loading...
وبلاگ هواداران استقلال تهران زلزله
استقلالی بازدید : 215 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: قراردادم را با استقلال تمدید کردم اما ثبت نشده/ با قلعه‌نویی تجربه جدیدی کسب می‌کنم

کیانوش رحمتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت خود و اینکه قراردادش با استقلال تمدید شد یا خیر اظهار داشت: از یک ماه دیگر می توانم دویدن را شروع کنم. معمولا بازیکنی که رباط پاره می کند تا 6 ماه باید دوران نقاهت را بگذراند. من در حال آب درمانی هستم و تا کنون روند بهبودی ام خوب بوده است.

وی افزود: با توجه به صحبتی که علی فتح الله زاده با من انجام داد و با توجه به اینکه دو ماه ابتدایی فصل را نیستم قراردادم با استقلال تمدید شد اما هنوز این قرارداد ثبت نشده است.

رحمتی در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون با امیر قلعه نویی کار کرده است گفت: من در زمانی که قلعه نویی سرمربی تیم ملی بود در اردوهای تیم ملی حضور داشتم. اکنون باید تجربه جدیدی را کنار او بدست بیاورم.

این بازیکن همچنین با اشاره به اینکه فصل گذشته حمایت خوبی از استقلال نشد، گفت: از نیم فصل دوم به بعد حواشی به تیم وارد شد و تا همین اواخر هم ادامه داشت در حالی که هواداران از استقلال انتظار دیگری دارند و می خواهند که تیم حمایت شود.

رحمتی در پاسخ به این سؤال که آیا مطالبات خود را از استقلال گرفته است، اظهار داشت: من از زمان واعظ آشتیانی و فصل گذشته 80 درصد پولم باقی مانده است اما می دانم که وضعیت باشگاه از نظر مالی چطور است. مسئولان باشگاه قول داده اند که با رسیدن منابع مالی این پرداختی ها را بپردازند.

استقلالی بازدید : 192 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

فریدون زندی در آستانه پیوستن به تیم فوتبال مس کرمان قرار دارد.مدیر تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با ایسنا با اشاره به مذاکره این باشگاه با فریدون زندی اظهار کرد: پس از پایان فصل، باشگاه مس برای جذب این بازیکن اظهار علاقه کرد و قرار است دو طرف پس از مذاکرات نهایی فردا (شنبه) درباره همکاری خود در فصل بعد تصمیم بگیرند.وی ادامه داد: همچنین امروز فرزاد حسین خانی هافبک باسابقه مس قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با تیم تمدید کرد. ضمن اینکه باشگاه مس با یک مربی بدن ساز کلمبیایی به نام گومز برای فصل بعد به توافق رسیده است.

استقلالی بازدید : 194 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)
 امیرحسین فشنگچی گوش چپ پرسپولیس در دو فصل اخیر با باشگاه استقلال به توافق رسید و به زودی با این تیم قرارداد خواهد بست.
 
به گزارش گل، نام فشنگچی در لیست 10 نفره بازیکنان مورد تایید دنیزلی قرار داشت و او مذاکراتی هم برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس انجام داد اما ظاهرا طرفین بر سر مسائل مالی با هم به توافق نرسیدند. این بازیکن بعد از عدم توافق با پرسپولیس سر میز مذاکره با استقلال نشست و با این تیم به توافق رسید.
به احتمال فراوان فشنگچی تا ساعاتی دیگر قرارداد داخلی خود را با استقلال امضا می‌کند و طی روزهای آینده برای ثبت قرارداد راهی هیات فوتبال خواهد شد.
استقلالی بازدید : 195 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

فرهاد مجیدی : استقلال خانه من است اما از این خانه کسی با من تماس نگرفته ! / دیگر در قطر نمی مانم / مطمئنم با کی روش به جام جهانی می رویم !

در حالیکه هواداران استقلال بیش از هر زمان دیگری منتظر بازگشت مجیدی به استقلال هستند ، مرد شماره 7 آبی پوشان در مصاحبه اختصاصی با سایت گل درباره این موضوع توضیح می دهد . معمای بازگشت مجیدی با استقلال زمانی پیچیده می شود که هر دو طرف خود را برای ادامه همکاری علاقمند نشان می دهند اما هنوز اتفاقی رخ نداده است !

در رسانه های ایرانی و خاورمیانه اخباری به گوش می رسد که شما چند پیشنهاد خوب خارجی داری ؟

بله ، من سه پیشنهاد از قطر و امارات دارم . یک باشگاه قطری و دو باشگاه اماراتی . البته پیشنهاد باشگاه قطری را رد کردم . چون دوست ندارم دیگر در قطر زندگی کنم


شنیده ایم یکی از باشگاههای چین هم به شما پیشنها داده ؟

حدود یک ماه قبل مذاکراتی انجام شد . لیگ چین در آن زمان در آستانه نیم فصل قرار داشت . پیشنهاد آن باشگاه چینی خوب بود . آنها خواستار یک قرارداد 18 ماهه بودند که با شرایط من متفاوت بود . تاریخ لیگ در شرق آسیا با غرب تفاوت دارد و من به دلایل شخصی این پیشنهاد را نپذیرفتم .

وقتی شما هنوز هیچکدام از پیشنهادها را نپذیرفتید این ذهنیت بوجود می آید که می خواهید به استقلال برگردید ؟

من با استقلال قرارداد دارم و به صورت قرضی به قطر رفتم .

امروز فتح الله زاده گفته است که استقلال خانه فرهاد است و او همیشه می تواند به اینجا برگردد !

بله ، استقلال خانه من است اما از این خانه کسی با من تماس نگرفته است !

از طرف هیئت مدیره باشگاه چطور ؟ گویا رسولی نژاد با شما تماس گرفته ؟

یک ماه قبل آقای رسولی نژاد با من تماس گرفتند و من به ایشان گفتم که هر کمکی از دستم بر بیاید برای استقلال انجام می دهم

در این یک ماهه تغییرات زیادی در استقلال رخ داده و سرمربی این تیم تغییر کرده است !

در استقلال همیشه تغییرات وجود داشته اما چیزی که تغییر نمی کند علاقه ، معرفت و عشق هواداران به این تیم است . من از صمیم قلبم استقلال را دوست دارم و سعی کردم همیشه از حاشیه ها دور باشم و کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم .

درباره تیم ملی و تساوی مقابل قطر چه نظری دارید ؟

کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از اعتماد کردن به او ضرر نمی کنیم . هواداران بدانند که اودر شرایط سخت تر از این هم به فوتبال ما کمک می کند و من مطمئنم که با کی روش به جام جهانی می رویم

استقلالی بازدید : 211 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: تاکید قلعه‌نویی بر تمدید قرارداد با تیموریان/مذاکره استقلال با یک دروازه‌بان خارجی

 به گزارش خبرگزاری فارس، دو بازیکن پرتغالی مدنظر سرمربی استقلال از فردا در تمرینات این تیم حاضر می شوند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این خصوص گفت: این دو بازیکن در پست های دفاع و هافبک بازی می کنند و از فردا در تمرینات حاضر می‌‌شوند. نام این دو را فردا اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص جباری و مذاکرات با این بازیکن گفت: روز گذشته با این بازیکن مذاکره کردیم و وی رقم پیشنهادی خود را به ما اعلام کرد. ما نیز طبق عرف باشگاه مبلغی را به جباری پیشنهاد کردیم و قرار شد وی پاسخ خود را به ما اعلام کند.

