اي را به امضا رساند.

به گزارش فارس، اين بازيکن به زودي در تمرينات آبي‌پوشان شرکت خواهد کرد.

استقلالی بازدید : 63 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال استقلال که براي تمديد قراردادش در دفتر مديرعامل اين باشگاه حاضر شده بود، با ناراحتي از دفتر بيرون رفت.


علي حمودي صبح امروز به همراه مديربرنامه‌هايش در دفتر علي فتح‌الله‌زاده حاضر شد تا با مسئولان استقلال براي تمديد قراردادش صحبت کند، اما مسئولان استقلال اعلام کردند مي‌خواهند با او به تنهايي مذاکره کنند و مديربرنامه‌هاي او در جلسه حاضر نشود. اين خواسته استقلالي‌ها با ناراحتي حمودي مواجه شد و وي با ناراحتي دفتر مديرعامل آبي‌پوشان را ترک کرد. به نظر مي‌رسد با اين اتفاقات ماندن حمودي در اين تيم منتفي شود.

به گزارش فارس ، صبح امروز خبري مبني بر پيوستن حمودي به سپاهان نيز مطرح شده بود.

استقلالی بازدید : 204 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: علي حمودي با وجودي که پيش از اين با ما به توافق مالي رسيده بود امروز مبلغ ديگري را از ما درخواست کرد.


علي اميري درباره جلسه با علي حمودي براي تمديد قرارداد اظهار داشت: با وجودي که پيش از اين با علي حمودي براي تمديد قرارداد به توافق مالي رسيده بوديم اما اين بازيکن، امروز به ما اعلام کرد که باشگاه سپاهان به وي پيشنهاد يک ميليارد و 200 ميليون تومان داده است و حاضر است 600 ميليون تومان نقد به وي بدهد.

به گزارش فارس ، وي افزود: ما به حمودي اعلام کرديم که نمي‌توانيم اين پول را به وي بدهيم و همچنين هم‌اکنون از سوي باشگاه سپاهان و به امضاي عليرضا رحيمي مديرعامل اين باشگاه فکسي به باشگاه استقلال رسيده است که در اين فکس آمده مهران عالي‌پور مدير برنامه‌هاي حمودي پس از بازي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرده است.

اميري ادامه داد: کار علي حمودي زشت و غيراخلاقي است و او در حالي که با ما توافق مالي کرده بود با سپاهان قراداد امضا کرده است. در هر صورت ما نمي‌توانيم خواسته مالي حمودي را تامين کنيم.

استقلالی بازدید : 173 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

با قراردادي 2 ساله

خوروش: حمودي با سپاهان به توافق رسيد


سرپرست تيم فوتبال سپاهان اصفهان، گفت: با علي حمودي قراردادي دو ساله داريم و با اين بازيکن به توافق رسيده‌ايم.


به گزارش سايت رسمي باشگاه سپاهان، رسول خوروش در مورد حضور علي حمودي در سپاهان گفت: با علي حمودي قراردادي دوساله داريم. برخلاف برخي صحبت هاي مطرح شده در مورد تمديد قرارداد حمودي با تيم فوتبال استقلال، به اطلاع مي رسانيم که پس از پايان رقابت هاي ليگ برتر و پايان ديدارهاي استقلال در مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا، در پي مذاکره و توافق با علي حمودي و تائيد و مجوز مهران عالي پور مدير برنامه ايشان که با وي تا سال 1393 قراداد دارد ، قرادادي 2 ساله اي منعقد گرديد.

وي تصريح کرد: اين بازيکن در روزهاي آينده به تمرينات سپاهان اضافه خواهد شد.

استقلالی بازدید : 173 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

در واکنش به خبر توافق با اصفهاني‌ها

حمودي: با سپاهان قرارداد امضا نکردم!


مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: با سپاهان هيچ قراردادي امضا نکرده ام.


رسول خوروش اعلام کرد که علي حمودي بعد از پايان ليگ قهرمانان آسيا در مرحله پلي آف با سپاهان به توافق رسيده است.

به گزارش فارس، علي حمودي در خصوص صحبت‌هاي سرپرست سپاهان اظهار داشت:من با هيچ تيمي قرارداد امضا نکرده ام و با سپاهان هم همينطور.

وي تاکيد کرد: شايد مدير برنامه ام تعهدي به باشگاه سپاهان داده باشد اما شخصا پاي هيچ برگه اي را امضا نکرده ام و قراردادي هم با تيمي نبسته ام.

حمودي در پايان گفت: اگر کار انتقالم به هر تيمي قطعي شود مطمئنا آن را اعلام خواهم کرد.

استقلالی بازدید : 75 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان از تمايل اين باشگاه براي جذب فرزاد حاتمي، مهاجم استقلال تهران خبر داد.


