loading...
وبلاگ هواداران استقلال تهران زلزله
استقلالی بازدید : 176 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

جواد نکونام امروز با باشگاه تراکتورسازي مذاکره مي‌کند.


کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران که به همراه ديگر ملي‌پوشان روز گذشته و پس از پيروزي غرور آفرين برابر کره‌جنوبي که به صعود ايران به جام جهاني منجر شد، بازگشته بود، امروز (پنجشنبه) با مديران باشگاه تراکتورسازي وارد مذاکره مي‌شود.

به گزارش ايسنا،زيني‌زاده، مديرعامل باشگاه تراکتورسازي امروز در تهران است و در صورت توافق دو طرف نکونام بعد از کريمي دومين بازيکن بزرگي خواهد بود که در فصل جديد براي تيم تبريزي به ميدان مي‌رود.

استقلالی بازدید : 176 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

مسئولان باشگاه استقلال با عليرضا نيکبخت واحدي مذاکرات اوليه داشتند.


مسئولان باشگاه استقلال در چند روز گذشته گفت‌وگوهايي را با عليرضا نيکبخت واحدي براي پيوستنش به آبي‌پوشان در فصل جاري داشتند.

به گزارش فارس،از همين رو مقرر شد که با بازگشت قلعه‌نويي و برگزاري جلسه نهايي تکليف اين بازيکن براي پيوستنش به استقلال مشخص شود.

گفتني است قلعه‌نويي امروز به ايران برگشته و قرار است در جلسه‌اي بين نيکبخت و سرمربي استقلالي‌ها، تکليف اين بازيکن مشخص شود.

استقلالی بازدید : 135 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

امير قلعه نويي صبح امروز به تهران بازگشت.


امير قلعه نويي که پس از پايان مرحله پلي آف رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا راهي کانادا و آمريکا شده بود صبح امروز به تهران بازگشت.

به گزارش فارس،وي قرار است امروز نشستي را با فتح الله زاده برگزار کند و در خصوص نقل و انتقالات اين باشگاه و اردوي اين تيم صحبت هايي را انجام دهد.

استقلالی بازدید : 187 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

در صورت پيروزي نماينده ايران مقابل حريف تايلندي

استقلال بابرنده ديدار الاهلي و سئول بازي مي‌کند


تيم فوتبال استقلال ايران در صورت برتري در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مقابل نماينده تايلند در نيمه نهايي با برنده ديدار الاهلي عربستان و سئول کره بازي مي‌کند.


مراسم قرعه‌کشي پيکارهاي ليگ قهرمانان آسيا امروز در کوالالامپور مالزي برگزار شد و نماينده کشورمان در مرحله يک‌چهارم نهايي بايد به مصاف بوريرام يونايتد تايلند برود.

به گزارش فارس،بر اين اساس استقلال در صورت پيروزي مقابل اين حريف نه‌چندان قدرتمند تايلندي بايد در مرحله نيمه نهايي با برنده ديدار الاهلي عربستان و اف‌سي سئول کره‌جنوبي برود.

در آن‌سوي جدول هم پيروز جدال کاشيوا ريسول ژاپن و الشباب عربستان در مرحله نيمه نهايي با برنده ديدار گوانگژوي چين و لخوياي قطر روبرو مي‌شود.

ديدارهاي مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به صورت رفت و برگشت 30 مردادماه و 27 شهريورماه برگزار مي‌شود.

استقلالی بازدید : 78 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

نماينده تايلند حريف شاگردان قلعه‌نويي

قرعه‌کشي يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا


حريف استقلال در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مشخص شد.


مراسم قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا امروز (پنجشنبه) در مقر کنفدراسيون فوتبال آسيا در کوالالامپور مالزي برگزار شد و 8 تيم حاضر در اين مرحله حريفان خود را شناختند.

به گزارش فارس،بر اين اساس استقلال ايران در اين مرحله بايد به مصاف بوريرام يونايتد تايلند برود.

* برنامه ديدارها به شرح زير است:

الاهلي عربستان - اف سي سئول کره جنوبي

استقلال ايران - بوريرام يونايتد تايلند

کاشيوا ريسول ژاپن - الشباب عربستان

گوانگژو چين - لخوياي قطر

ديدار رفت 30 مردادماه و ديدار برگشت 27 شهريورماه برگزار مي‌شود.

استقلالی بازدید : 197 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

محمد قاضي با تيم فوتبال استقلال به توافق رسيد.


مهاجم فصل گذشته پرسپوليس که پس از به توافق نرسيدن با مسئولان اين باشگاه با تيم‌هاي مختلفي وارد مذاکره شده بود، امروز (پنجشنبه) به توافق نهايي با ديگر باشگاه بزرگ تهران يعني استقلال دست يافت و به احتمال فراوان امروز قرارداد خود را با آبي‌ها ثبت مي‌کند.

به گزارش ايسنا،قاضي به غير از استقلال از تيم‌هاي راه‌آهن، تراکتورسازي ، سپاهان و مس کرمان هم پيشنهاد داشت.

استقلالی بازدید : 176 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال استقلال بعد از جلسه با مديرعامل اين باشگاه گفت: مشکلاتم را براي فتح‌الله‌زاده مطرح کردم و قطعا قراردادم را با استقلال تمديد مي‌کنم.