فتح‌الله‌زاده  با رد شایعه جدایی تیموریان و اینکه گفته می شود قلعه نویی به دنبال جانشین این بازیکن است به فارس گفت: قلعه نویی تاکید دارد با این بازیکن تمدید کنیم و وی از نفرات مهم و مد نظر باشگاه برای نقل و انتقالات است. مطمئن باشید اگر تیموریان به خارج از کشور نرود و قرار باشد در ایران بازی کند به فوتبال خود در استقلال ادامه خواهد داد.

وی در خصوص وضعیت مهدی رحمتی و انصاری فرد گفت: مذاکراتمان با انصاری فرد ادامه دارد ولی با مهدی رحمتی توافق خواهیم کرد و این بازیکن را نگه می داریم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که تکلیف دروازه‌بان دوم استقلال چه می شود تصریح کرد: یک دروازه بان خارجی مد نظر باشگاه است که در حال مذاکره با وی هستیم.

فتح الله زاده در پایان از هواداران استقلال خواست نگران فصل نقل و انتقالات استقلال نباشند چون تیم امسال بر مبنای تاکتیک های امیر قلعه نویی بسته شده و باشگاه  نفرات مورد نظر این  مربی را جذب کرده است.

استقلالی بازدید : 209 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

همشهری آنلاین:
باشگاه استقلال در شرایطی فصل نقل و انتقالات را سپری می‌کند که با وجود تلاش مدیرعامل این باشگاه، هنوز وضعیت بازیکنان تاثیرگذاری چون سیدمهدی رحمتی، کریم انصاریفرد، مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان برای پوشیدن پیراهن آبی مشخص نشده است.


مهر نوشت: علی فتح‌الله‌زاده در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات در باشگاه استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: من روز پنجشنبه به صورت تلفنی با آندرانیک تیموریان صحبت کردم و با مذاکرات مثبتی با او داشتم. تیموریان به من قول داده است که اگر در ایران بخواهد به فوتبال خود ادامه دهد فقط در استقلال خواهد ماند.

وی در خصوص شرایط سیدمهدی رحمتی نیز خاطرنشان کرد: چهارشنبه شب مذاکرات خوب و مفیدی را به صورت تلفنی با رحمتی انجام دادم و او از من مهلت سه روزه‌ای خواست چون می‌خواست به اتفاق خانواده‌اش به مسافرت برود تا پس از آن مذاکرات نهایی را با او انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن اعلام بی نتیجه بودن مذاکراتش با جباری گفت: در حال حاضر با جباری به توافق مالی نرسیده‌ایم چون رقم پیشنهادی او بالاتر از آن چیزی است که مدنظر ماست. من به او گفتم می‌تواند طبق عرفی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده با او قرارداد ببندم. قرار است جباری طی سه روز آینده در این خصوص تصمیم گیری کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد کریم انصاریفرد نیز گفت: مذاکرات خوبی را با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش انجام داده‌ایم و به توافقات خوبی نیز رسیده‌ایم تا به امید خدا طی دو یا سه روز آینده با این بازیکن قرارداد ببندیم. البته دوستان ما پیشنهادات مالی وسوسه کننده‌ای را به انصاریفرد داده‌اند که بالاتر از پیشنهاد مالی ماست اما همانطور که گفتم توافقات خوبی را با این بازیکن داشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: تا به امروز به طور رسمی با ایمان مبعلی، میثم بائو، قاسم دهنوی، هاشم بیک‌زاده، امیرحسین صادقی و امین منوچهری قرارداد بسته‌ایم و قرارداد بازیکنانی مانند پژمان منتظری، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، محسن یوسفی و میلاد میداوودی را نیز تمدید کرده‌ایم.

وی در خصوص بازیکنان خارجی که در تمرینات تیم استقلال حضور پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: دو بازیکن پرتغالی که مدنظر سرمربی تیم بودند چهارشنبه شب وارد ایران شدند تا از روز شنبه برای تست فنی در تمرینات تیم فوتبال استقلال حضور پیدا کنند. پست بازی این دو بازیکن هافبک میانی و مدافع است.

استقلالی بازدید : 86 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

کمپ به نام ناصر حجازی باقی خواهند ماند  تصوير خبر    

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر فتح‌اله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته و با توجه به صحبت‌هایی که مبنی بر درخواست خانواده ناصر حجازی، اسطوره فوتبال ایران برای برداشتن نام وی از کمپ اختصاصی استقلال مطرح شده بود با همسر اسطوره تماس گرفت تا صحت و سقم این مهم را از زبان خود وی جویا شود.

همسر اسطوره در این خصوص به دکتر فتح‌اله‌زاده گفت اطمینان داریم که همچون گذشته با مدیریت خوب جنابعالی دیگر آن چه در تمرین استقلال رخ داد، تکرار نخواهد شد.

بهناز شفیعی در ادامه افزود: برای خانواده ما مثل ناصر، استقلال در اولویت است و بی‌توجه به نام‌ها برای موفقیت این باشگاه مردمی بهترین آرزوها را خواستاریم و انتظار داریم که نه فقط در فضای کمپ که به نام  ناصر حجازی است که در تمام آنچه به نام استقلال مطرح است، قدمت و شخصیت ریشه‌دار استقلال در نظر گرفته شود تا اصالت باشگاه محبوب‌مان همواره زبان زد خاص و عام باشد.

دکتر فتح‌اله‌زاده هم در پایان افزود: کمپ ناصر حجازی با توجه به محبوبیت او متعلق به همه مردم است و با توجه به جایگاه او در قلب آنها بود که نام‌گذاری کمپ به نام حجازی صورت گرفته است. با صحبت‌های انجام شده، کمپ اختصاصی باشگاه استقلال، کماکان به نام ناصر حجازی است و بحث تغییر نام آن منتفی است.

استقلالی بازدید : 184 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

فتح‌اله‌زاده:برای انصاری‌فر سقف تعیین کرده‌ایم  تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، علی فتح‌اله‌زاده که صبح امروز در برنامه ورزش و مردم حضور یافته بود، درباره اینکه چرا محمد رویانیان در این برنامه حضور پیدا نکرده، گفت: من می‌دانم که چرا ایشان نیامده،‌ چون او روز گذشته اعلام کرده با خرید و فروش ماشین کلی پول به دست آورده و به اینجا نیامد که من پول‌هایش را قرض نگیرم.

فتح‌اله‌زاده عنوان کرد: به جای فصل نقل و انتقالات باید لقب نقل و انتقادات را بدهیم. 20 سال کار در مدیریت فوتبال به من یاد داده که به همه چیز منطقی نگاه کنم. همه تا دیروز می‌گفتند تیم ما کهکشانی است و من این بازیکنان را رها کنم که چه بازیکنانی بگیرم؟ امیر قلعه‌نوعی به دنبال ستاره و اسم نیست و به دنبال تکمیل تیمش بود و به من 6 نفر را معرفی کرد که 5 نفر از آنها را به خدمت گرفتیم.

وی ادامه داد: یک بازیکن از لیست قلعه‌نوعی باقی مانده که امروز و فردا با او می‌بندیم و اگر نشد از خارج بازیکن می‌آوریم. فهرست امیر قلعه‌نوعی ظرف یک روز برای من تمام شد و او بازیکن مکمل گرفت و کارم را راحت کرد. هنوز زود است که بگوییم چه تیمی خوب عمل کرده و باید زمان بدهیم که نقل و انتقالات تمام شود.