  حسين فرکي اظهار کرد: دقيقا اطلاعي از وضعيت فرزاد حاتمي با باشگاه استقلال تهران ندارم ولي اگر مشکلي نباشد، تمايل داريم او را جذب کنيم و فعلا بيشتر از اين نمي توانم صحبت کنم.

به گزارش ايسنا، وي در ادامه درباره اردوي اول تيمش گفت: اولين اردوي آماده سازي تيم در بروجرد به پايان رسيده است و در حال حاضر نيز بازيکنان در اهواز هستند تا اردوي بعدي آغاز شود.

سرمربي تيم فوتبال فولاد‌خوزستان اضافه‌کرد: در اردوي بروجرد با 23 بازيکن تمرينات‌مان را آغاز کرديم و درنهايت يک بازي تدارکاتي با تيم شهرداري بروجرد انجام داديم که خوب و راضي کننده بود. در اين اردو اسماعيل شريفات به دليل آسيب ديدگي از ناحيه مچ‌پا حضور نداشت.

وي درخصوص وضعيت آرش افشين نيز گفت: در اين مورد صحبتي ندارم چرا که هر چه هست، خود افشين بايد بگويد. من تا وقتي بازيکن نگرفته‌ام، منتظر او مي‌مانم ولي اگر بازيکنانم را گرفتم ديگر دليلي ندارد منتظر افشين باشم.

فرکي با بيان اين که باشگاه به دنبال جذب دو بازيکن خارجي است، عنوان کرد: کارهاي مقدماتي پيوستن اين دو بازيکن نيز انجام شده است و در آينده نزديک به تيم مي پيوندند.

وي با ابراز اميدواري نسبت به موفقيت تيم ملي در راه صعود به جام جهاني، به ديدار فرداي ايران و کره جنوبي اشاره کرد و گفت: آرزوي من پيروزي ايران و صعود تيم به جام جهاني است و معتقدم اگر بازيکنان حساب شده بازي کنند، مي‌توانيم موفق شويم.

سرمربي تيم فوتبال فولاد‌خوزستان تصريح کرد: جنگ رواني اي نيز که کره‌اي‌ها به راه انداختند، از حربه هايشان است ولي بازيکنان ما هوشيار خواهند بود.

استقلالی بازدید : 158 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

براي حضور در استقلال؛

طالبي: بايد با قلعه‌نويي صحبت کنم


مدافع تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: براي حضور در استقلال بايد با امير قلعه‌نويي صحبت کنم و نمي خواهم اسير حواشي بيروني شوم.


  فرشيد طالبي در مورد شرايطش، گفت: در حال حاضر براي آينده‌ام هيچ تصميمي نگرفته‌ام با توجه به اينکه زياد تيم عوض نمي‌کنم اين موضوع باعث شده حساسيت زيادي روي اين مسئله به خرج دهم و تحقيق  زيادي کنم.

وي در مورد اينکه چه وضعيتي بين او و سپاهان است، عنوان کرد: تا زماني که برگه تسويه‌ حساب دستم نباشد نمي‌توانم بگويم که جدا شدم در حال حاضر بازيکن آزاد هستم و احتمال جدايي ام زياد است.

طالبي در پاسخ به اين سؤال که با توجه به مذاکرات باشگاه سپاهان با شجاع خليل‌زاده و هادي عقيلي به نظر مي‌رسد او از اين تيم جدا خواهد شد، عنوان کرد: همانطور که من بازيکن آزاد هستم و مي‌توانم با هر تيمي مذاکره کنم، باشگاه نيز با هر بازيکني که دوست دارد مي‌توند وارد مذاکره شود. مهم اين است که در زمان عقد قرارداد تعهدي وجود داشته باشد. برايم مهم اين است پولي که از باشگاه مي‌گيريم هواداران و آن ها از من راضي باشند. براي من افتخار است که هرچه داشتم براي موفقيت تيم ارائه کردم و هيچگاه کم‌کاري نکردم. تا به حال در زمين فوتبال گريه نکرده بودم که براي سپاهان چنين کاري را نيز انجام دادم.

مدافع تيم سپاهان در مورد مذاکره با باشگاه استقلال خاطرنشان کرد:‌ صحبت جدي نداشتم. اگر اتفاقي قرار باشد رخ دهد بايد با شخص امير قلعه‌نويي صحبت کنم، فعلا امير قلعه نويي مسافرت است و هنوز نتوانستم با او صحبت کنم. دوست ندارم اسير سياست‌هاي بيروني شوم براي من افتخار بود که با مجيد جلالي مذاکره کردم و اگر قرار باشد به استقلال بپيوندم با امير قلعه‌نويي صحبت کنم. درست است که تراکتورسازي و سپاهان حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند اما شرايط دو تيم پرسپوليس و استقلال متفاوت است. براي من مربي بسيار اهميت دارد و بايد با قلعه نويي نيز صحبت کنم. اگر لايق باشم چنين اتفاقي مي‌افتد.

