loading...
وبلاگ هواداران استقلال تهران زلزله
استقلالی بازدید : 187 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)
اخبار کوتاه از آبی‌پوشان
سفر استقلال به اوکراین قطعی شد/ برگزاری تمرینات همزمان با آغاز اردو

سفر تیم استقلال به کشور اوکراین برای برگزاری بازی دوستانه مقابل دیناموکیف قطعی شد.

    خبرگزاری فارس: سفر استقلال به اوکراین قطعی شد/ برگزاری تمرینات همزمان با آغاز اردو

 به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تصمیم دارند در جلسه ای که روز شنبه و یا یکشنبه برگزار می شود وضعیت مدیریت این باشگاه را مشخص کنند.  به همین دلیل با توجه به عدم شکل گیری تمرینات استقلال و زمان بازگشت سرمربی این تیم قرار است اردویی برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته شود که این اردو در تهران خواهد بود.

 

قرار است تمرینات استقلال همزمان با برگزاری اردو آغاز شود و بازیکنان به صورت شبانه روزی در اختیار کادر فنی برنامه های پیش فصل را پشت سر خواهند گذاشت. مدت برپایی اردو توسط سرمربی تیم استقلال مشخص خواهد شد.

از سوی دیگر سفر آبی پوشان برای انجام یک دیدار دوستانه مقابل دیناموکیف به کشور اوکراین قطعی شده و آبی پوشان در این کشور اردویی را برگزار می کنند و یک هفته قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر به تهران باز می گردند. قرار است تاریخ دقیق برگزاری استقلال و دیناموکیف به زودی مشخص شود.

استقلالی بازدید : 213 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال استقلال شنبه شب به تهران باز مي‌گردد.


امير قلعه نويي که براي سفر تفريحي راهي کانادا شده بود سه شنبه شب راهي آمريکا شد.

به گزارش فارس، با وجود آنکه قرار بود تمرينات تيم استقلال روز شنبه برگزار و مجدادا آغاز شود اما سرمربي آبي پوشان شنبه شب به تهران باز مي گردد. به احتمال فراوان تمرينات تيم استقلال از روز يکشنبه پيگيري خواهد شد.

استقلالی بازدید : 171 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه ملوان بندر انزلي گفت: تا يکشنبه به باشگاه پول مي‌رسد و به بازيکنان مي‌دهيم.


صادق درودگر در مورد شرايط ملوان گفت: در اردوي اردبيل به سر مي‌بريم و شرايط تيم بسيار خوب است، احمد آهي به تمرينات اضافه شده و شرايط بسيار مناسب است. امروز در يک ديدار دوستانه به مصاف منتخب اردبيل مي‌رويم و از بين مازيار زارع، پژمان نوري، سيد جلال رافخايي و يوسف‌زاده سه نفر به اردوي ملوان تا روز دوشنبه اضافه خواهند شد.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه گفته مي‌شود استقلال تهران درخواست جذب سعيد عزت‌اللهي را داشته است، عنوان کرد: باشگاه‌هاي استقلال، سپاهان و راه‌آهن خواهان جذب سعيد عزت‌اللهي بودند که ما اعلام کرديم تنها در صورت دريافت دو ميليارد تومان رضايتنامه اين بازيکن را صادر خواهيم کرد. وي با باشگاه ملوان قراردادي سه‌ساله دارد.

مديرعامل ملوان در مورد اينکه گفته مي‌شود استقلالي‌ها اعلام کردند دو بازيکن اميد خود را مي‌دهند و عزت‌اللهي را مي‌گيرند، اظهار داشت: چنين مسئله‌اي نبوده است. ما مهدي شيري را از استقلال گرفتيم و آنها نامه زدند که او را بازگردانيم که ما از انجام اين کار خودداري کرده‌ايم.

درودگر در مورد اينکه سرنوشت جذب پژمان نوري، جلال رافخايي و مازيار زارع به کجا انجاميد عنوان کرد: مشکلي که وجود داشت اين بود که حسين هدايتي زماني مي‌توانست پول بدهد که فسخ نامه او امضاء شود در همين راستا سه بار اين نامه امضاء شد اما مشکلاتي وجود داشت که در نهايت اين مسئله رفع شد و شنبه يا يکشنبه به بازيکنان پول مي رسد و آنها به تمرينات اضافه مي شوند.

وي در مورد اينکه آيا حضور هدايتي در ملوان کاملاً منتفي شده است، گفت: هدايتي نه تنها از ملوان بلکه از فوتبال کاملاً جدا شده است البته او به ملوان کمک مي‌کند و قرار است يک ميليارد تومان به اين باشگاه پرداخت کند.

استقلالی بازدید : 172 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

باشگاه استقلال با ارسال نامه رسمي خواهان به خدمت‌گيري سعيد عزت‌اللهي شد.


باشگاه استقلال که اين روزها در سکوت مشغول مذاکره با بازيکنان مد نظر خود براي فصل آينده است طي نامه اي رسمي به باشگاه ملوان خواستار به خدمت گيري سعيد عزت اللهي مدافع تيم ملوان انزلي شده است. از سوي ديگر ملواني ها اعلام کرده اند براي انتقال عزت اللهي خواهان 2 ميليارد تومان هستند که استقلالي ها هنوز اين موضوع را پيگيري نکرده اند.

به گزارش فارس، از سوي ديگر مهدي شيري بازيکن جوان فصل گذشته استقلال که در بيشتر تمرينات اين تيم حضور داشت مورد توجه قلعه نويي قرار دارد و استقلالي ها در صحبت با باشگاه ملوان خوستار بازگرداندن اين بازيکن به تيم خود شدند که اين موضوع با مخالفت درودگر منتفي شده است.

استقلالی بازدید : 160 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در واکنش به شايعه بازگشت فتح‌الله‌زاده گفت: از ابتدا هم مخالف استعفاي او بوديم و او کارش را انجام مي‌دهد.


پس از استعفاي علي فتح الله زاده از مدير عاملي باشگاه استقلال اين تيم دچار بحران شد و حتي استارت تمرينات اين تيم يک هفته عقب افتاد.

به گزارش فارس، از سويي مدير عامل مستعفي استقلال در چند روز گذشته با بازيکناني نظير جباري و عمران زاده گفت و گو کرد و نفرات ديگري هم با معاونان اين باشگاه براي فصل آتي مذاکره مي کنند. اين اتفاقات در حالي رخ مي دهد که نشان دهنده بازگشت فتح الله زاده به پست مدير عاملي است که اگر اينگونه نبود او پس از استعفا تعهدي براي مذاکره با بازيکنان نداشت.

به نظر مي رسد وزارت ورزش با در اختيار گذاشتن بودجه آن هم به صورت توافق با اعضاي هيئت مديره در اختيار فتح الله زاده موافقت کرده و جلسه فرداي هيئت مديره اين باشگاه هم در همين راستا و براي بازگشت رسمي فتح الله زاده برگزار مي شود.

مقداد نجف نژاد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در اين ارتباط به خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس گفت: جلسه هيئت مديره باشگاه طبق اعلام قبلي فردا برگزار خواهد شد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا فتح الله زاده به کار خود ادامه مي دهد يا خير گفت: از ابتدا هم گفتيم با استعفاي او موافقت نمي کنيم و او اين روزها کار خود را انجام مي دهد.
استقلالی بازدید : 167 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استقلالی های عزیز

همانطور که میدانید اخبار زیادی مبنی بر حضور علی حمودی مدافع خوب استقلال در سپاهان به گوش میخورد.

علی حمودی که بازیکن محبوب خیلی از طرفدارای استقلال هم هست حالا در آستانه امضای قرارداد با سپاهانه.یادمون نره حمودی فصل خوبی رو با خسرو حیدری پشت سر گذاشته و زوج طلایی تو استقلال به شمار میاد و نقش زیادی تو قهرمانی استقلال داشت.


