loading...
وبلاگ هواداران استقلال تهران زلزله
استقلالی بازدید : 48 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

گزارش تمرين استقلال


فرهاد مجيدي و فرزاد حاتمي پس از دو روز غيبت در تمرينات استقلال حاضر شدند.


 تيم فوتبال استقلال عصر امروز از ساعت 17:30 دقيقه با حضور در کمپ ناصر حجازي کي جلسه تمرين کرد.

بازيکنان از ساعت 17 وارد کمپ شدند که با استقبال هواداران همراه بود.

به گزارش فارس، حدود 100 هوادار درتمرين امروز استقلال حاضر شدند و با بازيکنان محبوب خود عکس يادگاري مي‌گرفتند.

*فرهاد مجيدي بيشتر از ساير بازيکنان با درخواست عکس و امضاي هواداران روبرو مي‌شد.

*بازيکنان قبل از شروع رسمي تمرين، مشغول تنيس فوتبال بودند.

*فرهاد مجيدي و فرزاد حاتمي پس از دو روز غيبت در تمرين امروز استقلال حاضر شدند. مجيدي به محض ورود به کمپ، به رختکن مربيان رفت و با کادر فني به صحبت پرداخت.

*چند کودک و نوجوان با هماهنگي مسئولان کنار زمين رفتند و با فرهاد مجيدي عکس يادگاري انداختند.

*تمرين ساعت 17:30 دقيقه با صحبت‌هاي مجيد صالح آغاز شد و امير قلعه‌نويي پس از 10 دقيقه به زمين تمرين آمد.

*ابوالفضل بختياري، مداح اهل بيت مهمان ويژه تمرين امروز استقلال بود. بازيکناني چون اميرحسين صادقي، سياوش اکبرپور و سيد مهدي رحمتي با ديدن بختياري به سمت او رفتند و با يکديگر عکس انداختند.

*بهزاد محمدي، بازيگر تئاتر درتمرين امروز استقلال حضور داشت.

*حسن اشجاري و ملي‌پوشان استقلال غايبان تمرين امروز بودند.

*ساموئل به صورت اختصاصي با مربي بدنساز تمرين مي‌کرد.

*پاسکاري‌هاي کوتاه و بلند، ارسال از جناحين و زدن ضربه سمت دروازه مراحل تمرين استقلال را تشکيل مي‌داد. 30 دقيقه پاياني تمرين امروز به انجام فوتبال در دو گروه اختصاص داشت که در اين تمرين ستار همداني همراه بازيکنان فوتبال بازي کرد.

*امير قلعه‌نويي نظارتي ويژه به تمرين امروز استقلالي‌ها داشت.

*هنگام بازي فوتبال سيد مهدي رحمتي در کنار بابازاده مربي دروازه‌بانان اين تيم مشغول تمرينات اختصاصي بود.

*هواداران حاضر در تمرين امروز، در سکوت کامل فقط نظاره‌گر تمرين بودند.

*تمرين ساعت 19:55 دقيقه به پايان رسيد و بازيکنان پس از نرم دويدن و سرد کردن بدن‌هاي خود به کارشان پايان دادند.

*شاهرخ بياني، ‌منصور پورحيدري و مهدي فنوني‌زاده نيز تمرين امروز را از نزديک تماشا کردند.

*فرزندان بختياري که همراه او در تمرين حاضر شده بودند با اکثر بازيکنان استقلال عکس يادگاري گرفتند.
استقلالی بازدید : 167 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

احتمال برگزاري بازي دوستانه استقلال در اکوادور


رئيس هيئت‌ مديره باشگاه استقلال از احتمال برگزاري مسابقه دوستانه با تيم‌هاي اکوادوري خبر داد.


 مقداد نجف‌نژاد رئيس هيئت ‌مديره باشگاه استقلال و رئيس فراکسيون مجلس شوراي اسلامي که براي حضور در اجلاس بين‌المجالس در کشور اکوادور به سر مي‌برد در حاشيه اين اجلاس با وزير ورزش کشور اکوادور جلسه‌اي را برگزار کرده و مقدمات برگزاري ديدار دوستانه‌اي را ميان استقلال و تيم‌هاي اين کشور فراهم کرده است.

به گزارش فارس، همچنين قرار است وي فردا با نمايندگان و وزراي ورزش کشورهاي هلند برزيل و آرژانتين جهت گسترش همکاري فرهنگي و ورزشي جلساتي را برگزار کنند.
استقلالی بازدید : 520 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)



سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: تيم‌مان از لحاظ تاکتيکي به بلوغ کامل رسيده‌ است و بازيکنان‌مان شرايط خوبي دارند.


ميرشاد ماجدي، در مورد شرايط استقلال گفت: تيم ما به دو قسمت تقسيم شده، يک قسمت در تهران تمرين مي‌کنند و قسمت ديگر در اردوي تيم ملي حضور دارند. کارمان را از روز 4 فروردين ماه آغاز کرديم و مجيدي و حاتمي با مجوز کادر فني طي دو روز گذشته در تمرينات حاضر نشدند. خودمان را براي ديدار مقابل سپاهان آماده مي‌کنيم تا در آن مسابقه بتوانيم به پيروزي برسيم.

وي در گفت‌وگو با فارس افزود: ديدار مقابل سپاهان بسيار حساس است، برنده اين مسابقه به فينال جام حذفي راه پيدا مي‌کند، با توجه به تعطيلي که به تيم داده بوديم بازيکنان آمادگي خوبي پيدا کردند و کاملا سرحال هستند.

سرپرست استقلال در مورد ميزباني تيمش مقابل سپاهان عنوان کرد: بازي جام حذفي ميزباني ندارد و هر تيمي که آمادگي بيشتري داشته باشد مي‌تواند در اين مسابقه نتيجه بگيرد. البته حمايت هواداران ما مي‌تواند به ما کمک زيادي کند، استقلال اکنون شرايط خوبي دارد و تيم از لحاظ تاکتيکي به بلوغ کامل رسيده است، ديگر بايد منتظر سررسيدن مسابقات باشيم تا بتوانيم نتيجه تلاش‌هاي‌مان را بگيريم.
استقلالی بازدید : 59 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

استقلال جامي را فداي قهرماني ديگري نمي‌کند


مربي استقلال مي‌گويد استقلال بازي به بازي پيش مي‌رود و به دنبال کسب دو جام و حضور ميان هشت تيم برتر آسيا است.


مجيد صالح درباره‌ي وضعيت آماده‌سازي بازيکنان استقلال اظهار کرد: ما از روز يکشنبه تمريناتمان را در دو نوبت آغاز کرديم و در روز دوشنبه فشار اين تمرينات را کمي افزايش داديم. در نوبت اول وزنه و در نوبت دوم مسائل تاکتيکي در دستور کار خواهد بود.

