loading...
وبلاگ هواداران استقلال تهران زلزله
استقلالی بازدید : 178 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

علي فتح الله زاده گفت: به عنوان يک هوادار استقلال در روزهاي آتي همه تلاشم را به کار مي بندم.


فتح الله زاده بيان کرد: ابتدا جا دارد بار ديگر درگذشت مادر محترم رياست هيات مديره باشگاه را به دکتر نجف نژاد تسليت بگويم.من روز دوشنبه براي عرض تسليت به خدمت وي در بابلسر رسيدم و اميدوارم هر چه زودتر او را بار ديگر در سمت هاي حساسش در مجلس شوراي اسلامي و همچنين باشگاه استقلال ببينيم.

به گزارش اوج ، وي ادامه داد:در اين مدت محبت هواداران از يک سو و لطف و حمايت اعضا هيات مديره از سوي ديگر باعث شد که در اين برهه حساس يک تصميم مهم بگيرم.شايد اگر شرايط استقلال در اين مقطع فصل مثل سالهاي گذشته بود اين تصميم را نمي گرفتم اما از آنجا که بايد مهياي حضور در رقابت سخت و نفس گير با تيم هاي بزرگ آسيا شويم،بر آن شدم که استقلال را در زمان حياتي نقل و انتقلات همراهي کنم تا همه تجاربم در اين سالها را براي بستن تيمي قدرتمند تر از فصل گذشته به کار بگيرم.

مديرعامل استقلال افزود:از روز سه شنبه کار جدي و شبانه روزي ما براي جذب نفرات موردنظر کادر فني آغاز مي شود و به طور حتم تمام تلاشمان را براي تقويت تيم به کار مي بنديم.در اين باره اخبار خوبي براي هواداران داريم.به شخصه اميدوارم استقلالي در حد قهرماني در آسيا را مهياي حضور در ميدان هاي داخلي و خارجي کنيم.خدا را شکر مذاکرات خوبي انجام شده و به توافقات مثبتي هم رسيده ايم.

فتح الله زاده در پاسخ به اين پرسش که پس از پايان فصل نقل و انتقالات چه برنامه اي دارد و آيا به حضورش در استقلال ادامه مي دهد يا نه عنوان کرد:آينده را آينده مشخص مي کند.وظيفه فعلي من اين است که استقلال را مطابق درخواست کادر فني ببندم و به لطف خدا با همکاري ارکان مجموعه و به رغم همه مشکلاتي که بر سر راهمان هست اين کار را انجام مي دهيم.پس از آن من باشم يا نباشم اهميتي ندارد بلکه آنچه مهم است آمادگي استقلال براي حضور در فصل جديد مسابقات است.من به عنوان يک هوادار استقلال در روزهاي آتي همه تلاشم را به کار مي بندم.

وي درباره اينکه تکليف ملي پوشان استقلال که قراردادشان به پايان رسيده است ا چه مي شود گفت:ملي پوشان استقلال دلشان با ماست و براي رسيدن به موفقيت در آسيا و تداوم موفقيت در ايران به حضورشان نياز داريم.هواداران هم نگران نباشند،ما با همه بازيکنان مدنظر کادر فني تمديد خواهيم کرد.

استقلالی بازدید : 173 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

با قراردادي 2 ساله

خوروش: حمودي با سپاهان به توافق رسيد


سرپرست تيم فوتبال سپاهان اصفهان، گفت: با علي حمودي قراردادي دو ساله داريم و با اين بازيکن به توافق رسيده‌ايم.


به گزارش سايت رسمي باشگاه سپاهان، رسول خوروش در مورد حضور علي حمودي در سپاهان گفت: با علي حمودي قراردادي دوساله داريم. برخلاف برخي صحبت هاي مطرح شده در مورد تمديد قرارداد حمودي با تيم فوتبال استقلال، به اطلاع مي رسانيم که پس از پايان رقابت هاي ليگ برتر و پايان ديدارهاي استقلال در مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا، در پي مذاکره و توافق با علي حمودي و تائيد و مجوز مهران عالي پور مدير برنامه ايشان که با وي تا سال 1393 قراداد دارد ، قرادادي 2 ساله اي منعقد گرديد.

وي تصريح کرد: اين بازيکن در روزهاي آينده به تمرينات سپاهان اضافه خواهد شد.

استقلالی بازدید : 173 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

در واکنش به خبر توافق با اصفهاني‌ها

حمودي: با سپاهان قرارداد امضا نکردم!


مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: با سپاهان هيچ قراردادي امضا نکرده ام.


رسول خوروش اعلام کرد که علي حمودي بعد از پايان ليگ قهرمانان آسيا در مرحله پلي آف با سپاهان به توافق رسيده است.

به گزارش فارس، علي حمودي در خصوص صحبت‌هاي سرپرست سپاهان اظهار داشت:من با هيچ تيمي قرارداد امضا نکرده ام و با سپاهان هم همينطور.

وي تاکيد کرد: شايد مدير برنامه ام تعهدي به باشگاه سپاهان داده باشد اما شخصا پاي هيچ برگه اي را امضا نکرده ام و قراردادي هم با تيمي نبسته ام.

حمودي در پايان گفت: اگر کار انتقالم به هر تيمي قطعي شود مطمئنا آن را اعلام خواهم کرد.

استقلالی بازدید : 172 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

امير حاج قاسم مي‌گويد وضعيت فعلي بازيکنان استقلال قطعا در طول فصل به اين تيم آسيب مي‌زند.


 بدنساز استقلال با ابراز نگراني از وضعيت آبي‌پوشان براي فصل بعد در اين باره گفت: وضعيت فعلي بازيکنان استقلال به طور قطع در طول فصل به استقلال آسيب مي‌زند. زمان بسيار کوتاه است و من واقعا نمي‌دانم شروع به کار تيم چه زماني خواهد بود. واقعا نمي‌دانم تيم را چه زماني به سمت فشار بدني ببرم و چه زماني به مسائل مربوط به افت بدني دنبال کنم. اين مسائل در ميزان آسيب ديدگي احتمالي بازيکنان استقلال در طول فصل بسيار تاثيرگذار خواهد بود.

به گزارش ايسنا، او در ادامه افزود: بهترين زمان براي بدنسازي 6 تا 8 هفته پيش از آغاز رقابت‌هاست. متاسفانه ما تنها 3 هفته تا آغاز رقابت‌ها فرصت داريم و در نظر داشته باشيد يک هفته آن هم به خاطر بازي پايان هفته بايد با کاهش بدنسازي بافشار همراه باشد. يعني ما تنها دو هفته بدنسازي مي‌توانيم بکنيم که اصلا کافي نيست.

