loading...
وبلاگ هواداران استقلال تهران زلزله
استقلالی بازدید : 87 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: حذف جام حذفی قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که پیش از این فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود برای حذف جام حذفی در فصل جدید باید برررسی‌های لازم انجام شود و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم گیری نهایی را می‌کند، هادی آیت اللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس، اظهار داشت: جام حذفی در سال جاری صددرصد برگزار نمی‌شود. برای ما شرایط تیم ملی و برگزار شدن اردوهای تیم ملی مهم است و به همین دلیل فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم گرفت جام حذفی برگزار نشود.

استقلالی بازدید : 183 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)
جواد نکونام

سایت گل - جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران در گفت و گو با علی فتح الله زاده عجالتا دست رد بر سینه وی زد.
به گزارش گل ، نکو که امروز تلفنی با مدیرعامل استقلال به گفت و گو نشست در پاسخ به درخواست فتح الله زاده به حضور وی در جمع آبی ها ضمن اعلام علاقه اش به پیراهن ابی اعلام کرد هنوز تصیم نگرقته که آیا در اسپانیا به فوتبال ادامه بدهد یا به ترکیه برود یا بین دو پیشنهاد استقلال و قطر یکی را انتخاب کند.
طبق آنچه که خبرنگار گل از باشگاه استقلال شنیده است ؛ نکو به فتح الله زاده گفته است 3 روز دیگر در این باره تصمیم خواهد گرفت.

استقلالی بازدید : 210 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

خبر روز: نكونام به استقلال نزديك‌تر شد

امروز در باشگاه استقلال همه در مورد آبي‌پوش شدن كاپيتان تيم ملي صحبت مي‌كردند.

javad nekoonam

سايت گل- تلاش‌هاي چند روزه مسئولان استقلال براي جذب جواد نكونام ظاهرا به جاهاي اميدواركننده‌اي رسيده است. تا حدي كه امروز در اين باشگاه همه در مورد آبي‌پوش شدن كاپيتان تيم ملي صحبت مي‌كردند.

به گزارش سايت گل، جواد نكونام هافبك ايراني باشگاه اوساسونا كه در حال حاضر تعطيلات خودش را در ايران مي‌گذراند مذاكراتي را براي پيوستن به باشگاه استقلال در چند مرحله با مديران اين تيم انجام داده و دو طرف تا حد زيادي به توافق رسيده‌اند. شنيده‌ها حاكي از اين است كه نكونام ظرف امروز و فردا با مسئولان استقلال به توافق كامل مي‌رسد تا بعد از چند سال دوباره بازي در ليگ برتر ايران را تجربه كند.

استقلالي‌ها بعد از اين‌كه در نيمه اول فصل نقل‌وانتقالات از پرسپوليس عقب افتادند در صدد بر آمدند تا به هر قيمت ممكن جواد نكونام و محمدرضا خلعتبري را به تركيب خود اضافه كنند. حالا به نظر مي‌رسد نكونام در نزديك‌ترين فاصله با استقلال ايستاده و نيمي از اهداف آبي‌پوشان محقق شده است. در مورد خلعتبري هم ساعاتي قبل گفته شد باشگاه الوصل قرارداد اين بازيكن را تمديد نخواهد كرد تا احتمال پيوستن او به تيم‌هاي ايراني قوت بگيرد.

استقلالی بازدید : 203 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (1)
جواد نكونام مدت ها است جزو گزينه هاي اصلي مدير عامل تيم استقلال محسوب مي شود و علي فتح الله زاده بارها به اين موضوع اشاره كرده است و اما در اين ميان وي نيز بارها اعلام كرد قصد حضور در ليگ ايران را ندارد و برايش زود است كه فوتبال خود را در ايران دنبال كند.

 
اما با اصرار مسئولان تيم استقلال وي تصميم گرفت شرايط را در ليگ ايران دنبال كند و مذاكراتي را بصورت جذي با شخص مدير عامل استقلال داشته باشد تا وضعيت را مورد بررسي قرار دهد.

 
البته عنوان شده است كه مدير برنامه هاي وي در حال بررسي شرايط او در اروپاست اما عنوان شده است كه اين بازيكن براي حضور در تيم هايي كه مورد نظرش است به بن بست رسيده است و به همين دليل قصد دارد در تهران شرايط را زير ذره بين قرار دهد و پس از آن قراردادش را امضا كند.

 
در اين مورد شنيده مي شود وي عصر ديروز وارد تهران شد تا علاوه بر استراحت چند روزه به بررسي شرايط بپردازد و تصميم گيري كند.

 
شايان ذكر است ، مسئولان استقلال با توجه به بودجه دريافتي قصد دارند شرايطي ايده ال را براي اين بازيكن در نظر بگيرند تا در نهايت از وي (نه ) نشوند.
استقلالی بازدید : 195 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)


فتح الله زاده:دسته چک برادرم را هم قرض گرفته ام تا نکونام را استقلالی کنم/ حرام ما باشد اگر پول میلیاردی به بازیکنی داده باشیم

قرار امشب فتح الله زاده با جواد نکونام جدی تر از گذشته است.