فتح‌اله‌زاده تاکید کرد: قرار نیست اگر من پول زیادی دارم به بازیکنی که 600 میلیون می‌ارزد یک میلیارد و 300 میلیون تومان پول بدهم. وقتی این کار را انجام دهید و بازیکن دیگر تیم متوجه این موضوع شود آن وقت برایت بازی نمی‌کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: 2 سال پیش در برنامه‌ای همراه حسین هدایتی حضور داشتم و مجری از من پرسید چه تیمی قهرمان می‌شود که پاسخ دادم استقلال، پرسپولیس و یا سپاهان اما آقای هدایتی گفت: استیل‌آذین قهرمان می‌شود. من به ایشان گفتم با تمام احترامی که برایتان قائل هستم این اتفاق نمی‌افتد، اما هدایتی گفت: ما بهترین بازیکنان را گرفته‌ایم. من هم پاسخ دادم چون این کار را انجام داده‌اید این اتفاق نمی‌افتد چون همه چیز را بالانس نکرده‌اید و دیدید که این تیم به دسته پایین‌تر رفت. همیشه نباید این را ملاک قرار داد که اگر ستاره‌ها کنار هم باشند تیم قطعا موفق می‌شود.

فتح‌اله‌زاده در خصوص اینکه چرا فصل گذشته این تیم دچار مشکل شد، گفت: اول از همه خودزنی کردیم و دوم اینکه قدر این تیم را ندانستیم. وقتی جباری، حیدری و تیموریان را از دست دادیم دست ما خالی شد اما خودمان را کشان‌کشان جلو بردیم. مظلومی هم خیلی زحمت کشید و تیم ما قهرمان جام حذفی شد و با تفاضل گل سوم شدیم اما حالا باید همان تیم را حفظ کنم و لازم است از مظلومی که خون دل خورد مثل دیگر اعضای کادر فنی‌اش شامل بهتاش فریبا، تراب‌پور، حجازی، مولایی و ارژنگی‌نیا تشکر کنم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود شما روزهای فرد استعفا می‌دهید و روزهای زوج برمی‌گردید، عنوان کرد: اصولا تنوع‌طلب هستم! یک روز باید بیایم و یک روز هم برگردم. صحبت من را کسی که در بخش کلان مدیریت کرده متوجه می‌شود. اگر با 15 بازیکن قرارداد بسته‌ام یک ریال پول نداده‌ام و با اعتبار این کار را کرده‌ام. هنوز بودجه‌ای به وزارت ورزش ابلاغ شده و به حساب آنها نیامده اما خواهش می‌کنم که هرچه سریع‌تر بودجه وزارت ورزش را بدهند.

فتح‌اله‌زاده افزود: امیر قلعه‌نوعی با ماست. او قرارداد سفید امضا کرده اما جا دارد از زحمات پرویز مظلومی و کادر موفقش تشکر کنیم که هنوز طلبکار هستند.

مدیرعامل استقلال گفت: اقتصاد اسلامی همیشه پابرجا است چون همیشه بر پایه عقل پیش رفته اما در اروپا بر اساس توهمات جلو می‌روند و می‌بینیم که اقتصاد یونان نابود شد چون در پولشویی تجربه نداشت. طوری مدیریت می‌کنیم که برای ثبات خودمان بی‌رویه هزینه کنیم و این درست نیست. اعتقاد دارم به جای سقف قرارداد برای بازیکنان باید برای باشگاه‌ها سقف قرارداد گذاشت.

وی در خصوص تامین هزینه‌های باشگاه استقلال گفت: طبق صحبتی که با وزیر ورزش داشتیم قرار شد هزینه‌ها 60 به 40 باشد و 60 درصد از هزینه‌ها را ما به دست آوریم.

فتح‌اله‌زاده در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون کمپ استقلال و درخواست خانواده ناصر حجازی برای تغییر نام مطرح شده، گفت: شب گذشته با آنها صحبت کردم و متاسفانه این هم از آن برنامه‌هاست که برای ما درست کردند. با هزار بدبختی کمپ درست کرده‌ایم اما برخی‌ها عکس چاقویی را که برای قربانی کردن گوسفند در دست سلاخ بود را منتشر کردند و گفتند چاقوکشی شده است.

 

وی اضافه کرد: آن کمپ به نام ناصر حجازی است و هیچ مشکلی وجود ندارد اما آیا واقعا چاقویی که دست آن آقا می‌بینید چاقوی دعوا و چاقوکشی است؟ این چاقو برای بریده شدن سر گوسفند‌ها در دست آن آقا بود و به جای این حرف‌ها باید به کمپ استقلال که خانه این تیم شده بها دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هیأت مدیره استقلال پول‌ساز نیست و بیشتر یک هیأت مدیره سیاسی محسوب می‌شود، گفت: همه در حال تلاش هستند. آقایان رسولی‌نژاد، امیدوار رضایی، نجف‌نژاد و ساور و بقیه دوستان در تلاشند که مشکلات را برطرف کنند.

مدیرعامل استقلال در خصوص آخرین وضعیت کریم انصاری‌فر گفت: با برادر ایشان صحبت‌هایی انجام دادیم و قرار شد امروز و فردا به ما جواب دهند. سقفی را در نظر گرفته‌ایم که به انصاری‌فر پرداخت کنیم که اگر توافق نکند بالاتر از آن نمی‌توانیم به بازیکنی بدهیم.

فتح‌اله‌زاده در خصوص درآمد‌زایی باشگاه استقلال در این فصل گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم 6 میلیارد تومان درآمدزایی کنیم.

فتح‌اله‌زاده در خصوص وضعیت رحمتی گفت: کار رحمتی با استقلال هنوز تمام نشده اما تمام شده است!

وی در خصوص قلعه‌نوعی و قرارداد سفیدش گفت: وقتی او این کار را کرد شخصیت خود را نشان داد و این کارها در فوتبال ما زیباست که البته کم دیده می‌شود.

مدیرعامل استقلال در خصوص فرهاد مجیدی و اینکه آیا او به استقلال بر می‌گردد، گفت: او وقتی از استقلال رفت با من قراردادی امضا کرد که در صورتی که به ایران بیاید در استقلال بازی کند. اینجا خانه فرهاد مجیدی است و اگر با تیم خودش قرارداد نداشته باشد، در استقلال خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به آخر فصل نقل و انتقالات گفت: مطمئنم که همه دوستان کمک می‌کنند بتوانیم تیم خوبی ببندیم و من برای همه و آقای رویانیان آرزوی موفقیت می‌کنم.

استقلالی بازدید : 189 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

شوری: کادر خوبی تشکیل شده است  تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، علی شوری، پیشکسوت تیم استقلال درخصوص شرایط استقلال اظهار داشت: امیر قلعه‌نوعی‌ مربی است که از یک بازیکن 50 درصدی می‌تواند به اندازه 80٪ استفاده کند. مثلا صادقی وقتی از استقلال رفت همه فکر می‌کردند فوتبالش تمام شده ولی دیدیم که در تراکتورسازی از او فوتبال کشید یا سیاوش اکبرپور. مطمئن باشید او می‌تواند از بازیکنان به نحواحسن بازی بگیرد. قلعه‌نوعی قدرت بازی‌گیری زیادی دارد. این استقلال با اضافه شدن اکبرپور، صادقی، بائو و مهاجم خوش قد و قامت سایپا، منوچهری می‌تواند عالی ظاهر شود و من از حالا قول این را می‌دهم که اگر استقلال درگیر مسائل مالی نشود، می‌تواند با اختلاف 10 امتیاز، قهرمان شود.