بدنساز استقلال در پايان با ابراز اميدواري نسبت به حل مشکلات استقلال اظهار کرد: از مسئولان مي‌خواهم به داد استقلال برسند. حيف است تيمي که در بين 8 تيم آسيايي قرار دارد دچار چنين وضعيتي شود. براي من به عنوان مربي بدنساز استقلال آنچه که اهميت دارد نداشتن بازيکن آسيب ديده در طول فصل است، اما با اين روند خطرات زيادي بازيکنان استقلال را در طول فصل تهديد مي‌کند و شايد اين مسئله به تيم هم لطمات زيادي وارد کند.

استقلالی بازدید : 162 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال استقلال سومين جلسه تمريني خود را براي فصل جديد برگزار کرد.


 تيم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز سومين جلسه تمريني خود را در کمپ زنده ياد حجازي برگزار کرد. مطالبق معمول دو روز گذشته تمامي اعضاي کادر فني استقلال در تمرين حاضر شدند و هر کدام در خصوص نحوه شکل گيري تمرينات با يکديگر صحبت مي کردند.

* مربيان تيم استقلال قبل از شروع تمرين در خصوص ديدار فرداي تيم ملي مقابل کره جنوبي صحبت کردند.

*نکته جالب تمرين امروز عدم حضور سياوش اکبرپور بود. اين بازيکن که در دو جلسه ابتدايي در تمرين شرکت کرد و بازيکني را از رده بزرگسالان نديد ناراحت شد و امروز در تمرين شرکت نکرد. قرار است اکبرپور هم مثل بازيکنان ديگر از اواخر هفته در تمرينات حاضر شود.

* تنها چند بازيکن از تيم اميد به همراه عابديني و پيرهادي در تمرين امرور حاضر بودند.

* علاوه بر اعضاي کادر فني، ميرشاد ماجدي، پورحيدري، دين محمدي و بياني هم در تمرين آبي پوشان حاضر بودند.

* اندک هواداران حاضر در کمپ حجازي در خصوص جدايي حمودي و بازيکناني که شايعه رفتنشان به قطر شنيده مي شود با يکديگر صحبت مي کردند.انها نگران جدايي ستاره هاي تيمشان بودند و مي گفتند تيم هاي ديگر دور اول اردوهايشان تمام شده اما استقلال هنوز خوب تمرين نمي کند.

استقلالی بازدید : 55 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

نشست مشترک اعضاي هيئت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در دفتر حسين مالکي رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس برگزار شد.


 عصر امروز نشست يک ساعته‌اي بين اعضاي هيئت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال برگزار شد.

در اين نشست که در دفتر دکتر حسين مالکي رئيس هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس برگزار شد، محمد رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس و اميدوار رضايي عضو هيئت مديره باشگاه استقلال نيز حضور داشتند. همچنين علي فتح‌اله‌زاده مدير عامل باشگاه استقلال که براي ابراز همدردي با مقداد نجف‌نژاد عضو هيئت مديره باشگاه استقلال عازم بابلسر شده است نيز در تماسي تلفني نظرات و ديدگاه‌هاي خود را با اعضاي هيئت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در ميان گذاشت.

محمد رويانيان در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس بررسي وضعيت دو باشگاه، افزايش هماهنگي بين دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار پايتخت و کشور و همچنين بررسي مشکلات مشترک دو باشگاه را از مهم‌ترين مواردي دانست که در اين نشست مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

رويانيان تاکيد کرد: تداوم برگزاري اين نشست‌ها مي‌تواند خروجي مثبتي براي تعامل هر چه بيشتر و حل و فصل مشکلات دو باشگاه پر طرفدار کشور داشته باشد.

استقلالی بازدید : 172 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

پيش بيني مي‌شود رحمتي به خاطر نمايش بسيار خوبي كه در فصل قبل داشته با بيشترين دستمزد با استقلال تمديد كند.

مهدي رحمتي از سفر كربلا بازگشته است. دروازه‌بان فصل پيش استقلال كه انتظار مي‌رفت اين روزها در تيم ملي باشد براي چند روزي خارج از حال و هواي فوتبال بود و در شهر مقدس كربلا به زيارت قبور متبركه پرداخت.

رحمتي پيش از ترك تهران با فتح‌ا...زاده قول و قرارهايي گذاشته بود كه پس از بازگشت از كربلا بلافاصله به دفتر كار مديرعامل استقلال برود و قراردادش را تمديد كند.رحمتی  با پیشنهادی نجومی از باشگاه مس کرمان روبرو شده اما تمایل دارد فوتبالش را در استقلال ادامه دهد.

به گزارش گل و به نقل از ایران ورزشی طبق برنامه قراراست امروز اين اتفاق رخ دهد و مهدي رحمتي رخ در رخ علي فتح‌ا...زاده نشسته و قراردادش را با باشگاه استقلال تمديد كند. اين بي سروصداترين قراردادي است كه مهدي رحمتي طي سال‌هاي گذشته با استقلال منعقد خواهد كرد. معمولا رحمتي قبل از اينكه با استقلال قرارداد ببندد يا قرارداد تمديد كند سرو صدا‌هاي بسياري مي‌شد اما دوري رحمتي از تيم ملي مزيد بر علت شده تا اين دروازه‌بان در فضايي متفاوت با گذشته با استقلال قرارداد تمديد كند. البته مسئولان استقلال هم می گویند با رحمتی به توافق مالی رسیده اند اما چون باید درصدی از قرارداد وی را قبل از شروع فصل پرداخت کنند و فعلا پولی به باشگاه نرسیده فعلا او به صورت رسمی قراردادش را تمدید نمی کند

اينكه رقم قرارداد رحمتي بااستقلال چه قدر است سوال بيهوده‌اي خواهد بود چرا كه همواره گمانه زني‌هاي بسياردر اين باره شده و هيچ اطلاعات درستي هم به دست نيامده است.

البته پيش بيني مي‌شود رحمتي به خاطر نمايش بسيار خوبي كه در فصل قبل داشته با بيشترين دستمزد با استقلال تمديد كند. رحمتي از ديد همه كارشناسان به‌عنوان بهترين بازيكن فصل دوازدهم برگزيده شد. شماره يك استقلال در بيست و شش بازي كلين شيت كرد و توانست آمار خيره كننده‌اي را از خود برجا بگذارد. بي شك تمديد كردن قرارداد رحمتي براي هواداران استقلال خبر خوشي خواهد بود.

استقلالی بازدید : 75 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان از تمايل اين باشگاه براي جذب فرزاد حاتمي، مهاجم استقلال تهران خبر داد.


