loading...
وبلاگ هواداران استقلال تهران زلزله
استقلالی بازدید : 127 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

رضا عنایتی به خبرگزاری فارس، در مورد تساوی یک بر یک با مس کرمان گفت: بازی متعادلی بود. تلاش کردیم با پیروزی سهمیه آسیایی‌مان را قطعی کنیم که نشد. امیدوارم در دیدار آخر مقابل فجر سپاسی به این هدف برسیم.

وی در مورد اینکه فصل آینده هم در صبا می‌ماند یا نه‌، عنوان کرد: هیچ چیز مشخص نیست. هنوز یک بازی دیگر از لیگ باقی مانده و باید ببینیم شرایط چگونه است.


 

مهاجم 18 گله صبا در مورد این فصل اظهار داشت: سال پر فراز و نشیبی داشتیم زیرا تیم جوان و کم تجربه‌ای بودیم و برخی از بازی‌های حساس را از دست دادیم. به نظر من قهرمان واقعی لیگ تیم صبای قم است. بازیکنان جوان و با قراردادهای بسیار پایین داشتیم و با وجود این توانستیم نتایج بسیار خوبی بگیریم.

عنایتی در مورد جدایی احتمالی ویسی از صبای قم گفت: قرارداد او آخر فصل تمام می‌شود، ویسی یکی از مربیان با دانش است و هر تصمیمی می‌تواند بگیرد.

وی در مورد شایعه حضورش در استقلال گفت: به غیر از استقلال از 3-4 تیم دیگر پیشنهاد دارم اما همیشه گفتم پیشنهاد استقلال برایم یک پیشنهاد ویژه است. دوست دارم اتفاقی رخ دهد که باز هم به استقلال برگردم و فوتبالم را با این تیم تمام کنم.

عنایتی در مورد پیشنهاد نیم فصل استقلال تصریح کرد: در نیم فصل از استقلال پیشنهاد داشتم اما مسئولان صبا با جدایی‌ام موافقت نکردند. با این حال باید بگویم در 12-13 سالی که فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنم هیچ سالی به اندازه امسال که در صبای قم بودم آرامش نداشتم. از مردم خوب قم هم تشکر می‌کنم معلوم نیست در پایان فصل از این تیم جدا شوم یا نه اما اگر دیگر در صبا نباشم، خاطرات خوب صبای قم را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.

مهاجم پیشین استقلال در مورد اینکه شایعه بازگشت قلعه نویی به این تیم مطرح است، گفت: من با هیچ مربی‌ای در فوتبال مشکل ندارم. علت جدایی من از استقلال مدیریت باشگاه بود وگرنه من همواره برای مربیان که بزرگتر از من هستند، احترام قائل هستم و هیچ وقت با آنها مشکل نداشتم.

عنایتی در مورد اینکه احتمال دارددر این فصل آقای گل شود یا نه، گفت: یک فصل دیگر باقی است و من تمام تلاشم را خواهم کرد. تقدیر نوشته شده و ما وسیله هستیم. با این حال اگر آقای گل نشوم به هر کسی که این عنوان را بگیرد، تبریک می‌گویم.

مهاجم صبا در مورد ممنوعیت جذب دروازه‌بان خارجی گفت: در این مسئله دو بحث وجود دارد. اول اینکه اگر دروازه‌بانان خارجی بیایند ممکن است به دروازه‌بان‌های ایرانی بازی کمتر برسد و از این نظر لیگ ما ضربه می‌بیند. از سوی دیگر گفته می‌شود اگر دروازه‌بانان خارجی بیایند ممکن است برای دروازه‌بانان ایرانی ایجاد انگیزه بیشتری کند ولی من معتقدم اگر ورود دروازه‌بانان خارجی ممنوع باشد بهتر است زیرا در این فصل 3-4 دروازه بان جوان توانستند خودشان را در لیگ نشان دهند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرور هرچی لنگیه*** امیر قلعه نوعیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود نمونه سوال امتحانی
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • دانلود آهنگ جدید
  • قرص مخمر آبجو
  • جاهای دیدنی
  • خرید گیفت کارت
  • شنل بلو
  • آتلیه عکاسی
  • تشریفات مجالس
  • ویزای روسیه
  • سنجش و دانش
  • خرید اکستندر
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • نرخ ارز آزاد
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • دانلود فیلم
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود موسیقی
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • اس ام اس خوون
  • منابع دکتری معماری
  • مونوپاد
  • آفبا
  • تاریخچه طراحی لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود سریال
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • آزمون دکتری معماری
  • منابع آزمون دکتری
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • آهنگ تیتراژ سریال کیمیا
  • دانلود آهنگ در حاشیه
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب؟
    به نظر شما استقلال در جام باشگاه های آسیا موفق خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 693
  • بازدید ماه : 693
  • بازدید سال : 8,696
  • بازدید کلی : 256,814