شما میتونید نظر خودتون رو در مورد علی حمودی و جداییش از استقلال تو قسمت نظرات بگین ...

استقلالی بازدید : 157 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع فصل گذشته تيم استقلال گفت:فعلا چيزي صد در صد قطعي نيست.


علي حمودي درباره آخرين وضعيت خود و اينکه از ميان استقلال يا سپاهان کدام تيم را انتخاب مي کند اظهار داشت:در حال بررسي جميع جهات هستم تا بهترين تصميم را بگيرم.تا حدود زيادي به تصميم نهايي ام نزديک شده ام اما فعلا چيزي صد در صد قطعي نيست.

به گزارش اوج نيوز،وي درباره اينکه چه زماني تصميم نهايي اش را اعلام مي کند گفت:روز شنبه از بين يکي از اين دو تيم انتخاب نهايي ام را انجام خواهم داد و تيم جديدم را معرفي مي کنم.

استقلالی بازدید : 90 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
آرش برهانی در گفتگو با مهر:
شنبه تکلیفم را مشخص می‌کنم
مهاجم تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که بزودی تکلیف آینده ورزشی خود را مشخص می‌کند، گفت: تا شنبه می‌خواهم درباره آینده‎ام فکر کنم و بهترین تصمیم را بگیرم.

آرش برهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شایعات اخیر مبنی بر جدایی وی از استقلال اظهار داشت: من تازه از سفر برگشته‌ام و هنوز زمان زیادی برای تصمیم‌گیری دارم. می‌خواهم تا روز شنبه استراحت کنم و برای آینده‌ام بهترین تصمیم را بگیرم.

وی افزود: با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکردم و تا زمانی که تکلیفم مشخص شود هم صحبتی نخواهم کرد. می‌خواهم در کمال آرامش بهترین تصمیم را برای خودم بگیرم.

استقلالی بازدید : 151 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

ظهر امروز انجام شد

جلسه جباري با فتح‌الله‌زاده


مجتبي جباري ظهر امروز با مديرعامل مستعفي استقلال ديدار و گفت و گو کرد.


با وجود آنکه علي فتح الله زاده از مدير عاملي اين باشگاه استعفا داده اما بازيکنان استقلال براي روشن شدن وضعيت خود به وي مراجعه مي کنند.

به گزارش فارس،مجتبي جباري امروز ظهر با حضور در دفتر مدير عامل اين باشگاه براي دقايقي با وي در خصوص آينده استقلال و خودش صحبت کرد. جباري امسال قراردادش با آبي پوشان به پايان رسيد و يکي از بازيکنان مد نظر قلعه نويي است.

همچنين سياوش اکبرپور امروز با حضور در دفتر باشگاه استقلال در خصوص وضعيت خود با معاون استقلال صحبت کرد. اکبرپور از جمله بازيکناني است که با استقلال يک سال ديگر قرارداد دارد.

استقلالی بازدید : 152 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

مدير فني تيم فوتبال استقلال گفت:اينکه با بازيکنان استقلال براي عدم حضور در تمرين تماس گرفته مي‌شود را قبول ندارم.


منصور پورحيدري در خصوص اينکه چرا روند تمرينات استقلال از شنبه گذشته به درستي شکل نگرفت گفت: همه چيز تحت تاثير استعفاي مديرعامل باشگاه قرار داشت و خوشبختانه هيئت مديره اين موضوع را قبول نکرده است.

به گزارش فارس ، وي افزود: در اين شرايط فتح‌الله زاده مي‌تواند به استقلال کمک کند چون سه سال پيش هم همين اتفاق افتاد و با وجود آنکه زمان را از دست داده بوديم او از تجربه‌اش استفاده کرد و تيم خوبي را روانه مسابقات کرد.

وي افزود: البته دست فتح‌الله‌زاده خالي است ولي من بايد بگويم بازيکنان استقلال جايي نمي‌روند و مهمترين مسئله اين بوده که هيئت مديره روي ماندن فتح‌الله زاده تاکيد دارد.

مدير فني تيم فوتبال استقلال در خصوص اينکه چه زماني قلعه‌نويي به تهران مي‌آيد گفت: او طي دو سه روز آتي به تهران بر مي‌گردد و برنامه‌هاي خودش را هم به مديريت داده است و مشکلي از اين بابت وجود ندارد.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال در ادامه با تعريف و تمجيد از فتح‌الله‌زاده گفت: سالهاست با او کار مي‌کنم و او مديري است که کارش را بلد است. در اين برهه فقط او مي‌تواند به استقلال کمک کند اما بايد در جواب آنهايي که ناراحت بودند که فتح‌الله زاده استعفا کرده بگويم او فشار زيادي را تحمل کرد و براي فصل جديد نبايد دستش خالي باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که جريان تماس‌هاي مشکوک براي عدم حضور بازيکنان در تمرينات استقلال چيست گفت: اصلا اين موضوع را قبول ندارم ما هشت بازيکن در تيم ملي داريم و فقط دو سه بازيکن هستند که با باشگاه قرارداد دارند. چند نفري هم که به تيم اضافه شدند هنوز قراردادشان امضا نشده و استعفاي مديرعامل باعث شد کمي کار در حالت سکون باقي بماند اما من اصلا تماس‌هاي مشکوک با بازيکنان را قبول ندارم و با وجود اينکه مردم نگران هستند احساس مي کنم برخي‌ها با دامن زدن به اين مسائل در روند شکل‌گيري استقلال شيطنت مي‌کنند.

پورحيدري در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص پيروزي تيم ملي مقابل لبنان گفت: خوشبختانه هم سه امتياز را گرفتيم و هم گل‌هاي زيادي زديم. درست است که تيم ملي از لحاظ فني تغيير چنداني نگرده اما بازيکنان ما اعتماد به نفس پيدا کرده‌اند و شاداب بازي مي‌کنند در هر دو بازي گذشته منطق در دستور کارمان بوده و توانستيم نتايج خوبي بگيريم.

وي در پايان صحبت‌هايش گفت: اعتقاد دارم همه چيز دست خودمان است و نبايد به اتفاقاتي که در ديدار قطر و ازبکستان مي‌افتد توجه داشته باشيم. همين روند شادابي را در بازي با کره ادامه دهند شانس صعود داريم و اگر اين اتفاق افتاد به نفع همه مردم ايران است چون ديديد که آنها پس از برد تيم ملي چقدر خوشحال بودند.
استقلالی بازدید : 167 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

مربي استقلال مي‌گويد نمايش اميدوار کننده‌اي از سوي ايران مشاهده کرده و اعتقاد دارد تيم ملي مي‌تواند به جام جهاني صعود کند.


مجيد صالح درباره عملکرد تيم ملي برابر لبنان، گفت: تيم ملي برابر لبنان بسيار خوب و سرحال بود. ترکيب خوب و نمايشي متفاوت از بازي رفت به ما کمک کرد تا پيروز شويم. ما شرايط خوبي داريم، اما هيچ چيز هنوز تمام نشده و هنوز بازي ما برابر کره باقي مانده است.

به گزارش ايسنا ، او در ادامه افزود: ما در اين ديدار با ترکيب 3-3-4 به ميدان رفتيم که در دفاع به 1-3-2-4 تغيير شکل مي‌داد در ميانه ميدان مثلث تيموريان ، نکونام و جباري حضور داشتند که با وجود خلعتبري که نشان داد قادر است در چند پست بازي کند، نمايشي اميدوار کننده از خود نشان دادند.