او درباره‌ي برنامه‌ي بازي‌هاي تيمش به ايسنا گفت: ما بعد از بازي برابر سپاهان بايد برابر الهلال به صورت رفت و برگشت صف آرايي کنيم و قطعاً استراتژي‌هاي مختلفي درهر بازي خواهيم داشت. مثلاً آرش برهاني را در روز دهم برابر سپاهان در اختيار داريم ولي در ليگ برتر برابر گهر و سپاهان حضور نخواهد داشت. به عبارتي ما نفرات متفاوتي در روزهاي پيش‌رو در اختيار خواهيم داشت. با اين‌حال وضعيت بازيکنان ملي‌پوش‌مان هم در نحوه ارنج تيم قطعا موثر خواهد بود. بعضي از بازي‌ها از لحاظ فيزيکي تيم تحت فشار نيست، مثل بازي ايران برابر لبنان ولي در بعضي بازي‌ها فشار زيادي به بازيکنان وارد مي‌شود که شايد بازي با کُره که 50 دقيقه ده نفره برابر اين تيم بازي کرديم، نمونه‌ي بارز آن باشد. در آن ديدار به ملي‌پوشان ما فشار زيادي وارد شد و در نحوه استراتژي ما در ديدارهاي بعدي استقلال همين امر موثر بود.

مربي استقلال در ادامه افزود: ما بايد از داشته‌هايمان بهترين استفاده را بکنيم. در بازي برابر سپاهان بايد حتماً از شرايطي ميزباني بهره ببريم. حضور هواداران در نتيجه‌گيري بسيار موثر است و اگر برابر تراکتور در تبريز ده نفره شده بوديم مطمئن باشيد وضعيت متفاوت مي‌شد ولي در تهران، هواداران به خوبي جاي خالي يک يار ما را پوشش دادند و زمينه ساز کسب سه امتياز شدند.

او در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش جام‌هاي پيش‌رويش را هدف گذاري کرده و آيا احتمال دارد که يک جام را فداي جام ديگري کند، اظهار کرد: ما بازي به بازي جلو مي‌رويم و استراتژي براي جام‌ها به اين شکل نداريم. ما به دنبال کسب بهترين نتايج هستيم و تلاش داريم در هر دوجام حذفي و ليگ موفق شويم و در آسيا هم به هشت تيم پاياني برسيم ولي با لفظ فدا کردن موافق نيستم و به نظرم اين نگاه غير حرفه‌اي است. در ليگ سرنوشت‌مان دست خودمان است و از نفرات خوبي بهره‌مي‌بريم، حتي اگر اميدهاي استقلال هم به زمين بروند، بايد براي برد به ميدان بروند.

صالح در پايان درباره‌ي وضعيت مالي باشگاه استقلال افزود: مسئولان قول‌هايي داده‌اند که در سال جديد اين وضعيت مالي را تا حدي حل کنند و اميدوارم تا اين اتفاق انجام شود.
استقلالی بازدید : 171 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

بياني: فشردگي بازي‌ها کار را سخت کرده است


پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: هر 4 روز يک بار بايد بازي کنيم و فشردگي مسابقات کار را سخت کرده است.


شاهرخ بياني در مورد شرايط تيم فوتبال استقلال گفت: تيم شرايط خوبي دارد، تمرينات را از 4 فروردين شروع کرديم و بازيکنان هر روز بدون هيچ مشکل و ناراحتي کار خود را انجام مي‌دهند. کاملا آماده ديدار مقابل سپاهان هستيم.

به گزارش فارس، وي در مورد ديدار مقابل سپاهان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي عنوان کرد: بازي بسيار سختي در پيش داريم، فشردگي بازي‌ها کار را براي ما سخت کرده است، هر 4 روز يک بار بازي داريم، روز 10 فروردين به مصاف سپاهان مي‌رويم و پس از آن بايد به عربستان سفر کنيم تا در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان برويم. در بازگشت بايد به مصاف تيم گهر دورود برويم. تمامي اين فشردگي بازي‌ها در حالي است که تعدادي از بازيکنان ما در اردوي تيم ملي حضور دارند و اين کار را سخت تر مي‌کند.

بياني خاطر نشان کرد: در اين شرايط بايد بازيکنان را از لحاظ بدني آماده نگه داشت به همين خاطر کادر فني چند روز به تيم استراحت دادند و در شروع مجدد تمرينات‌مان را با قدرت ادامه مي‌دهيم.
استقلالی بازدید : 156 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

اکبرپور: مطمئن باشيد سپاهان را مي‌بريم


مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: بازي بسيار حساسي را پيش رو داريم و مطمئن باشيد سپاهان را مي‌بريم.


سياوش اکبرپور در مورد ديدار مقابل سپاهان گفت: بازي سختي است. سپاهان تيم قدرتمندي است اما هدف‌مان رسيدن به فينال جام حذفي است و بايد تلاش کنيم تا در اين راه به موفقيت برسيم. در مرحله نيمه‌نهايي بازي حساس و مهمي را پيش رو داريم و با توجه به امتياز ميزباني حتما بايد پيروز شويم.

به گزارش فارس، وي در مورد شرايط آمادگي استقلال عنوان کرد: چند روز است تمرينات‌مان را آغاز کرديم و تقريبا هشتاد درصد آماده هستيم. در اين ديدار با تمام توان به ميدان مي‌رويم و مطمئن باشيد به پيروزي خواهيم رسيد.
استقلالی بازدید : 162 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

برهاني: بازي در آزادي نکته مثبت ماست


نکته مثبت بازي مقابل سپاهان ميزباني ما در ورزشگاه آزادي است که حمايت هواداران مي‌تواند به ما کمک کند.


آرش برهاني در مورد شرايط استقلال گفت: 2 روز است که تمرينات‌مان را آغاز کرديم و خودمان را براي ديدار روز شنبه مقابل سپاهان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي آماده مي‌کنيم. شرايط خوبي داريم و آماده اين مسابقه هستيم.

به گزارش فارس، وي افزود: بازي بسيار سختي است و پيروزي در آن اهميت زيادي دارد. در ديدارهاي حذفي کوچکترين اشتباه غير قابل جبران است. نکته مثبت اين بازي براي ما ميزباني در ورزشگاه آزادي است و اميدوارم هواداران در اين مسابقه به خوبي ما را مورد حمايت قرار دهند تا با کمک آنها بتوانيم به فينال جام حذفي راه پيدا کنيم.
استقلالی بازدید : 50 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

قلعه‌نويي:تنها دغدغه فشردگي مسابقات است


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: دغدغه‌مان فشردگي مسابقات است که دليل آن به تعطيلي‌هاي ليگ در گذشته برمي‌گردد.


امير قلعه‌نويي ضمن عرض تبريک به تمامي ايراني‌ها به مناسبت آغاز سال جديد در مورد شرايط استقلال گفت: شرايط استقلال بد نيست. از چهارم فروردين تمرينات‌مان را بدون حضور 4 بازيکن که در اردوي تيم ملي به سر مي‌برند آغاز کرديم.