  حسين فرکي اظهار کرد: دقيقا اطلاعي از وضعيت فرزاد حاتمي با باشگاه استقلال تهران ندارم ولي اگر مشکلي نباشد، تمايل داريم او را جذب کنيم و فعلا بيشتر از اين نمي توانم صحبت کنم.

به گزارش ايسنا، وي در ادامه درباره اردوي اول تيمش گفت: اولين اردوي آماده سازي تيم در بروجرد به پايان رسيده است و در حال حاضر نيز بازيکنان در اهواز هستند تا اردوي بعدي آغاز شود.

سرمربي تيم فوتبال فولاد‌خوزستان اضافه‌کرد: در اردوي بروجرد با 23 بازيکن تمرينات‌مان را آغاز کرديم و درنهايت يک بازي تدارکاتي با تيم شهرداري بروجرد انجام داديم که خوب و راضي کننده بود. در اين اردو اسماعيل شريفات به دليل آسيب ديدگي از ناحيه مچ‌پا حضور نداشت.

وي درخصوص وضعيت آرش افشين نيز گفت: در اين مورد صحبتي ندارم چرا که هر چه هست، خود افشين بايد بگويد. من تا وقتي بازيکن نگرفته‌ام، منتظر او مي‌مانم ولي اگر بازيکنانم را گرفتم ديگر دليلي ندارد منتظر افشين باشم.

فرکي با بيان اين که باشگاه به دنبال جذب دو بازيکن خارجي است، عنوان کرد: کارهاي مقدماتي پيوستن اين دو بازيکن نيز انجام شده است و در آينده نزديک به تيم مي پيوندند.

وي با ابراز اميدواري نسبت به موفقيت تيم ملي در راه صعود به جام جهاني، به ديدار فرداي ايران و کره جنوبي اشاره کرد و گفت: آرزوي من پيروزي ايران و صعود تيم به جام جهاني است و معتقدم اگر بازيکنان حساب شده بازي کنند، مي‌توانيم موفق شويم.

سرمربي تيم فوتبال فولاد‌خوزستان تصريح کرد: جنگ رواني اي نيز که کره‌اي‌ها به راه انداختند، از حربه هايشان است ولي بازيکنان ما هوشيار خواهند بود.

استقلالی بازدید : 166 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

بازيکن خارجي فصل گذشته تيم استقلال که در فهرست اين فصل کادر فني اين تيم جايي ندارد به خاطر مطالباتش از اين باشگاه به فيفا شکايت کرد.


 ويسنته آرزه بازيکن اهل بوليوي تيم فوتبال استقلال که در فصل گذشته اکثر بازي‌ها را از روي نيمکت ذخيره ها تماشا کرده بود به دليل مطالباتي که از اين باشگاه دارد به فيفا شکايت کرد.

به گزارش مهر، اين بازيکن 98 هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد که تا قبل از بازگشت به کشورش نتوانست آن را دريافت کند. آرزه که در هفته‌هاي اخير تلاش خود را براي دريافت مطالباتش بي‌نتيجه ديد به فيفا شکايت کرده تا از اين طريف حقوق خود را دريافت کند.

اين بازيکن هفته گذشته با پيراهن تيم ملي بوليوي در رقابتهاي انتخابي جام‌جهاني به ميدان رفت.

استقلالی بازدید : 158 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

براي حضور در استقلال؛

طالبي: بايد با قلعه‌نويي صحبت کنم


مدافع تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: براي حضور در استقلال بايد با امير قلعه‌نويي صحبت کنم و نمي خواهم اسير حواشي بيروني شوم.


  فرشيد طالبي در مورد شرايطش، گفت: در حال حاضر براي آينده‌ام هيچ تصميمي نگرفته‌ام با توجه به اينکه زياد تيم عوض نمي‌کنم اين موضوع باعث شده حساسيت زيادي روي اين مسئله به خرج دهم و تحقيق  زيادي کنم.

وي در مورد اينکه چه وضعيتي بين او و سپاهان است، عنوان کرد: تا زماني که برگه تسويه‌ حساب دستم نباشد نمي‌توانم بگويم که جدا شدم در حال حاضر بازيکن آزاد هستم و احتمال جدايي ام زياد است.

طالبي در پاسخ به اين سؤال که با توجه به مذاکرات باشگاه سپاهان با شجاع خليل‌زاده و هادي عقيلي به نظر مي‌رسد او از اين تيم جدا خواهد شد، عنوان کرد: همانطور که من بازيکن آزاد هستم و مي‌توانم با هر تيمي مذاکره کنم، باشگاه نيز با هر بازيکني که دوست دارد مي‌توند وارد مذاکره شود. مهم اين است که در زمان عقد قرارداد تعهدي وجود داشته باشد. برايم مهم اين است پولي که از باشگاه مي‌گيريم هواداران و آن ها از من راضي باشند. براي من افتخار است که هرچه داشتم براي موفقيت تيم ارائه کردم و هيچگاه کم‌کاري نکردم. تا به حال در زمين فوتبال گريه نکرده بودم که براي سپاهان چنين کاري را نيز انجام دادم.

مدافع تيم سپاهان در مورد مذاکره با باشگاه استقلال خاطرنشان کرد:‌ صحبت جدي نداشتم. اگر اتفاقي قرار باشد رخ دهد بايد با شخص امير قلعه‌نويي صحبت کنم، فعلا امير قلعه نويي مسافرت است و هنوز نتوانستم با او صحبت کنم. دوست ندارم اسير سياست‌هاي بيروني شوم براي من افتخار بود که با مجيد جلالي مذاکره کردم و اگر قرار باشد به استقلال بپيوندم با امير قلعه‌نويي صحبت کنم. درست است که تراکتورسازي و سپاهان حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند اما شرايط دو تيم پرسپوليس و استقلال متفاوت است. براي من مربي بسيار اهميت دارد و بايد با قلعه نويي نيز صحبت کنم. اگر لايق باشم چنين اتفاقي مي‌افتد.

وي در مورد اينکه آيا عدم حضورش در تراکتورسازي قطعي شده است، عنوان کرد: از تراکتورسازي فرصت خواستم. مجيد جلالي به من اعلام کرد که بايد هرچه سريعتر جوابم را بدهم اما بر سر انتخاب تيم آينده ام حساسيت زيادي دارم. باور کنيد استرس الانم بيشتر از انجام 100 بازي حساس است. دوست دارم انتخاب درستي کنم و با انجام يک انتخاب غلط کاري نکنم که از پيشرفتم جلوگيري شود.