اين کارشناس فوتبال در پاسخ به اين سوال که بازي با کره را چگونه ارزيابي مي‌کند، اظهار کرد: ديدار برابر کره سخت است، از اين جهت که نتيجه‌ آن هم مي‌تواند موجب صعود مستقيم ما شود و هم باعث صعود به پلي‌آف ما شود. من اعتقاد دارم که سطح تيم‌ها چندان تفاوتي از هم ندارد و فوتبال ما و کره به هم نزديک است. من بازي اين تيم با ازبکستان را ديدم و فکر مي‌کنم کره مثل ازبکستان بود. با اين حال نبايد آنها را دست کم گرفت.
استقلالی بازدید : 168 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
در گفتگو با مهر تشریح شد؛
آخرین وضعیت نقل و انتقالات، فتح‌الله‌زاده، قلعه‌نویی و مشکلات مالی استقلال
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال از هزینه شدن 3 میلیارد تومان از درآمدهای فصل آینده این باشگاه در فصل قبل خبر داد و از کوتاهی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حل مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گلایه کرد. نجف‌نژاد همچنین تاکید کرد که تلاش می‌کند فتح‌الله‌زاده را برای فصل آینده به عنوان مدیرعامل نگه دارد اما ماندن قلعه‌نویی به عنوان سرمربی آبی‌پوشان قطعی است.

مقداد نجف نژاد، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال و مسائل و مشکلات اخیر این تیم بویژه در زمینه مشکلات مالی گفتگویی را با خبرنگار مهر انجام داد که در زیر از نظر می‌گذرانید:

از هواداران انتظار داریم نگران نباشند
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اوضاع نابسامان فعلی باشگاه استقلال بویژه در زمینه مسائل مالی خطاب به هواداران این تیم گفت: هواداران مطمئن باشند در هر شرایطی از همه ظرفیت های موجود استفاده می کنیم تا توقع آنها را بر آورده کرده و از کیان فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم بنابراین انتظار داریم که هیچ نگرانی نداشته باشند.

کمک های وزارت ورزش دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
وی در پاسخ به این پرسش خبدنگار مهر که تا چه حد به کمک های مالی وزارت ورزش امیدوار هستید، اظهار داشت: ما تا حدودی از هزینه ها و مخارج باشگاه استقلال را خودمان تهیه می‌کنیم که در این فصل این موضوع شامل 50 درصد از هزینه ها و مخارج باشگاه بود و 50 درصد باقی مانده را خود دولت می پرداخت که طی سال های اخیر در برخی از موارد این کمک های مالی از 50 درصد نیز بیشتر بوده است. بنابراین مطمئن باشید کمک های وزارت ورزش دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

دولت می خواست راه ما را برای حضور در بورس هموارتر کند
نجف نژاد در پاسخ به این پرسش که با وجود مشکلات عدیده مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چرا دولت در معرفی این دو باشگاه دولتی به مجلس آنها را شرکت هایی سودده معرفی کرده، تصریح کرد: برای آنکه سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس به عنوان دو شرکت دولتی زیر مجموع وزارت ورزش در بورس ارائه شود این شرکت ها نباید زیان ده باشند به همین دلیل دولت این شرکت ها را به مجلس شورای اسلامی سودده معرفی کرد تا راه این دو باشگاه را برای حضور در بورس هموارتر کند.

ای کاش طبق روال واگذاری شرکت های دولتی به خصوصی واگذار می شدیم
وی در مین خصوص افزود: متاسفانه این موضوع به دلایل شرایط خاصی که حضور یک شرکت در بورس دارد زمان بر شده است و ای کاش این دو باشگاه نیز طبق قانون و روال واگذاری شرکت های دولتی به خصوصی، واگذار می شد.

کمک های وزارت ورزش مانند مسکن است
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در همین زمینه تصریح کرد: در حال حاضر وزارت ورزش مشکلات مالی جدی دارد و کمک آنها به باشگاه استقلال مانند مسکن است و مشکلات مالی باشگاه را به طور ریشه ای برطرف نمی کند.

وزیر ورزش قول همکاری را داد
وی در خصوص نشست اخیر خود با وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در نشستی که روز دوشنبه با وزیر داشتم، وی بر روی حل مشکلات مالی باشگاه استقلال نظر مساعد داشت و قول کمال همکاری را به من داد.

تقاضای کمک 4 میلیارد تومانی از وزارت ورزش
نجف نژاد در خصوص مبلغ درخواستی باشگاه استقلال از وزارت ورزش و جوانان گفت: ما تقاضای 4 میلیارد تومان کمک مالی از وزارت ورزش کرده ایم.

استعفای فتح الله زاده را نمی پذیریم
وی در خصوص استعفای فتح الله زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال تاکید کرد: نظر هیات مدیره این است که فتح الله زاده به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال به وظایف خود ادامه دهد و وزیر ورزش و جوانان نیز تصمیم گیری در این خصوص را به هیات مدیره باشگاه واگذار کرده است. ما در هیات مدیره باشگاه استقلال تقاضای استعفای فتح الله زاده را نمی پذیریم.

وزیر از جایگزینی شایسته به جای فتح الله زاده اظهار بی اطلاعی کرد
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا با وزیر ورزش در خصوص حضور شایسته به عنوان جانشین فتح الله زاده صحبت کرده ، گفت: در این خصوص با عباسی صحبت کردم و اوی از این موضوع بی اطلاعی بود بنابراین این قضیه صحت ندارد.

مدیرعاملی انصاری صحت ندارد
وی همچنین در مورد احتمال حضور علی انصاری به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال نیز اظهار داشت: من این موضوع را تا به حال نشنیدم و چنین موضوعی نیز صحت ندارد.

هزینه کردن 3 میلیارد تومان از درآمدهای فصل آینده
نجف نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا شما بخشی از درآمدهای فصل آینده باشگاه را نیز در این فصل هزینه کرده اید،گفت: ما از روی ناچاری مجبور شدیم که بخشی از در آمد های مربوط به فصل آینده باشگاه را از حامیان مالی تیم بگیریم که رقم آن حدود 3 میلیارد تومان است.

مطمئن باشید قلعه‌نویی از استقلال نمی رود
وی در خصوص صحبت هایی که در مورد استعفای قلعه نویی و جدایی برخی از بازیکنان اصلی تیم مطرح می شود، گفت: مبنای همکاری سرمربی و بازیکنان با باشگاه استقلال پول نبوده است بلکه به خاطر حسی است که به باشگاه استقلال دارند و به همین دلیل نهایت همکاری را با ما داشتند که نتایج تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر گواه بر این موضوع است بنابراین مطمئن باشید قلعه نویی از استقلال نمی رود.

بر اساس اولویت های قلعه نویی شاکله اصلی تیم را حفظ می کنیم
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در همین زمینه افزود: سیاست هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال حفظ شاکله تیم بر مبنای نظر سرمربی تیم برای حضور قدرتمندانه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستیم. سرمربی تیم در این خصوص اولویت هایی دارد که قطعا آنها را اعلام می کنیم.

بیش از 30 جلسه با وزارت خانه های مختلف داشته ایم
وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که با توجه به بدهی های سنگین باشگاه استقلال و بودجه 22 میلیارد تومانی فصل جاری کمک 4 میلیارد تومانی وزارت ورزش چه دردی را دوا می کند و چرا اینقدر بر روی این کمک مانور می شود، تصریح کرد: بودجه سال جاری ما 22 میلیارد تومان است و حدود 20 میلیارد بدهی داریم بنابراین برای حل مشکلات مالی باشگاه در آینده سه راهکار را در نظر گرفته ایم که برای رسیدن به این راهکار ها بیش از 30 جلسه با وزارتخانه های مختلف داشته ایم.

کوتاهی وزارت صنعت در حل مشکلات مالی سرخابی ها
نجف نژاد در همین خصوص تاکید کرد: اگر در برخی موارد وزارت صنعت با ما همکاری بهتری می کرد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشکلات مالی امروز را نداشتند. متاسفانه وزارت صنایع و معادن در اجرای طرح های مشترکی که داشتیم کوتاهی کرد. ما با ارائه این طرح هامی خواستیم این دو باشگاه از بخشی از امتیازات بخش خصوصی بهره مند شوند تا امروز دچار تنگنای مالی و کسری بودجه نشویم.