وي افزود: تنها دغدغه ما فشردگي مسابقات است که مخصوصا سپاهان و استقلال را به دليل داشتن ملي‌پوشان زياد و حضور در سه جبهه اذيت مي‌کند. اين مسئله هم به گذشته بازمي‌گردد که ليگ را بي جهت تعطيل مي‌کرديم و اکنون از اين موضوع متضرر مي‌شويم. رقباي آسيايي‌مان بيشترين استفاده را از اين فشردگي ليگ ما مي‌برند. به هرحال قانونمند هستيم و از تصميمات مسئولان سازمان ليگ تمکين مي‌کنيم.

به نقل از فارس، سرمربي استقلال در مورد شناختش از تيم سپاهان خاطرنشان کرد: ابتدا جا دارد به خانواده مهندس رجايي تسليت بگويم. آقاي رجايي زماني که در سپاهان حضور داشتند مديرعامل کارخانه بودند و واقعا از خبر درگذشت ايشان ناراحت شدم. او انسان بزرگ و شريفي بود و يکي از مديران نمونه فوتبال ما بود. جامعه صنعت و ورزش از فوت ايشان متضرر مي‌شود و مديران ما مي‌توانند از عملکرد آقاي رجايي به عنوان يک مديرعامل حرفه‌اي الگوبرداري کنند.

وي افزود: به دليل حضور دو ساله‌ام در سپاهان شناخت خوبي از اين تيم دارم. مقابل سپاهان کار سختي در پيش داريم و بازيهاي استقلال مقابل اين تيم هميشه زيبا و تماشاگرپسند بوده است. آنها هم مثل هر تيمي نقاط قوت و ضعف دارند. قدرت سپاهان در خط هافبک است که بازيکنان خوبي مثل نويدکيا و ابراهيمي در آن پست حضور دارند. اميدواريم بازي زيبايي را مشاهده کنيم.

قلعه‌نويي تاکيد کرد: تنها نگراني ما مشکل کوچکي است که خسرو حيدري پيدا کرده و اميدواريم او با سلامت کامل از اردوي تيم ملي به استقلال بازگردد و ما را در اين مسابقه کمک کند. با توجه به اينکه مقابل سپاهان ميزبان هستيم اميدواريم هواداران در اين ديدار مثل بازي مقابل العين به ورزشگاه بيايند و تيم ما را در کسب موفقيت کمک کنند. اين بازي اهميت زيادي دارد چراکه با پيروزي در آن به فينال جام حذفي راه پيدا مي‌کنيم.

 تيم‌هاي استقلال و سپاهان در چارچوب مرحله نيمه نهايي جام حذفي روز شنبه 10 فروردين ماه در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر مي‌روند.
استقلالی بازدید : 181 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

گزارش تمرين امروز استقلال


مهدي رحمتي در تمرين امروز استقلال به عنوان مهاجم در بازي درون تيمي شرکت کرد و موفق به گلزني شد.


به گزارش فارس، تيم فوتبال استقلال از ساعت 17 با حضور در کمپ مرحوم ناصرحجازي يک جلسه تمرين کرد.

*بازيکنان استقلال از ساعت 16:30 وارد زمين شدند و به انجام تنيس فوتبال و پاس‌کاري‌هاي کوتاه مشغول شدند.

*قبل از شروع تمرين ميرشاد ماجدي و مهدي رحمتي با يکديگر به صحبت پرداختند.

*حنيف عمران‌زاده که بعد از ديدار مقابل العين به دليل مسائل انضباطي از تمرينات کنار گذاشته شده بود بخشيده شد تا امروز بار ديگر در کنار هم‌تيمي‌هايش کار خود را دنبال کند.

*دکتر نوروزي و مجيد صالح دقايقي با يکديگر به گفت‌وگو پرداختند.

*جواد نکونام،‌ مجتبي جباري،‌ خسرو حيدري و پژمان منتظري ملي‌پوشان استقلال به دليل حضور در اردوي تيم ملي در تمرين امروز غايب بودند.

*ساموئل که قرار بود روز گذشته در تمرين استقلال حاضر شود با يک روز غيبت از امروز کار خود را آغاز کرد.

*فرهاد مجيدي و فرزاد حاتمي به گفته سرپرست استقلال با هماهنگي در تمرين امروز غايب بودند. همچنين حسن اشجاري و آرزه دو غايب ديگر تمرين استقلال را تشکيل دادند.

*حدود 100 هوادار از تمرين امروز استقلال ديدن کردند.

*شاهرخ بياني، مهدي فنوني‌زاده و منصور پورحيدري از حاضران در تمرين استقلال بودند.

*فنوني‌زاده با اعضاي کادر فني استقلال احوال‌پرسي کرد و سال نو را به يکديگر تبريک گفتند.

*50 دقيقه ابتدايي تمرين استقلال به انجام کارهاي بدني اختصاص داشت و بازيکنان تمرينات پرفشاري را پشت سر گذاشتند.

*کادر فني استقلال در هنگام انجام کارهاي بدني بازيکنان با يکديگر تنيس فوتبال بازي کردند که اين اقدام فضاي مفرحي را در تمرين ايجاد کرده بود.

*شاهرخ بياني با لباس شخصي در تمرين حاضر شده بود که با درخواست کادر فني استقلال لباس خود را تعويض کرد تا در کنار آنها مشغول تنيس فوتبال شود.

*بازيکنان استقلال در بخش پاياني تمرين فوتبال درون‌تيمي بازي کردند. در اين تمرين مهدي رحمتي دروازه‌بان استقلال در نقش بازيکن حاضر و موفق به گل‌زني شد.

* بازيکنان در ساعت 18:30 پس از سرد کردن بدنهايشان به کار خود پايان دادند.
استقلالی بازدید : 155 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

ماجدي:عمران‌زاده مي‌تواند در تمرينات‌شرکت کند


سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به اظهار ندامت حنيف عمران زاده از رفتار خود در بازي مقابل العين امارات و موافقت امير قلعه نويي او مي تواند از امروز(دوشنبه) در تمرين هاي تيم استقلال شرکت کند.


 ميرشاد ماجدي افزود: البته کميته انضباطي باشگاه استقلال درخصوص رفتار عمران زاده وارد عمل شده است و اين بازيکن بايد در اين کميته پاسخگوي رفتار خود باشد و هر رايي که صادر کند، اجرا خواهد شد.

به گزارش ايرنا، وي ادامه داد: در خصوص عمران زاده با اميرقلعه نويي صحبت کرده ايم و با توجه به عذرخواهي اين بازيکن از رفتار خود، سرمربي تيم استقلال فقط با حضور عمران زاده در تمرين موافقت کرده است.