 حنيف عمران زاده در خصوص نشست امروز خود با فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: من هيچ مشکلي براي تمديد قرارداد ندارم. چندين سال براي استقلال بازي کرده‌ام و به آن افتخار مي‌کنم. امرزو هم پيش فتح‌الله‌زاده رفتم و مشکلات زندگي‌ام را براي وي مطرح کردم که خيلي ناراحت شد و قول داد هر چه سريعتر کمک کند.

به گزارش مهر، وي افزود: براي من واجب‌تر از هر چيزي دريافت طلب سال گذشته‌ام است که فتح‌الله‌زاده هم قول داد هر چه سريعتر اين کار را انجام دهد. من قطعا قراردادم را تمديد مي‌کنم و اميدوارم فتح‌الله‌زاده هر چه سريعتر مشکلاتم را حل کند.

استقلالی بازدید : 179 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان و مدافع تيم فوتبال استقلال امروز با لباس غير ورزشي در تمرين اين تيم شرکت کردند.


به گزارش فارس، تيم فوتبال استقلال تهران امروز از ساعت 18 در کمپ ناصر حجازي يک جلسه تمرين کردند.

* فردين عابديني تنها بازيکني بود که از تيم بزرگسالان در اين تمرين حاضر شد و حدود 15 دقيقه به صورت انفرادي دويد.

* در تمرين امروز 8 بازيکن که تلفيقي از نفرات اميد و جوانان بودند در تمرين شرکت کردند.

* تمام اعضاي کادر فني در اين تمرين حاضر بودند.

* مجيد صالح با لباس غير ورزشي در تمرين حاضر شده بود و قرار بود بعد از تمرين به برنامه زنده تلويزيوني برود.

* حدود 15 تماشاگر در تمرين شرکت کردند.

* آرش برهاني و مهدي رحمتي با لباس غير ورزشي در تمرين شرکت کردند و با اعضاي کادر فني به صحبت پرداختند.

استقلالی بازدید : 170 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: برخلاف قول و قراري که امروز با علي حمودي داشتيم، او به قولش عمل نکرد.


علي اميري درباره قراري که با علي حمودي براي جلسه‌اي دوباره با اين بازيکن گذاشته بودند، اظهار داشت: پس از اينکه روز گذشته نتوانستيم با علي حمودي به نتيجه برسيم، امروز جلسه ديگري با او گذاشتيم اما برخلاف قول و قراري که داشتيم او امروز در جلسه شرکت نکرد و به تازگي هم متوجه شديم اين بازيکن قراردادش را با سپاهان تمام کرده و به همين دليل براي ظاهرسازي قصد داشته با استقلال هم مذاکره کند.اين بازيکن مبارک سپاهان باشد.

به نقل از فارس، وي در خصوص روند مذاکراتشان با مهدي رحمتي و حنيف عمران‌زاده گفت: خوشبختانه جلسه خوبي با اين دو بازيکن داشتيم و طبق وعده‌اي که به هواداران داده بوديم با اين دو بازيکن به توافق رسيديم. البته بايد بگويم که از دو بازيکن ممنون هستيم که با وجود مبالغ بالاي پيشنهادي که داشتند، با ما به توافق رسيدند و جالب است بدانيد که مبلغ قرارداد اين دو بازيکن 50 درصد زير قيمتي است که از ساير تيم‌ها پيشنهاد دارند. آنها مثل برخي نبودند که پول را به باشگاه استقلال ترجيح دادند.

در حالي علي اميري از توافق با مهدي رحمتي خبر مي‌دهد که مهدي رحمتي امروز در جمع خبرنگاران تاکيد کرد که براي تمديد قرارداد به دفتر فتح‌الله‌زاده نرفته بوده و توافقي براي حفظ او صورت نگرفته است.

استقلالی بازدید : 178 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

علي حمودي با عقد قراردادي به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پيوست.


به گزارش پايگاه خبري سپاهان ، علي حمودي پس از مذاکره با مديران باشگاه فولادمبارکه سپاهان و تائيد هيئت مديره اين باشگاه به جمع طلائي پوشان فولادمبارکه سپاهان پيوست ، تادر مسابقات پيش رو با پيراهن سپاهان به ميدان برود.
استقلالی بازدید : 171 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: تيم ما هم با حضور در جمع 4 تيم برتر آسيا زمينه شادي مردم را فراهم خواهد کرد.


ميرشاد ماجدي اظهار داشت: بايد تبريک جانانه‌اي به ملي‌پوشان و کادر فني تيم ملي گفت. آنها توانستند با موفقيتي که به دست آوردند دل مردم را شاد کنند. قطعا استقلال نيز با صعود به جمع 4 تيم برتر آسيا بار ديگر دل مردم را شاد خواهد کرد.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: کي‌روش بعد از آنکه 11 بازيکن اصلي خود را شناخت، توانست نتايج بسيار خوبي با تيم ملي بگيرد و استارت پيروزي‌هاي تيم ملي از بازي با قطر زده شود. در بازي با کره ساختار خوب دفاعي ايران اجازه نداد که روزنه‌اي در دفاع تيم ملي ايجاد شود و بعد از حماسه ملبورن حماسه ديگري رقم خورد.