فتح الله زاده برگردد نشست هیات مدیره را برگزار می کنیم
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص نشست بعدی هیات مدیره این باشگاه عنوان کرد: فتح الله زاده در شهرستان است و به محض اینکه به تهران برگردد نشست هیات مدیره را برگزار خواهیم کرد.

برنامه ای برای فروش بازیکنان خود نداریم
وی تاکید کرد: برای ما در حال حاضر موفقیت باشگاه استقلال در فصل آینده بویژه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است لذا به خاطر درآمد ناچیز حاصل از فروش یک بازیکن کلیدی تیم نباید باعث کاسته شدن قدرت تیم شویم بنابراین برنامه ای برای فروش بازیکنان خود نداشته و  بر مبنای نظر سرمربی تیم به طور جدی در صدد تمدید قرار داد بازیکنانی هستیم که قرار داد آنها به پایان رسیده است.

منتظری و برهانی را حفظ می کنیم
نجف نژاد در خاتمه تاکید کرد: بر مبنای این سیاست باشگاه استقلال بازیکنان اصلی تیم مانند پژمان منتظری و آرش برهانی را حفظ می کنیم.  
استقلالی بازدید : 66 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

هنوز برهانی از استقلال جدا نشده یکی دو پیشنهاد جالب وسوسه اش کرده است.


شاید باورش برای استقلالی ها دشوارباشد اما آرش اقای گل آنها دیگرجایی درتیم محبوبشان نخواهد داشت.آرش برهانی که در کمال ناباوری هواداران آبی دوست از  استقلال جدا شد و البته خودش هم از این موضوع ناراحت است اگرچه هنوز ناراحتی اش را بروز نداده .

اما هنوز برهانی از استقلال جدا نشده یکی دو پیشنهاد جالب وسوسه اش کرده است.برهانی علاوه بر پیشنهاد رسمی از یک تیم چینی  که مبلغی حدود 2میلیارد تومان حالا یک پیشنهاد 1.5 میلیاردی از یک تیم ایرانی دارد.

این در حالی است که آرش برهانی به مجید جلالی قول داده که به تراکتورسازی برود و خاطرات خوش پاس را تکرار کند به همین خاطر باید دید برهانی وسوسه پیشنهادات دیگر می شود یا طبق قولی که داده است تراکتوری می شود.

برهانی یک بار بعد از قرارداد داخلی با پرسپولیس وحبیب کاشانی به استقلال رفت و به قرارداد اولیه خود پشت کرد اما باید دید این اتفاق در مورد تراکتورسازی و تیم جدیدی که او را می خواهد هم رخ خواهد داد یا نه.


استقلالی بازدید : 170 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم فصل گذشته پرسپوليس هر گونه توافق با باشگاه استقلال را رد کرد.


محمد قاضي درباره شايعه پيوستنش به استقلال و اظهارات معاون اين باشگاه مبني بر اين که به اين بازيکن چک داده‌ايم، اظهار کرد: من با هيچ باشگاهي توافق نکرده‌ام و هيچ چکي هم نگرفته‌ام.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: در چند روز آينده وضعيتم مشخص مي‌شود. فقط زماني که به طور قطعي تيم آينده‌ام مشخص شد آن را اعلام مي‌کنم، ضمن اين که امروز بعد از ظهر براي تسويه حساب به باشگاه پرسپوليس مي روم.
استقلالی بازدید : 163 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

هافبک جديد تيم فوتبال استقلال گفت: اينکه شايعه شده از حضور در استقلال پشيمان شده‌ام صحت ندارد.


احمد جمشيديان در خصوص شايعاتي که پيرامون پشيماني‌اش از حضور در استقلال شنيده مي شود اظهار داشت: من با استقلال توافق کرده ام و سر وقت در تمرينات حاضر مي شوم. فردا هم امتحاناتم را پشت سر مي گذارم و مطمئن باشيد اگر تمرينات برگزار هم مي شد براي شرکت در امتحانات از مربيان مرخصي مي گرفتم.

وي افزود: استقلال تيم بزرگي است و من هم از انتخابم کاملا راضي هستم. اين مشکلات ابتداي فصل هم براي همه تيم ها وجود دارد.مطمئنا تيم بزرگ زود خودش را جمع مي کند و مثل هميشه با قدرت در مسابقات ظاهر خواهد شد.

هافبک جديد استقلال در خصوص اينکه چه زماني قراردادش خود را ثبت خواهد کرد گفت: فکر مي کنم استقلال از ابتداي هفته تمرينات خود را آغاز کند و من هم پس از شرکت در تمرينات به هيئت فوتبال مي روم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا با اين شرايط اميدي به موفقيت آبي پوشان در فصل جديد هست يا خير گفت: ما يک مقدار و نه زياد از ساير تيم ها عقب هستيم. تقريبا يک بخش از تيم ما در تيم ملي حضور دارند و يک بخش ديگر هم منتظر تمديد قرارداد هستند.استقلال امسال تغيرات زيادي خواهد داشت و نبود ملي پوشان هم باعث شده تيم براي آغاز کار دچار مشکل شود.

جمشيديان تاکيد کرد: به اميد خدا با صعود تيم ملي به جام جهاني و با اضافه شدن ملي پوشان روند تمريني ما شکل ديگري خواهد گرفت. البته ما در سپاهان هم همين مشکل را داشتيم چون اکثر بازيکنان ما در اردوي تيم ملي حاضر مي شدندولي مطمئن باشيد طي چند روز آينده اين مسئله هم حل خواهد شد.

استقلالی بازدید : 176 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

ميرزايي:

اولويت ساموئل و رحمتي استقلال است


مدير برنامه‌هاي دو بازيکن تيم استقلال گفت: اولويت رحمتي و ساموئل استقلال است اما ما هم زياد فرصت نداريم.


 بامداد ميرزايي در خصوص اينکه آيا ساموئل با اين باشگاه به توافق رسيده است يا خير اظهار داشت: شما بگوييد ما با چه کسي بايد مذاکره کنيم؟ امسال در نقل و انتقالات حرف ها و شايعات عجيبي مي شنويم. مثلا مي شنويم فلان بازيکن به فلان باشگاه رفته اما دو روز ديگر سر از يک تيم ديگر در مي‌آورد.

به گزارش فارس، وي افزود: دو هفته پيش در خصوص اين دو نفر جلسه اي با فتح الله زاده برگزار کرديم اما مقرر شد که مطالبات اين دو نفر با باشگاه تسويه حساب شود.

مدير برنامه‌هاي ساموئل در خصوص اينکه آيا ساموئل مبلغ قابل توجهي از باشگاه طلب دارد يا خير گفت: مطالبات اين بازيکن از باشگاه زياد است و او بايد اول طلبش را بگيرد.

وي همچنين در خصوص اينکه آيا رحمتي و ساموئل پيشنهاد داخلي دارند يا خير گفت: اين دو نفر پيشنهادات داخلي دارند چون فصل خوبي داشتند و با استقلال قهرمان ليگ شدند و به جمع 8 تيم برتر آسيا راه پيدا کردند اما با اين وجود منتظر حل مشکلات استقلال هستند.

ميرزايي در خصوص اينکه آيا انتظار آنها باعث نمي شود پيشنهادات ديگر از دست برود گفت: ما به خاطر شرايط نامعلوم استقلال حاضريم صبر کنيم اما فقط مي توانيم چند روز صبر کنيم چون فصل نقل و انتقالات به خصوص در اروپا تاريخ دارد و ما هم فرصت چنداني نداريم.اين مسئله به ضرر اين بازيکنان است اما باز هم تاکيد مي کنم که اولويت اين دو نفر استقلال است.

وي در پايان صحبت‌ هايش گفت: هيچ کجاي دنيا ديده نشده که تيمي قهرمان شود و به جمع 8 تيم برتر قاره راه پيدا کند اما مديريتش مشخص نباشد. اين مشکل براي تمامي بازيکنان استقلال وجود دارد و ما هم منتظر روشن شدن تکليف هستيم.