اميرقلعه نويي سرمربي تيم استقلال در ديدار 23 اسفند ماه اين تيم مقابل العين امارات در هفته دوم ليگ قهرمانان باشگاه آسيا و 2 دقيقه مانده به پايان اين بازي، حنيف عمران زاده مدافع تيمش را که درحال گرم کردن بود فراخواند تا به بازي بفرستد که با مخالفت اين بازيکن مواجه شد و در ادامه قلعه نويي با ناراحتي از اين بازيکن خواست به رختکن برود.

پس ازاين مسابقه، حنيف عمران زاده ازحضور در تمرين هاي تيم استقلال تا اطلاع ثانوي منع شد.

سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد:تمرين هاي اين تيم پس از تعطيلات نوروز،از ديروز (يکشنبه) از سرگرفته شد و آبي پوشان ساعت 17 امروز نيز تمرين خود را در کمپ زنده ياد ناصر حجازي پيگيري مي کنند.

ماجدي تصريح کرد:باتوجه به ديدارهاي حساس پيش رو، تمام بازيکنان تيم استقلال که در کشور مان حضور دارند بايد در تمرين شرکت کنند و هيچ عذري از آنان پذيرفته نيست.

تيم فوتبال استقلال تهران روز دهم فروردين ماه در مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاه هاي ايران در ورزشگاه آزادي تهران پذيراي تيم فولاد مبارکه اصفهان است.
استقلالی بازدید : 166 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

عمران‌زاده به تمرينات استقلال بازگشت


مدافع تيم فوتبال استقلال که در اختيار کميته انضباطي باشگاه قرار گرفته بود به تمرينات تيمش بازگشت.


تمرين تيم فوتبال استقلال امروز از ساعت 16:30 در کمپ مرحوم ناصر حجازي برگزار شد.

به نقل از فارس، حنيف عمران‌زاده که پس از اتفاقات ديدار مقابل العين امارات در اختيار کميته انضباطي باشگاه قرار گرفته بود و در تمرينات حضور نداشت امروز در کمپ ناصر حجازي حضور پيدا کرد.

عمران‌زاده مورد بخشش کادر فني و مسئولان اين تيم قرار گرفته و مي‌تواند کار خود را همراه با استقلال دنبال کند.

همچنين ساموئل بازيکن خارجي استقلالي‌ها که در تمرين ديروز غيبت داشت پس از بازگشت به ايران در تمرين امروز شرکت کرد.
استقلالی بازدید : 170 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

میرشاد ماجدی: حال قلعه نویی خوب است / کامل و خندان به قطر می رویم تا چک اول را محکم بزنیم

  میرشاد ماجدی می گوید استقلال با آمادگی کامل عازم قطر می شود تا چک اول را محکم بزند.

میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ می گوید:« سرانجام تیم مان کامل شد و همان طور که قول داده بودم ، هر 23 بازیکن مان را به قطر می بریم. همه هستند. مجتبی هم از صبح به اردوی ما اضافه شد. مشکل او حل شده و دیگر برای خروج از کشور مسئله ای ندارد. الان هم پیش من در اتوبوس نشسته. او آماده است و از این بابات خیال طرفداران راحت باشد.»

ماجدی درباره مجید و مصدومیتش هم می گوید:« فرهاد در تمرین آخر تیم با بقیه بچه ها تمرین کرد و تیم پزشکی تشخیص داد مشکلی ندارد. او هم با انگیزه ای بالا در کنار تیم است .» سرپرست استقلال درباره فرزاد حاتمی و احتمال تنبیهش از سوی قلعه نویی هم می گوید:« به خواست قلعه نویی ، حاتمی هم همراه تیم است. به هر حال ایشان تشخیص دادند که فرزاد هم با تیم بیاید. البته این را بگویم که جو تیم مان عالی است. همه بچه ها سرحالند و می خندند. تیم از نظر آمادگی ذهنی و روحی شرایط خوبی دارد. مشکل مان فقط مشکل ریالی است که بچه ها تصمیم گرفتند به آن فکر نکنند. خود قلعه نویی هم تصمیم گرفته فکر و ذکرش متمرکز روی بازی باشد. خدا را شکر حالش خوب شده و مشکلی برای همراهی تیم ندارد. ما داریم می رویم تا برنده باشیم و چک اول مان را محکم بزنیم.»

او درباره برنامه های استقلال در قطر هم گفت:« فکر کنم حوالی ساعت 2 ظهر قطر باشیم. چند ساعتی در هتل میلینیوم استراحت می کنیم. عصر و از ساعت 18:40 به مدت 90 دقیقه تمرین داریم ، پشت درهای بسته و روز بعدش هم یکساعت تمرین ریکاوری و مرور تاکتیک داریم در زمین اصلی. عصر چهارشنبه هم که بازی را انجام می دهیم و بعد از بازی بلافاصله به ایران بر  می گردیم. البته می دانیم که ایرانیان پر شور مقیم قطر مثل همیشه تنهای مان نمی گذارند و کنارمان خواهند بود.»

استقلال عصر چهارشنبه و از ساعت 19:10 دقیقه به وقت ایران برگزار می شود.

استقلالی بازدید : 200 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

استعلام اينترنتي براي ساموئل


مسئولان باشگاه استقلال براي جي لوييد ساموئل استعلام گرفتند.


اعضاي تيم استقلال تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کردند. مسئولان تيم استقلال از طريق ايميل باز هم براي جي لوييد ساموئل استعلام گرفتند که آيا اين بازيکن که در ليگ قهرمانان دوره گذشته دو اخطار گرفته مي تواند مقابل الريان بازي کند يا خير. ظاهرا طبق قانون بازيکناني که در دوره قبل کارت قرمز گرفته باشند نمي توانند در اولين ديدار دوره جديد به ميدان بروند.

* علي فتح الله زاده و مهدي پرهام مالک اسبق باشگاه نساجي در اين سفر با استقلالي ها راهي قطر شدند. مدير عامل باشگاه استقلال به محض ورود به فرودگاه با قلعه نويي صحبت کرد.

*اعضاي تيم استقلال به محض رسيدن به کشور قطر راهي هتل « ميلينيوم» شده و در آنجا مسقر خواهند شد.

* تمرين امروز تيم استقلال پشت درهاي بسته و از ساعت 18:40به وقت قطر برگزار خواهد شد.

ديدار دو تيم الريان و استقلال روز چهارشنبه از ساعت 18:50 برگزار خواهد شد.
استقلالی بازدید : 210 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (2)

يوسفي: دوست ندارم شکايت کنم


من 270 ميليون از استقلال طلب دارم ولي فعلا نتوانستم پولم را بگيرم، آنها حتي پول ندارند که به بازيکنان خودشان بدهند. من دوست ندارم بابت اين طلب از باشگاه استقلال شکايت کنم.