وي در مورد اينکه آيا عدم حضورش در تراکتورسازي قطعي شده است، عنوان کرد: از تراکتورسازي فرصت خواستم. مجيد جلالي به من اعلام کرد که بايد هرچه سريعتر جوابم را بدهم اما بر سر انتخاب تيم آينده ام حساسيت زيادي دارم. باور کنيد استرس الانم بيشتر از انجام 100 بازي حساس است. دوست دارم انتخاب درستي کنم و با انجام يک انتخاب غلط کاري نکنم که از پيشرفتم جلوگيري شود.

طالبي در مورد ديدار فردا ايران و کره جنوبي، تاکيد کرد: اميدوارم مردم فردا از نتيجه بازي تيم ملي خوشحال شوند و بار ديگر شور و هيجان را در ملت ايران ببينيم. مردم ايران لياقت زيادي دارند و اميدوارم با موفقيت تيم ملي خوشحال شوند. ايران مي توند کره را شکست دهد و مطمئن هستم بازيکنان براي موفقيت ايران تمام تلاش خود را خواهند کرد. خداي ناکرده اگر شکست هم خورديم، بايد بدانيم که بازيکنان تمام تلاش خود را انجام داده‌اند و اين اتفاق به خواست خدا افتاده است.

استقلالی بازدید : 140 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

آرش برهاني گفت: متأسفانه زماني که ايران نبودم شايعاتي به وجود آمده بود و سوءتفاهماتي ايجاد شد که همه آنها برطرف شده است.


آرش برهاني در خصوص توافقش با استقلال و تمديد قرارداد با اين تيم اظهار داشت: امروز با فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و قبلاً هم با او حرف زده بودم و امروز به توافق کامل رسيديم.

به نقل از فارس، وي افزود: من از قبل با آقاي قلعه‌نويي صحبت کردم و متأسفانه زماني که ايران نبودم شايعاتي به وجود آمده بود و سوءتفاهماتي ايجاد شد که همه آنها برطرف شده است. واقعاً چيزهايي که به گوش من مي‌رسيد خيلي ناراحت کننده بود و اصلاً توقع نداشتم آن مسائل را بشنوم ولي امروز همه چيز تمام شد و با فتح‌الله‌زاده توافق کردم و قراردادم را تمديد کردم.

برهاني در پايان صحبت‌هايش گفت: فقط اين را بگويم صحبت‌هايم با فتح‌الله‌زاده سه دقيقه هم طول نکشيد و خيلي راحت همه چيز را تمام کردم.

استقلالی بازدید : 166 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد کرد.


آرش برهاني مهاجم تيم استقلال که گفته مي‌شد امسال از اين تيم جدا مي‌شود، پس از صحبت با مسئولان اين باشگاه قرارداد خود را به مدت يک فصل ديگر تمديد کرد و اين بازيکن در جمع آبي‌پوشان ماندني شد.

به گزارش فارس، برهاني که از تيم تراکتورسازي پيشنهاد جدي داشت و حتي با سرمربي اين تيم مذاکره کرده بود پس از صحبت با علي فتح‌الله‌زاده قرارداد خود را يکسال ديگر تمديد کرد.
استقلالی بازدید : 154 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تيم سپاهان که اين روزها قراردادش با اين تيم تمام شده است و دو پيشنهاد جدي از تراکتور و استقلال دارد گفت: خودم بيشتر دوست دارم به استقلال بيايم.


 فرشيد طالبي گفت: من قطعاً براي فصل بعد در تيم سپاهان که دوست دارم نخواهم ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي افزود: رفتن من به تيمي اصلاً بستگي به بازي فصل قبل ندارد و الان دو باشگاه استقلال و تراکتور جدي هستند.

طالبي تصريح کرد: از هر نظر قلعه نوعي و من همديگر را خوب مي شناسيم و کار با او را بسيار دوست دارم.

وي خاطرنشان کرد: از طرفي تراکتوري ها به دنبال من هستند ولي هنوز جواب قطعي ندادند و دوست دارم براي فصل بعد بهترين انتخاب را انجام دهم و دنبال بازار گرمي نيستم.

استقلالی بازدید : 152 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

علي حمودي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با علی فتح اله زاده جلسه گذاشتم اما وي به طور ناگهانی استعفا داد و از آن روز به بعد هیچکس با من تماس نگرفت و به همین خاطر مجبور به مذاکره با دیگر تیمهای لیگ برتری شدم.