استقلالی بازدید : 162 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فولاد خوزستان گفت: خبر توافقم با استقلال صحت ندارد و من در رامهرمز مشغول استراحت هستم.


آرش افشين در خصوص اين موضوع که گفته مي شود وي امروز با باشگاه استقلال صحبت کرده و به توافق نهايي رسيده است اظهار داشت: به خدا نمي‌دانم‌ اين خبرها از کجا مي آيد. خودم هم بعضي مواقع تعجب مي کنم. در حال حاضر که با شما صحبت مي کنم در رامهرمز هستم و در کنار خانواده ام استراحت مي کنم.

به گزارش فارس ، مهاجم فصل گذشته فولاد، تاکيد کرد: يک روز نوشته بودند که من گفته ام آرش برهاني بايد از استقلال برود و روز ديگر هم گفته اند قرار است مبلغ قرارداد من را آقاي ايکس بدهد. اما از طرف من بنويسيد خبر توافقم با استقلال صحت ندارد و من همانطور که چند روز پيش گفتم تا اواخر اين هفته و يا هفته آينده تيم جديدم را مشخص مي کنم.

آرش افشين با پيشنهاد تيم فولادخوزستان براي تمديد قرارداد روبه رو شد و از تيم هاي استقلال و سپاهان و چند تيم ديگر ليگ برتري هم پيشنهاد دارد.

استقلالی بازدید : 171 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

باشگاه استقلال به آرش افشين پيشنهاد 1/3 ميليارد توماني داد.


روز گذشته مذاکره نماينده استقلال با آرش افشين ادامه يافت و به اين بازيکن پيشنهاد 1/3 ميليارد توماني براي حضور در استقلال داده شد.

به گزارش اوج نيوز، افشين که فصل قبل در فولاد بازي مي کرد حالا بازيکن آزاد است.
استقلالی بازدید : 172 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان پس از نشست روز سه‌شنبه خود با مسئولان باشگاه استقلال براي پيوستن به اين تيم با استقلالي‌ها به توافق رسيد.


آرش افشين پيش ازظهر امروز سه‌شنبه با نمايندگان باشگاه استقلال تشکيل جلسه داد و سرانجام با اين تيم به توافق رسيد. اين مهاجم جوان در هفته‌هاي اخير نيز چندين بار با مسئولان باشگاه استقلال به طور مستقيم وارد گفتگو شده بود که امروز توافق‌هاي نهايي بين طرفين صورت گرفت.

به گزارش مهر، قرار بر اين شده چک قسط اول اين بازيکن را علي انصاري پرداخت کند که همين موضوع باعث شد تا افشين موافقت نهايي خود را براي استقلالي شدن اعلام کند. علي اميري، معاون ورزشي باشگاه استقلال در اين باره گفت: من حرفي ندارم که عنوان کنم و قرار بر اين شده که مصاحبه نکنيم.

استقلالی بازدید : 164 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

مدافع فصل گذشته تيم فوتبال استقلال ضمن اشاره به توافق خود با باشگاه ملوان انزلي گفت: ملوان تيم کوچکي نيست و بعد از 11 سال به تيم شهرم بازگشتم.


حسن اشجاري در خصوص توافق با تيم ملوان بندر انزلي خاطرنشان کرد: توافق‌هايي با يکديگر داشته‌ايم و وعده هايي داده‌اند که اميدوارم عملي بشوند. ملوان تيم کوچکي نيست و بعد از 11 سال به تيم شهرم بر مي‌گردم.

به گزارش مهر ، وي افزود: از تبريز و اهواز هم پيشنهاداتي داشتم ولي ديگر نمي‌خواستم در شهرستان بازي کنم. من در ذوب آهن و سپاهان هم بازي کرده‌ام و اگر ملواني‌ها به وعده خودشان عمل کنند فصل خوبي را با اين تيم پشت سر خواهم گذاشت.

اين بازيکن درباره جدايي از استقلال توضيح داد: فصل که تمام شد هيچکس سراغي از من نگرفت. در واقع آنها نشان دادند که تمايلي به ماندن من ندارند. البته من بازيکن آزاد بودم و اينطور نبود که مرا نخواهند. با اين حال بايد بگويم که خوشحالم يک فصل رويايي را با پرافتخارترين تيم آسيا پشت سر گذاشتم و با اين تيم قهرمان ايران شدم. اميدوارم هواداران استقلال مرا حلال کنند.

اشجاري که در مقطعي از فصل مدعي شده بود نيمکت نشيني‌اش به خاطر مسايل فني نيست، يادآور شد: واقعيت اين است که دنبال حاشيه نبودم و نيستم. همين حالا هم از استقلال سه فقره چک دارم ولي حتي به بانک هم نرفتم تا آنها را برگشت بزنم. حالا هم کسي جوابگوي ما نيست. سرمربي تيم در آن مقطع به بازيکن ديگري اعتقاد داشت و من آن حرفها را زدم.

استقلالی بازدید : 179 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم فصل گذشته استقلال مي‌گويد انتظار نداشته است که در ليست مازاد استقلال قرار بگيرد.


سيدايمان موسوي درباره خبر قرار گرفتنش در ليست مازاد استقلال گفت: به من زنگ زدند و گفتند در ليست مازاد استقلال هستي. من همواره گفته‌ام دوست دارم در استقلال بمانم اما تصميم بر اين شده که من از استقلال جدا شوم و من هم قبول کردم ولي نمي‌دانم دليل قرار گرفتنم در ليست مازاد استقلال چيست.

به گزارش ايسنا ، او در ادامه در پاسخ به اين سوال که چرا از عملکردش در استقلال راضي بود، اظهار کرد: به شخصه از بازي‌هايم در استقلال راضي بودم، بازي‌هاي خوبي را انجام دادم و از شرايطي که داشتم خوشحال بودم. با اين حال اينگونه جدا شدن از استقلال برايم عجيب بود و انتظار نداشتم که در ليست مازاد قرار بگيرم، اما اين را بايد بگويم که با حضور در استقلال، تجربياتي به دست آوردم که تا سال‌ها به دردم خواهد خورد.

مهاجم فصل گذشته استقلال درباره برنامه‌اش براي آينده بيان کرد: من با هيچ تيمي تا زماني که رضايتنامه‌ام را نگيرم، صحبت نمي‌کنم. هرگاه رضايتنامه‌ام را گرفتم، روي پيشنهاداتم فکر مي‌کنم.

موسوي در پايان با تمجيد از هواداران استقلال گفت: من نمي‌خواستم استقلال را به پول و تيم‌هاي ديگر بفروشم، اما مرا نخواستند. از هواداران متشکرم که در کوچه و خيابان به من احترام مي‌گذاشتند و به من ابراز لطف مي‌کردند و به آنها قول مي‌دهم که هيچ‌گاه به پرسپوليس نمي‌روم.

استقلالی بازدید : 163 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: امير‌ قلعه نويي جمعه همين هفته به ايران باز مي‌گردد و از شنبه در تمرينات حضور دارد.


ميرشاد ماجدي در مورد وضعيت تمرين استقلال و اينکه گفته مي شود با بازيکنان تماس هاي مشکوکي گرفته شده تا در تمرينات حاضر نشوند، اظهار داشت: از روز شنبه بايد تمرينات آغاز مي شد و اعضاي کادرفني هم در تمرين حاضر بودند اما اکثر بازيکنان ما يا در اردوي تيم ملي هستند و يا در سفر. اين که با بازيکنان تماس هاي مشکوک گرفته شده نه عقلاني است و نه منطقي و بيشتر به بچه بازي شبيه است. موبايل اکثر بازيکنان خاموش است.