  محسن يوسفي هافبک چپ پاي سايپا معتقد است که پنالتي گرفته شده براي راه‌آهن مشکوک بود.

يوسفي در اين خصوص مي‌گويد: «من در دقيقه 60 تعويض شدم ولي از روي نيمکت که صحنه پنالتي را ديدم، بايد بگويم که کمي مشکوک بود. بعيد مي‌دانم بين تنهايي و بازيکن راه‌آهن برخورد جدي صورت گرفته باشد و داور اگر هم اين پنالتي را گرفته، اميدوارم با اطمينان اين کار را انجام داده باشد.»

او ادامه مي‌دهد: «قهرماني در بازي با فولاد خوزستان هم يک پنالتي مشابه با همين صحنه را به ضرر ما اعلام کرد. اينکه او از 7 بازي در اين فصل، 3 بازي ما را قضاوت کرده يک بحث جدا است ولي مهم اين است که قهرماني قضاوت درستي داشته باشد.»

يوسفي در پاسخ به اين سوال که آيا سايپا مستحق برد بود تاکيد مي‌کند: «بازي قشنگي نبود ولي ما برتر از راه‌آهن بوديم. در بدترين شرايط مي‌توانستيم يک امتياز بگيريم و اين براي سايپا که صدرنشين بود اهميت زيادي داشت ولي متاسفانه با يک پنالتي مشکوک نتيجه را واگذار کرديم.» از يوسفي در مورد تعويضش در اين ديدار سوال مي‌کنيم که مي‌گويد: «من ناراحت نيستم و اين تصميمي بود که سرمربي گرفت.»

يوسفي که 6 سال در استقلال بازي کرده هنوز طلبش را از اين باشگاه دريافت نکرده است. او در اين خصوص مي‌گويد: «من 270 ميليون از استقلال طلب دارم ولي فعلا نتوانستم پولم را بگيرم، آنها حتي پول ندارند که به بازيکنان خودشان بدهند. من دوست ندارم بابت اين طلب از باشگاه استقلال شکايت کنم و اميدوارم طلبم را دريافت کنم.»

استقلالی بازدید : 198 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (1)
معاونان ورزشي واجرايي استقلال مشخص شدند

مديرعامل باشگاه استقلال معاونان خود را مشخص کرد.



در جلسه اي که ظهر امروز در باشگاه استقلال برگزار شد علي فتح الله زاده مديرعامل اين باشگاه معاونان خود را انتخاب کرد.


بر همين اساس علي اميري که پيش از اين معاون اجرايي بود به سمت معاونت ورزشي، امير عرب به عنوان معاون اجرايي، مهدي علوي به عنوان معاون فرهنگي انتخاب شدند. همچنين در اين جلسه بر حضور دکتر نوروزي به عنوان معاونت پزشکي باشگاه تاکيد شد.


با انتخاب اين نفرات شايعاتي که مبني بر بازگشت علي نظري جويباري قائم مقام پيشين باشگاه استقلال شنيده مي شد، به پايان رسيد.
استقلالی بازدید : 231 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (1)
برجلو: استرس استقلالي ها بيشتر از ما است

مدافع تيم فوتبال سايپا گفت: حضور بازيکنان تراز اول در استقلال، استرس آنها را براي کسب امتياز بيشتر مي کند.


کاظم برجلو در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بيشتر از آنکه ما از حضور بازيکنان تراز اول در استقلال استرس داشته باشيم آنها از عدم کسب پيروزي مقابل ما استرس دارند.

وي ادامه داد: حريف از پيش برنده نيست و ما هم شانس داريم اما واقعا آنها تيم خوبي جمع کردند.

وي تصريح کرد: قرعه سختي در هفته هاي ابتدايي به ما خورده بايد به مصاف تيم هاي صدرنشين فصل گذشته برويم.

برجلو خاطرنشان کرد: تساوي مقابل تيم هايي مثل استقلال و تراکتورسازي مقابل هواداران بي شمارش کار بزرگي است اما ما براي تساوي بازي نمي کنيم و فقط به دنبال برد هستيم.
استقلالی بازدید : 236 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
نکونام بازوبند کاپيتاني را به رحمتي داد

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال به عنوان کاپيتان اول اين تيم معرفي شد.


امير قلعه نويي در نشست خبري پيش از بازي با سايپا مهدي رحمتي را به عنوان کاپيتان استقلال اعلام کرد و گفت با درخواست نکونام اين کار صورت گرفته است. سرمربي آبي‌پوشان پيش از جواد نکونام را به عنوان کاپيتان اول استقلال معرفي کرده بود.
استقلالی بازدید : 123 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
نکونام بازوبند کاپيتاني را به رحمتي داد

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال به عنوان کاپيتان اول اين تيم معرفي شد.


امير قلعه نويي در نشست خبري پيش از بازي با سايپا مهدي رحمتي را به عنوان کاپيتان استقلال اعلام کرد و گفت با درخواست نکونام اين کار صورت گرفته است. سرمربي آبي‌پوشان پيش از جواد نکونام را به عنوان کاپيتان اول استقلال معرفي کرده بود.
استقلالی بازدید : 217 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)
نکونام: از حضور در استقلال خوشحالم

جواد نکونام پس از عقد قرارداد با استقلال از حضور در اين تيم ابراز خوشحالي کرد.



جواد نکونام پس از عقد قرارداد داخلي با استقلال مقابل خبرنگاراني که در باشگاه استقلال حضور پيدا کرده بودند قرار گرفت اما مصاحبه نکرد و فقط به گفتن کلمه " خوشحالم" اکتفا کرد و گفت فردا بعد از تمرين در نشست خبري جوابگوي سوالات خبرنگاران خواهد بود.


نکونام سپس همراه مسئولان استقلال راهي هيئت فوتبال تهران شد تا قراردادش را ثبت کند.
استقلالی بازدید : 227 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)
فتح‌الله‌زاده:فردا هم مجيدي استقلالي‌ مي‌شود

مديرعامل باشگاه استقلال پس از عقد قرارداد با جواد نکونام گفت: قلعه‌نويي مصاحبه مجيدي را از ياد برده و فردا او را هم استقلالي خواهم کرد.



علي فتح‌الله‌زاده پس از عقد قرارداد با جواد نکونام گفت: خدا را شکر مي‌کنم اين توفيق را به ما داد که تيم‌مان را تکميل کنيم. امروز رضايتنامه نکونام را از باشگاه اوساسونا گرفتيم و همانطور که به هواداران قول داده بودم کار را تمام کرديم و اميدواريم در ليگ برتر با همت بچه‌ها نتايج خوبي کسب کنيم.وي با اشاره به وضعيت مجيدي گفت: فردا با اين بازيکن قرارداد مي‌بنديم و اگر تمام کارها درست شود او هم استقلالي خواهد شد.


مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که تکليف اسپانسر تيم شما چه شد، گفت: متاسفانه دوستان، زمان را از ما گرفتند و کار ما عقب افتاد اما در اين بين من به کارهاي ديگر رسيدم و قرارداد 14 بازيکن را تمديد کردم. همين مسائل باعث شد زمان را از دست بدهيم اما اگر خدا بخواهد پس از اينکه فردا قرارداد فرهاد مجيدي را بستم از روز دوشنبه ظرف سه روز اسپانسر تيم را مشخص خواهم کرد.وي با انتقاد از عملکرد برخي مسئولان استقلال گفت: اولين چک آقايان برگشت خورد و وقتي اولين چک برگشت مي‌خورد معلوم است که بعدها دچار مشکل خواهيم شد.


خبرنگاري پرسيد فرهاد مجيدي با اتفاقاتي که در اين چند وقت اخير رخ داده چند درصد استقلالي‌ مي‌شود که فتح‌الله‌زاده گفت: اگر مشکل کمبود جا حل شود، مجيدي صد در صد استقلالي است و حتي اگر يک درصد نتوانيم او را به خدمت بگيريم با او قرارداد مي‌بنديم و از نيم فصل براي ما بازي خواهد کرد.


وي گفت: پشت پرده‌اي وجود ندارد و به همين خاطر است که هواداران به من احترام مي‌گذارند. امروز يک روزنامه نوشته بود در جشن باشگاه استقلال حتي يک بار هم اسم فتح‌الله‌زاده نيامده اما آنهايي که در جشن بودند ديدند که وقتي تصاوير من پخش مي‌شد، هواداران دست مي‌زدند. من به هواداران دروغ نمي‌گويم و با نظر قلعه نويي با مجيدي صحبت کردم و خودش قبول کرد که مجيدي به استقلال بيايد. با زبان روزه به شما مي‌گويم وقتي سرمربي تيم اعلام آمادگي کرد، مذاکراتم را با مجيدي شروع کردم.


فتح‌الله‌زاده در خصوص اينکه به نظر مي‌رسد قلعه نويي از مصاحبه مجيدي ناراحت باشد، گفت: آن مصاحبه از دل امير پاک شده و خود او در دفترم گفت فرهاد مجيدي را مي‌خواهم و با او قرارداد ببنديد. اگر اين گونه مسائل باشد و اگر خداي ناکرده بخواهم بازيکن را به تيمم تحميل کنم بعدها تيم دچار مشکل مي‌شود و آن زمان دودش به چشم خودم مي‌رود. اتفاقا قلعه نويي الان مي‌ترسد که مجيدي به استقلال نيايد و آنوقت همه چيز به گردن ايشان بيفتد.


مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص اينکه گفته مي‌شود شما سر جباري و مجيدي با يکديگر معامله کرده‌ايد، اظهار داشت: ما اينجا معامله نداريم. من رئيس باشگاه هستم و حق دارم دو سه بازيکن را اضافه کنم اما اينگونه مسائل درست نيست و وقتي بخواهم به زور کاري انجام دهم به آن فکر مي‌کنم و به اين نتيجه خواهم رسيد که در پايان به ضرر تيم است.


وي در خصوص اينکه شايعاتي پيرامون حذف کيانوش رحمتي از فهرست استقلال شنيده مي‌شود،‌ گفت: احتمال دارد اين بازيکن را از فهرست کنار بگذاريم اما اگر اين اتفاق هم بيفتد، از نيم فصل در خدمت رحمتي خواهيم بود.


فتح‌الله‌زاده در پايان در مورد اينکه چرا تمرينات اين تيم چرا برخلاف نظر مسئولان فدراسيون فوتبال قبل از افطار برگزار مي‌شود، عنوان کرد: متاسفانه زمين تمرين پيدا نکرديم و نمي‌توانيم بدون زمين تمرين پا به مسابقات بگذاريم اما قول مي‌دهيم تمام مسائل ماه مبارک رمضان و روزه داري را رعايت کنيم و روزه‌داري را فداي فوتبال نخواهيم کرد. پس از پيدا کردن زمين تمرين، تمرينات را به بعد از افطار موکول مي‌کنيم.
استقلالی بازدید : 236 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)
جواد نکونام به استقلال پيوست

کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران پس از توافق با باشگاه استقلال با اين تيم قرارداد بست.



جواد نکونام پس از مذاکرات چند ساعته با مسئولان اين باشگاه به توافق رسيد و قرارداد يک ساله خود را با استقلال امضا کرد.


با توجه به اينکه باشگاه استقلال فعلا از نظر مالي نمي‌تواند پول رضايتنامه جواد نکونام را به اوساسونا بدهد، قرار شد نکونام خودش پول رضايتنامه را به باشگاه اسپانيايي بدهد و سپس با دريافت چکي از باشگاه استقلال پول رضايتنامه‌‌اش را از اين باشگاه بگيرد.با قطعي شدن حضور نکونام در استقلال پيراهن شماره 6 اين تيم به وي تعلق مي‌گيرد. همچنين پيش از اين قلعه‌نويي گفته بود اگر نکونام به استقلال بيايد بازوبند کاپيتاني به او مي‌رسد.
استقلالی بازدید : 223 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)
هفته اول ليگ برتر فوتبال
استارت استقلال با شوت 3 امتيازي جانواريو

تيم فوتبال استقلال در اولين ديدار خود آلومينيوم هرمزگان را شکست داد.


آخرين ديدار هفته اول ليگ برتر از ساعت 22:15 جمعه شب در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 40 هزار تماشاگر بين استقلال و آلومينيوم هرمزگان برگزار شد و با نتيجه يک بر صفر به سود استفلال به پايان رسيد. جانواريو در دقيقه 55 با شوتي از پشت محوطه جريمه براي آبي‌پوشان گلزني کرد.

استقلال همانند سپاهان و پرسپوليس با يک گل در هفته اول به برتري رسيد.

امير قلعه‌نويي و اکبر ميثاقيان سرمربيان دو تيم به دليل محروميت روي نيمکت نبودند و از روي سکوها بازي را تماشا کردند.