به گزارش خبرآنلاین؛علی فتح الله زاده هر طور که شده می خواهد شاه ماهی فصل نقل و انتقالات را به استقلال بیاورد.او پس از اینکه آندرانیک تیموریان از این تیم رفت به امیر قلعه نویی و هواداران استقلال قول داده بود که بازیکنی خوب را جانشین تیموریان خواهد کرد.فتح الله زاده خودش هم می داند که کار سختی برای جذب نکونام دارد اما او علاوه بر دسته چک شخصی خودش،دسته چک برادرش هم قرض گرفته است تا بتواند کاپیتان تیم ملی ایران را راضی کند که در استقلال بازی کند.خود او در این مورد می گوید:«امشب قرار است با نکونام حرف بزنیم.اما نمی شود به صورت جدی اعلام کرد که این بازیکن استقلالی می شود.او کاپیتان تیم ملی است و تقریبا می توان گفت که کاپیتان تیم اوساسونا هم هست.جواد بازیکن واقعا بزرگی است که هنوز هم خیلی از باشگاه های بزرگ اروپای او را می خواهند و رقم های زیادی را پیشنهاد می دهند.طبیعی است که چنین بازیکنی با سختی به استقلال بیاید.من پس از اینکه آندو از ایران رفت قول دادم که یک بازیکن بزرگ را جانشین او می کنم.اگر نکونام را بگیریم او می تواند جای آندو را پر کند و به تیم ما سر و شکل بهتری بدهد.»
از فتح الله زاده پرسیدیم که آیا زور باشگاه استقلال می رسد که پول رقم قرارداد نکونام را پرداخت کند که او این جواب را تحویل داد:«کتم تنم است و دسته چک جادویی هم داخل جیب آن.البته برای اینکه زورم برسد دسته چک برادرم را هم قرض گرفته ام اما باز هم جذب جواد نکونام کار سختی است چون قیمتی که باشگاه های اروپایی به او می دهند زیاد است البته من تمام تلاشم را می کنم تا این بازیکن آبی پوش شود.»
مدیر عامل آبی پوشان در ادامه درباره حرف های رویانیان هم واکنش نشان داد.او گفت:«من نمی دانم چرا رویانیان این حرف ها را می زند و درباره تعصب بازیکنان استقلال می گوید.رویانیان خودش خوب می داند که هنوز به هیچ کدام از بازیکنان استقلال یک ریال هم پرداخت نکرده ام.من دو تا چک به تاریخ دیروز کشیده بودم که هر دو تای آنها برگشت خورد.باشگاه پول ندارد.البته از چک های خودم کلا ده فقره به بازیکنان داده ام.اگر ما پول های میلیاردی به کسی داده باشیم هم برای ما حرام باشد و هم برای بازیکنان.این پول ها از گلوی ما پایین نمی رود.رویانیان مجبور شد تیمش را گران ببندد و تیم های دیگر هم مجبور شدند تا پول بیشتری را در فصل نقل و انتقالات خرج کنند.کلا در لیست بازیکنان استقلال و پرسپولیس یک بازیکن مشترک وجود داشت و آن هم سید جلال حسینی بود.به هر حال بازار گران شد و همه چیز به هم ریخت.امیدوارم دوستانی که به رویانیان مشاوره می دهند مشورت درستی داده باشند.ای کاش مشاورینی مثل عابدینی در کنار او بودند.»
فتح الله زاده با ابراز امیدواری برای سرخپوشان را این طور ادامه داد:«من خیلی امیدوارم که پرسپولیس امسال رقیبی جدی باشد و در کورس قهرمانی بجنگد.البته یک مقدار نگران زمان از دست رفته آنها هستم.تیم من دو هفته است که تمرینات خود را شروع کرده است و تقریبا می توان گفت دوران بدنسازی را گذرانده است.خوشحالم بازیکنانی را که سرمربی استقلال می خواسته جذب کرده ام.از بین همه لیستی که امیر قلعه نویی داده بود فقط آندو را از دست دادیم که من از قلعه نویی خواهش کردم اجازه بدهد یا نکونام را جذب کنم یا اینکه یک بازیکن خوب خارجی را به استقلال بیاورم.امشب اگر نکونام استقلالی شد که هیچ،اگر هم نشد یک بازیکن کلاس جهانی به تهران می آید.از تیم سال گذشته ما، تقریبا اسکلت اصلی حفظ شده است.تازه محمد محمدی هم دروازه بان دوم ما است. البته قرار است در روزهای آینده دو بازیکن خوب خارجی هم جذب کنیم.ضمن اینکه من قبلا هم گفتم جذب امیر قلعه نویی خودش اتفاق بزرگی است.من حاضرم فصل نقل و انتقلات که به اتمام رسید خرید های دو تیم را با یکدیگر قیاس کنید.من تیم ضعیفی نبسته ام.»

استقلالی بازدید : 82 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)
 تعداد گل زده
 نام بازیکن
کشور
 7یونس محمود خلف
 عراق
 6 حسن عبدالفتاح
 اردن
 6 ناصر شمرانی
 عربستان
 6 پارک چو یونگ
 کره جنوبی
 6 اوکازاکی ژاپن
 5 جانمین هو
 چین
 5 احمد هایل
 اردن
 5 یو آن وانگ
 چین
 5 یانگ هاو
 چین
*خانه های پر شده با رنگ قرمز نشان دهنده حذف آن تیم است.
استقلالی بازدید : 177 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)
چند بازیکن خارجی برای حضور در تیم استقلال وارد تمرینات این تیم شدند و حتی یک بازیکن تا مراحل امضای قرارداد نیز پیش رفت اما مسئولان از وی خواستند تا به حضورش در تمرینات پایان دهد.
  بازیکنان خارجی که توسط مسئولان و مربیان استقلال تایید شده و در تمرینات حاضر شدند پیش از حضور در این تیم توسط قلعه نوعی تایید شدند زیرا از نظر سرمربی استقلال بازیکن خارجی که جذب این تیم می شود باید در سطح بالاتری از نفرات موجود تیم باشد و هافبک پرتغالی که همراه استقلال تمرینات گروهی را انجام می داد با چنین خصوصیاتی روبرو بود اما در نهایت مسئولان علی رغم عدم رضایت قلعه نوعی وی را نپذیرفتند تا این بازیکن ایران را ترک کند.

در این میان امیر قلعه نوعی اعتراف خود را به مسئولان اعلام کرد اما باشگاه استقلال که با شرایط مالی خاصی رو به رو است از اقدامات لازم در خصوص جذب بازیکن مورد نظر سرمربی تیم صرف نظر کرد این در حالی است که عنوان شده بازیکن خارجی مورد نظر امیر قلعه نوعی مبلغ 800 میلیون تومان از باشگاه استقلال درخواست کرده است و اعلام داشت به هیچ وجه از خواسته خود کوتاه نمی آید و به همین دلیل با درخواست وی موافقت نشد.

شایان ذکر است، علی رغم اعتراض و خواسته قلعه نوعی مسئولان با وی مخالفت کردند و راضی به حضور این بازیکن نشدند.
استقلالی بازدید : 199 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
سایت یوفا هافبک جنگنده و کهنه کار میلان که در پایان این فصل روسونری را ترک کرد، هفته گذشته با یک تیم سوئیسی به توافق رسیده است.
به گزارش مشرق، در حالی که دیروز در خبرها آمده بود علی فتح الله زاده اعلام کرده که به گتوسو برای بازی در استقلال پیشنهاد داده است! سایت یوفا هفته قبل این خبر را در خروجی سایت خود قرار داده بود:

سایت فوتبال ایتالیا نوشت: در حالی که باشگاه‌هایی مانند گالاتاسرای و رنجرز خواهان امضای قرارداد با ملی پوش پیشین تیم ملی ایتالیا شده بودند ولی گتوسو ترجیح داد راهی سیون سوئیس شود.

گنارو گتوسو با سران باشگاه رنجرز اسکاتلند گفت‌وگو کرده بود ولی به دلیل اینکه این باشگاه در حال ورشکستگی است، نمی‌تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.