شوری در خصوص کادرفنی افزود: کادر بسیار خوبی تشکیل شده است. کریم بوستانی که دانش بالایی دارد، همین‌طور ستار همدانی. مجید صالح هم که خودش مغز متفکر است. کادر مربیان عالی است. آنالیزور، بدنساز، کمیته فنی به ریاست منصورخان پورحیدری همه چیز در بهترین شکل ممکن است، فقط امیدواریم مشکلات مالی برای استقلال دردسرساز نشود و این تیم دوباره بتواند قهرمان شود.

استقلالی بازدید : 194 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)
 فکری: اگر اسکلت تیم فصل گذشته حفظ شود 

تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، محمود فکری، مدافع اسبق تیم استقلال در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: استقلال از لحاظ جذب بازیکن خوب عمل کرده است. اسکلت تیم اگر دست نخورد با کمک این بازیکنان جدید روزهای درخشانی در انتظار استقلال است. امیدوارم استقلال بتواند نقاط ضعف خود را پوشش دهد. امیدوارم بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده هر چه زودتر تمدید کنند تا نگرانی هوادارها برطرف شود.

بازیکنان به تیم آمده اکثرا سابقه بازی در استقلال را داشته‌اند و با توجه به این که استقلال تعدادی از نفرات خود را از دست داده، نفرات خوبی را هم گرفته و نیز اگر افرادی مثل مهدی رحمتی، خسرو حیدری و تیموریان و مجتبی جباری را بتواند نگه دارد، این استقلال می‌تواند یک فصل رویایی را پشت سر بگذارد.

استقلالی بازدید : 195 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)
محسن يوسفي هافبك چپ پاي فوتبال استقلال هنوز براي فصل آينده با اين باشگاه به توافق نرسيده است.
تصویر خبر
 يوسفي براي فصل آينده در فهرست امير قلعه‌نويي‌ قرار دارد. همين موضوع باعث شد تا مسوولان استقلال چند روز پيش در تماس با يوسفي از او بخواهند كه براي مذاكره به باشگاه برود. يوسفي هم با استقلالي‌ها مذاكره كرد ولي مبلغ پيشنهادي اين باشگاه مورد قبول اين بازيكن قرار نگرفته و يوسفي از استقلالي‌ها خواسته كه در مبلغ پيشنهادي خود تجديدنظر كنند. حالا بايد ديد سرنوشت اين بازيكن به كجا خواهد رسيد.
استقلالی بازدید : 202 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)
آندرانيك تيموريان هافبك ملي‌پوش استقلال با 2 پيشنهاد جالب توجه از ليگ قطر و امارات مواجه شده و احتمال اينكه استقلال را ترك كند بسيار زياد است.
به گزارش سايت گل، هر چند علي فتح‌الله‌زاده گفته كه آندو در استقلال مي‌ماند ولي اين بازيكن هيچ قولي به مسوولان اين باشگاه نداده است. آندو به نزديكانش گفته كه حضور در ليگ قطر يا امارات بهترين فرصت براي او است تا شرايط مالي‌اش را در يكي، دو سال آينده بهبود ببخشد به همين دليل احتمال دارد دوباره لژيونر شود. از طرفي امير قلعه‌نويي‌ هم به خوبي مي‌داند كه ماندن آندو قطعي نيست.
سرمربي استقلال معمولا در هر تيمي كه باشد، حساسيت خاصي روي بازيكن گرفتن در خط مياني دارد به همين دليل امير به فكر پيدا كردن يك جانشين براي تيموريان است و روي گزينه‌هاي داخلي و خارجي نظر دارد. البته ماندن كيانوش رحمتي در استقلال تقريبا قطعي به نظر مي‌رسد ولي قلعه‌نويي‌ به دنبال يك هافبك تخريبي ديگر است. با اين حال بايد منتظر ماند و ديد كه داستان ماندن يا جدايي آندو به كجا خواهد رسيد.
استقلالی بازدید : 209 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)
یک باشگاه 10 بازیکن یک میلیاردی گرفته است/ قرارداد 1،8 میلیارد تومانی یک بازیکن

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه گفته می‌شود یک باشگاه 10 بازیکن یک میلیاردی خریده تاکید کرد که سازمان لیگ باید این موضوع را پیگیری کند.

خبرگزاری فارس: یک باشگاه 10 بازیکن یک میلیاردی گرفته است/ قرارداد 1،8 میلیارد تومانی یک بازیکن

احمد رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نقل و انتقالات گفت: این ایام می‌گذرد و ما که در باشگاه مسئولیت داریم باید مراقب باشیم و تحت تاثیر این فضای کاذب قرار نگیریم. آن چیزی که بیشتر به این مسائل دامن می‌زند دلال‌ها هستند که برای بازیکنان درجه 2 و 3 رقم‌های سنگینی را طلب می‌کنند.

* نباید اجازه دهیم دلال‌ها در فوتبال تعیین تکلیف کنند

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: نتیجه وضعیتی که در فوتبال پیش آمده را در بازی ایران با قطر و ازبکستان دیدیم. بازیکنانی که رقم‌های سنگین طلب می‌کنند در دیدار مقابل قطر خوب ظاهر نشدند. همه باید مراقب باشیم به ویژه اینکه فوتبال و باشگاه‌های ما دولتی هستند و هزینه‌ها را دولت پرداخت می‌کند و هزینه پرداخت شده از بیت‌المال است. همه باید مراقب باشند و اجازه ندهند دلال‌ها در فوتبال تعیین تکلیف کنند و از این راه سود سرشاری به جیب بزنند بدون اینکه کوچکترین زحمتی در این عرصه کشیده باشند. به جای هزینه سنگین در خرید بازیکن باید در فوتبال پایه سرمایه‌گذاری کنیم.

* آقایان می‌دانند دوستان از چه منابعی این هزینه‌ها را می‌کنند

رسولی‌نژاد درباره اظهارات فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه رویانیان از رانت دولتی استفاده می‌کند و ما این رانت را نداریم به فارس گفت: استقلال و پرسپولیس وابسته به وزارت ورزش هستند و هنوز بودجه وزارت ورزش ابلاغ نشده است. به همین دلیل کمکی که باید انجام شود هنوز ابلاغ نشده است. اینکه گفته می‌شود هر دو دولتی هستیم تا اینجا درست است، اما اینکه دوستان از چه منابعی این هزینه‌ها را می‌کنند آقایانی که سال‌ها در فوتبال بودند خودشان می‌دانند.

* هزینه بعضی باشگاه‌ها به 30 میلیارد هم می‌رسد

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به عقد قرارداد با اسپانسر داخلی خاطرنشان کرد: تا هفته آینده موضوع حامی مالی نهایی می‌شود و از این راه می‌توانیم کمک بگیریم، اما با توجه به رقم‌هایی که در بازار شنیده می‌شود، فکر می‌کنم هزینه بعضی باشگاه‌ها فقط برای خرید بازیکن به 30 میلیارد هم برسد. وزارت ورزش نمی‌تواند دخالت کند و فدراسیون فوتبال باید مستقل کارش را انجام دهد، اما اینکه ما بنشینیم تا سند به دستمان برسد درست نیست. آنهایی که می‌خواهند می‌توانند بگردند و اسناد را به‌دست آورند.