طالبي در مورد ديدار فردا ايران و کره جنوبي، تاکيد کرد: اميدوارم مردم فردا از نتيجه بازي تيم ملي خوشحال شوند و بار ديگر شور و هيجان را در ملت ايران ببينيم. مردم ايران لياقت زيادي دارند و اميدوارم با موفقيت تيم ملي خوشحال شوند. ايران مي توند کره را شکست دهد و مطمئن هستم بازيکنان براي موفقيت ايران تمام تلاش خود را خواهند کرد. خداي ناکرده اگر شکست هم خورديم، بايد بدانيم که بازيکنان تمام تلاش خود را انجام داده‌اند و اين اتفاق به خواست خدا افتاده است.

استقلالی بازدید : 140 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

آرش برهاني گفت: متأسفانه زماني که ايران نبودم شايعاتي به وجود آمده بود و سوءتفاهماتي ايجاد شد که همه آنها برطرف شده است.


آرش برهاني در خصوص توافقش با استقلال و تمديد قرارداد با اين تيم اظهار داشت: امروز با فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و قبلاً هم با او حرف زده بودم و امروز به توافق کامل رسيديم.

به نقل از فارس، وي افزود: من از قبل با آقاي قلعه‌نويي صحبت کردم و متأسفانه زماني که ايران نبودم شايعاتي به وجود آمده بود و سوءتفاهماتي ايجاد شد که همه آنها برطرف شده است. واقعاً چيزهايي که به گوش من مي‌رسيد خيلي ناراحت کننده بود و اصلاً توقع نداشتم آن مسائل را بشنوم ولي امروز همه چيز تمام شد و با فتح‌الله‌زاده توافق کردم و قراردادم را تمديد کردم.

برهاني در پايان صحبت‌هايش گفت: فقط اين را بگويم صحبت‌هايم با فتح‌الله‌زاده سه دقيقه هم طول نکشيد و خيلي راحت همه چيز را تمام کردم.

استقلالی بازدید : 166 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد کرد.


آرش برهاني مهاجم تيم استقلال که گفته مي‌شد امسال از اين تيم جدا مي‌شود، پس از صحبت با مسئولان اين باشگاه قرارداد خود را به مدت يک فصل ديگر تمديد کرد و اين بازيکن در جمع آبي‌پوشان ماندني شد.

به گزارش فارس، برهاني که از تيم تراکتورسازي پيشنهاد جدي داشت و حتي با سرمربي اين تيم مذاکره کرده بود پس از صحبت با علي فتح‌الله‌زاده قرارداد خود را يکسال ديگر تمديد کرد.
استقلالی بازدید : 43 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

تمرين تيم فوتبال استقلال باز هم با بازيکنان جوان و اميد خود تمرين کرد.


تيم فوتبال استقلال که از روز گذشته تمرينات نصفه و نيمه خود را بدون بازيکنان اصلي و جديد خود آغاز کرده است، از ساعت 18 امروز مجددا اين تمرينات را زير نظر اعضاي کادر فني برگزار کرد.

به گزارش فارس، امير قلعه‌نويي که هنوز به ايران نيامده برنامه‌هاي تمريني را به مجيد صالح و ديگر اعضاي کادر فني سپرده و آبي‌پوشان با ترکيبي از بازيکنان جوان و اميد خود در کمپ زنده‌ياد حجازي تمرين مي‌کنند. منصور پورحيدري و ساير اعضاي کادر فني استقلال در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند و سياوش اکبرپور با لباس شخصي نظاره‌گر تمرينات بازيکنان جوان اين تيم بود.

نکته جالب تمرينات امروز حضور تعدادي از تماشاگران بود که منتظر بازيکنان مطرح اين تيم بودند اما به نظر مي‌رسد تا زماني که قلعه‌نويي به ايران بازنگردد تمرينات همين حالت را خواهد داشت.

مسئولان باشگاه استقلال اين روزها در حال مذاکره با بازيکنان مدنظر خود هستند تا هرچه سريع‌تر تمرينات شکل بهتري به خود بگيرد.

استقلالی بازدید : 175 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال مس گفت: با استقلال و 3 تيم ديگر صحبت‌هايي کردم اما هنوز چيزي نهايي نشده است.


مسعود نظرزاده در مورد شرايطش در تيم فوتبال مس عنوان کرد: من قصد ندارم سال آينده در اين تيم بمانم، شرايط خوبي مخصوصا در نيم فصل دوم در اين تيم نداشتم، مربي اين تيم انتخاب شده و تمرينات خود را آغاز کرده است اما هنوز خبري به من ندادند.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: مسئولان مس دوست داشتند بومي‌گرايي کنند، حالا چه خوب و چه بد، اما مي‌خواستند در اين تيم چنين کاري را انجام دهند، من در نيم فصل دوم خيلي اذيت شدم با بوناچيچ به مشکلاتي خوردم و براي فصل آينده فکر نمي‌کنم در اين تيم بمانم.

هافبک سابق مس در مورد طلبش از اين باشگاه خاطرنشان کرد: مي‌گويند حدود 50 درصد قراردادمان را پرداخت کردند اما اگر مواردي که در قرارداد ذکر شده را به مبلغ اضافه کنيم کمتر از اين خواهد شد، اميدوارم که مسئولان هر چه زودتر به وعده‌هاي خود عمل کنند.

نظرزاده با اشاره به جابه‌جايي‌هايي که در باشگاه صورت گرفته عنوان کرد: کساني که درگذشته در باشگاه فعاليت مي‌کردند به خوبي به وعده‌هاي خود عمل مي‌کردند اما پس از جابه جايي‌هاي اين امر صورت نگرفت البته در همه جا شرايط اين گونه شد. اميدوارم مسئولان هر چه زودتر به وعده‌هاي خود عمل کنند.

وي درباره عملکرد لوکا بوناچيچ يادآور شد: من اولين بار بود که با او کار مي‌کردم، بازيکنان مي‌گفتند او نسبت به گذشته تندخوتر شده است. او يک سري بداخلاقي‌هايي داشت از لحاظ فني واقعا هيچ چيز خاصي به عنوان يک مربي خارجي از او نديدم. شايد همين موارد باعث شد که او برخوردهاي لج و لجبازي با من داشته باشد، وجه تمايز خاصي نسبت به مربيان ايراني در او نديدم، واقعا کيفيت کاري قاسم پور بهتر بود، من در نيم فصل دوم اذيت شدم، در بازي‌هايي حتي در ترکيب 18 نفره قرار نمي‌گرفتم. بازيکني مصدوم مي‌شد اما او به من فرصت نمي‌داد شايد از من خوشش نمي‌آمد.