مارکو دگنارو، مدیر ورزشی باشگاه سیون در این خصوص به رادیو مانا مانا گفت: با گتوسو گفت‌وگوهای خوبی داشته‌ایم و فردا قرار است انتقال او به سیون را قطعی کنیم. تمام کارهایی که مربوط به این قرارداد است نزدیک به نهایی شدن است. قصد داریم تیم آینده سیون را در اطراف گتوزو بچینیم. به نظر من گتوسو به زودی با همه هماهنگ خواهد شد.
استقلالی بازدید : 202 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (1)

4بازيکن خارجي در فهرست استقلال


رييس هيات مديره باشگاه استقلال و معاون وزير ورزش و جوانان گفت : 4 بازيکن خارجي در فهرست بازيکنان مورد نظر تيم فوتبال اين باشگاه قرار دارند و با نظر سرمربي جذب مي شوند.


  سيد احمد رسولي ن‍ژاد در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، گفت: فتح اله زاده با قدرت به کار خود در استقلال ادامه خواهد داد و هيچ مشکلي براي ادامه همکاري وجود ندارد.

وي ادامه داد: تمام ما دست به دست هم داديم تا با قدرت کار خود را دنبال کنيم و هيچ جاي نگراني وجود ندارد.

رسولي نژاد گفت: آخرين جلسه هيات مديره که برگزار شد دست آورد هاي بسيار خوبي داشت و مهم ترين ان تامين اسپانسر بود.

وي در خصوص استعفاي ساور و زرينچه، ادامه داد: وزير ورزش و جوانان با استعفاي هر دو نفر موافقت کرد و بايد از زحمات آنها تشکر کنيم.

رييس هيات مديره باشگاه استقلال تهران گفت: دليل استعفاي ساور از هيات مديره باشگاه استقلال مشغله زياد کاري بود.

وي در خصوص احتمال حضور فرهاد مجيدي در تيم مس کرمان، تصريح کرد: ما حضور اين بازيکن را به تشخص سرمربي تيم گذاشتيم و هر تصميمي او بگيرد حتي اگر با نظر ما مخالف باشد احترام مي گذاريم.

وي اظهار داشت: ترکيب فصل گذشته استقلال بسيار خوب بود و ما نياز به ترميم بعضي از خطوط در اين فصل داشتيم که فکر مي کنم در جذب بازيکنان جديد موفق عمل کرديم.

رسولي نژاد خاطرنشان کرد: تيم برتر در ميدان مشخص مي شود و نبايد از حالا بعضي از تيم ها را مدعي اصلي قهرماني دانست.

رييس هيات مديره باشگاه استقلال تهران گفت: در بخش جذب بازيکنان جديد با توجه به اينکه در وزارت ورزش شاغل هستم بايد اصولي را رعايت کنيم و نبايد بگذاريم دلال ها نقشي در قرارداد ها داشته باشند.

وي تاکيد کرد: تيم ما در اين فصل تمرينات خود را زودتر از خيلي تيم ها آغاز کرده و ما از همان ابتدا با 17 بازيکن کار خود را آغاز کرديم.

وي اظهار داشت: يکي از نقاط قوت تيم ما اين بود که در ابتدا سرمربي خود را جذب و پس از آن بازيکنان خود را با نظر وي جذب کرد.

رسولي نژاد گفت: هواداران تيم فوتبال استقلال تهران از انتخاب امير قلعه نويي بسيار خوشحال هستند زيرا او موفق ترين مربي فوتبال ايران است.

وي ادامه داد: بچه هاي ما به عشق پيراهن خود با استقلال قرارداد امضا کردند و ما براي جذب آنها خودرو و پيش پرداختي نداشتيم.

رييس هيات مديره باشگاه استقلال تهران گفت: چهار بازيکن خارجي بسيار خوب در ليست ما حضور دارند که با نظر سرمربي آنها را جذب مي کنيم.

وي در خصوص اينکه آيا باشگاه پرسپوليس از آنها بودجه بيشتري دريافت کرده است، خاطرنشان کرد: عدالت رعايت شد و هر دو ما از وزارت ورزش به يک اندازه بودجه دريافت کرده ايم البته شايد دوستان منابعي در اختيار دارند که ما نداريم.

وي ادامه داد: مهم شروع فصل است و نبايد به تبليغات قبل از فصل خيلي توجه کنيم زيرا براي همه ما نتايج تيم هاي خود مهم است.

رسولي نژاد گفت: ممکن است پيش از شروع فصل بعضي از تيم ها هياهو ايجاد کنند اما بايد منتظر باشيم ببينيم که در اواسط فصل با مشکل مالي روبه رو نخواهند شد و مي توانند به قول هاي خود عمل کنند.

معاون وزير ورزش و جوانان در خصوص مشکلات پيش آمده در مورد تعليق قايقراني، اظهار داشت: گروهي تشکيل داده ايم تا با کمک جواب اين نامه را دهيم و اميدوارم مشکلات برطرف شود.

وي ادامه داد: با علي آبادي و سجادي در اين خصوص جلسات بسيار خوبي برگزار کرديم و جوابيه مناسبي را آماده خواهيم کرد.

معاون وزير ورزش و جوانان گفت: تغييرات زيادي در فدراسيون هاي ورزشي ما بوده اما اين حواشي تنها براي يک يا 2 فدراسيون است.
استقلالی بازدید : 95 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال داماش با استقلال قرارداد بست.


فارس: باشگاه استقلال پس از عقد قرارداد با مهدی رحمتی برای جذب یک گلر دیگر اقدامات لازم را انجام داد و امروز با محمد محمدی قرارداد بست.

محمدی با حضور در باشگاه استقلال قرارداد یک ساله ای را امضا کرد.

محمدی دو فصل قبل هم در استقلال بازی می کرد اما فصل گذشته به داماش گیلان پیوست.