* شنیده‌ام بازیکنی یک میلیارد و 800 میلیون برای یک فصل گرفته است

معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش تصریح کرد: شنیده‌ام بازیکنی یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای یک فصل قرارداد بسته که سازمان لیگ باید آن را پیگیری کند. این مبالغ رقم‌های سنگینی است که یا جوسازی است یا واقعیت دارد و باید رسیدگی شود. استقلال متعلق به دولت است و ما می‌آییم و می‌رویم؛ در این صورت ممکن است با رفتن ما ده ها میلیارد تومان بدهی جدید ایجاد شود.

استقلال حدود 12 میلیارد تومان بدهی دارد و گفته می‌شود بدهی پرسپولیس تا پیش از فصل قبل حدود 20 میلیارد تومان بوده، اگر به این بدهی، امسال هم 20 تا 30 میلیارد اضافه شود، چه می‌شود؟

* 10 بازیکن یک میلیاردی در یک باشگاه

رسولی‌نژاد با بیان اینکه گفته می‌شود یک باشگاه 10 بازیکن یک میلیاردی خریده به فارس تصریح کرد: اگر این خبر صحت داشته باشد این باشگاه 30 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت که سازمان لیگ باید پیگیری کند.

معاون حقوقی وزارت ورزش در پاسخ به این سؤال که برنامه وزارت ورزش در این خصوص چیست گفت: وزارتخانه، هم اداره کل بازرسی دارد و هم حراست که به این موارد ورود خواهند کرد. ممکن است سرمایه‌داران بیایند و برای باشگاه‌های بزرگ هزینه کنند و این باشگاه نتواند این بدهی را بپردازد، آنها می‌توانند باشگاه را صاحب شوند که این نگرانی وجود دارد.

استقلالی بازدید : 213 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

برنامه ورزش و مردم که هر جمعه ها از شبکه یک به روی آنتن می رود،امروز میزبان دکتر فتح اله زاده مدیر عامل موفق استقلال بود،البته برنامه امروز یک غایب بزرگ به نام محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس داشت. رویانیان که ماشین دولتی سوار می شود و تمامی پول ها را به باشگاه پرسپولیس منتقل می کند، به گفته خیلی از بزرگان فوتبال نقل و انتقالات را به مسخره گرفته است.

رویانیان دلیل غیبتش را رسیدگی به امور نقل و انتقالات عنوان کرده و قول داده که در برنامه بعدی شرکت کند.

آقای رویانیان به این سوال پاسخ دهید:

1- هنوز مدت زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده،1 ساعت و نیم حضور در برنامه ورزش و مردم چه ایرادی داشت؟

 

استقلالی بازدید : 186 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

مهاجم ملي پوش فصل گذشته باشگاه سايپا با مسئولان باشگاه استقلال براي پيوستن به اين تيم به توافق نهايي رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از ديدار تيمهاي ملي فوتبال ايران و قطر مذاکرات نهايي خود را با مدير برنامه هاي کريم انصاري فرد که برادر وي است انجام دادند و به توافقات نهايي نيز در اين خصوص رسيدند.

علي فتح الله زاده، مدير عامل باشگاه استقلال ضمن تاييد اين خبر گفت: مذاکرات خوب و مثبتي را در اين خصوص انجام داديم و به توافقات نهايي نيز رسيديم بنابراين طي 48 ساعت آينده به اميد خدا او استقلالي خواهد شد و قراردادش را با باشگاه استقلال امضا مي کند.

وي با اعلام اينکه متاسفانه پس از مذاکره ما با انصاري فرد دوستان در باشگاههاي ديگر با او وارد مذاکره شده و پيشنهادات مالي سنگيني نيز داده اند، گفت: همه چيز پول نيست و انصاري فرد دوست دارد که در استقلال بازي کند و همانطور که گفتم اين اتفاق نيز خواهد افتاد.

استقلالی بازدید : 210 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال با شرایط خاص تیمش را آماده شروع مسابقات می کند این مربی پس از گفتگو با مدیر عامل تیم استقلال اعلام کرد که به 2 بازیکن خارجی تیم در فصل گذشته نیازی ندارد.
گوران یرکوویچ مهاجم فصل قبل تیم استقلال که عملکرد خوبی در ترکیب آبی ها و تیم پرویز مظلومی داشت با شرایط ایده آل روبرو نشد زیرا سرمربی تیم استقلال، نپذیرفت که با این بازیکن همکاری داشته باشد. سرمربی تیم استقلال بدلیل حضور یرکوویچ در تیم پرویز مظلومی نتوانست وی را در تیم فصل آینده اش بپذیرد.

این در حالی است که یرکوویچ از تیم مس کرمان پیشنهاد دریافت کرده است و این پیشنهاد کاملا جدی است و قرار شده که وی هر چه سریعتر مسئولان این تیم پاسخ دهد.

گفتنی است، یرکوویچ در صربستان بسر می برد، اما قرار است برای مذاکره راهی کرمان شود و یا مدیر برنامه هایش را به این شهر راهی کند تا مذاکرات نهایی را انجام دهد.

شایان ذکر است: ساموئل نیز ازتیم سپاهان پیشنهاد دریافت کرده است این بازیکن، هنوز پاسخی به این پیشنهاد ارائه نکرده است، اما قرار است در این خصوص صحبت های نهایی انجام شود.

شایان ذکر است: پیشنهاد ساموئل بسیار قابل توجه است و به همین دلیل این بازیکن قرار است شرایط را بررسی کند و پس از آن پاسخ نهایی را ارائه دهد، این بازیکن پیش از این اعلام کرده بود در صورتی که پیشنهاد مالی مناسبی دریافت کند به آن پاسخ مثبت می دهد.

استقلالی بازدید : 224 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

دو بازیکن پرتغالی که مد نظر سرمربی تیم فوتبال استقلال بودند وارد ایران شدند تا برای تست فنی در تمرینات تیم فوتبال استقلال حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند برای برطرف کردن نقاط ضعف فصل گذشته تیم شان چند بازیکن خارجی را به خدمت بگیرند که در این راستا مذاکره با چند بازیکن پرتغالی و برزیلی را در اولویت کارهای خود قرارداده اند.

در این میان و با موافقت ابتدایی مسئولان استقلال و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه، چهارشنبه شب دو بازیکن از پرتغال وارد تهران شدند تا از روز شنبه در تمرینات تیم فوتبال استقلال شرکت کنند. این دو بازیکن که هنوز نام هایشان از سوی باشگاه استقلال اعلام نشده است، در پست های هافبک میانی و مدافع انجام وظیفه خواهند کرد.