هافبک سابق مس در مورد مذاکراتش با استقلال يادآور شد: وضعيت استقلال هم اکنون مشخص نيست، به هر حال تا حدودي باشگاه‌ها بازيکنان را زير نظر مي‌گيرند و زماني که شرايطشان مشخص مي‌شود به صورت جدي با بازيکنان صحبت مي‌کنند، صحبت‌هاي غير مستقيمي با استقلال صورت گرفته است.

نظرزاده درباره اينکه آيا دوست دارد استقلال بازي کند گفت: به هر حال هر کسي دوست دارد که به اين تيم برود، استقلال باعث مي‌شود که انگيزه بازيکنان بيشتر شود و همچنين پيشرفت کند.

وي درمورد مذاکره با ساير تيم‌ها ياد آور شد: من با فولاد، صبا و استقلال خوزستان صحبت‌هايي کردم اما هنوز چيزي معلوم نيست و شرايطم مشخص نشده است.

استقلالی بازدید : 165 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

جلسه هيات مديره باشگاه استقلال به دليل درگذشت مادر رئيس هيات مديره لغو شد.


جلسه هيات مديره باشگاه استقلال به دليل غيبت مقداد نجف نژاد، رئيس هيات مديره لغو شد. زمان برگزاري اين جلسه هنوز مشخص نيست.

به گزارش ايسنا ، همچنين مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در واکنش به شايعه پرداخت بودجه وزارت ورزش و جوانان به استقلال گفت: هنوز هيچ پولي به حساب باشگاه واريز نشده و درباره زمان واريز شدن آن هم خبري نداريم.

استقلالی بازدید : 156 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

معاون مالي وزارت ورزش :

مجوز پرداخت پول به باشگاه استقلال را گرفته‌ايم


معاون پشتيباني و مالي وزارت ورزش گفت: مجوز پرداخت پول به باشگاه استقلال را گرفته‌ايم اما رقم 3 ميليارد تومان نيست.


روز گذشته مقداد نجف نژاد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در گفت و گو با فارس اعلام کرد وزارت ورزش بخشي از بودجه اي که براي استقلال در نظر گرفته به اين باشگاه پرداخت کرده و قرار است بخش دوم بودجه مورد نظر خود را به زودي پرداخت کند.

به گزارش فارس، پس از اعلام اين موضوع که بودجه باشگاه استقلال به حساب اين باشگاه واريز شده شايعات زيادي مبني بر اينکه اين پول به حساب باشگاه نرفته مطرح شد و حتي عنوان شد که هيچکس از باشگاه استقلال از اختصاص بودجه به اين باشگاه خبر ندارد.

عبدالرضا ساور معاون مالي وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس و در حالي که تاکيد داشت در خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپوليس صحبتي ندارد در پاسخ به اين سوال که آيا وزارت مبلغ مورد نظر خود را به حساب اين باشگاه واريز کرده يا خير اظهار داشت: ما در حال بررسي اين موضوع هستيم و پس از بررسي ها مساعدت لازم انجام خواهد شد.

وي در خصوص اينکه رئيس هيئت مديره استقلال اعلام کرده مجوز پرداخت واريز اين پول در دو بخش گرفته شده است گفت: يک سري فرم هايي وجود دارد که بايد آنها را دريافت کنيم و پس از آن با اعلام حساب کارها انجام شود.

معاونت مالي وزارت ورزش در پايان در خصوص اينکه آيا مجوز پرداخت پول توسط وزارتخانه صادر شده و آيا اين رقم 3 ميليارد تومان است يا خير گفت: مجوز پرداخت به باشگاه استقلال را گرفته ايم اما رقم 3 ميليارد تومان نيست.

وي تاکيد کرد: بايد ببينيم چه مبلغي را در اختيار داريم و به قولي پولي را در اختيارشان مي گذاريم اما اين رقم 3 ميليارد تومان نيست.

استقلالی بازدید : 50 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

هافبک مياني استقلال با ابراز اميدواري از پيروزي تيم ملي ايران برابر کره جنوبي مي گويد اميدوار است مشکلات استقلال هر چه سريعتر حل شود.


کيانوش رحمتي با انتقاد از مطبوعات درباره آخرين وضعيتش، اظهار کرد: متاسفانه هر روز روزنامه‌ها يکي را وارد مي‌کنند و يکي را خارج مي‌کنند، يک روز من را به فلان تيم مي‌برند و روز ديگر من را به استقلال باز مي‌گردانند. من فقط يک مذاکره کوچک با مس کرمان داشتم و هيچ صحبتي با تيم‌هاي ديگر نداشتم. در حال حاضر هم چند پيشنهاد شهرستاني دارم، ولي صبر مي‌کنم تا ببينم وضعيت استقلال چگونه خواهد شد. يک روز معاون باشگاه استقلال با من تماسي گرفت و گفت که مرا مي‌خواهند، اما بعد از آن تماسي گرفته نشد و من فعلا دست نگه داشتم.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که چقدر از استقلال طلب دارد، اظهار کرد: 140 درصد از استقلال مطالبه دارم. 100 درصد از سال گذشته و 40 درصد از سالهاي گذشته. اين يک رکورد جهاني است. با اين حال من همواره سکوت کرده‌ام. ما چون در کورس قهرماني بوديم هيچ چيزي نمي گفتم و با وجود اين که در تمرينات هم خوب بودم و خود آقاي قلعه‌نويي هم همين نظر را داشت، ترجيح مي دادم که حاشيه‌اي ايجاد نکنم و به خاطر اين که دير به تيم اضافه شدم چندان فرصت بازي نداشتم. به هر حال من در حال حاضر بازيکن آزاد هستم و اولويتم هم استقلال است. اميدوارم شرايط مالي و فوتبالي‌ام جوري باشد که در استقلال ماندگار شوم.

هافبک مياني استقلال با ابراز اميدواري از حل شدن مشکلات استقلال، افزود: هر کجا که مي رويم هواداران نگران تيم هستند. اميدواريم هر چه سريع‌تر مشکلات حل شود، چرا که هواداران اذيت مي‌شوند. پرسپوليس مدت‌هاست که تمرينش را آغاز کرده، اما وضعيت استقلال مشخص نيست. از مسئولان مي‌خواهم که حمايت همه جانبه‌اي از استقلال کنند، چرا که رفتن به فينال آسيا، هيچ کاري براي اين تيم ندارد.