قرار است محمدی و رحمتی برای ثبت قرارداد با هم به هیئت فوتبال بروند.
استقلالی بازدید : 205 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

* هفته اول 29 و 30 تیر ماه

داماش- فولاد خوزستان

نفت آبادان- پرسپولیس

فجرسپاسی شیراز- ذوب آهن

استقلال- آلومینیوم هرمزگان

صبای قم - پیکان

تراکتورسازی- سایپا

گهر زاگرس - ملوان

سپاهان- مس کرمان

نفت تهران- راه‌آهن

 * هفته دوم 2 و 3 مرداد

آلومینیوم هرمزگان- داماش

ذوب آهن - صبا

فولاد- سپاهان

پرسپولیس- فجر

ملوان- نفت آبادان

سایپا - استقلال

راه آهن- گهر زاگرس

مس کرمان- نفت تهران

پیکان- تراکتورسازی

 * هفته سوم 9 و 10 مرداد

داماش- پیکان

فجر سپاسی- نفت آبادان

فولاد- سایپا

نفت تهران- آلومینیوم هرمزگان

صبای قم- ملوان

گهر زاگرس- پرسپولیس

تراکتورسازی- مس کرمان

سپاهان- راه آهن

استقلال- ذوب آهن

 * هفته چهارم 15 -16 مرداد

سایپا - داماش

نفت آبادان- نفت تهران

آلومینیوم هرمزگان- فولاد

ملوان - فجر

پرسپولیس- صبای قم

پیکان- گهر زاگرس

مس کرمان- استقلال

راه آهن- تراکتورسازی

ذوب آهن- سپاهان

 * هفته پنجم 27-28 مرداد

داماش- پرسپولیس

تراکتورسازی - نفت آبادان

فولاد- مس کرمان

صبای قم- فجر

آلومینیوم- راه آهن

سپاهان- سایپا

گهر - ذوب آهن

نفت تهران- پیکان

استقلال- ملوان

 * هفته ششم 2-3 شهریور

مس کرمان- داماش

نفت آبادان- صبا

راه آهن - فولاد

فجر- گهر زاگرس

سایپا - آلومینیوم هرمزگان

ذوب آهن- تراکتورسازی

ملوان- نفت تهران

پیکان - سپاهان

پرسپولیس- استقلال

 * هفته هفتم 7-8 شهریور

داماش- ملوان

گهر - نفت آبادان

فولاد- پرسپولیس

سپاهان - فجر

آلومینیوم هرمزگان- مس کرمان

تراکتورسازی- صبای قم

سایپا - راه آهن

نفت تهران- ذوب آهن

استقلال - پیکان

 * هفته هشتم 24 و 25 شهریور

فجر - داماش

نفت آبادان - سپاهان

ذوب آهن - فولاد

پیکان- آلومینیوم هرمزگان

صبای قم- گهر زاگرس

مس کرمان- سایپا

ملوان - تراکتورسازی

راه آهن- استقلال

پرسپولیس- نفت تهران

 * هفته نهم 1 و 2 مهر ماه

داماش - راه آهن

فولاد - ملوان

آلومینیوم - نفت آبادان

سایپا - پیکان

مس - ذوب آهن

تراکتور - گهر

نفت تهران - صبا

سپاهان - پرسپولیس

استقلال - فجر

 * هفته دهم 6 و 7 مهر ماه

نفت آبادان - استقلال

فجر - تراکتور

صبا - داماش

گهر - نفت تهران

راه آهن- مس

پیکان - فولاد

پرسپولیس- آلومینیوم

ملوان - سپاهان

ذوب آهن- سایپا

 * هفته یازدهم 28 و 29 مهر

داماش- ذوب آهن

فولاد - نفت آبادان

آلومینیوم - فجر

سایپا - پرسپولیس

مس - ملوان

راه آهن- پیکان

نفت تهران- تراکتور

سپاهان - گهر

استقلال - صبا

 * هفته دوازدهم 5 و 6 و 7 آبان

نفت آبادان- داماش

فجر - نفت تهران

صبا - سپاهان

گهر - فولاد

تراکتور - استقلال

پیکان - مس

پرسپولیس- راه آهن

ملوان - سایپا

ذوب آهن- آلومینیوم هرمزگان

 * هفته سیزدهم 26 و 27 آبان

داماش - گهر

فولاد - فجر

آلومینیوم - صبا

سایپا- نفت آبادان

مس - پرسپولیس

راه‌آهن -  ملوان

پیکان- ذوب آهن

سپاهان - تراکتور

استقلال - نفت تهران

 * هفته چهاردهم 1 و 2 آذر

نفت آبادان - مس

فجر - سایپا

صبا - فولاد

گهر - استقلال

تراکتور - داماش

نفت تهران - سپاهان

پرسپولیس - پیکان

ملوان - آلومینیوم

ذوب آهن- راه آهن

 * هفته پانزدهم 6 و 7 آذر

داماش - نفت تهران

فولاد - تراکتور

آلومینیوم - گهر

سایپا - صبا

مس- فجر

راه‌ آهن- نفت آبادان

پیکان - ملوان

سپاهان - استقلال

پرسپولیس - ذوب آهن

* هفته شانزدهم 11 و 12 آذر

نفت آبادان - ذوب آهن

فجر - پیکان

صبا - راه آهن

گهر - مس

تراکتور - آلومینیوم

نفت تهران - سایپا

سپاهان - داماش

استقلال- فولاد

ملوان - پرسپولیس

هفته هفدهم 17 و 18 آذر

داماش - استقلال

فولاد - نفت تهران

آلومینیوم- سپاهان

سایپا - گهر

مس - صبا

راه آهن- فجر

پیکان - نفت آبادان

پرسپولیس - تراکتورسازی

ذوب آهن- ملوان

استقلالی بازدید : 208 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

لیگ برتر - نکونام شب گذشته هم در جلسه دیگری با فتح الله زاده شرکت کرده بود.

به گزارش خبرآنلاین؛جواد نکونام امروز با علی فتح الله زاده جلسه ای را برگزار می کند.نکونام که شب گذشته هم با مدیر عامل باشگاه استقلال دیدار کرده بود امروز در جلسه دیگری با او شرکت می کند.محوریت صحبت ها کاملا مشخص است و اصلا بعید نیست که امروز اتفاقی خاص بیفتد و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بازی کردن در استقلال را هم تجربه کند.شاه ماهی نقل و انتقالات فعلا در تور فتح الله زاده است و باید تا بعد از ظهر منتظر ماند و دید که آیا اتفاقی که هواداران استقلال منتظرش هستند می افتد یا نه؟

استقلالی بازدید : 203 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
پیراهنی که فرهاد مجیدی سال‌ها با آن در استقلال بازی می کرد به سیاوش اکبرپور رسید. به گزارش مشرق به نقل از فارس، با بازگشت سیاوش اکبرپور به استقلال گفته می شد این بازیکن شماره ۱۰ استقلال را که طی دو فصل گذشته در اختیار میلاد میداودی بود را بر تن خواهد کرد اما امیر قلعه نویی طی گفت و گویی اعلام کرد که در استقلال نباید این مباحث وجود داشته باشد و بازیکنی که فصل گذشته پیراهنی را می پوشیده محق است که در این فصل هم با همان شماره به میدان برود.

اکبرپور نیز این موضوع را پذیرفت تا اینکه سرمربی استقلال رسما اعلام کرد با حضور ۴ مهاجم فعلی نیازی به مجیدی ندارد. مسئولان استقلال نیز در پاسخ به درخواست اکبرپور پیراهن شماره ۷ فرهاد مجیدی را که سال‌ها در اختیار این بازیکن بود را به اکبرپور دادند تا به این ترتیب حضور مجیدی و درصد بازگشت او به استقلال به صفر برسد.