به گزارش فارس ، وي اضافه کرد: مسئله اين است که سرمنشا بايد درست باشد. هنوز تکليف فتح الله زاده روشن نيست و به نظر من نبايد کار به جايي برسد که مديرعامل استعفا دهد. ما به جاي اينکه مشکلات را حل کنيم خودمان در مشکلات حل مي کنيم. اين روزها روزهاي نقل و انتقالات است و بايد به تيم آرامش مي دادند تا تيم خوبي بسته شود و سپس به فکر دعواهاي مديريتي مي افتادند.

ماجدي در خصوص اينکه امير قلعه نويي چه زماني از سفر باز مي گردد، گفت: اين طور که مي دانم جمعه ايران است و از شنبه خود ايشان در تمرينات حضور دارد. من خودم روزي بالاي 50 تا پيامک از هواداران استقلال دارم که از شرايط ابراز ناراحتي مي کنند اما من هم جوابي ندارم بدهم چون کار دست ما نيست.
استقلالی بازدید : 58 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (2)

رحمتی در ضربات پنالتی،دو پنالتی تیم حریف را مهار کرد

تیم استقلال در ضیافت پنالتی ها مغلوب سپاهان شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،اولین دیدار نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 17:05 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 80 هزار تماشاگر بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار شد. بازی در طول 90 دقیقه قانونی و دو وقت اضافه 15 دقیقه ای‌ با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید و سپاهان در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

این در حالی است که رحمتی در ضربات پنالتی،دو پنالتی تیم حریف را مهار کرد.

محمدرضا خلعتبری در دقیقه  دروازه استقلال را باز کرد. فرزاد خاتمی هم در دقیقه 64  برای استقلال گلزنی کرد.

پنالتی‌های استقلال : مجتبی جباری، ساموئل، عباس محمدرضایی، امیر حسین صادقی( ضربه‌اش را به بیرون زد)، جواد نکونام، مهدی رحمتی( ضربه اش را به بیرون زد.)، فرزاد حاتمی( شهاب گردان ضربه پنالتی را مهار کرد.)

 

پنالتی‌های سپاهان : اروین بلکو، امید ابراهیمی، محمدرضا خلعتبری، احسان حاج صفی، احمد جمشیدیان( ضربه پنالتی را رحمتی مهار کرد.) محسن ایرانژاد( مهدی رحمتی ضربه پنالتی را مهار کرد.)، میلان سوشاک

 

علیرضا فغانی داور مسابقه به آرش برهانی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و خسرو حیدری از استقلال و محمدرضا خلعتبری و بلکو از سپاهان کارت زرد نشان داد.

فرشید طالبی مدافع سپاهان در دقیقه 25 به دلیل خطایی که روی آرش برهانی از استقلال انجام داد کارت قرمز دریافت کرد و از میدان اخراج شد.

خسرو حیدری بازیکن استقلال نیز در دقیقه 62 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. استقلال بلافاصله بعد از اخراج حیدری گلزنی کرد.

استقلالی بازدید : 160 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه اسقلال در جمع هواداران اين تيم گفت: يازده بازيکن اصلي استقلال 60 درصد از مبلغ قراردادشان را دريافت کرده‌اند.


علي فتح‌الله‌زاده در تمرين استقلال و در جمع هواداران اين تيم که نگران مشکلات مالي باشگاه و عدم پرداخت مطالبات بازيکنان بودند، گفت: چه کسي مي‌گويد بازيکنان استقلال پول نگرفته‌اند؟ هر بازيکني چنين ادعايي دارد بيايد پيش خودم و اين حرف را بزند.

به گزارش فارس، وي افزود: يازده بازيکن اصلي استقلال 60 درصد مبلغ قراردادشان را دريافت کرده‌اند و برخي ديگر از بازيکنان هم 40 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند. اگر هم بخواهيد مي‌توانم ريز پرداختي به بازيکنان استقلال را منتشر کنم.

وي در پاسخ به اين حرف هواداران که شما بهترين مديرعامل تاريخ باشگاه استقلال هستيد و شما را قبول داريم، گفت: پس اگر من را قبول داريد برويد و تيم را تشويق کنيد. استقلال نياز به روحيه دارد. دعا کنيد که مقابل الهلال عربستان موفق شويم.

تيم استقلال روز 14 فروردين مقابل تيم الهلال عربستان در ليگ قهرمانان آسيا در رياض به ميدان خواهد رفت.

استقلالی بازدید : 189 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

تمرين تيم فوتبال استقلال در حضور مديرعامل اين باشگاه برگزار شد.


تيم استقلال يک روز پس از شکست مقابل سپاهان در مرحله نيمه نهايي مسابقات جام حذفي از ساعت 17 امروز تمرينات خود را پيگيري کرد.

علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال بعد از گذشت دقايقي از تمرين وارد کمپ استقلال شد و با حدود 50 نفر از طرفداران اين تيم صحبت کرد.

به گزارش فارس، علي فتح‌الله‌زاده در تمرين استقلال و در جمع هواداران اين تيم که نگران مشکلات مالي باشگاه و عدم پرداخت مطالبات بازيکنان بودند، گفت: چه کسي مي‌گويد بازيکنان استقلال پول نگرفته‌اند؟ هر بازيکني چنين ادعايي دارد بيايد پيش خودم و اين حرف را بزند.

وي افزود: يازده بازيکن اصلي استقلال 60 درصد مبلغ قراردادشان را دريافت کرده‌اند و برخي ديگر از بازيکنان هم 40 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند. اگر هم بخواهيد مي‌توانم ريز پرداختي به بازيکنان استقلال را منتشر کنم.

وي در پاسخ به اين حرف هواداران که شما بهترين مديرعامل تاريخ باشگاه استقلال هستيد و شما را قبول داريم، گفت: پس اگر من را قبول داريد برويد و تيم را تشويق کنيد. استقلال نياز به روحيه دارد. دعا کنيد که مقابل الهلال عربستان موفق شويم.

مديرعامل باشگاه استقلال پس از اين صحبت‌ها به اتاق رختکن رفت و حدود يک ساعت با سرمربي تيم استقلال صحبت کرد.

* نظري جويباري قائم مقام باشگاه استقلال در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشت.

* سرمربي تيم استقلال در برنامه‌هاي تاکتيکي تمرين امروز حضور نداشت و به تماشاي فيلم بازي تيمش مقابل سپاهان در رختکن پرداخت.

* کيانوش رحمتي به دليل مصدوميت نتوانست با بازيکنان اين تيم تمرين کند.

* مجتبي جباري و فرهاد مجيدي دو بازيکن غايب استقلال در تمرين اين تيم بودند.

* در ابتداي تمرين امروز بازيکناني که در ترکيب اصلي مقابل سپاهان به ميدان رفته بودند پس از گذشت 20 دقيقه ريکاوري محل تمرين را ترک کردند.

* سياوش اکبرپور در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشت اما با بازيکنان اين تيم تمرين نکرد و زودتر ورزشگاه را ترک کرد.

* جواد نکونام در حاشيه تمرين امروز آبي‌پوشان حدود 20 دقيقه با ستار همداني صحبت کرد.

* مهدي رحمتي به همراه فرزند خود در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر بود.

* در حالي که بازيکنان استقلال در قالب دو تيم مشغول فوتبال درون تيمي بودند، حنيف عمران زاده مدافع استقلال اين بازي را رها کرد و به دويدن دور زمين و تمرينات اختصاصي پرداخت. وي بعد از اين موضوع دقايقي با مجيد صالح صحبت کرد.

* قرار است اعضاي اين تيم ساعت 15 فردا با پرواز اختصاصي و از طريق ترمينال شماره 2 فرودگاه مهرآباد راهي کشور عربستان شوند.

تيم فوتبال استقلال روز چهارشنبه و در سومين ديدار از مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه فهد ملک شهر رياض و ساعت 22:10 به وقت تهران به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.
استقلالی بازدید : 159 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه استقلال در تمرين امروز اين تيم حاضر شد.