ماجدي با اشاره به حضور تيم ايران در جام جهاني عنوان کرد: مردم ايران متوقع هستند و از تيم ملي انتظار دارند که در جام جهاني حضور درخشاني داشته باشد. ديگر انجام 3 بازي در مرحله گروهي آنها را راضي نخواهد کرد. دولتمردان ما بايد با تدابيري که مي‌انديشند تيم ملي را آماده رويارويي با غول‌هاي جهاني کنند زيرا تيم ملي اکنون ديگر يک تيم آسيايي نيست بلکه يک تيم جهاني است. بنابراين بايد به صعود از مرحله گروهي در جام جهاني فکر کنيم.

سرپرست تيم استقلال در مورد وضعيت اين تيم گفت: قلعه‌نويي فردا به تهران مي‌آيد و قرارداد بازيکنان فصل گذشته در حال تمديد شدن است. ضمن اينکه بايد بدانيم که استقلال آخرين تيمي است که مسابقاتش تمام شد و اکثر بازيکنان ما در تيم ملي بودند و همگي آماده هستند. به هواداران قول مي‌دهم استقلال فصل آينده نيز مثل فصل گذشته قدرتمند در ميدان حاضر شود. ما با بازيکنان جديد هم به زودي قرارداد مي‌بنديم.

استقلالی بازدید : 163 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: فردا قراردادم را با استقلال امضا مي‌کنم.


آرش برهاني پس از ديدار با علي فتح الله زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من روز سه شنبه به ديدار فتح الله زاده آمدم و با او به توافق مالي هم رسيدم اما براي امضاي قرارداد برگه قرارداد آماده نبود و به همين دليل قرار شد فردا بيايم تا قراردادم را امضا کنم.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه فردا چک هم مي گيرد يا خير گفت: فکر نمي کنم فردا چکي به دستم برسد اما من قراردادم را امضا مي کنم و مشکل خاصي نيست.

برهاني در ارتباط با اينکه آيا واقعا در ليست مازاد استقلال بوده است، گفت: من در ايران نبودم و خود امير قلعه نويي هم نبود و متاسفانه اين حر فها را زده شد که درست نبود من اگر خودم ايران بودم نمي گذاشتم اين حرف ها مطرح شود. من خودم با امير قلعه نويي صحبت کردم و مشکل خاصي هم نبود و خدا را شکر که حل شد.

مهاجم استقلال در مورد اينکه چه ميزان از باشگاه طلب دارد گفت: من تا قبل از اينکه با فتح الله زاده صحبت کنم فکر مي کردم که 40 درصد قراردادم باقي مانده است اما متوجه شدم که 65 درصد از قراردادم باقي مانده است ولي باز هم مشکلي نيست و دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

وي در خصوص صعود تيم ملي به جام جهاني گفت: خيلي خوشحالم که تيم ملي صعود کرد. عدم حضورمان در برزيل فوتبالمان را نابود مي کرد و به جاي 4 سال 30 سال عقب مي افتاديم. ليگمان هم نسبت به قبل بهتر مي شود.

استقلالی بازدید : 178 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد بعيد مي‌دانم تکليف فصل آينده آينده‌اش با استقلال روشن شود.


مهدي رحمتي در جلسه اي که با مسئولان استقلال داشت با حضور در جمع خبرنگاران خطاب به آنها گفت: بنده بازيکن استقلال هستم ولي تا همين الان قراردادي با اين باشگاه امضا نکردم و هنوز اتفاقي نيفتاده است.

به گزارش فارس، وي افزود: من به احترام شما خبرنگاران به اينجا آمده ام و اگر هم امروز در دفتر فتح الله زاده حضور داريم فقط براي صحبت آمده ايم و هيچ بحثي براي قرارداد نشده است.

رحمتي تاکيد کرد: هم من و هم حنيف عمران زاده در جلسه حضور داريم ولي تا الان قراردادي امضا نکرديم و مطمئن باشيد هر آن که اين اتفاق افتاد از طريق باشگاه آن را اعلام خواهيم کرد.

وي در پاسخ به اينکه آيا امروز تکليفت با استقلال روشن مي شود يا نه گفت: من که گفتم تا حالا که در جلسه بوديم در مورد قرارداد صحبت نکرديم و بعيد مي دانم امروز اتفاقي بيفتد، امروز براي بستن قرار داد به باشگاه استقلال نيامده‌ام.

استقلالی بازدید : 168 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

پزشک تيم فوتبال استقلال گفت: نبايد فراموش کنيم که رحمتي تلاش‌هاي زيادي براي صعود تيم ملي به جام جهاني انجام داد.


دکتر امين نوروزي در خصوص راهيابي تيم ملي ايران به جام جهاني با پيروزي مقابل کره جنوبي عنوان کرد: ابتدا پيروزي تيم ملي مقابل کره جنوبي و البته صعود ملي‌پوشان به جام جهاني به ملت ايران تبريک مي‌گويم.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: از طرف جامعه پزشکي و ورزشي نيز اين تبريک را به تمام بازيکنان و ملت ايران اعلام مي‌کنم. دست تک تک بازيکنان درد نکند که تمام تلاش خود را انجام دهند. از همه آنها تشکر مي‌کنم.