فرهادمجیدی از مس کرمان پیشنهاد دارد و قراردادش با باشگاه الغرافه قطر به پایان رسیده است.
استقلالی بازدید : 210 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
شنبه 18 آگوست 2012
 آرسنال   -:-
 ساندرلند
 هفته:1
ورزشگاه: امارات
 اورتون -:-  منچستریونایتد هفته:1
ورزشگاه:گودیسون پارک
 فولهام -:- نوریچ سیتی
 هفته:1
ورزشگاه:کراون کوتاچ
 منچسترسیتی -:-  ساوتمون هفته:1
ورزشگاه: اتحاد
 نیوکاسل -:-  تاتنهام هفته:1
ورزشگاه: جیمز پارک
 وست برومویچ
 -:-  لیورپولهفته:1
ورزشگاه: هاون تورنس
 وست هام
 -:-  آستون ویلا
هفته:1
ورزشگاه: آبون پارک
 ریدینگ -:-  استوک سیتی
هفته:1
ورزشگاه:مادگسکی
 ویگان -:-  چلسیهفته:1
ورزشگاه:دی دبلیو
 کوییز پارک رنجرز
 -:-  سوانزیهفته:1
ورزشگاه: لوفتس رد
استقلالی بازدید : 87 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
نامجومطلق: خوشحالم که ملی‌پوشان تمدید کردند  تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مجید نامجومطلق هافبک خلاق دو دهه پیش تیم استقلال درخصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: من خیلی خوشحال هستم که با شرایط موجود و رخ دادن اتفاق‌های خوب، این چند روز خیال هوادار راحت‌تر شده. به آن دسته از هوادارانی که هنوز نگران هستند باید بگویم که اگر پرسپولیس بازیکن‌های پرتعدادی و به زعم خودشان «اسمی»ها را گرفته‌، برای این است که پرسپولیس از پایه نیاز به ترمیم داشت ولی استقلال از فصل پیش محکم ساخته شده بود. استقلال اسکلت‌ تیمی‌اش نظیر نداشت و تنها کافی بود کمبودها جبران شود. با تمدید قرارداد  خسرو حیدری، پژمان منتظری و مهدی رحمتی تیم استقلال کامل‌تر شد و اگر با جباری هم توافق‌های نهایی حاصل شود تنها می‌ماند یک جایگزین خوب به جای آندو تیموریان. در مجموع استقلال اصلا ضرر نکرده و سرمایه خودش را حفظ کرده‌است.
بازیکن اسبق استقلال درخصوص اردوی ترکیه در ادامه تصریح کرد: این اردو برای آماده‌سازی تیم مفید است و همه نگرانی این بود که مبادا تا قبل از پرواز، تیم استقلال کامل نشود  که چنین نشد و استقلال می‌تواند یک فصل تازه را پرقدرت آغاز کند.

استقلالی بازدید : 173 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

مهاجم استقلال قراردادش را به مدت 2 سال در هيات فوتبال ثبت کرد.


 امين منوچهري مهاجم تيم استقلال قرارداد خود را در هيات فوتبال استان تهران به ثبت رساند.


 منوچهري که سال گذشته در تيم سايپا توپ مي زد با دريافت رضايت‌نامه خود با عقد قراردادي 2 ساله رسما به تيم استقلال پيوست.


 اين بازيکن هفتمين استقلالي است که رسما قرارداد خود را در هيات فوتبال ثبت کرده است.

استقلالی بازدید : 198 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

رحمتي: استقلال تقويت شده است


دروازه‌بان تيم استقلال گفت: دور از انصاف است که در اين شرايط از استقلال پول بخواهم.


   وب سايت مهدي رحمتي نوشت: اين بازيکن که پس از بازي استقلال و سپاهان با هيچ رسانه اي مصاحبه نکرده بود پاسخگوي سوالات شد.


 *چرا اينقدر دير قراردادت را با استقلال تمديد کردي؟


 دير نبود! پس از يک فصل پر فشار نياز بود استراحت کنم و پس از بازي ايران و قطر اين فرصت به دست آمد که پس از مدت ها بتوانم در کنار خانواده باشم و به مسافرت بروم.


 *از تمرينات عقب نمانده اي؟


 در اين 5 سال آنقدر سر تمرين و مسابقه بوده ام که به نظرم يک سال هم جلو هستم (خنده). حتي خود آقاي کي‌روش به من تاکيد کرد که تا 3 هفته به استراحت مطلق بپردازم، فشار مسابقات و تمرينات به همراه آسيب ديدگي هاي مختلف باعث تحليل نيروي عضلاني‌ام شده بود و نياز داشتم استراحت کنم، حتي توصيه شده استراحت بيشتري داشته باشم، اما حقيقتا دلم طاقت نمي آورد بيشتر از اين از زمين چمن و تمرين دور بمانم.


 *اين شايعه به وجود آمده شما صبر کرديد تا باشگاه استقلال بتواند پول قسط اول قراردادتان را تهيه کند و پس از دريافت آن قراردادتان را تمديد کرديد؟


 باشگاه استقلال تا ريال آخر پول مرا پرداخت خواهد کرد اما تا الان پولي دريافت نکرده ام و حتي بابت قرارداد فصل قبل مبلغي طلبکارم. اگر بحث پول در ميان بود تمام مديران و مربيان باشگاه در جريان هستند مي‌توانستم چه قراردادي با چه شرايطي ببندم . اولويت من براي فوتبال و آينده ام صرفا پول نيست چون معتقدم پول را هميشه مي توان به دست آورد، در اين مقطع هم که باشگاه استقلال در مضيقه شديد بود و فشار زيادي به مديريت باشگاه وارد شده است دور از انصاف است اول طلب پول کنم و بعد قرارداد ببندم، عرض کردم باشگاه پول همه بچه ها را خواهد داد و به قول معروف دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.


 * خيلي ها معتقدند شما در فصل نقل و انتقالات، بازي را به پرسپوليس باختيد؟


 من بايد در مورد تيم خودمان صحبت کنم. استقلال بر اساس نيازهاي دروني خودش در فصل نقل و انتقالات خريد کرده، باشگاه پرسپوليس به عنوان تيم بزرگ براي ما قابل احترام است که براي فصل جديد سياست هاي خودش را داشت.


 *به نظرت پرسپوليس قدرتمندتر از استقلال نشده است؟


 اهل کري خواندن نيستم ، مي‌توانم بگويم استقلال پارسال تيم خوبي بود و امسال تقويت شده است.