مدافع فصل گذشته تيم فوتبال استقلال افزود: اولویت اول من استقلال است و اگر تکلیفم مشخص نشود تا چند روز آینده به سپاهان ملحق خواهم شد.

حمودی ادامه داد: با قلعه نوعی هم صحبت کردم اما بعد از اتمام جلسه ام خبری نشد و معلوم نیست به طلبم می رسم یا نه!

وي گفت: به خاطر استقلال به تراکتور و فولاد نه گفتم اما الان سپاهان پیشنهادش پا بر جاست و فعلاً دست نگه داشتم تا آبی پوشان پیش قدم شوند.

استقلالی بازدید : 181 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

سرژيک تيموريان:

تااستقلال چک آندو راپاس نکند،مذاکره نمي‌کنيم


مدير برنامه‌هاي آندرانيک تيموريان مي گويد استقلال بايد برادري‌اش را به آندرانيک اثبات کند.


سرژيک تيموريان درباره احتمال حضور آندرانيک تيموريان در استقلال، اظهار کرد: صحبت‌هاي خاصي صورت نگرفته، ما فقط گفته ايم که اگر چک دو سال پيش آندرانيک را پاس کنند تازه با استقلال وارد مذاکره خواهيم شد.

به گزارش ايسنا،او در ادامه افزود: از استقلال با من تماس گرفتند و گفتند که آيا حاضر هستيد که صحبت کنيد و ما هم گفتيم ابتدا چک آندو بايد پاس شود، سپس مذاکره کنيم و ببينيم که به توافق مي‌رسيم يا خير. شايد اصلا آندو رقمي در ذهنش باشد يا شرايطي خاص داشته باشد.

سرژيک تيموريان در پايان از تمايل آندرانيک تيموريان براي پيوستن به استقلال خبر داد و بيان کرد: آندو خودش استقلالي است و علاقه زيادي دارد تا در استقلال باشد. اما فراموش نکنيد که او دو سال است که حسن نيتش را به استقلال نشان داده و هيچ اقدامي عليه استقلال بابت چکش انجام نداده است. به نظرم بايد استقلال هم برادري‌اش را به او ثابت کند و چک او را هر چه سريع‌تر نقد کند.

استقلالی بازدید : 174 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

مسئولان باشگاه استقلال براي تمديد قرارداد با چند بازيکن اين تيم تماس گرفتند.


پس از آنکه وزارت ورزش بخشي از بودجه آبي پوشان را براي فصل آينده به اين تيم اختصاص داده مديران اين باشگاه براي تمديد قرارداد با بازيکنان اين تيم تماس هايي را با چند بازيکن برقرار کردند.

به گزارش فارس،مهدي رحمتي جزو بازيکناني است که در يکي دو روز آتي راهي باشگاه استقلال خواهد شد تا در مورد فصل آينده با فتح الله زاده صحبت کند.

همچنين استقلالي ها تماس‌هايي را با حنيف عمران زاده انجام دادند تا اين بازيکن قراردادش را تمديد کند. اين بازيکن از فصل گذشته از آبي پوشان طلبکار است و حتي در تماسي که پورحيدري با اين بازيکن داشته اعلام کرده در صورت پرداخت شدن طلب فصل گذشته اش مشکلي براي تمديد قرارداد ندارد.

اما عمده‌ترين نگراني مسئولان استقلال تمديد قرارداد علي حمودي است. اين بازيکن پيشنهاد جدي از مسئولان سپاهان دارد و هفته گذشته قبل از استعفاي فتح الله زاده جلسه اي را با مدير عامل استقلال انجام داد. حمودي در دوراهي تهران و اصفهان قرار دارد اما در صورتي که امروز و يا فردا تکليفش مشخص نشود به سپاهان خواهد رفت.

فرهاد مجيدي و سياوش اکبرپور تنها بازيکناني هستند که يک سال ديگر با استقلال قراداد دارند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سرور هرچی لنگیه*** امیر قلعه نوعیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود نمونه سوال امتحانی
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • دانلود آهنگ جدید
  • قرص مخمر آبجو
  • جاهای دیدنی
  • خرید گیفت کارت
  • شنل بلو
  • آتلیه عکاسی
  • تشریفات مجالس
  • ویزای روسیه
  • سنجش و دانش
  • خرید اکستندر
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • نرخ ارز آزاد
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • دانلود فیلم
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود موسیقی
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • اس ام اس خوون
  • منابع دکتری معماری
  • مونوپاد
  • آفبا
  • تاریخچه طراحی لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود سریال
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • آزمون دکتری معماری
  • منابع آزمون دکتری
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • آهنگ تیتراژ سریال کیمیا
  • دانلود آهنگ در حاشیه
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب؟
    به نظر شما استقلال در جام باشگاه های آسیا موفق خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 8,237
  • بازدید کلی : 256,355