پزشک تيم فوتبال استقلال افزود: حالا زمان حمايت از تيم ملي است و همه بايد اين موضوع را بيشتر دنبال کنند. يک نکته بايد در اينجا بگويم که نبايد فراموش شود و آن اينکه سيدمهدي رحمتي از جمله عواملي بود که کمک زيادي براي راهيابي ايران به جام جهاني انجام داد.

نوروزي تاکيد کرد: سرمربي تيم ملي فوتبال نبايد فراموش کند که رحمتي تلاش‌هاي شبانه‌روزي و زيادي انجام داد. بايد شرايطي را فراهم کرد تا او به تيم ملي بازگردد و به نوعي از او قدرداني شود. نه تنها رحمتي بلکه هر بازيکني که در رختکن تيم ملي به جام جهاني نقش داشته بايد از او تقدير و تشکر شود.

استقلالی بازدید : 181 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

عليرضا عباسفرد شب گذشته در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشست.


عليرضا عباسفرد مهاجم تيم فوتبال راه‌آهن و بازيکن سابق استقلال شب گذشته در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشست.

وبلاگ هواداران استقلال ، اين مصيبت سخت را به خانواده ايشان تسليت مي گويد .

استقلالی بازدید : 54 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال راه‌آهن به دنبال جذب هاشم بيک‌زاده و فرزاد حاتمي است.


رستم زندي، معاون اجرايي باشگاه راه‌اهن درباره جذب فرزاد حاتمي عنوان کرد: ممکن است حاتمي در ليست ابراهيم‌زاده باشد اما با توجه به اينکه او در اردوي تيم ملي حضور داشت و به کره‌جنوبي رفته بود صحبتي با او نکرده‌ايم.

به گزارش فارس ، وي در خصوص جذب هاشم بيک‌زاده نيز گفت: بيک‌زاده نيز پس از بازگشت تيم ملي با ما صحبت خواهد کرد.

زندي مذاکره با اميرحسين فشنگچي را رد کرد و تاکيد کرد: اين بازيکن در ليست ابراهيم‌زاده حضور ندارد.

استقلالی بازدید : 179 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا

حريف استقلال فردا مشخص مي‌شود


حريف استقلال در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا فردا مشخص مي‌شود.


با برگزاري مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا چهره 8 تيم برتر اين رقابت‌ها مشخص شد و تيم فوتبال استقلال که در مرحله يک هشتم نهايي اين رقابت‌ها با تيم الشباب امارات ديدار کرده بود در نهايت با برتري مجموع 4 بر 2 در دو ديدار رفت و برگشت به جمع 8 تيم برتر آسيا رسيد تا در مرحله بعدي منتظر ديگر حريف آسيايي خود باشد.

بر همين اساس قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها فردا در مقر کنفدراسيون فوتبال‌ آسيا در کوالالامپور برگزار مي‌شود تا 8 تيم استقلال ايران، اف‌سي سئول کره‌جنوبي، بوريرام يونايتد تايلند، کاشيوا ريسول ژاپن، گوانگژو چين، لخويا قطر، الشباب و الاهلي عربستان در اين مرحله با رقيبان خود آشنا شوند.

استقلالي‌ها که کار خود در رقابت‌هاي فصل 2013 ليگ قهرمانان آسيا را با حضور در گروه مرگ و هم‌گروهي با الريان قطر، الهلال عربستان و العين امارات آغاز کردند، در نهايت با 4 پيروزي، يک تساوي و يک شکست با 13 امتياز اين گروه را مقهور قدرت خويش ساخته و به عنوان صدرنشين راهي مرحله حذفي شدند.

قهرمان ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران که در رقابت‌هاي فصل اخير توانست قهرماني را در اين رقابت‌ها هت‌تريک کند، اين روزها با مشکلات عديده مالي دست و پنجه نرم کرده و هواداران اين تيم که گويا نبايد آب خوش از گلويشان پايين برود، در انتظار تعيين تکليف کادر مديريتي، کادر فني و ماندن ستاره‌ها در تيم محبوبشان هستند تا با حفظ اسکلت اصلي تيم و البته جذب چند ستاره ديگر، همچنان پتانسيل قهرماني قاره کهن و کسب سومين ستاره در تيم آبي‌پوش بيشتر از گذشته در اين تيم باقي بماند.

نکته قابل توجه اينکه هنوز امير قلعه‌نويي از سفر تفريحي خود از آمريکا بازنگشته و در حالي که کمتر از يک ماه ديگر ليگ سيزدهم آغاز خواهد شد، علاوه بر اينکه تکليف کادر فني و بازيکنان استقلال مشخص نشده است، هنوز تمرينات اين تيم سر و شکل رسمي پيدا نکرده و وضعيت آبي‌پوشان نامشخص است.

به گزارش فارس، با اين حال به نظر مي‌رسد با توجه به شرايطي که در بين 7 تيم وجود دارد، بوريرام تايلند براي شاگردان قلعه‌نويي به عنوان راحت‌ترين و ايده‌آل‌ترين حريف محسوب مي‌شود و از سوي ديگر دو تيم عربستاني و همچنين تيم گوانگجو چين با سرمربيگري مارچلو ليپي که در حال حاضر با قدرت، صدرنشين سوپرليگ چين به شمار مي‌رود، از سخت‌ترين حريفان استقلالي‌ها در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا محسوب مي‌شوند.