 *در مورد اتحاديه بازيکنان صحبت کنيد، اتحاديه اي که شما دبيرش هستيد؟


 همه اصناف داراي اتحاديه هستند، شما از قشر آجيل فروشان بگيريد تا طلا و جواهر فروشان. اتحاديه باشگاه ها داريم و اتحاديه مربيان و لازم بود صنف بازيکنان داراي تشکل باشد و فعلا مرحله مقدماتي اين مهم سپري شده و به مرور زمان اتحاديه سر و شکل مي گيرد، بايد اساسنامه منسجم و منطقي، با قابليت اجرايي را تهيه و به تصويب فدارسيون فوتبال برسانيم ، اينکه بنده را  به عنوان دبير اتحاديه انتخاب کردند نظر لطف دوستان پرسپوليسي و استقلالي بود وگرنه صراحتا مي گويم بنده کوچک بسياري از بازيکنان قديمي خوب کشور هستم و در کنار آنها پيگير کار.


 *چرا بازيکنان پرسپوليس در جلسه انتخابات اتحاديه حضور نيافتند؟


 برنامه تمريناتي باشگاه پرسپوليس اين فرصت را در اختيار بازيکنان اين تيم نگذاشت که در آن جلسه حضور داشته باشند، اما در جلسات بعدي حضور خواهند داشت. اتفاقا روز قبل با آقاي مهدوي کيا صحبت کردم و ايشان نيز تاکيد کرد موافق و حامي اين اتحاديه است و براي تشکيل اين صنف از هيچ کمکي دريغ نمي کند.


 *صحبت خاصي مانده؟


 تشکر صميمانه از هواداران استقلال که در اين مدت مرا با محبت هاي خود شرمنده کردند و مهم ترين دليل و انگيزه من براي حضوري پر رنگ تر در استقلال به شمار مي روند ، فقط روي وب سايت شخصي ام 12000 ايميل ارسال شده است و همين محبت هاست که باعث شد حتي نتوانم به پيشنهادات وسوسه انگيز ديگر فکر کنم.


بايد تشکر کنم از مديران استقلال، از آقاي فتح الله زاده و آقاي علي اميري که در يک سال گذشته به من محبت داشتند و تشکر ويژه از آقاي علي انصاري که در اين شرايط اقتصادي از باشگاه استقلال حمايت مي کنند.

استقلالی بازدید : 209 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

منوچهري: قلعه نويي نيازي به خريد ستاره ندارد


مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: مي خواهم با بازيهاي خوبي که براي استقلال به نمايش مي گذارم علاقه ام به اين تيم را نشان دهم.


  امين منوچهري در گفتگو با خبرگزاري ورزش ايران، اظهارداشت: تاکنون تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته ايم و به اين دليل که زمان کمي براي آماده سازي داريم هم تمرينات بدنسازي انجام مي دهيم و هم برنامه هاي تاکتيکي را مرور مي کنيم. ملي پوشان هم به زودي مي رسند و شرايط بهتر از اين مي شود.

وي ادامه داد: قلعه نويي با تعريف و تمجيدهايي که از من کرده واقعا شرمنده ام کرده است. اميدوارم بتوانم جواب اعتماد وي را به خوبي بدهم. من خودم استقلالي بودم و از جمع هواداران همين تيم فوتباليست شدم. حاضر شدم براي اينکه رضايتنامه ام را از سايپا بگيرم بخشي از طلبم را نگيرم و براي دريافت رضايتنامه ام از جيب خودم پول بگذارم. اين تنها بخشي از ابراز علاقه من به استقلال بود و مي خواهم با بازيهاي خوبي که انجام مي دهم نشان دهم چقدر استقلالي هستم.

منوچهري افزود: بايد بتوانم حرفم را در زمين بزنم. من براي موفقيتهاي بزرگ به استقلال آمده ام و اميدوارم سال خوبي را در اين تيم سپري کنم.

وي با بيان اينکه بين بازيکنان فوتبال ايران تفاوت زيادي وجود ندارد،‌گفت: استقلال بر اساس نيازش يارگيري کرده است. اسمها در زمين فوتبال بازي نمي کنند و يک بازيکن بايد زحمت بکشد. بين بازيکنان ايراني تفاوت زيادي وجود ندارد و الان هم فرقي بين استقلال و پرسپوليس نيست.

منوچهري خاطرنشان کرد: خوشحالم که پرسپوليس امسال توانسته خودش را تقويت کند. رقابت با تيم دوازدهم جدول جذابيتي ندارد و قطعا تيمي که در اين رده باشد رقيب استقلال نيست. امسال تاحدودي شرايط دو تيم برابر است و بازيکنان استقلال انگيزه زيادي دارند با پرسپوليس رقابت کنند.

مهاجم استقلال با اشاره به رقابت مهاجمان اين تيم گفت: استقلال مهاجماني با سبکهاي متفاوت دارد و کسي جاي ديگري را تنگ نمي کند. مطمئن باشيد هر بازيکني فيکس نباشد  وقتي به زمين بيايد جوري بازي مي کند که ديکر نيمکت نشين نشود.

منوچهري افزود: ستاره اصلي فصل نقل و انتقالات امير قلعه نويي است. او الکي تبديل به يک مربي موفق در فوتبال ايران نشده و وقتي در تيمي باشد نيازي به جذب ستاره ندارد.
استقلالی بازدید : 211 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)
دیدار دکتر فتح‌اله‌زاده با رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال   تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال به همراه جواد قراب پیشکسوت تیم، عصر امروز به دیدار دکتر فتح‌اله‌زاده، مدیرعامل استقلال رفتند. در جلسه‌ای که بین آنها برگزار شد مقرر گشت به زودی برنامه کمیته پیشکسوتان تدوین و با نظر مدیرعامل استقلال به مرحله اجرا در بیاید.

استقلالی بازدید : 200 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)
داداش‌زاده: دکتر فتح‌اله‌زاده و قلعه‌نویی یک زوج موفق  تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بهزاد داداش‌زاده، بازیکن پیشین تیم استقلال درخصوص حضور هم زمان دکتر فتح‌اله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال و امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال اظهار داشت: قلعه‌نویی کارنامه‌اش مشخص است و یکی از پرافتخارترین مربیان این مملکت است. حضور قلعه‌نویی در کنار دکتر فتح‌اله‌زاده باعث تشکیل یک زوج موفق می‌شود. آقای قلعه‌نویی یک مربی فوق‌العاده رک، منطقی و واقع‌بین است و به دلیل داشتن این محسنات است که او را تبدیل به یکی از سرترین مربیان کشور کرده.