علي فتح‌الله‌‌زاده به همراه علي نظري جويباري در تمرين استقلال حاضر شد. آبي‌پوشان پس از شکست مقابل سپاهان از ساعت 17 در کمپ مرحوم ناصر حجازي آغاز کردند که پس از شروع تمرين فتح‌الله‌زاده در آنجا حضور يافت.

به گزارش فارس، مديرعامل استقلال ابتدا با حدود 50 هواداري که در تمرين استقلال حضور دارند در مورد حذف از جام حذفي و شرايط استقلال صحبت کرد و سپس به رختکن اين تيم رفت و با امير قلعه‌نويي جلسه‌اي برگزار کرد.

استقلالی بازدید : 170 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

فرهاد مجيدي استقلال را در بازي با الهلال عربستان همراهي نخواهد کرد.


دکتر امين نوروزي، معاون پزشکي باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ايسنا، از مصدوميت فرهاد مجيدي از ناحيه کمر خبر داد و اعلام کرد که وي براي درمان در ايران مي ماند.

نوروزي در اين رابطه گفت: فرهاد مجيدي به دليل مصدوميتي که از ناحيه کمر در بازي ديروز برابر سپاهان پيدا کرد به عربستان نمي‌رود و براي درمان بايد در ايران بماند.

وي تاکيد کرد: مصدوميت مجيدي در حدي است که نياز به استراحت و چند دوره فيزيوتراپي دارد و پس از گرفتن عکس و MRI مي توان گفت که او فقط در اين بازي نمي تواند حضور داشته باشد يا اينکه امکان بازي او در مسابقات آينده نيز وجود ندارد.

معاون پزشکي استقلال درباره وضعيت ساير بازيکنان اين تيم اظهار کرد: به جز فرهاد مجيدي ساير بازيکنان به ويژه بازيکنان ملي‌پوش به دليل بازي‌هاي فرسايشي ليگ، تيم ملي و به دليل نداشتن استراحت کافي احساس خستگي مي‌کنند و اين براي بازيکنان تيم استقلال مشکل ساز شده است.

نوروزي همچنين در خصوص خسرو حيدري گفت: بايد بگويم که قلعه‌نويي در جهت کاهش خستگي حيدري در بازي حساسي که تيم استقلال مقابل نفت داشت بين دو نيمه وي را از زمين بيرون کشيد تا استراحت کند، در حقيقت قلعه‌نويي مربي‌اي نيست که بخواهد بازيکني را با زور آمپول به زمين بفرستد. بازيکني که در آخر فصل بازي‌هاي ليگ خسته است و کاملا ذخيره انرژي خود را از دست داده چه طور مي‌تواند عملکرد موفقي در بازي بعدي داشته باشد، وقتي بازيکنان خارجي 72ساعت قبل از بازي خود را به تيم ملي مي رسانند چرا بايد بازيکنان ما بدون انجام ريکاوري و همزمان با خستگي بازيهاي ليگ راهي مسابقات براي کويت شوند.

معاون پزشکي باشگاه استقلال در پايان درباره بازي خلعتبري برابر استقلال گفت: من در مورد مصدوميت خلعتبري مشکوک هستم.
استقلالی بازدید : 194 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: کي‌روش هر کاري خواست کرد و فدراسيون هم حرف‌هايش را گوش کرد اما يک خواسته ما را قبول نکردند.


امير قلعه نويي پس از شکست مقابل سپاهان در نيمه نهايي جام حذفي در نشست خبري اظهار داشت: اول تسليت مي‌گويم به خانواده رجايي. مشخص بود تيمي که تحويل گرفتيم خسته بودند. به سپاهان هم تبريک مي‌گويم شروع خوبي داشتند اما براي تيمي که بازيکنانش براي تيم ملي بازي کردند بازي خسته کننده بود هرچه جلوتر مي‌رفتيم. ما هم موقعيت گلزني داشتيم اما حاتمي آن را خراب کرد. از مردم تشکر مي‌کنم که از وقت زندگي خودشان زدند و به ورزشگاه آزادي آمدند و از مردم عذرخواهي مي‌کنم. دورود به شرافت خلعتبري. در آن زمان مصدوم بود اگر براي تيم ملي بازي مي‌کرد نه کارايي براي تيم ملي داشت نه باشگاه اما بازيکن مصدوم استقلال در ترکيب مي‌رود و بازيکن سپاهان به تهران مي‌ايد اگر ما اين کار را مي‌کرديم آنهايي که قلم شان براي چشم آبي‌هاست ما را مي‌کوبيدند. ما اين بازي را فداي سازمان ليگ شديم. 4 بازيکنمان خسته آمدند و فقط ريکاوري کردند. اگر خلعتبري اين کار را کرده از باشگاه پول گرفته است و درود به شرفش اما بازيکنان ما اين کار را نکردند. توقع داشتيم خسرو حيدري استراحت کند. مقابل نفت 2 امتياز سوزانديم و به خسرو گفتيم به تيم ملي نرو اما رفت و بازي کرد و خسته برگشت. اين بازي را به برنامه ريزي غلط باختيم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه بيک‌زاده و اکبرپور خوب بازي نمي‌کنند اما شما آنها را در ترکيب مي گذاريد، گفت: اشجاري را آورديم او با موتور تصادف کرده و تا يکماه نيست اما بيک‌زاده از نظر من بد بازي نکرد. ايراد سياوش چيست؟ او مي‌دود و توپ مي‌گيرد. با بيرون آمدن بيک زاده اشتباه کرديم. کل بازي در اختيار ما بود زماني که يازده نفره بوديم فشار آورديم. با برنامه بازي کرديم از خسرو بيشتر توقع داريم اگر کار عاقلانه خلعتبري را خسرو حيدري مي‌کرد به ما و تيم ملي کمک مي‌کرد. براي پنالتي ها هم تمرين کرده بوديم و ديديد که چه اتفاقي افتاد.

وي در مورد اينکه تيم را براي قهرماني در سه جام بسته‌ايد اما استقلال اکنون شرايط بحراني داريد و چرا بازيکنان ديگر استقلال حاضر به زدن پنالتي نشدند، گفت: تمرين پنالتي انجام داديم اتفاقا جز 5 پنالتي زن به جاي اميرحسين گفتيم فرهاد مجيدي پنالتي بزند او گفت نمي‌زنم پنالتي ششم هم رحمتي زد که جز پنالتي زن‌هاي خوب ماست و حمودي هم گفت پنالتي نمي‌زنم. براي ششم و هفتم هم برنامه داشتيم. خدا پدر فرهاد را بيامرزد که گفت پنالتي نمي‌زنم اما در مورد پنالتي‌ها خودتان مي دانيد ماجرا چيست.

سرمربي استقلال در مورد اينکه تعادل در دو جناح را ابتداي بازي داشتيد اما بعد نداشتيد گفت: هاشم بيک‌زاده بازيکن روحي و رواني است و يک توپ خراب مي‌کند روحيه‌اش را از دست مي‌دهد اما بازيکن ديگر وقتي يکي دو توپ خراب مي‌کند بهتر بازي مي‌کند به نظرم تعويض بيک‌زاده اشتباه بود.

قلعه‌نويي در مورد اينکه روز گذشته گفته بوديد که واي به حال ما اگر بازي 120 دقيقه شود گفت: ما برنامه نداريم فردا ريکاوري پس فردا تمرين از هواپيمايي زاگرس تشکر مي‌کنم اگر با برنامه هوايي باشگاه مي‌رفتيم وامصيبتا بود. کي‌روش هر کار خواست انجام داد و فدراسيون هم پذيرفت. ما يک خواسته داشتيم نپذيرفتند. مربي ايراني را له مي‌کنند اما به مربي خارجي همش بله بله مي‌گويند. به خاطر بازي با مالديو ليگ را تعطيل مي‌کنيم و براي بازي با کويت اينگونه به بازيکنان فشار مي‌آوريم.