استقلالی بازدید : 158 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)
جمشیدیان پس از عقد قرارداد با استقلال
قسمت بود امسال آبی‌پوش شوم/چک من پاس نشود انگار چک بقیه پاس نشده است!

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: با تراکتورسازی مذاکره کردم اما قسمت بود آبی‌پوش شوم.

خبرگزاری فارس: قسمت بود امسال آبی‌پوش شوم/چک من پاس نشود انگار چک بقیه پاس نشده است!

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد جمشیدیان پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال در خصوص چگونگی پیوستنش به این تیم اظهار داشت: من با تراکتورسازی صحبت کرده بودم و مذاکراتم نهایی شده بود اما شب آخری که می‌خواستم قرارداد امضا کنم با زینی‌زاده صحبت کردم و 24 ساعت فرصت خواستم.

وی افزود: مدیرعامل تراکتورسازی گفت حق مسلم تو است که با تیم‌های دیگر مذاکره کنی و خودت باید تصمیم بگیری و قسمت این بود که در نهایت آبی‌پوش شوم.

وی در خصوص اینکه قرار است چک او پاس شود و اگر این اتفاق نیفتد چه می‌شود، گفت: شرایطی که با آن به استقلال پیوستم با تراکتورسازی خیلی فرق داشت اگر چک من پاس نشود انگار که چک بقیه بازیکنان پاس نشده است. مهم یک نفر نیست. بلکه امیدوارم برای تیم مشکلی به وجود نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی در تمرینات حاضر می‌شود، گفت: من 4-5 روز است که در تهران هستم و شاید از فردا یا پس‌فردا به تمرینات بروم. قرار است ماجدی به ما خبر بدهد.

هافبک جدید استقلال در پایان با تاکید بر اهمیت حضورش در این تیم گفت: از خیلی چیزها گذشتم تا به استقلال برسم و اهداف بزرگی دارم که امیدوارم در زمین محقق شود.

استقلالی بازدید : 173 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

محمد قاضی برای مذاکره با استقلال در دفتر علی فتح‌الله‌زاده حاضر شد.

خبرگزاری فارس: مهاجم پرسپولیس با استقلال وارد مذاکره شد

 به گزارش خبرگزاری فارس، محمد قاضی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس برای مذاکره با باشگاه استقلال امروز در دفتر علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال حاضر شد.

استقلالی بازدید : 56 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم فصل گذشته سپاهان به طور رسمي به استقلال پيوست.


احمد جمشيديان ظهر امروز با حضور در باشگاه استقلال براي توافق نهايي با اين تيم با علي فتح‌الله زاده وارد مذاکره شد.

به گزارش ايسنا ، جمشيديان با امضاي قرارداد رسما به استقلال پيوست و به زودي در تمرينات اين تيم حاضر خواهد شد.

اين بازيکن فصل گذشته را در سپاهان اصفهان گذرانده بود و در اين فصل توافقاتي براي پيوستن به استقلال داشت.

استقلالی بازدید : 144 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال استقلال که در دفتر علي فتح‌الله‌زاده حاضر شده بود نتوانست با مديرعامل اين تيم صحبت کند.


ايمان موسوي براي انجام صحبت با علي فتح الله زاده در دفتر مدير عامل استقلال حاضر شد.

به گزارش فارس ، با توجه به اينکه علي فتح الله زاده امروز مشغول صحبت با بازيکنان جديد اين تيم براي عقد قرارداد بود فرصت نکرد تا با موسوي صحبت کند به همين دليل مهاجم استقلال دفتر مدير عامل اين تيم را ترک کرد تا در زمان ديگر براي پيگيري وضعيت نهايي‌اش با استقلال با او صحبت کند.

استقلالی بازدید : 176 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

کاپيتان فصل گذشته ملوان پس از پيوستن به استقلال مي‌گويد آمده به استقلال تا به فوتبالش کمک کند.


پژمان نوري پس از عقد قرارداد يک ساله با استقلال در اين‌باره گفت: واقعيت اين است که دوست داشتم در ملوان بمانم و به اين تيم کمک کنم اما شرايطم در آن‌جا مهيا نشد و بين گزينه‌هايي که داشتم ديدم استقلال از شرايط خوبي برخوردار است. اميدوارم در اين تيم موفق باشم.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که آيا از پرسپوليس پيشنهادي داشت يا خير، اظهار کرد: امسال پيشنهادي نداشتم. سال گذشته و تا پيش از آمدن آقاي دايي از پرسپوليس پيشنهاد داشتم تا آمدن آقاي دايي به طور کل کنسل شد.

کاپيتان فصل گذشته‌ي ملوان در پاسخ به اين سوال که صادق درودگر مدعي شده پيشنهاد 700 ميليوني ملوان را رد کرده است، بيان کرد: درودگر دروغ زياد مي‌گويد، اين هم يکي ديگر از دروغ‌هايش. شما فصل گذشته ديديد ما چقدر خوب بوديم اما در نيم‌فصل دوم تنها يک پيروزي به دست آورديم. امسال هم آقاي درودگر مي‌خواهند تنهايي تيم را بگردانند و ان‌شاءالله همه نتيجه‌ي کار او را خواهند ديد.