مطمئن باشد بازیکنان نیز از داشتن چنین سرمربی خوشحال و راضی هستند.

پیشکسوت تیم استقلال درخصوص موفقیت استقلال در فصل جدید افزود: استقلال در لیگ گذشته هم می‌توانست موفق باشد. امسال هم استقلال یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی است فقط باید مواظب حواشی باشند. استقلال بزرگ است و مربی بزرگ می‌خواهد، بازیکن بزرگ می‌خواهد و در سال جدید تمامی این فاکتورها در تیم استقلال جمع شده است. اگر برای قلعه‌نویی مشکلی ایجاد نشود این تیم به قهرمانی ایران و آسیا خواهد رسید.

استقلالی بازدید : 104 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)
فلاحت‌زاده: استقلال تیم‌تر است  تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت تیم استقلال، این تیم را یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در حوزه نقل و انتقالات خواند و اظهار داشت: استقلال مهره‌هایی که می‌خواست را گرفت. بخش‌هایی که در آن احساس ضعف می‌شد، تقویت کرد و بازیکنان مربوطه جذب شدند. استقلال مهره‌هایش در سال‌های گذشته در کنار یکدیگر بوده‌اند و به شناخت خوبی نسبت به یکدیگر رسیده‌اند و هماهنگی نسبتا خوبی ختی قبل از آغاز فصل در بین بازیکنان دیده می‌شود.

تیم ساختن آسان است ولی هماهنگ کردن دشوار. شما نگاه کنید استیل‌آذین هم مهره‌های واقعا خوبی را در کنار هم جمع کرد، ولی هماهنگی لازم بین ستاره‌ها نبود. هماهنگی و یکدست شدن حتی از آوردن ده‌ها ستاره نیز مهم‌تر است. برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. همین که بازیکنانی آمده‌اند که به خواست سرمربی بوده یعنی یک امتیاز مثبت... به زعم بنده استقلال در امر نقل و انتقالات از سایرین جلوتر بوده و موفقیت این تیم در فصل جدید دور از انتظار نیست، چون استقلال تیمش تیم‌تر است.

استقلالی بازدید : 164 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فرهاد مجیدی که عنوان می شود به دلیل پیشنهاد قابل توجه لیگ قطر در این کشور می ماند اعلام کرده است قصد حضور در لیگ خود را ندارد و اگر بخواهد در خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد راهی امارات می شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است و مهاجم سابق استقلال در انتظار مشخص شدن وضعیتش با استقلال است.

این بازیکن تمایل زیادی دارد که به جمع آبی ها بازگردد اما تنها مشکل امیر قلعه نوعی سرمربی جدید این تیم است که عنوان شده قرار است مشکلات بین مجیدی و قلعه نوعی حل و فصل شود زیرا مشکلات و سوء تفاهمی قدیمی قرار نیست به عملکرد تیم و همکاری طرفین تأثیر گذار باشد.

البته اعلام شده است که اصرار هیئت مدیره به حضور مجیدی در تیم استقلال بسیار است آنها اعلام کردند اقداماتی را انجام می دهند که مجیدی بدون مشکل با سرمربی تیم و حتی رفع مشکلات دیگر با آبی ها قرارداد امضا کرده و کار خود را برای فصل جاری با استقلال آغاز کند.

شایان ذکر است: احمد رسولی نژاد رئیس هیئت مدیره تیم استقلال اعلام کرده است که قصد دارد در این جلسه حضور یابد و آبی ها را همراهی کند.

وی مدعی است که حضورش در این جلسه می تواند اوضاع را به نفع استقلال تغییر دهد.

رسول نژاد به همراه علی فتح الله زاده و امیر قلعه نوعی روبروی فرهاد مجیدی می نشیند تا شرایط را برای حضور این بازیکن مهیا کنند.

فرهاد مجیدی با پروازی مستقیم از قطر راهی تهران شده تا با استقلال مذاکره کند.
استقلالی بازدید : 191 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)
مدافع راست تيم استقلال هم قرارداد خود را براي يك سال ديگر با اين باشگاه تمديد كرد. خسرو حيدري صبح امروز از تصميمش براي جدايي از استقلال و رفتن به باشگاه‌هاي تركيه گفته بود اما در مذاكره با مسئولان باشگاه استقلال از اين تصميم منصرف شد و قرارداد خود را با اين تيم تمديد كرد. حالا برنامه بعدي استقلالي‌ها مذاكره با فرهاد مجيدي است كه اواخر همين هفته در تهران انجام خواهد شد.
استقلالی بازدید : 200 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

تمرين تيم فوتبال استقلال در حالي امروز بعدازظهر (سه‌شنبه) در كمپ تمريني اين باشگاه برگزار شد كه تمرين تحت تاثير شعارهاي هواداران استقلال عليه مديرعامل پرسپوليس بود. هواداران استقلال در اين تمرين بارها با سر دادن شعارهايي عليه رويانيان به نوعي كري خواني فصل جديد ليگ برتر را براي رقيب ديرينه آغاز كردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تمرين استقلال از ساعت 18 در كمپ اين تيم با دويدن بازيكنان به دور زمين آغاز شد و پس از آن راه راه پوشان استقلال عرض زمين را چندين و چند مرتبه دويدند تا بدن‌هايشان براي تمرين آماده شود.

پس از اين تمرين، بازيكنان استقلال در گروه‌هاي 3 و 4 نفره تمرين پاسكاري تركيبي را در دستور كار قرار دادند و به مدت 20 دقيقه اين كار را ادامه دادند.

بازيكنان به دستور امير قلعه‌نويي به دو گروه تقسيم شدند و هر گروه از يكي از دو طرف زمين اقدام به نفوذ و سانتر به روي دروازه مي‌كرد تا مهاجمين استقلال شوت به دروازه و ضربه سر را تمرين كنند. در اين تمرين كه با شور و نشاط خاصي همراه بود، تماشاگران دائما بازيكنان استقلال را تشويق مي‌كردند و هرگاه بازيكني توپ را به گل تبديل مي‌كرد، با فريادهايش او را به هيجان مي‌آوردند.

پس از گذشت حدود يك ساعت از تمرين، بازيكنان استقلال به صورت تك به تك و روي پاس‌هايي كه امير قلعه‌نويي به آن‌ها مي‌داد، به سمت دروازه شليك مي‌كردند تا چارچوب شناسي خود را محك بزنند.

از حاشيه‌هاي تمرين امروز نيز مي‌توان به اصرار برخي از هواداران استقلال به شعار دادن عليه رويانيان اشاره كرد كه آن‌ها حتي از خبرنگاران مي‌خواستند كه لفظ دقيق شعارهايشان را پوشش خبري دهند. امري كه البته مقدور نبود!