استقلالی بازدید : 115 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

 

 

مناظره رویانیان و فتح‌الله‌زاده، جمعه در برنامه ورزش و مردم

مدیران دو باشگاه بزرگ ایران فردا (جمعه) در برنامه ورزش و مردم مناظره می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ ورود پر سر و صدای محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بازار نقل و انتقالات، اتفاقی بود که صدای بعضی از مدیران باشگاه‌ها را درآورد. یکی از مدیرانی که نسبت به خریدهای محمد رویانیان اعتراض کرده، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال است. برخی از مدیران باشگاه‌ها معتقدند رویانیان با رقم‌های نجومی که به بازیکنان پیشنهاد می‌دهد، بازار نقل و انتقالات را به هم ریخته است. از طرفی رسولی‌نژاد، رئیس هیات مدیره استقلال هم چند روز قبل گفت که رویانیان بازار نقل و انتقالات را به هم ریخته است. دیروز هم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال به خودروهایی اشاره کرد که رویانیان از دولت می‌گیرد و با کمک آن‌ها، تیمش را می‌بندد.
رویانیان هم خیلی زود در رسانه‌ها جواب او را داد و گفت که این خودروها بنز هستند و دولت بنز ندارد که به او کمک کند، بلکه اگر قرار باشد دولت خودرویی به پرسپولیس بدهد، باید سمند بدهد. سایت باشگاه پرسپولیس هم مطلبی منتشر کرد که در آن نوشته شده بود این خودروها، بخش کوچکی از برنامه‌های اقتصادی باشگاه پرسپولیس هستند.
حالا قرار است رویانیان و فتح‌الله‌زاده صبح جمعه به برنامه ورزش و مردم بروند و در مورد این مسائل و همچنین خریدهایی که در نقل و انتقالات انجام داده‌اند، با یکدیگر مناظره کنند.
استقلالی بازدید : 203 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

 

 

تیموریان خبر پیوستن به پرسپولیس را تکذیب کرد

 آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی خبر توافقش با پرسپولیس را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، شب گذشته و بعد از پایان بازی ایران مقابل قطر این شایعه مطرح شد که محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس با آندرانیک تیموریان هافبک فصل گذشته استقلال به توافق رسیده و این یکی از بمب‌های مدیرعامل پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات است. تیموریان اما خبر توافق با پرسپولیس را تکذیب کرده و می‌گوید:« این خبر صحت ندارد و فقط در حد یک شایعه است.»
آندو هنوز برای ماندن در استقلال تصمیم قطعی را نگرفته و احتمالا از این تیم جدا خواهد شد. قرار است او به زودی برای مذاکره با تیم‌های عربی به قطر و امارات سفر کند.
استقلالی بازدید : 206 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

 

 

آندو به همراه ادینهو بمب رویانیان و پرسپولیس می شود؟/ سرژیک تیموریان: برادرم به پرسپولیس نمی رود

 تقریبا همه اهالی فوتبال شایعه پرسپولیسی شدن آندو تیموریان را دهان به دهان می کنند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که قرار است پرسپولیس رویانیان ، فردا دو بمب خبری جدید را در فصل نقل و انتقالات منفجر کند ، بسیاری نام آندو تیموریان را در کنار ادینهو به عنوان این دو بمب می نامند. حضور مهاجم برزیلی که پیش از این در مس کرمان خوش درخشیده بود تقریبا قطعی شده اما آیا آندو ناگهان از پرسپولیس سر در می آورد؟ او که از بچگی بازیکن استقلال بوده و برادرش سرژیک هم سال ها در استقلال بازی کرده؟ پرسپولیس به شدت به یک هافبک دفاعی نیاز دارد و اخبار غیر رسمی حکایت از پیشنهاد بیش از یک میلیاردی پرسپولیس به هافبک استقلال دارند. ارقامی که هیچ کس نمی تواند تائیدش کند چون رسما با قانون سقف قرارداد ها در تضاد است ، با این وجود آیا آندو که با بسیاری از بازیکنان دیگر ایران تفاوت دارد و اساسا خیلی حرفه ای برخورد می کند ، به پرسپولیس می رود؟ سرژیک تیموریان ، برادر بزرگترش در این باره به خبرآنلاین می گوید:« تا جایی که می دانم او چند پیشنهاد خارجی دارد که بیشتر به آنها فکر می کند. خودش که به من گفته به پرسپولیس نمی رود اگر بخواهد در ایران بماند ، ترجیح می دهد در همین استقلال بازی کند.»

استقلالی بازدید : 200 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

مجتبی جباری که یکی از بازیکنان پرسروصدای فصل نقل و انتقالات ادوار گذشته لیگ برتر بود، در نقل و انتقالات فصل دوازدهم هم نگاه ها را به سود خود معطوف کرده و پس از نشستی که امروز با مدیرعامل استقلال داشت از نظر مالی با وی به توافق نرسید.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ویژه علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با مجتبی جباری هافبک ملی پوش این تیم صبح امروز پنجشنبه برگزار شد و طرفین پیشنهادات خود را ارائه کردند اما در پایان در مورد مسائل مالی به توافق نهایی نرسیدند.

در حالی که مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا جباری را برای فصل آینده حفظ کنند، به نظر می رسد پیشنهاد خارجی هافبک میانی استقلال را برآن داشته تا پیشنهاد مالی بالایی به باشگاه استقلال بدهد.  قرار است در نشست هایی که طی سه روز آینده بین فتح الله زاده و جباری برگزار می شود، تکلیف این هافبک ملی پوش برای فصل آینده مشخص شود.

همچنین علی فتح الله زاده مذاکرات تلفنی را با سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده و به توافقات ابتدایی نیز دست پیدا کرده اند. با این حال قرار است در بازگشت رحمتی از مسافرت مذاکرات نهایی انجام شود. این مذاکرات سه روز دیگر انجام می شود تا تکلیف رحمتی هم اوایل هفته آینده مشخص شود.

استقلالی بازدید : 208 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

 

پیشنهاد یک تیم مصری به کاپیتان استقلال / شاید جباری لژیونر شود

مجتبی جباری همچنان در انتخاب تیم فصل آینده خود تردید دارد.این بازیکن پیش از پاسخ به تیم استقلال و اظهارات مسئولان و سرمربی این تیم با پیشنهاد یک تیم مصری روبرو شده است که در حال بررسی آن است.این بازیکن که پس از حضور امیر قلعه نوعی در استقلال با مشکل روبرو است و تصمیم گیری برای وی سخت شده در حال بررسی پیشنهاد تیم های عربی است که یک باشگاه مصری شامل این پیشنهادات می شود.
در این مورد مدیر برنامه های جباری در حال بررسی است چون خود مجتبی در اردوی تیم ملی حضور دارد و اعلام کرده است که مصدومیتش نیز جدی نیست و می تواند پس از یک هفته در تمرینات فشرده تیمی شرکت کند.هنوز چیزی مشخص نیست و باید دید که کاپیتان استقلال چه تصمیمی برای فصل آینده خودش خواهد گرفت.

استقلالی بازدید : 178 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

 

 

فتح الله زاده: هک شوم خیلی چیزها «رو» می شود آقای رویانیان!

 علی فتح الله زاده می گوید درباره فعالیت های اقتصادی پرسپولیس فعلا با کد از آنها سخن می گوید.

