loading...
وبلاگ هواداران استقلال تهران زلزله
استقلالی بازدید : 220 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

مهاجم جديد استقلال عزمش را جزم كرده فصل دوازدهم با پيراهن تيم جديدش آقاي گل ليگ شود. او كه در سايپا همواره زير سايه نام كريم انصاري‌فرد قرار داشت فصل دوازدهم را بسيار جدي و پرانگيزه دنبال خواهد كرد. امين منوچهري كه اين روزها آماده‌ترين بازيكن تمرين‌هاي استقلال خوانده مي‌شود در گفتگو با روزنامه ايران ورزشي از اهدافش در فصل جديد گفته است.

از وقتي با استقلال قرارداد بستي توجه رسانه‌اي در قياس با زماني كه در سايپا بودي به تو بيشتر شده. اين همه تفاوت در نوع نگاه‌ها حاصل چيست؟


آنجا سايپا بود و اينجا استقلال است. قطعا وقتي بازيكن استقلال مي‌شوي خيلي با گذشته فرق مي‌كند. همه تو را مي‌شناسند و توقع هم از تو بالا مي‌رود.

از اين تفاوت احساس خوبي داري يا عرصه را به خودت تنگ‌تر مي‌بيني؟

احساس خوبي دارم اما مي‌دانم كه روزهاي سختي در انتظار من است. استقلال تيم بزرگي است و مهاجمان بسيار بزرگي هم دارد. رقابت اينجا سخت است. من تمام گذشته‌ام را فراموش كرده‌ام و حالا وارد دنياي جديدي شده‌ام. به اين كاري ندارم كه روزي در سايپا مهاجم گلزني بودم. اين مهم است كه از حالا به بعد چه كار مي‌كنم.

آرش برهاني، ميلاد ميداودي و سياوش اكبرپور تو را از نيمكت‌نشيني احتمالي نمي‌ترسانند؟

اين بازيكناني كه گفتيد بهترين‌هاي ايران هستند. آرش جام جهاني ديده، ميلاد تا همين دو ماه پيش ملي‌پوش بود و سياوش اكبرپور يكي از بهترين‌ها است اما من هم آمده‌ام كه اينجا گل بزنم و در كنار اين بازيكنان مثمرثمر باشم.

رابطه خاصي ميان تو و اين بازيكنان شكل گرفته؟

با ميلاد خيلي رفيق شدم و اخلاقش را هم دوست دارم. آقاآرش و سياوش هم كه بزرگ من هستند و سعي مي‌كنم از تجربيات‌شان استفاده كنم. راستش آرش را هم خيلي دوست دارم البته سعي مي‌كنم آرام آرام با سياوش هم رابطه خوبي برقرار كنم.

ظاهرا بحث آمدن كريم انصاري‌فرد به استقلال كاملا منتفي شده است؟

من وارد اين جريان‌ها نمي‌شوم. كريم بازيكن بسيار خوبي است و اگر نيايد مشكلي براي استقلال به وجود نمي‌آيد. سال‌ها با كريم همبازي بودم و او هم دوست خوب من است اما استقلال بدون كريم انصاري‌فرد هم بهترين خط حمله ليگ را دارد. اين را در ليگ سال آينده خواهيد ديد. شما فكر مي‌كنيد بازيكني مثل ميلاد يا آرش كم مهاجمي هستند؟ يا سياوش اكبرپور كه سال‌ها براي استقلال بازي كرده؟!

با نيامدن انصاري‌فرد به استقلال رقابت تو با اين بازيكن بر سر آقاي گلي فصل بعد به نقطه اوج مي‌رسد.

ببينيد فصل گذشته كه كريم انصاري‌فرد آقاي گل ليگ شد افتخارش براي همه تيم بود، نه تنها خودش. من هم دوست دارم آقاي گل ليگ باشم اما نه به قيمت اينكه تيم را از قهرماني بيندازم. براي من مهم قهرماني استقلال است. همين كه بتوانيم در كنار بازيكناني مثل آرش، ميلاد و سياوش بهترين خط حمله ليگ را داشته باشيم از نظر من كافي است.

دوست داري خودت آقاي گل باشي يا آرش و ميلاد؟

باور كنيد اين دو تا. خودم مهم نيستم. من استقلالي‌ام و اين را بارها گفته‌ام. شايد مصاحبه‌هايي از قول من كه براي سه سال پيش باشد اين ادعا را ثابت كند كه استقلالي هستم.

قلعه‌نويي مي‌گفت به خاطر استقلال از 150 ميليون تومان گذشتي؟

اميرخان به من لطف دارد. او را دوست دارم و باز هم مي‌گويم به خاطر قلعه‌نويي استقلالي شدم. اميدوارم امسال مهاجم خوبي براي اميرخان باشم. اميرخان استقلالي است و به خاطر استقلال همه كار مي‌كند. او تيم يكدستي را تشكيل داده و مطمئن باشيد فصل بعد قهرمان مي‌شود.

نخستين روزي كه با استقلال تمرين كردي برخوردها با تو چطور بود؟

همه تحويلم گرفتند. يك چيز را صادقانه بگويم وقتي كسي وارد خانه خودش مي‌شود احساس دلتنگي نمي‌كند.

خوب تمرين مي‌كني يا تحت تاثير جو هستي؟

نه، خيلي خوب است. گفتم كه وارد خانه‌ام شده‌ام. اينجا راحتم و اولويتم را روي بدنسازي گذاشته‌ام. فكر مي‌كنم براي اينكه مهاجم كاملي در طول فصل باشم بايد تمركزم را روي تمرين‌هاي بدنسازي بگذارم.

درباره روش بازي با چند مهاجم صحبتي شده؟

استقلال فصل بعد با تاكتيك‌هاي گوناگوني بازي خواهد كرد. هنوز مشخص نيست كه با يك مهاجم بازي مي‌كنيم يا دو مهاجم. قطعا در طول فصل مشخص خواهد شد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرور هرچی لنگیه*** امیر قلعه نوعیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود نمونه سوال امتحانی
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • دانلود آهنگ جدید
  • قرص مخمر آبجو
  • جاهای دیدنی
  • خرید گیفت کارت
  • شنل بلو
  • آتلیه عکاسی
  • تشریفات مجالس
  • ویزای روسیه
  • سنجش و دانش
  • خرید اکستندر
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • نرخ ارز آزاد
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • دانلود فیلم
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود موسیقی
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • اس ام اس خوون
  • منابع دکتری معماری
  • مونوپاد
  • آفبا
  • تاریخچه طراحی لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود سریال
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • آزمون دکتری معماری
  • منابع آزمون دکتری
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • آهنگ تیتراژ سریال کیمیا
  • دانلود آهنگ در حاشیه
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب؟
    به نظر شما استقلال در جام باشگاه های آسیا موفق خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 479
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 872
  • بازدید ماه : 872
  • بازدید سال : 8,875
  • بازدید کلی : 256,993