وي در مورد اينکه فتح‌الله‌زاده گفته مشکل مالي استقلال ندارد گفت: همه در تلاش هستند که مشکلات مالي حل شود يک ريال شب عيد بازيکنان نگرفتند و توقع داشتيم پاداش بگيريم و کادر فني هم 20 درصد هم نگرفته است 6 نفر خوب پول گرفته اند اما بقيه نه. اين شکست ربطي به مسايل مالي ندارد اما ما مشکلات مالي داريم که تاثيرات خودش را دارد. صد درصد بايد آسيا و ليگ را جدي بگيريم. کرانچار هم گفت حيف شد بايد اين دو تيم در فينال بازي مي‌کردند. تاج مقصر نيست او وارث ويراني است که ديگران درست کرده‌اند اگر برنامه ريزي خوب بود کار به اينجا نبود.

سرمربي استقلال در مورد اعتراض به هواداران به خاطر تعويض مجيدي بود يا نه، گفت: هوادار بايد اجازه بدهد مربي کار خودش را انجام بدهد و هر دهه و نسلي بازيکن خودش را دوست دارد.

وي در مورد اخراج احساسي بازيکنان استقلال گفت: يکي از دلايل تعويض برهاني همين بود به من الهام شده بود آرش بماند اخراج مي‌شود. به تيم داوري هم که قانون را پياده کرد تبريک مي‌گويم تمامي کارت‌ها و اخطارها درست بود آرش کار بچگانه کرد و توپ را با دست زد و اخطار گرفت. کارت اول حيدري هم درست بود اما اخطار دومش را نمي‌دانم شما از بالا بازي را ديديد مي‌توانيد بهتر تشخيص بدهيد.

قلعه‌نويي در مورد اينکه برخي بازيکنان استقلال مي‌گويند هرکس صدايش بلندتر بود پول مي‌گيرد و در ترکيب است، گفت: چون دفاع سپاهان قوي بود بازيکنان سرعتي گذاشتيم اگر مي‌دانستيم اين مصاحبه ها را شايد کاري مي‌کرديم ، سررشته داري (مديررسانه اي استقلال) به ما اين حرف‌ها را نگفته بود. اينجوري نيست که هرکس صدايش بلندتر است پول بگيرد فتح الله زاده پول بگيرد به همه بازيکنان مي‌دهد.
استقلالی بازدید : 163 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: حرکات سپاهاني‌ها براي ايجاد جنگ رواني بود و مطمئنا 11 نفره مي‌توانستيم آنها را ببريم.


خسرو حيدري پس از شکست استقلال در ضربات پنالتي در مرحله نيمه نهايي جام حذفي مقابل سپاهان عنوان کرد: سپاهان که 10 نفره شد يک گل به ما زد در نيمه دوم هم فغاني کارت زرد را در حالي به من داد که هيچ کاري نکرده بودم. اخراج من سختگيرانه بود.

وي ادامه داد:‌ خلعتبري بدون توپ مرا زد و من به او گفتم که چرا اين کار را مي‌کني او هم به سمت من برگشت. حتي او با کله هم به من زد، اما من کار خاصي نکردم که کارت زرد بگيرم داور هم فکر مي‌کنم نمي‌دانست که من کارت زرد دارم.

به نقل از فارس، هافبک استقلال در مورد اينکه پس از اخراجش و زماني که استقلال به گل رسيد، به سمت زمين چمن ورزشگاه برگشت و خطاب به خلعتبري گفت، خدا جواب تو را داد، گفت: من در اين مورد حرفي نمي‌زنم، در اصفهان نيز او خيلي شيطنت کرد و من چيزي نمي‌توانم بگويم.

حيدري درباره اينکه آيا خلعتبري به عمد و براي ايجاد جنگ رواني دست به چنين کاري زده، تاکيد کرد: صددرصد اينگونه بوده، مطمئن باشيد ما اگر 11 نفره بوديم مي‌توانستيم در جريان بازي به برتري دست يابيم اما هنگامي که 10 نفر شديم شرايط برايمان سخت شد.

وي درباره حضور 4 ملي‌پوش استقلال در تيم ملي، تاکيد کرد: به هرحال ما 4 بازيکن فيکس در تيم ملي داشتيم و فشار بيشتري روي ما بود، اي‌کاش براي اين بازي وقت بيشتري در نظر مي‌گرفتند. در مجموع به نظرم اين موضوع به ضرر تيم ما شد.
استقلالی بازدید : 187 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

مدافع استقلال تصريح کرد: بي‌دقتي از من شروع شد و شرمنده هواداران شديم. اميدوارم اين مسئله در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر جبران شود. خواستم ضربه چيپ بزنم که شهاب خوابيد و توپم به بيرون رفت.


اميرحسين صادقي پس از شکست استقلال در ضربات پنالتي در مرحله نيمه نهايي جام حذفي مقابل سپاهان عنوان کرد: متاسفانه نتوانستيم به ديدار فينال جام حذفي برسيم. فکر مي‌کنم پس از 10 نفره شدن شيرازه تيم ما از هم پاشيد. انرژي خودمان را گذاشتيم تا مساوي کنيم. اخراج خسرو حيدري نيز کار را سخت‌تر کرد. بازيکنان تمرکز لازم را در روي زمين نداشتند و ما شرمنده هواداران شديم.

وي در پاسخ به اين سؤال که بازيکنان استقلال در ضربات پنالتي بي‌دقت بودند، تصريح کرد: بي‌دقتي از من شروع شد و شرمنده هواداران شديم. اميدوارم اين مسئله در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر جبران شود. خواستم ضربه چيپ بزنم که شهاب خوابيد و توپم به بيرون رفت.

مدافع استقلال با اشاره به اينکه 3 ضربه پنالتي در جام حذفي مقابل فولاد و ذوب‌آهن را سپاهان زده، يادآور شد: در ديدار مقابل فولاد و ذوب‌آهن نيز ضربه پنالتي زده بودم اما در اين ديدار قسمت نبود که به گل برسم.

به نقل از فارس، صادقي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه اعضاي هيئت مديره عنوان کردند در اين شکست مسائل و مشکلات مالي دخيل بوده است؛ ‌آيا شما هم با اين عقيده موافقيد، گفت:‌ مگر شما اعضاي هيئت مديره را ديده‌ايد؟ من به شخصه 15 تا 20 درصد از قرارداد خود را گرفته‌ام. نمي‌دانم اين مسائل مي‌تواند دخيل باشد يا نه. بازيکنان در زمين تمرکز نداشتند وگرنه شرايط مهيا بود. تماشاگر آمده بود، زمين بازي هم خوب بود.

وي در مورد اينکه فتح‌الله زاده عنوان کرده بازيکنان استقلال 40 درصد قراردادشان را دريافت کرده‌اند، تصريح کرد: شايد بازيکناني باشد که 60 درصد گرفته باشند، اما من به شخصه 15 تا 20 درصد قراردادم را دريافت کردم. بحث قرارداد نيست، ما بازي خوبي را انجام داديم اما متاسفانه در ضربات پنالتي نتيجه را واگذار کرديم.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
سرور هرچی لنگیه*** امیر قلعه نوعیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود نمونه سوال امتحانی
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • دانلود آهنگ جدید
  • قرص مخمر آبجو
  • جاهای دیدنی
  • خرید گیفت کارت
  • شنل بلو
  • آتلیه عکاسی
  • تشریفات مجالس
  • ویزای روسیه
  • سنجش و دانش
  • خرید اکستندر
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • نرخ ارز آزاد
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • دانلود فیلم
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود موسیقی
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • اس ام اس خوون
  • منابع دکتری معماری
  • مونوپاد
  • آفبا
  • تاریخچه طراحی لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود سریال
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • آزمون دکتری معماری
  • منابع آزمون دکتری
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • آهنگ تیتراژ سریال کیمیا
  • دانلود آهنگ در حاشیه
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب؟
    به نظر شما استقلال در جام باشگاه های آسیا موفق خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 8,219
  • بازدید کلی : 256,337