مدیرعامل استقلال در گفت و گویی با خبرآنلاین ؛ درباره اتفاقات اخیر و حرفهای مطرح شده درباره کمک های دولتی به پرسپولیس می گوید:« من فعلا خیلی سر بسته و کدگذاری شده حرف زدم. آقای رویانیان عزیز درست است که من بچه خوی هستم و تازه به تهران رسیدم اما دلیل نمی شود که قیمت یک سمند در بازار چقدر است. احیانا با چه قیمتی در نمایشگاه های مختلف ، خرید و فروش می شوند جناب رویانیان؟ فعلا که من دارم کدگذاری شده حرف می زنم اما واقعا اگر حرف هایم رمزگشایی شود ، خدای ناکرده هکرها حمله کنند و رمزهایم را باز کنند ، خیلی از مسائل باز می شود.»
او ادامه می دهد:« ما اگر بانک تات در کنارمان بوده در مقام اسپانسر این کار را کرده ، قرارداد بستیم و برای شان روی پیراهن مان تبلیغ کردیم. حالا دوستان اگر سمند گرفتند و معامله می کنند ، اشکالی ندارد اما ممنون می شوم یکی از آن سفیدهایش را که به محسن بنگر دادند را به ما هم بدهند داشته باشیم. قیمتش هم که خیلی زیاد نیست!»
فتح الله زاده که این فصل زیر فشار است چون نتوانسته خرید های خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته باشد ، می گوید:« من چه کسی راباید می خریدم وقتی بهترین بازیکنان ایران را در تیمم دارم. اصلا بروم بازار و چه بازیکنی را بخرم که بهتر از آندو تیموریان ، جباری یا رحمتی باشد؟ شما کسی را بهتر از مجموعه بازیکنان استقلال در لیگ برتر می شناسید؟ بگذارید تیم های مان تکمیل شوند ؛ آن وقت ما عکس های تیم مان می چینیم ، پرسپولیسی ها هم عکس بازیکنان شان را بیاورند بچینیم کنار هم . بعد هم مردم رای گیری کنند که استقلالی ها بهتر هستند یا پرسپولیسی ها. حالا شما می توانید نظرسنجی بگذارید.»
شاید ایده نظرسنجی ، کار جالبی باشد میان او و رویانیان؛« البته همیشه آنهایی که به پرسپولیس رای می دهند تعدادشان بیشتر است اما این ما بودیم که در زمین ، آنها را سوبله و چوبله کردیم!( می خندد و می گوید: حاجی جان این را شوخی کردم!) »
او بعد از این شوخی می گوید :« البته ما همیشه برای طرفداران خوب پرسپولیس احترامی ویژه قائل هستیم و دوست داریم رقیبی جدی در حد پرسپولیس قهرمان داشته باشیم. خیلی هم خوشحال می شویم اگر پرسپولیس با مدیریت خوب آقای رویانیان درآمدزایی کند و بتواند تیمش را بگرداند اما می گوییم هر دوی این تیم ها برای دولت هستند و ما امسال امتیازاتی را که دوست خوبم ، آقای رویانیان داشته ، در اختیار نداریم. امتیازاتی که سبب شده تا دست این دوستان خیلی باز باشد . با این وجود ما سعی مان را می کنیم با هماهنگی وزیر ورزش بتوانیم بودجه مورد نیاز تیم را تامین کنیم و مشکلی برای مان ایجاد نشود.»
او درباره آخرین شرایط تمدید قرارداد با 3 بازیکن اسمی تیمش هم گفت:« آندو قول داده در ایران فقط برای استقلال بازی کند. خیال تان راحت ، او جایی نمی رود و پیش ما می ماند. مهدی رحمتی هم هر جایی دوست داشته باشد ، می تواند مذاکره کند اما مهم این است که در نهایت با استقلال تمدید می کند و پیش مان می ماند. با مجتبی هم حرف های مان را زدیم. امیدواریم که او هم در تیمش بماند.»

استقلالی بازدید : 211 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

با برگشتن امير قلعه‌نويي به استقلال حالا حساب و كتاب‌هاي مالي و مبلغ قرارداد بازيكنان هم بايد به تاييد او برسد و عجيب نيست كه او به‌خاطر درخواست بالاي مالي عذر يك بازيكن را بخواهد. فريدون زندي آخرين كسي است كه با وجود قرار داشتن در ليست قلعه‌نويي و با وجود اين‌كه از نظر فني مورد تاييد سرمربي استقلال است اما براي ادامه كار در اين تيم به مشكل برخورده است.

تصویر خبر

امير قلعه‌نويي پس از اين‌كه شنيد زندي براي ماندن در استقلال مبلغ 650 ميليون تومان خواسته في‌الفور به اين بازيكن اعلام كرد دنبال يافتن تيم جديدش باشد چرا كه استقلال پولي ندارد كه بابت زندي هزينه كند. اين اخبار در حالي از اردوگاه آبي به گوش مي‌رسد كه شنيديم محسن يوسفي هم مبلغ 600 ميليون تومان از استقلال خواسته است. پيش از اين هم مهدي رحمتي بعد از اين‌كه از پيشنهاد يك‌ونيم ميليارد توماني مس كرمان صحبت كرد از طرف قلعه‌نويي با اين جواب روبه‌رو شد: «هر جور راحتي!!»

استقلالی بازدید : 203 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

مجتبی جباری ديروز در مصاحبه با سايت گل اعلام كرده بود ميان او و استقلال مسائلي وجود دارد كه بايد بر سر آن‌ها بحث شود. او صبح امروز در نشستی که با مدیرعامل استقلال داشت از نظر مالی با وی به توافق نرسید.

تصویر خبر

به گزارش گل به نقل از مهر، جلسه ویژه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با مجتبی جباری هافبک ملی پوش این تیم صبح امروز پنجشنبه برگزار شد و طرفین پیشنهادات خود را ارائه کردند اما در پایان در مورد مسائل مالی به توافق نهایی نرسیدند. در حالی که مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا جباری را برای فصل آینده حفظ کنند، به نظر می‌رسد پیشنهاد خارجی هافبک میانی استقلال را برآن داشته تا پیشنهاد مالی بالایی به باشگاه استقلال بدهد. قرار است در نشست‌هایی که طی سه روز آینده بین فتح‌الله‌زاده و جباری برگزار می شود، تکلیف این هافبک ملی‌پوش برای فصل آینده مشخص شود. همچنین علی فتح‌الله‌زاده مذاکرات تلفنی را با سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده و به توافقات ابتدایی نیز دست پیدا کرده‌اند. با این حال قرار است در بازگشت رحمتی از مسافرت مذاکرات نهایی انجام شود. این مذاکرات سه روز دیگر انجام می‌شود تا تکلیف رحمتی هم اوایل هفته آینده مشخص شود.

استقلالی بازدید : 200 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

خبرگزاری مهر : مهاجم ملی پوش فصل گذشته باشگاه سایپا با مسئولان باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم به توافق نهایی رسید.


مسئولان باشگاه استقلال پس از دیدار تیمهای ملی فوتبال ایران و قطر مذاکرات نهایی خود را با مدیر برنامه های کریم انصاری فرد که برادر وی است انجام دادند و به توافقات نهایی نیز در این خصوص رسیدند.

علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید این خبر گفت: مذاکرات خوب و مثبتی را در این خصوص انجام دادیم و به توافقات نهایی نیز رسیدیم بنابراین طی 48 ساعت آینده به امید خدا او استقلالی خواهد شد و قراردادش را با باشگاه استقلال امضا می کند.