احمد صالحي داور مسابقه به وحيد عسگري، امجد شکوه مقام و داود دانش‌دوست از آلومينيوم هرمزگان و حنيف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

ترکيب استقلال:

مهدي رحمتي، پژمان منتظرِي، حنيف عمران‌زاده، اميرحسين صادقي، هاشم بيک‌زاده، خسرو حيدري، ميثم بائو( از دقيقه 60 روديگو توزي)، ساموئل( از دقيقه 46 جانواريو)، سياوش اکبرپور، آرش برهاني( از دقيقه 84 امين منوچهري) و ميلاد ميداودي

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب آلومينيوم:

لوپز فرناندو دوسانتوز، ابراهيم ابرقويي، وحيد عسگري گاريزي، بهنام داداش وند، محسن حيدري، محمود تيغ‌نورد، مهدي محمد‌زاده، محمدرضا ناصحي، امجد شکوه‌مقام، جعفر بذري( از دقيقه 74 ميثم آقايي)، داود دانش دوست( از دقيقه 68 رسول پيرزاده)

سرمربي: اکبر ميثاقيان

نتايج کامل هفته اول ليگ برتر به شرح زير است:

نفت آبادان صفر - پرسپوليس يک

فجر سپاسي 3 - ذوب آهن صفر

صباي قم 4 - پيکان صفر

گهر دورود صفر - ملوان يک

نفت تهران يک - راه آهن يک

استقلال يک - آلومينيوم هرمزگان صفر

داماش يک - فولاد خوزستان يک

تراکتورسازي صفر - سايپا صفر

سپاهان يک - مس کرمان صفر
استقلالی بازدید : 192 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (1)

به دليل برگزاري مراسم افتتاحيه ليگ برتر

ديدار استقلال و آلومينيوم با 15 دقيقه تاخير


مدير روابط عمومي سازمان ليگ از برگزاري ديدار استقلال و آلومينيوم هرمزگان با 15 دقيقه تاخير خبر داد.


حجت الله‌ بهمني، اظهار داشت: با توجه به اينکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داريم مراسم افتتاحيه‌اي براي ليگ دوازدهم تدارک ديده‌ايم که اين مراسم فردا از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادي آغاز مي‌شود.

به گزارش فارس وي ادامه داد: در مراسم افتتاحيه ليگ نورافشاني، اجراي موسيقي از سوي گروه موزيک دانشگاه علوم انتظامي، اجراي ترانه از سوي برخي خوانندگان موسيقي از جمله برنامه‌هاي افتتاحيه ليگ است. به همين دليل و با توجه به اينکه پخش مستقيم مسابقات ليگ برتر در هاله‌اي از ابهام قرار داشت، مجبور شديم ديدار دو تيم استقلال و آلومينيوم هرمزگان را فردا شب(جمعه) با 15 دقيقه تاخير آغاز کنيم و به اين ترتيب اين ديدار ساعت 22:15 آغاز خواهد شد.
استقلالی بازدید : 206 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

تمرين امروز استقلال؛

جلسه نيم ساعته قلعه نويي و کادر فني


در حاشيه تمرين امروز استقلال قلعه نويي با کادر فني جلسه اي نيم ساعته داشت.


 تمرين امروز استقلال با حضور 40 هوادار آغاز شد.

بر اساس اين گزارش اصحاب رسانه براي پوشش اين تمرين با مشکلاتي مواجه شده بوده اند.

اين گزارش حاکي است در حاشيه اين تمرين قلعه نويي با کادر فني جلسه اي نيم ساعته داشت.

شايان ذکر است در ادامه دروازه بانان کار با توپ را آغاز کردند،مجتبي جباري نيز بصورت اختصاصي دور زمين مي دويد، بازيکنان نيز سانتر از جناحين و ضربه سر را تمرين کردند.
استقلالی بازدید : 212 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

مهدي رحمتي مرامنامه ليگ برتر را مي‌خواند


کاپيتان تيم فوتبال استقلال پيش از ديدار با آلومينيوم هرمزگان مرامنامه ليگ برتر را در ورزشگاه آزادي قرائت مي‌کند.


 سازمان ليگ مرامنامه‌اي براي مسابقات ليگ برتر دوازدهم در نظر گرفته که قرار است فردا شب(جمعه) از سوي مهدي رحمتي(کاپيتان تيم ميزبان) در ورزشگاه آزادي و پيش از آغاز بازي با آلومينيوم هرمزگان قرائت شود.

همچنين قرار است فرامرز ظلي يکي از پيشکسوتان فوتبال نيز لحظاتي براي تماشاگران سخنراني کند.

اين بازي آخرين ديدار هفته اول ليگ برتر دوازدهم و اولين بازي در ورزشگاه آزادي است.

اين مسابقه ساعت 22:15 آغاز مي‌شود.
استقلالی بازدید : 214 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
شماره پیراهن بازیکنان استقلال مشخص شد/ جای نکونام و مجیدی خالی ماند!
مراسم جشن پیراهن باشگاه استقلال در شرایطی با حضور چهره های سرشناس هنری برگزار شد که این مراسم از بی نظمی خاصی سود برد!
به گزارش خبرنگار مهر، مراسم جشن پیراهن بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای حضور در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی چهارشنبه شب در فرهنگسرای بهمن برگزار شد که برخی چهره های سینما و تلویزیون از جمله داریوش ارجمند، سحر قریشی و ... حضور داشتند.در این مراسم که در اوج بی نظمی و کمبود جا برگزار شد شماره پیراهن بازیکنان استقلال مشخص شد. نکته جالب این مراسم خالی ماندن شماره های 6 و 7 است که شماره های پیراهن جواد نکونام و فرهاد مجیدی در تیم های مختلف است. وضعیت این دو برای حضور دراستقلال هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.شماره پیراهن بازیکنان استقلال در فصل دوازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:1 - سیدمهدی رحمتی 2- خسرو حیدری 3 - جی لوئید ساموئل 4- امیرحسین صادقی 5- حنیف عمران‌زاده 8- مجتبی جباری 9- آرش برهانی 10- میلاد می‌داودی 11- امین منوچهری 14- کیانوش رحمتی 15- محمد انصاری 16- میثم حسینی 17- میثم بائو 18- هاشم بیک‌زاده 20- سیاوش اکبرپور 21- آرمن طهماسبیان 22- سیدحسین حسینی 28- مهران قاسمی 30- رودریگو توزی 32- فریدون زندی 33- پژمان منتظری 35- هادی ریش‌اصفهانی 37- فابیو جان‌واریو 39- بابک جباری 40- علی حمودی.
استقلالی بازدید : 220 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
مراسم جشن پیراهن باشگاه استقلال در حالی برگزار شد که مهدی رحمتی به دلیل کمبود جا سالن را ترک کرد.
به گزارش فارس، مراسم جشن پیراهن باشگاه استقلال که قرار بود از ساعت 20 آغاز شود با یک ساعت تأخیر در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
در این مراسم تمامی بازیکنان، کادر فنی و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور داشتند ضمن آنکه هنرمندانی چون داریوش ارجمند، اکبر زنجان‌پور، پویا امینی، سحر قریشی، امیر غفارمنش، میلاد کی‌مرام و تعداد دیگری از چهره‌های جامعه هنر و سینما در این مراسم حضور پیدا کردند.