نوري در پاسخ به اين سوال که ايا صحت دارد هواداران ملوان در فرودگاه جلوي او را گرفته‌اند و از او خواسته‌اند ملوان را ترک نکند، گفت: اين‌گونه نبود که هواداران بيايند. من خواستم سوار هواپيما شوم که ديدم آقاي درودگر از هواپيما پياده شد. او متاسفانه چيزي گفته و جو داده است. ما واقعا دو سه دقيقه در فرودگاه صحبت کرديم و او اين حرف‌ها را پخش کرده است.

وي در ادامه با ابراز اميدواري از موفقيت استقلال افزود: خيلي به استقلال و موفقيتش اميدوارم. من از رقابت استقبال مي‌کنم؛ چرا که به فوتبالم کمک مي‌کند.

بازيکن جديد استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا حضورش در پرسپوليس و در سال‌هاي گذشته تقابل با هواداران اين تيم را ايجاد نخواهد کرد، بيان کرد: من 4 سال است که از پرسپوليس درآمده‌ام. روزهاي خوبي را با پرسپوليس گذراندم و با اين تيم قهرمان شدم ولي آمده‌ام استقلال؛ چرا که مي‌خواهم پيشرفت کنم.

نوري در پايان درباره زمان حضورش در تمرينات استقلال اظهارکرد: بايد به شمال بروم و کارهايم را انجام بدهم. پس از بازگشت به تمرينات استقلال مي‌پيوندم.

استقلالی بازدید : 173 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم فصل گذشته سپاهان براي انجام صحبت‌هاي نهايي در دفتر فتح‌الله‌زاده حاضر شد.


احمد جمشيديان پس از جدايي از سپاهان با مسئولان استقلال براي حضور در اين تيم به توافق رسيد.

به گزارش فارس، احمد جمشيديان براي انجام مذاکرات نهايي و صحبت‌هاي پاياني امروز در دفتر علي فتح‌الله‌زاده حاضر شد تا با او مذاکره کند.

استقلالی بازدید : 171 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم فصل گذشته استقلال با مديرعامل آبي ها ديدار کرد.


ايمان موسوي با حضور در دفتر فتح الله زاده با وي درباره تعيين تکليف و دريافت رضايتنامه اش گفت و گو کرد.

به گزارش اوج نيوز، موسوي فصل آتي استقلال را همراهي نخواهد کرد.

استقلالی بازدید : 54 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال ملوان انزلي پس از توافق با مسئولان استقلال به اين تيم پيوست.


کايپتان فصل گذشته تيم فوتبال ملوان با استقلال به توافق رسيد.

به گزارش اوج نيوز، پژمان نوري که ظهر امروز براي انجام توافقات نهايي با علي فتح الله زاده به دفتر وي رفته بود با امضاي قراردادي يک ساله رسما به جمع آبي پوشان پايتخت پيوست.

نوري يکي از گزينه هايي بود که قلعه نوعي تاکيد زيادي روي جذب وي داشت.

استقلالی بازدید : 166 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اصلا با مسئولان استقلال به جلسه نرفتم که بخواهم بحث مالي را مطرح کنم.


علي خمودي که با مسئولان استقلال قرار بود امروز مذاکره کند گفت: آمدم در جلسه‌اي با مسئولان استقلال صحبت کنم اما آنها اعلام کردند که نبايد مدير برنامه‌هايم در جلسه حاضر باشد. مگر مي‌شود چنين درخواستي را انجام دهم؟ در بستن قرارداد شايد بند‌هايي وجود داشته باشد که من آنها را نمي‌شناسم. مدير برنامه نماينده من است و مي تواند در جلسه حضور داشته باشد. شايد من بخواهم با هر شخصي در جلسه حضور پيدا کنم. مدير برنامه‌‌ام اي جنت رسمي فيفا است و نبايد چنين کاري را انجام دهد.

به گزارش فارس، وي با انتقاد از رفتار مسئولان استقلال افزود: يک ماه معطل استقلال ماندم و در نهايت نيز چنين رفتاري را با من انجام دادند. به من مي‌گويند نبايد مدير برنامه‌هايم در جلسه شرکت کند. سال گذشته نيز که براي انجام مذاکره با باشگاه استقلال وارد عمل شده بودم مدير برنامه‌هايم حضور داشت و نمي‌دانم چرا اکنون چنين صحبتي بيان مي‌کنند.

مدافع تيم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌هاي معاون اين باشگاه که گفته بود نمي‌توانيم خواسته‌هاي مالي حمودي را تامين کنيم گفت: خدا مي‌داند من اصلا داخل جلسه نرفتم و چطور مي‌شود داخل جلسه نرفته بيرون از اتاق بحث مالي صورت بگيرد. نمي‌خواهم جواب کسي را بدهم اما مي‌خواهند من را خراب کنند و اگر اينگونه است که آقايان مطرح کرده‌اند خدا خودش قضاوت خواهد کرد.

استقلالی بازدید : 201 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

محمدمهدي نظري با عقد قراردادي يک ساله به عضويت تيم فوتبال استقلال درآمد.