او در پايان با ابراز اميدواري از برتري تيم ملي کشورمان برابر کره جنوبي، به ايسنا گفت: با اين بازي‌هاي خوبي که از تيم ملي ديده‌ام و اتحادي که بين بازيکنان ما وجود دارد مطمئنم بازنده نخواهيم بود. مساله اصلي هم همين است. من فقط نگران ضربات ايستگاهي کره‌اي‌ها هستم، چرا که اگر خاطرتان باشد آنها برابر ما سه بار از همين ضربات ديرک دروازه‌ ما را به لرزه در آوردند. اگر ما تمرکز داشته باشيم، توانايي پيروزي برابر کره را داريم و اميدوارم هر چه که مي‌شود در نهايت روز سه‌شنبه دل مردم ما شاد شود.

استقلالی بازدید : 171 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تيم ملي ايران مي‌گويد ديدار برابر کره جنوبي مرگ و زندگي است اما به موفقيت تيم ملي خوش‌بينم.


اميرحسين صادقي درباره ديدار تيم ملي ايران برابر کره جنوبي گفت: ديدار با کره سخت و يک حالت مرگ و زندگي دارد. مي‌خواهيم سه امتياز را کسب کنيم. بايد ببينيم راهکار مربي‌مان چيست و تلاش مي‌کنيم تا سه امتياز را به دست آوريم. به نظرم شکست دادن کره دور از دسترس نيست. تصور مي‌کنم مي‌توانيم با اختلاف امتياز راهي رقابت‌هاي جام جهاني به صورت مستقيم شويم.

به گزارش ايسنا ، او در ادامه و در پاسخ به اين سوال که اظهارات سرمربي کره جنوبي را چگونه ارزيابي مي‌کند بيان کرد: فکر نمي‌کنم که گفته باشد از ايراني‌ها بدش مي‌آيد. اين شيطنت مطبوعات است چرا که مردم کره اين گونه نيستند که از اين حرف‌ها بزنند. با اين حال به اين صحبت‌ها بها نمي‌دهيم و تمرکزمان را بر روي بازي مي‌گذاريم تا کره را شکست دهيم. من فکر مي‌کنم اگر به اميد مساوي برويم شايد موفق نشويم اما اگر براي پيروزي به ميدان برويم مي‌توانيم موفق شويم.

مدافع تيم ملي با ابراز خرسندي از بازگشت به تيم ملي بيان کرد: خدا را شکر مي‌کنم که آقاي کي‌روش من را به تيم ملي دعوت کرد. اينکه هستم و تلاش مي‌کنم تا به جام جهاني برويم حس خوبي است. سه بازي سرنوشت‌ساز داشتيم که دو بازي‌اش را پشت سر گذاشتيم. در بازي با قطر بعد از 6 سال براي تيم ملي بازي کردم. استرس زيادي داشتم ولي خدا کمک کرد تا يک بازي خوب را به نمايش بگذارم.

صادقي در پايان با ابراز اميدواري از صعود تيم ملي به جام جهاني افزود: کار سختي را در کره داريم اما براي سه امتياز تلاش مي‌کنيم و فکر مي‌کنم مي‌توانيم موفق شويم. از همه مردم هم مي‌خواهم ما را دعا کنند.

استقلالی بازدید : 154 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تيم سپاهان که اين روزها قراردادش با اين تيم تمام شده است و دو پيشنهاد جدي از تراکتور و استقلال دارد گفت: خودم بيشتر دوست دارم به استقلال بيايم.


 فرشيد طالبي گفت: من قطعاً براي فصل بعد در تيم سپاهان که دوست دارم نخواهم ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي افزود: رفتن من به تيمي اصلاً بستگي به بازي فصل قبل ندارد و الان دو باشگاه استقلال و تراکتور جدي هستند.

طالبي تصريح کرد: از هر نظر قلعه نوعي و من همديگر را خوب مي شناسيم و کار با او را بسيار دوست دارم.

وي خاطرنشان کرد: از طرفي تراکتوري ها به دنبال من هستند ولي هنوز جواب قطعي ندادند و دوست دارم براي فصل بعد بهترين انتخاب را انجام دهم و دنبال بازار گرمي نيستم.

استقلالی بازدید : 152 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

علي حمودي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با علی فتح اله زاده جلسه گذاشتم اما وي به طور ناگهانی استعفا داد و از آن روز به بعد هیچکس با من تماس نگرفت و به همین خاطر مجبور به مذاکره با دیگر تیمهای لیگ برتری شدم.

مدافع فصل گذشته تيم فوتبال استقلال افزود: اولویت اول من استقلال است و اگر تکلیفم مشخص نشود تا چند روز آینده به سپاهان ملحق خواهم شد.

حمودی ادامه داد: با قلعه نوعی هم صحبت کردم اما بعد از اتمام جلسه ام خبری نشد و معلوم نیست به طلبم می رسم یا نه!

وي گفت: به خاطر استقلال به تراکتور و فولاد نه گفتم اما الان سپاهان پیشنهادش پا بر جاست و فعلاً دست نگه داشتم تا آبی پوشان پیش قدم شوند.

استقلالی بازدید : 170 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)
بالاخره تمرینات استقلال شروع شد؛
استارت نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با یک بازیکن!
دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال امروز با حضور یک بازیکن به طور رسمی آغاز شد. این در حالی است که استقلال تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و موقعیت خوبی در این لیگ دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این تمرین که از ساعت 18 امروز در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال برگزار شد سیاوش اکبرپور تنها بازیکن بزرگسال این تیم بود که در تمرین حضور یافت و زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداخت. چندین بازیکن امید هم در کنار اکبرپور حضور داشتند.

نخستین تمرین استقلال که کمتر از 30 دقیقه و با حضور کادر فنی این تیم برگزار شد به گرم کردن، حرکات کششی و تمرینات هوازی اختصاص داشت. بازیکنان حاضر در کنار اکبرپور چند دقیقه‌ای را نیز به کار با توپ پرداختند. استقلال روز یکشنبه هم تمرینات خود را پی می‌گیرد.

استقلالی بازدید : 181 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

سرژيک تيموريان:

تااستقلال چک آندو راپاس نکند،مذاکره نمي‌کنيم


مدير برنامه‌هاي آندرانيک تيموريان مي گويد استقلال بايد برادري‌اش را به آندرانيک اثبات کند.


سرژيک تيموريان درباره احتمال حضور آندرانيک تيموريان در استقلال، اظهار کرد: صحبت‌هاي خاصي صورت نگرفته، ما فقط گفته ايم که اگر چک دو سال پيش آندرانيک را پاس کنند تازه با استقلال وارد مذاکره خواهيم شد.