وی با اعلام اینکه متاسفانه پس از مذاکره ما با انصاری فرد دوستان در باشگاههای دیگر با او وارد مذاکره شده و پیشنهادات مالی سنگینی نیز داده اند، گفت: همه چیز پول نیست و انصاری فرد دوست دارد که در استقلال بازی کند و همانطور که گفتم این اتفاق نیز خواهد افتاد.
استقلالی بازدید : 85 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

ماندن رحمتی و جباری در استقلال هنوز قطعی نشده است اما علی فتح‌ا…‌زاده می‌کوشد گروه مخالفان امیر قلعه‌نویی را هر چه بیشتر به این مربی نزدیک کند. در همین راستا علی فتح‌ا…‌زاده روز گذشته به‌طور جداگانه با سیدمهدی رحمتی و مجتبی جباری گفت و گوهایی انجام داده و از آنها قول گرفته قراردادشان را برای فصل بعد با استقلال تمدید کنند. فتح‌ا…‌زاده قبل از سفرش هم با رحمتی تلفنی حرف زد و ضمن تبریک به دنیا آمدن دومین فرزند او از این دروازه‌بان خواست فصل بعد را هم در استقلال سپری کند. در آن تماس تلفنی رحمتی به فتح‌ا…‌زاده اعلام کرد که دوست دارد یک فصل دیگر را هم به خاطر هواداران استقلال در این تیم بماند. رحمتی روز گذشته هم در تماس تلفنی فتح‌ا…‌زاده این جمله را اعلام کرد و به مدیرعامل استقلال گفت: «می‌مانم اما تنها به خاطر هواداران استقلال نه شخص دیگری!» همه می‌دانند که رحمتی اصولا دوست نداشته با امیر قلعه‌نویی در یک محیط کار کند اما از آنجا که هواداران استقلال دوست ندارند این دروازه‌بان را از دست بدهند او نیز از جدایی صرفنظر کرده است. ماجرای مجتبی جباری هم همین‌طور است. مرد شماره ۸ آبی‌ها که غیبت و ناآمادگی‌اش در ۲ بازی گذشته تیم ملی کاملا به چشم آمده است در تماسی که فتح‌ا…‌زاده با او داشته عین جملات مهدی رحمتی را تکرار کرده است. جباری در این تماس تلفنی به فتح‌ا…‌زاده گفته یک فصل دیگر در استقلال بازی خواهد کرد اما به خاطر هواداران! گفته می‌شود مجتبی جباری به یکی از دوستان نزدیکش گفته قطعا اگر آدم‌های دور و بر امیر قلعه‌نویی بخواهند هر روز سر تمرین بیایند او قطع به یقین دوباره مصاحبه‌هایی را علیه این مربی ترتیب خواهد داد. ظاهرا جباری بابت اتفاقاتی که یکشنبه عصر در تمرین استقلال رخ داد به شدت ناراحت است و تاسف خود را از حضور لات‌ها و چاقو کش‌ها در تمرین استقلال اعلام کرده است.
به هر شکل ماندن جباری و رحمتی در استقلال می‌تواند یک خبر خوب برای هواداران آبی‌ها باشد اما آخر و عاقبت این سازش معلوم نیست. ای کاش امیر قلعه‌نویی قبل از اینکه با استقلال قرارداد می‌بست تکلیف خود را با این دو پست مشخص می‌کرد تا ترس از بروز حاشیه‌های تازه پیش از آغاز فصل دوازدهم استقلال را تهدید نکند. این وسط نتیجه‌گیری امیرخان هم تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

استقلالی بازدید : 242 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (1)

بر خلاف آنچه در برخي رسانه‌ها مطرح شده مجتبي جباري تا امروز هيچ مذاكره‌اي با مسئولان استقلال نداشته است.او که جای خالی اش در بازی ایران - قطر مشهود بود بازی را از جایگاه ویژه دید.

تصویر خبر

هافبك آبي‌پوشان كه اختلافات قديمي‌اش با قلعه‌نويي سرنوشت فصل آينده‌اش را با ابهام روبه‌رو كرده، در گفتگويي كوتاه با خبرنگار گل گفت: «اين‌كه گفته مي‌شود براي فصل آينده صحبت‌هايي با مسئولان استقلال داشته‌ايم واقعيت ندارد. هنوز هيچ صحبتي براي فصل آينده با استقلالي‌ها نكرده‌ام. »این در حالی است که امیرقلعه نویی در جلسه اتحادیه فوتبال گفته بود با او و رحمتی صحبت کرده است.

سواي اختلاف‌نظرهاي امير و مجتبي، ظاهرا بخشي از مشكلاتي كه جباري از آن صحبت مي‌كند به مسائل مالي مربوط مي‌شود. جباري مي‌گويد: «هنوز طلب‌هاي فصل گذشته را از استقلال نگرفته‌ام.»اما شاید فعلا هيچ پولي در حساب باشگاه نيست.البته اولویت جباری پول نیست چون او  و بقیه بازیکنان  به این شرایط  عادت دارند !


احتمالا طي دو سه روز آينده اخبار جديدي در مورد اين بازيكن خواهيم شنيد. نكته اين‌كه در حال حاضر در هر دو باشگاه قرمز و آبي، ماندن و رفتن هافبك‌هاي شماره 8 هنوز در ابهام قرار دارد و اين از نكات جالب توجه فوتبال ماست.

در حاشیه بازی ایران - قطر چند تماشاپی استقلال که جای نشستن جباری را رصد کرده بودند مدام از او می خواستند که بماند و جباری به آنها لبخند می زد...

استقلالی بازدید : 190 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (1)

پرسپوبیس کهکشانی این فصل بدون کریم انصاری فر شکل می گیرد.

پرسپولیسی ها که بعد از خرید بنگر، قاضی، جلال حسینی و گردان، در حال ساختن یک تیم کهشکانی برای فصل بعد هستند، در چند هفته اخیر تلاش زیادی برای خرید مهاجم ملی پوش سایپا انجام دادند.

براساس گزارش ها، پرسپولیسی ها برای خرید این بازیکن پیشنهادی 400 میلیونی نیز ارائه داده اند اما اظهار نظر اخیر رویانیان، مدیر عامل قرمزها در مورد این بازیکن، راه را برای پیوستن این بازیکن به استقلال باز کرد.

رویانیان امروز در جمعی خصوصی اعلام کرد قصد دارد دست از تلاش برای خرید انصاری فر بردارد تا این بازیکن راهی استقلال شود.

استقلالی بازدید : 210 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)
 
 
تصوير خبر

  تمرین عصر امروز استقلال از ساعت 18 در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال آغاز شد.
* بیش از یکصد هوادار این نوبت تمرینی را از نزدیک نظاره گر بودند.
*امیر قلعه نویی به شدت مورد تشویق حاضران در تمرین قرار گرفت. هواداران همچنین سوال هایی را نیز از سرمربی استقلال در خصوص تیم می پرسیدند.
*دکتر امین نوروزی، رضا رجبی و شاهرخ بیانی این نوبت تمرینی را از نزدیک نظاره گر بودند.
*حمید بابازاده مربی دروازه بانان استقلال تمرینات ویژه ای را برای گلرهای تیم در نظر گرفته بود، این در حالی بود که بازیکنان زیر نظر امیر قلعه نویی تمرین دقیقی روی پاس  های تکضرب داشتند.
*گفتنی است؛ تمرین فردا یک نوبتی است و از ساعت 10:30آغاز خواهد شد.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
سرور هرچی لنگیه*** امیر قلعه نوعیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود نمونه سوال امتحانی
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • دانلود آهنگ جدید
  • قرص مخمر آبجو
  • جاهای دیدنی
  • خرید گیفت کارت
  • شنل بلو
  • آتلیه عکاسی
  • تشریفات مجالس
  • ویزای روسیه
  • سنجش و دانش
  • خرید اکستندر
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • نرخ ارز آزاد
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • دانلود فیلم
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود موسیقی
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • اس ام اس خوون
  • منابع دکتری معماری
  • مونوپاد
  • آفبا
  • تاریخچه طراحی لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود سریال
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • آزمون دکتری معماری
  • منابع آزمون دکتری
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • آهنگ تیتراژ سریال کیمیا
  • دانلود آهنگ در حاشیه
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب؟
    به نظر شما استقلال در جام باشگاه های آسیا موفق خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 592
  • بازدید ماه : 592
  • بازدید سال : 8,595
  • بازدید کلی : 256,713