محمدمهدي نظري بازيکن فصل گذشته فجر شهيدسپاسي که پيش از اين به صورت شفاهي با مسئولان استقلال به توافق رسيده بود امروز پس از حضور در دفتر اين باشگاه و مذاکره با مسئولان استقلال قرارداد يک ساله‌اي را به امضا رساند.

به گزارش فارس، اين بازيکن به زودي در تمرينات آبي‌پوشان شرکت خواهد کرد.

استقلالی بازدید : 63 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال استقلال که براي تمديد قراردادش در دفتر مديرعامل اين باشگاه حاضر شده بود، با ناراحتي از دفتر بيرون رفت.


علي حمودي صبح امروز به همراه مديربرنامه‌هايش در دفتر علي فتح‌الله‌زاده حاضر شد تا با مسئولان استقلال براي تمديد قراردادش صحبت کند، اما مسئولان استقلال اعلام کردند مي‌خواهند با او به تنهايي مذاکره کنند و مديربرنامه‌هاي او در جلسه حاضر نشود. اين خواسته استقلالي‌ها با ناراحتي حمودي مواجه شد و وي با ناراحتي دفتر مديرعامل آبي‌پوشان را ترک کرد. به نظر مي‌رسد با اين اتفاقات ماندن حمودي در اين تيم منتفي شود.

به گزارش فارس ، صبح امروز خبري مبني بر پيوستن حمودي به سپاهان نيز مطرح شده بود.

استقلالی بازدید : 204 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: علي حمودي با وجودي که پيش از اين با ما به توافق مالي رسيده بود امروز مبلغ ديگري را از ما درخواست کرد.


علي اميري درباره جلسه با علي حمودي براي تمديد قرارداد اظهار داشت: با وجودي که پيش از اين با علي حمودي براي تمديد قرارداد به توافق مالي رسيده بوديم اما اين بازيکن، امروز به ما اعلام کرد که باشگاه سپاهان به وي پيشنهاد يک ميليارد و 200 ميليون تومان داده است و حاضر است 600 ميليون تومان نقد به وي بدهد.

به گزارش فارس ، وي افزود: ما به حمودي اعلام کرديم که نمي‌توانيم اين پول را به وي بدهيم و همچنين هم‌اکنون از سوي باشگاه سپاهان و به امضاي عليرضا رحيمي مديرعامل اين باشگاه فکسي به باشگاه استقلال رسيده است که در اين فکس آمده مهران عالي‌پور مدير برنامه‌هاي حمودي پس از بازي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرده است.

اميري ادامه داد: کار علي حمودي زشت و غيراخلاقي است و او در حالي که با ما توافق مالي کرده بود با سپاهان قراداد امضا کرده است. در هر صورت ما نمي‌توانيم خواسته مالي حمودي را تامين کنيم.

استقلالی بازدید : 188 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

قهرمان فصل گذشته‌ي ليگ برتر فوتبال ايران و تنها نماينده حاضر ايران در بين هشت تيم برتر آسيايي در حالي خودش را براي يک فصل سخت آماده مي‌کند که مسائل زيادي، حضور قدرتمند اين تيم براي فصل بعد را تهديد مي‌کند.


تمرينات استقلال در حالي برگزار مي‌شود که هيچ يک از بازيکنان اصلي اين تيم در تمرينات حاضر نمي‌شوند و باشگاه استقلال عملا وارد وضعيت نامناسبي شده است.

به گزارش ايسنا ، استقلال که اين روزها سرمربي‌اش را در سفر مي‌بيند، بنا به گفته‌هاي بدنسازش؛ بايد آماده‌ي روزهاي سختي باشد. امير حاج قاسم در گفت‌وگو با ايسنا با ابراز نگراني از وضعيت استقلال، گفت: «بهترين زمان براي بدنسازي 6 تا 8 هفته پيش از آغاز رقابت‌هاست. متاسفانه ما تنها 3 هفته تا آغاز رقابت‌ها فرصت داريم و در نظر داشته باشيد يک هفته آن هم به خاطر بازي پايان هفته بايد با کاهش بدنسازي بافشار همراه باشد. يعني ما تنها دو هفته بدنسازي مي‌توانيم بکنيم که اصلا کافي نيست.»

هواداران استقلال که خود را براي دريافت ستاره‌ي سوم آماده مي‌کردند، اين روزها نگران آينده هستند و مي‌بينند که زمان به سرعت به ضرر تيمشان مي‌گذرد. آنها مشخصا در پايان فصل به دنبال مقصر خواهند گشت و نتيجه نگرفتن استقلال در فصل بعد را امري محتمل مي‌دانند.

رقباي صدر نشين استقلال، حداقل سه هفته است که تمريناتشان را آغاز کرده و استقلال هنوز يک جلسه‌ي تمريني مفيد را با بازيکنان اصلي‌اش آغاز نکرده است. در روزهاي گذشته تنها چند بازيکن اميد استقلال در تمرينات حاضر شدند، بازيکناني که در خوشبينانه ترين حالت يک يا دو نفر از آنها در طول فصل بر روي نيمکت خواهد نشست.