به گزارش ايسنا،او در ادامه افزود: از استقلال با من تماس گرفتند و گفتند که آيا حاضر هستيد که صحبت کنيد و ما هم گفتيم ابتدا چک آندو بايد پاس شود، سپس مذاکره کنيم و ببينيم که به توافق مي‌رسيم يا خير. شايد اصلا آندو رقمي در ذهنش باشد يا شرايطي خاص داشته باشد.

سرژيک تيموريان در پايان از تمايل آندرانيک تيموريان براي پيوستن به استقلال خبر داد و بيان کرد: آندو خودش استقلالي است و علاقه زيادي دارد تا در استقلال باشد. اما فراموش نکنيد که او دو سال است که حسن نيتش را به استقلال نشان داده و هيچ اقدامي عليه استقلال بابت چکش انجام نداده است. به نظرم بايد استقلال هم برادري‌اش را به او ثابت کند و چک او را هر چه سريع‌تر نقد کند.

استقلالی بازدید : 174 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

مسئولان باشگاه استقلال براي تمديد قرارداد با چند بازيکن اين تيم تماس گرفتند.


پس از آنکه وزارت ورزش بخشي از بودجه آبي پوشان را براي فصل آينده به اين تيم اختصاص داده مديران اين باشگاه براي تمديد قرارداد با بازيکنان اين تيم تماس هايي را با چند بازيکن برقرار کردند.

به گزارش فارس،مهدي رحمتي جزو بازيکناني است که در يکي دو روز آتي راهي باشگاه استقلال خواهد شد تا در مورد فصل آينده با فتح الله زاده صحبت کند.

همچنين استقلالي ها تماس‌هايي را با حنيف عمران زاده انجام دادند تا اين بازيکن قراردادش را تمديد کند. اين بازيکن از فصل گذشته از آبي پوشان طلبکار است و حتي در تماسي که پورحيدري با اين بازيکن داشته اعلام کرده در صورت پرداخت شدن طلب فصل گذشته اش مشکلي براي تمديد قرارداد ندارد.

اما عمده‌ترين نگراني مسئولان استقلال تمديد قرارداد علي حمودي است. اين بازيکن پيشنهاد جدي از مسئولان سپاهان دارد و هفته گذشته قبل از استعفاي فتح الله زاده جلسه اي را با مدير عامل استقلال انجام داد. حمودي در دوراهي تهران و اصفهان قرار دارد اما در صورتي که امروز و يا فردا تکليفش مشخص نشود به سپاهان خواهد رفت.

فرهاد مجيدي و سياوش اکبرپور تنها بازيکناني هستند که يک سال ديگر با استقلال قراداد دارند.

استقلالی بازدید : 58 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

حمودي:

از شنبه گذشته با استقلال مذاکره نداشته‌ام


مدافع استقلال مي‌گويد احتمال پيوستنش به سپاهان بسيار زياد است.


علي حمودي درباره آخرين وضعيتش و احتمال پيوستنش به سپاهان، اظهار کرد: تا دو روز آينده همه چيز مشخص مي‌شود. با اين شرايط احتمال پيوستنم به سپاهان بيشتر است. شرايط مالي و مديريتي سپاهان مشخص است. آنها به دنبال بازيکن مي‌روند، اين در حالي است که من با استقلال شنبه هفته‌ گذشته صحبت کرده‌ام و بعد از آن هيچ تماسي با من گرفته نشد.

به گزارش ايسنا،او در ادامه افزود: در حال حاضر بازيکن آزادم و با چند پيشنهاد روبرو هستم. يکي از آنها بوخوم آلمان بود، ولي به خاطر شرايط مالي و چيزهاي مانند تست از آن صرفه نظر کردم.

مدافع فصل گذشته استقلال در ادامه با تمجيد از هواداران استقلال، اظهار کرد: من هنوز از استقلال جدا نشده‌ام، هنوز بايد صحبت کرد و اميدوارم که هر چه سريع‌تر حل شود. هواداران استقلال براي من عزيز هستند و من فردا (يکشنبه) شب از اهواز به تهران مي‌آيم. اگر مسئولان استقلال خواستند صحبت‌هاي نهايي را با آنها مي‌کنم، وگرنه احتمال پيوستن به سپاهان بسيار زياد خواهد بود.

استقلالی بازدید : 50 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

مدير فني استقلال با ابراز اميدواري از موفقيت تيم ملي برابر کره، درباره آخرين وضعيت استقلال مي‌گويد فعال شدن فتح‌الله‌زاده، نشان از بازگشت اوست.


منصور پورحيدري درباره آخرين وضعيت استقلال، گفت: الحمدالله، فتح‌الله‌زاده در حال تلاش براي نقل و انتقالات است و امروز يا فردا هيات مديره جلسه‌اي برگزار خواهد کرد و درباره آينده تصميماتي اتخاذ خواهد کرد. تمريناتمان مدتي است عقب افتاده، اما از امروز شروع خواهيم کرد و تلاش مي‌کنيم عقب ماندگي را جبران کنيم.

به گزارش ايسنا،او در ادامه افزود: خوشبختانه با استعفاي فتح‌الله‌زاده مخالفت شده و اين اتفاق مهم بود. درست است، فتح‌الله‌زاده خسته شده، اما نبايد فراموش کرد که او مي‌تواند کمک کند. همين که در حال حاضر کار مي‌کند و با بازيکنان حرف مي زند نشان مي‌دهد که بالا سر تيم خواهد بود.

مدير فني استقلال در پاسخ به سوالي درباره حضور برهاني در ليست مازاد استقلال، اظهار کرد: آرش برهاني در ليست نبوده است. در هر تيمي به طور طبيعي چند نفر مي آيند و مي‌روند. اما من فکر مي‌کنم برهاني مي ماند. از سويي تا بازيکني جذب نکني، کسي را از ليست خارج نمي‌کني.

سرمربي سابق تيم ملي درباره بازي تيم ملي ايران برابر کره، بيان کرد: بازي خيلي سختي است. کره شرايطي مثل ما دارد و صحبت‌هاي اخير سرمربي اش هم از نگراني او براي اين بازي حکايت مي‌کند. آنها اين بازي را جدي گرفته‌اند، ولي بازيکنان ما هم از انسجام و تمرکز خوبي برخوردارند. من نمي‌خواهم اسم استقلال را پر رنگ کنيم،‌ اما در دو بازي اخير و از زماني که اسکلت تيم ملي از آبي پوشان تشکيل شد، تيم ملي خيلي منظم‌تر و يک دست‌تر شده است . ديدار ايران و کره قابل پيش‌بيني نيست، ولي انسجام در دو بازي اخير باعث اميدواري زيادي شده و من شانس ايران و کره را در اين ديدار مساوي مي‌دانم.