این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود که این حاشیه‌ها را در ذیل می‌خوانید:
* محسن حاجیلو مجری صداوسیما اجرای این برنامه را برعهده داشت.
* بی‌نظمی در سالن و ازدحام جمعیت نشان می‌داد که تعداد نفرات بیشتری نسبت به ظرفیت سالن به این مراسم دعوت شده بودند. بی‌نظمی به حدی بود که برخی بازیکنان استقلال مثل صادقی، رحمتی، ساموئل، زندی و اکبرپور جایی برای نشستن نداشتند و مجبور بودند در کنار دوستان خود روی زمین بنشینند و یا ایستاده مراسم را نظاره‌گر شوند.

* تعدادی از هواداران استقلال در این مراسم به تشویق امیر قلعه‌نویی می‌پرداختند که با تذکر مسئولان سالن و حراست فرهنگسرای بهمن مواجه شدند.
* امیرقلعه‌نویی در بدو ورودش با امیدوار رضایی و احمد رسولی‌نژاد به خوش و بش پرداخت.
 
*مهدی رحمتی به دلیل کمبود جا مراسم را ترک کرد.
* با وجود گذشت 35 دقیقه از برنامه و تأخیر یک ساعته در اجرای این مراسم مدیرعامل استقلال هنوز وارد بهمن‌سرای بهمن نشده است.
* داریوش ارجمند هنرمند معروف کشورمان که تجربه بسیار زیادی در زمینه سینما و تئاتر دارد در ابتدای مراسم روی صحنه رفت و خطاب به حاضرین گفت: استقلال با جام و بدون جام همیشه قهرمان است. همچنین ارجمند در پایان صحبت‌هایش از مجتبی جباری به عنوان ستاره بی‌چون و چرای استقلال یاد کرد.
* ظرفیت سالن فرهنگسرای بهمن نزدیک به هزار نفر است اما بیش از 1500 نفر در سالن به صورت ایستاده و نشسته حضور دارند.
* صمد مرفاوی و سعید مراغه‌چیان که خود را به این مراسم رسانده بودند با معطلی 30 دقیقه‌ای پشت درها معطل شدند و مجبور شدند بازگردند!
* هجوم جمعیت داخل فرهنگسرای بهمن باعث شد تا به در‌های ورودی آسیب برسد و جمعیت بدون نظم مرتب وارد سالن شوند.
* تعدادی از نفرات حاضر و مدعوین عکس‌هایی از ناصر حجازی در دست داشتند.
* سعید عرب خواننده موسیقی پاپ برای میهمانان آهنگی را اجرا کرد.
استقلالی بازدید : 208 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

در مراسم جشن پيراهن باشگاه استقلال

رسولي‌نژاد:بهترين مديرعامل و سرمربي را داريم


عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: امسال هم بهترين مديرعامل را داريم و هم بهترين سرمربي را و براي قهرماني تلاش مي‌کنيم.


 احمد رسولي‌نژاد در حاشيه مراسم جشن پيراهن باشگاه استقلال و در حالي که براي ميهمانان صحبت مي‌کرد، گفت: خيلي خوشحالم امسال هم بهترين مديرعامل را داريم و هم بهترين سرمربي‌ را.

وي افزود: خوشبختانه بهترين ستاره‌هاي فوتبال ايران را دور هم جمع کرده‌ايم و ديديد که همه روزنامه‌‌ها چگونه نوشتند که ما بهترين تيم امسال را دور هم جمع کرديم. البته آن زمان که ما مربي استخدام کرديم بقيه تيم‌ها به دنبال بازيکن بودند و ديديد که در فرصت مناسب بهترين بازيکنان را هم به مربي خوب‌مان اضافه کرديم و حالا براي قهرماني تلاش مي‌کنيم.

رسولي نژاد در پايان سخنانش گفت: اميدوارم تماشاگران و طرفداران استقلال روز جمعه به ورزشگاه بيايند و شاهد پيروزي استقلال در مسابقه اول باشند.
استقلالی بازدید : 207 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

نامه قلعه نويي به هواداران


امير قلعه نويي در آستانه شروع ليگ دوازدهم به هواداران استقلال نامه نوشت . نامه اي که متفاوت از گذشته به نظر مي رسد.



 امير قلعه نويي امروز عصر با ارسال نامه اي به سايت گل و ديگر رسانه هاي مجازي در آستانه شروع ليگ جديد خطاب به هواداران استقلال نامه اي نوشت .

 متن کامل اين نامه را در زير مي خوانيد :


 به نام خدا

 دست تقدير روزگار چنين مقدر کرده که امسال پس از سه سال دوري بار ديگر در کنار هم باشيم. همواره گفته ام و تا روزي که به خواست الهي دمي در بدن داشته باشم خواهم گفت که امير قلعه نويي هر آنچه را که امروز ولو کم و ناچيز دارد، پس از لطف و عنايت باري‌تعالي از هواداران با معرفت و عاشق استقلال دارد؛ هواداراني که عمر خود را کنارشان گذراندم و چه اشکهايي که از شوق و گاها اندوه در کنارشان نريخته‌ام. خاطرات بسيار از ما بر جاي مانده، از قهرماني آسيا تا روزهايي که در سخت‌ترين شرايط در دسته سوم مانديم و جنگيديم، از تمامي افتخاراتي که در دهه 80 به دست آمد.

 قصد زياده گويي ندارم اما در آستانه شروعي مجدد هستيم؛ شروعي که اميدوارم با حضور و حمايت همه جانبه شما عزيزان، شما خواهران و برادران مخلص و پاک همچون هميشه، انتهايي با حلاوت را به همراه داشته باشد. شما جز لاينفک تاريخ هفت دهه‌اي اين باشگاه هستيد، شمايي که بوده‌ايد، هستيد و خواهيد ماند. امثال بنده هستند که در مقام خدمتگزار و خادم يک روز مي‌آييم و يک روز مي‌رويم و خدا کند که تاريخ به دور از حب و بغض و تعصب و کينه قضاوتي عادلانه پيرامون ما داشته باشد که انشالله چنين خواهد بود.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
سرور هرچی لنگیه*** امیر قلعه نوعیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود نمونه سوال امتحانی
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • دانلود آهنگ جدید
  • قرص مخمر آبجو
  • جاهای دیدنی
  • خرید گیفت کارت
  • شنل بلو
  • آتلیه عکاسی
  • تشریفات مجالس
  • ویزای روسیه
  • سنجش و دانش
  • خرید اکستندر
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • نرخ ارز آزاد
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • دانلود فیلم
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود موسیقی
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • اس ام اس خوون
  • منابع دکتری معماری
  • مونوپاد
  • آفبا
  • تاریخچه طراحی لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود سریال
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • آزمون دکتری معماری
  • منابع آزمون دکتری
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • آهنگ تیتراژ سریال کیمیا
  • دانلود آهنگ در حاشیه
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب؟
    به نظر شما استقلال در جام باشگاه های آسیا موفق خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 268
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 561
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 954
  • بازدید ماه : 954
  • بازدید سال : 8,957
  • بازدید کلی : 257,075