همچنين در 15 دقيقه اول تمرين، بارش باران به قدري شديد بود كه بيشتر تماشاگران سكوها را ترك كرده و قصد خروج از كمپ را داشتند و خبرنگاران نيز با پناه بردن به كپر موجود در گوشه زمين كه متعلق به كارگران حاضر در كمپ بود، سعي داشتند خيس نشوند كه البته وجود يك چاه در داخل آن كپر سوژه شوخي و خنده خبرنگاران شده بود.

حدود 200 هوادار استقلالي در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند. اين تمرين در پايان با نرمش‌هاي كششي به پايان رسيد.

استقلالی بازدید : 204 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

وحيد طالب لو دروازه‌بان فصل گذشته شاهين بوشهر فعلا مراحل درماني مصدوميتش را پشت سر مي‌گذارد و تصميمي براي فصل آينده نگرفته است.


طالب لو در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل ابتدا در مورد وضعيت فعلي‌اش مي‌گويد:« در حال حاضر به صورت سبك وزنه مي‌زنم و نرمش و دويدن هم جزو برنامه‌هايم است. هنوز معلوم نيست چه زماني بتوانم تمرينات دروازه‌باني را به صورت كامل انجام دهم ولي شرايط خوبي دارم. هفته آينده هم دوباره از دستم عكس خواهم گرفت.»

از طالب‌لو مي‌پرسيم كه در حال حاضر با كدام تيم به صورت جدي در حال مذاكره هستي كه او مي‌گويد:« فعلا با هيچ تيمي مذاكره جدي ندارم. البته در اين چند هفته هواداران استقلال خيلي به من لطف داشتند. آنها وقتي مرا در خيابان مي‌بينند يا از طريق ايميل زدن يا تماس گرفتن به من مي‌گويند كه چرا به استقلال برنمي‌گردم.  حتي برخي از آنها از من ناراحتند كه چرا برنمي‌گردم ولي وقتي من از استقلال پيشنهادي ندارم چطور مي‌توانم برگردم؟»

طالب لو در خصوص شايعه حضورش در تراكتورسازي مي‌گويد:« من قبلا با آنها مذاكره كردم و جديد صحبتي با مسوولان اين باشگاه نداشتم. فعلا عجله‌اي براي انتخاب تيم ندارم و براي من در حال حاضر سلامتي‌ام از همه چيز مهمتر است.»

استقلالی بازدید : 201 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)
 حضور دکتر فتح‌اله‌زاده در منزل مرحوم مودت  تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر علی فتح‌اله‌زاده به مناسبت عید بزرگ مبعث، با حضور در منزل مرحوم علی مودت از پیشکسوتان رسانه و فوتبال نوعید را به بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفتند.

مرحوم علی مودت از پیشکسوتان و بزرگان صاحب‌نام و با شخصیت عرصه مطبوعات و فوتبال بود که چندی پیش دارفانی را وداع گفت.

استقلالی بازدید : 186 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)
صورتجلسه توافق رحمتی با استقلال موجود است/ ادعای باشگاه مس صحت ندارد

معاون باشگاه استقلال گفت: صورتجلسه تفاهم مهدی رحمتی با استقلال موجود است و ادعای باشگاه مس صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: صورتجلسه توافق رحمتی با استقلال موجود است/ ادعای باشگاه مس صحت ندارد

عبدالرضا داوری رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان اعلام کرده "صحبت‌هایی که توسط مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص تمدید قرارداد مهدی رحمتی با باشگاه استقلال در برخی از رسانه‌ها مطرح شده کذب محض است."

علی امیری معاون باشگاه استقلال و مسئول نقل و انتقال بازیکنان در این زمینه به خبرگزاری فارس، گفت: مهدی رحمتی دیروز بعد از ظهر به کیش رفت و صورتجلسه توافق با رحمتی موجود است. شاید منظور مسئولان باشگاه مس ثبت قرارداد در هیئت فوتبال است که باید بگویم هنوز قرارداد هیچ بازیکن استقلال ثبت نشد است.ادعای باشگاه مس در این زمینه صحت ندارد.


استقلالی بازدید : 195 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)
گروهA:
 ردیفتیم
بازی
برد
مساوی
باخت
زده
خوده
امتیاز
تفاضل
 1جمهوری چک
3
 2 - 1 4 5 6 1-
 2 یونان3
 1 1 1 3 3 4 0
 3 روسیه3
 1 1 1 5 3 4 2
 4 لهستان3
 - 2 1 2 3 2 1-

گروهB:
 ردیفتیم
بازی
برد
مساوی
باخت
زده
خوده
امتیاز
تفاضل
 1آلمان
 33
 - - 5 2 9 3
 2 پرتغال 32
 - 1 5 4 6 1
 3 دانمارک 31
 - 2
 4 5 3 1-
 4 هلند 3-
 - 3 2 5 - 3-

گروهC:
 ردیفتیم
بازی
برد
مساوی
باخت
زده
خوده
امتیاز
تفاضل
 1اسپانیا
 3 2 1 - 6 1 7 5
 2 ایتالیا 3 1 2 - 4 2 5 2
 3 کرواسی 31 1 1 4 3 4 1
 4 ایرلند 3 - - 3 1 9 - 8-

گروهD:
 ردیفتیم
بازی
برد
مساوی
باخت
زده
خوده
امتیاز
تفاضل
 1انگلستان
 3 2 1 - 53
 7 2
 2 فرانسه 3 1 1 1 33
 4 0
 3 سوئد 3 1 - 2 55
 3 0
 4 اکراین 3 1 - 2 24
 3 2-



تعداد صفحات : 16

درباره ما
سرور هرچی لنگیه*** امیر قلعه نوعیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود نمونه سوال امتحانی
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • دانلود آهنگ جدید
  • قرص مخمر آبجو
  • جاهای دیدنی
  • خرید گیفت کارت
  • شنل بلو
  • آتلیه عکاسی
  • تشریفات مجالس
  • ویزای روسیه
  • سنجش و دانش
  • خرید اکستندر
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • نرخ ارز آزاد
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • دانلود فیلم
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود موسیقی
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • اس ام اس خوون
  • منابع دکتری معماری
  • مونوپاد
  • آفبا
  • تاریخچه طراحی لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود سریال
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • آزمون دکتری معماری
  • منابع آزمون دکتری
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • آهنگ تیتراژ سریال کیمیا
  • دانلود آهنگ در حاشیه
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب؟
    به نظر شما استقلال در جام باشگاه های آسیا موفق خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 1,072
  • بازدید سال : 9,075
  • بازدید کلی : 257,193