پورحيدري در پايان با تمجيد از هواداران استقلال، خطاب به آنان افزود: به آنها مي‌خواهم بگويم نگران نباشيد. فتح‌الله‌زاده تلاشش را مي‌کند و کار شروع شده، مشکلات مالي هست، ولي طي روزهاي بعد حتما حل خواهد شد.

استقلالی بازدید : 166 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشست.


مقداد نجف نژاد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست.

وبلاگ طرفداران استقلال اين ضايعه را به جناب آقاي نجف نژاد و خانواده محترمشان تسليت مي گويد.

استقلالی بازدید : 153 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

مسئولان باشگاه استقلال بعد از جلسه هيئت مديره با بازيکنان مد نظر خود مذاکره مي‌کنند.


مسئولان باشگاه استقلال که در دو هفته گذشته مذاکراتي را با بازيکنان مد نظر خود انجام داده اند قصد دارند با آندرانيک تيموريان مذاکره کرده و اين بازيکن را براي فصل آينده به خدمت بگيرند.

به گزارش فارس،قرار است بعد از نشست هيئت مديره باشگاه استقلال، مسئولان اين باشگاه با سرژيک تيموريان برادر آندرانيک تيموريان صحبت کرده و مذاکرات خود را رسمي کنند.

اين در حالي است که آندو تيموريان به همراه تيم ملي در کشور کره به سر مي برد.
استقلالی بازدید : 173 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

جلسه هيئت مديره استقلال فردا برگزار مي‌شود


جلسه هيئت مديره استقلال به فردا موکول شد.


جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال که طبق اعلام قبلي قرار بود امروز برگزار شود به فردا موکول شد.

به گزارش فارس،البته اين احتمال مي رفت که با توجه به درگيري اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال در انتخابات جلسه هيئت مديره اين باشگاه فردا برگزار شود.

طبق اعلام نجف نژاد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال اعضاي هيئت مديره اين باشگاه فردا دور هم جمع مي شوند و در خصوص مسائل مختلف صحبت خواهند کرد.

همچنين وزارت ورزش نيز با واريز بخشي از بودجه پيشنهادي اش دست مديران استقلال را براي فصل نقل و انتقالات باز کرد.

استقلالی بازدید : 156 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

نجف‌نژاد:

استقلال پرقدرتي را در فصل جديد مي‌بينيد


رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال نگران نباشند چون با راهکارهاي جديد تيمي پرقدرت را به مسابقات مي‌فرستيم.


مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص اينکه سرانجام تکليف تيم استقلال چه شد گفت: با توجه به وعده‌هايي که وزير ورزش به ما داده بود با پرداخت بودجه‌اي بخشي از مشکلات استقلال در فصل نقل و انتقالات حل شد.

به گزارش فارس،وي افزود: خودمان هم بايد بخشي از مسئوليت را قبول کنيم و گوشه‌اي از کار را بگيريم و به عنوان اعضاي هيئت مديره نهايت تلاش خود را به کار خواهيم بست.

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال با اشاره به روند حل مشکلات اين باشگاه تصريح کرد: براي شکار روباه با اسلحه شير به ميدان مي‌رويم و مي‌دانيم که مسئوليت سنگيني داريم اما شک نکنيد که امور اجرايي را خيلي خوب کنترل مي‌کنيم تا به عنوان تنها نماينده ايران از کيان ورزشي کشور دفاع کنيم.

نجف‌نژاد در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به حفظ امير قلعه‌نويي در راس کادر فني اين تيم گفت: ما قصد داريم براي فصل بعد تيم پرقدرتي را روانه مسابقات کنيم و شک نکنيد که تيم پرقدرتي را با حفظ امير قلعه‌نويي و تقويت تيم راهي بازي‌ها خواهيم کرد.

وي تاکيد کرد: هواداران تيم استقلال نگران نباشند چون با تجربيات مديرعامل و اعضاي هيئت مديره راه جديدي را در پيش خواهيم گرفت و کاري مي‌کنيم که طرفدارانمان راضي باشند.

نجف‌نژاد در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا با رسيدن بودجه فتح‌الله زاده در استقلال ماندني شده است گفت: همينگونه است و وقتي وزارت پول را پرداخت کرده او کارش را انجام مي دهد. وزير ورزش بخشي از پول را به ما پرداخت کرده و قرار است بخش ديگر را نيز در آينده نزديک پرداخت کند.

استقلالی بازدید : 161 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

فتح‌الله‌زاده رسما ماندني شد

وزارت ورزش بودجه استقلال را واريز کرد


وزارت ورزش بخشي از بودجه پيشنهادي خود را براي استقلال به حساب اين باشگاه واريز کرد.


پس از پايان ليگ مشکلات مالي باشگاه استقلال به حدي بغرنج شد که در نهايت علي فتح الله زاده را مجبور به استعفا کرد اما پس از اين اتفاقات وزارت ورزش اعلام کرد که همه چيز را به اعضاي هيئت مديره سپرده است.

به گزارش فارس،هيئت مديره استقلال و نجف نژاد که رياست اين هيئت را بر عهده دارد پس از جلسه با وزير موافقت او را براي پرداخت بودجه وزارت ورزش به باشگاه استقلال را گرفت و در نهايت وزارت ورزش بخشي از بودجه پيشنهادي خود را به اين باشگاه پرداخت کرد.

اين بخش از بودجه باشگاه استقلال در راستاي حضور پرقدرت اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات واريز شد. اين مسئله در حالي صورت گرفت که محمد عباسي فردا به کشور کره سفر خواهد کرد.

با اين شرايط علي فتح الله زاده رسما به کار خود بازگشت.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
سرور هرچی لنگیه*** امیر قلعه نوعیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود نمونه سوال امتحانی
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • دانلود آهنگ جدید
  • قرص مخمر آبجو
  • جاهای دیدنی
  • خرید گیفت کارت
  • شنل بلو
  • آتلیه عکاسی
  • تشریفات مجالس
  • ویزای روسیه
  • سنجش و دانش
  • خرید اکستندر
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • نرخ ارز آزاد
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • دانلود فیلم
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود موسیقی
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • اس ام اس خوون
  • منابع دکتری معماری
  • مونوپاد
  • آفبا
  • تاریخچه طراحی لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود سریال
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • آزمون دکتری معماری
  • منابع آزمون دکتری
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • آهنگ تیتراژ سریال کیمیا
  • دانلود آهنگ در حاشیه
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب؟
    به نظر شما استقلال در جام باشگاه های آسیا موفق خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 8,188
  • بازدید کلی : 256,306