بررسي وضعيت بازيکنان استقلال براي فصل بعد شايد خالي از لطف نباشد. استقلالي‌ها فصل گذشته را با اين بازيکنان به پايان رساندند و وضعيت آنان به اين شرح است:

1- سيد مهدي رحمتي (اتمام قرارداد)

2- خسرو حيدري (اتمام قرارداد)

3- جي‌لويد ساموئل (اتمام قرارداد)

4- اميرحسين صادقي (اتمام قرارداد)

5- حنيف عمران‌زاده (اتمام قرارداد)

6- جواد نکونام (اتمام قرارداد)

7- فرهاد مجيدي (قرارداد دارد)

8- مجتبي جباري (اتمام قرارداد)

9- آرش برهاني (تمديد کرد)

10- حسن اشجاري (خروج قطعي)

11- کيانوش رحمتي (اتمام قرارداد)

12- ميثم بائو (خروج قطعي)

13- هاشم بيگ‌زاده (قرارداد دارد)

14- عباس محمدرضايي (قرارداد دارد)

15- سياوش اکبرپور (قرارداد دارد)

16- پژمان منتظري (اتمام قرارداد)

17- سيد حسين حسيني (نامشخص)

18- فرزاد حاتمي (قرارداد دارد)

19- علي حمودي (اتمام قرارداد)

20- ايمان موسوي (خروج قطعي)

21- ويسنته آرزه (خروج قطعي)

با آغاز فصل نقل و انتقالات، استقلال توانسته تنها با احمد جمشيديان، محمد مهدي نظري و فردين عابديني به توافق نهايي برسد.

وضعيت آشفته‌ي اين روزهاي استقلال بيش از همه حکايت از ضعف هيات مديره‌ي اين باشگاه دارد. هيات مديره‌اي که با مخالفت با استعفاي فتح‌الله زاده، عملا در حال از دست دادن زمان است و نتوانسته به وظايفش عمل کند.

آن گونه که از استقلال خبر مي‌رسد، هنوز پولي به باشگاه استقلال داده نشده و صد البته که نبايد فراموش کرد که در صورت پرداخت پول، به طور قطع اين مبلغ چيزي بيشتر از دو ميليارد تومان نخواهد بود که آن هم کفاف مخارج استقلال را نخواهد داد. هيات مديره‌اي که تنها در صورت تزريق پول از جيب دولت بتواند مديريت کند و راهي براي درآمدزايي و تزريق پول نداشته باشد، بدون ترديد کارآمد نخواهد بود و وضعيت هميني مي‌شود که الان هست.

شايد بسياري، نوک حملاتشان را به سمت کادر فني استقلال ببرند که چرا در نبود قلعه‌نويي نتوانسته‌اند بازيکني را به تمرين بکشانند. اتهامي که شايد تا حد زيادي پذيرفتني باشد. به طور قطع اگر قلعه‌نويي در تهران بود، به واسطه‌ي حضور او چند تن از بازيکنان با استقلال تمديد مي‌کردند و وضعيت تمرينات استقلال از اين حالت در‌ ‌مي‌آمد اما نبايد فراموش کرد که اين مسئله از وظايف کادر فني نيست.

استقلال اين روزها در حال از دست دادن زمان است و در حالي که کمتر از بيست و پنج روز تا آغاز ليگ برتر فرصت باقي است، استقلال عملا تمريني را براي آماده سازي خودش انجام نداده و ليست بلند بالاي بازيکنان بدون قرار داد استقلال، زنگ هشدار را براي اين تيم به صدا در آورده است.

هواداران استقلال به خوبي مي‌دانند که فشردگي ليگ برتر، جام حذفي، مرحله‌ي يک چهارم ليگ قهرمانان آسيا (فصل 2013) و حضور در مرحله‌ي مقدماتي گروهي ليگ قهرمانان آسيا (فصل 2014) نياز به يارگيري، بدنسازي و از همه مهمتر روحيه‌ي تيمي دارد. سه شاخصه‌اي که اين روزها در استقلال کمرنگ هستند و هيچ بعيد نيست که با ادامه اين وضعيت و بازگشت قلعه‌نويي به ايران، او از ادامه کار با استقلال انصراف دهد.

تيمي که مي‌خواست با کسب ستاره سوم، حضوري درخشان در آسيا داشته باشد و آبرويي براي ايران در سطح آسيا بخرد، آيا با اين وضعيت بايد اين رويا را کم کم از ذهنش خارج کند؟

تعداد صفحات : 16

درباره ما
سرور هرچی لنگیه*** امیر قلعه نوعیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود نمونه سوال امتحانی
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • دانلود آهنگ جدید
  • قرص مخمر آبجو
  • جاهای دیدنی
  • خرید گیفت کارت
  • شنل بلو
  • آتلیه عکاسی
  • تشریفات مجالس
  • ویزای روسیه
  • سنجش و دانش
  • خرید اکستندر
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • نرخ ارز آزاد
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • دانلود فیلم
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود موسیقی
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • اس ام اس خوون
  • منابع دکتری معماری
  • مونوپاد
  • آفبا
  • تاریخچه طراحی لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود سریال
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • آزمون دکتری معماری
  • منابع آزمون دکتری
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • آهنگ تیتراژ سریال کیمیا
  • دانلود آهنگ در حاشیه
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب؟
    به نظر شما استقلال در جام باشگاه های آسیا موفق خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 8,205
  • بازدید کلی : 256,323